In de eerste week trapten de bewoners in het zielige verhaal van Brian. Inmiddels weet men wel beter......quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx...
Redactie leest u mee??
Kan er weer eens een flink bedrag dmv een unanieme stemming weggegeven worden?? Wat mij betreft mag er per uur ¤ 2.000 van het bedrag af![]()
Het zou ze sieren als ze unaniem tot de beslissing komen dat het bedrag naar Kika gaat ofzo, maar ik ben bang dat er zelfs niemand aan denkt het bedrag naar een niet-bewoner te laten gaan.
hoefde i.i.g. niet in dienstquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De wijnman is 2.13 meter. !!!
Langer dan Jaap dus..... !quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De wijnman is 2.13 meter. !!!
Mooie capquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De lamp van Jan des Boef is niet berekend op mensen van 2.13 meter ...... Onthoofd !
[afbeelding]
Iets in mijn aangetaste geheugen zegt mij dat diverse bewoners het toentertijd ook al een lulverhaal vonden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
In de eerste week trapten de bewoners in het zielige verhaal van Brian. Inmiddels weet men wel beter......Ik vermoed dat het een middel zal zijn om Natasja uit de kooi te krijgen.... Maar dan moeten haar boobs wél gedaan zijn....
OMG... zit ik me ineens te bedenken dat we over een half jaar natuurlijk weer een of andere celebrity aflevering van Lotto Weekend Milionairs hebben waarin Brian en Natasia dan samen de antwoorden op de meest simpele vragen nog niet zitten te weten...quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pas nou op wat je schrijft.
'Achter' speelt jou idee zo, door naar voren, en kan Natasia weer met de eer strijken.
Was van de week nog op de bovenste verdieping van het AMC, maar hing geen tribute aan Natasia
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De lamp van Jan des Boef is niet berekend op mensen van 2.13 meter ...... Onthoofd !
[afbeelding]
Wat een verschrikkelijke namenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:44 schreef Nostalgist het volgende:
Vanity Palma en Dexter Konrad heten de kinderen van Palma.
Palma komt van Palma Mallorca. Palma is haar roepnaam....
LOL, jij denkt aan BB. Wat was dat een afgang zeg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... zit ik me ineens te bedenken dat we over een half jaar natuurlijk weer een of andere celebrity aflevering van Lotto Weekend Milionairs hebben waarin Brian en Natasia dan samen de antwoorden op de meest simpele vragen nog niet zitten te weten...![]()
Gisteren werd hier een een artikeltje geplaatst. Daar werd het zelfs gespeld als VanitHy..........quote:
Passend bij haar "style".....quote:
Ik meen idd dat het de zwakste schakel wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, jij denkt aan BB. Wat was dat een afgang zeg.![]()
Of was dat : De zwakste schakel?![]()
In dit geval vind ik het terecht dat hij excuses wil. Zij heeft hem beschuldigd en uitgescholden voor iets wat hij niet gedaan heeft. Ze eiste (terecht) excuses van Jaap. Als ze 'mans' genoeg was, had ze ook haar excuses aangeboden aan Brian.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een onwaarschijnlijk stuk sukkel is Brianless toch. JJ wil komen praten en de rat heeft er geen zin in omdat JJ geen excuses heeft aangeboden. Alsof Brainless het slachtoffer is .....
[afbeelding]
De zwakste schakel, ja..... BB-3 geloof ik....quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen flauw idee... ik vind LWM alleen maar leuk bij de vragen boven de ¤ 16.000 dus de celeb afleveringen sla ik sowieso al over. Die hebben alleen maar ¤ 500 vragen, ongeacht de hoogte van het bedrag waar ze voor spelen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
In háár ogen heeft ze gezien dat Brian de eieren (aan)gaf aan Jaap.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:49 schreef Day het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het terecht dat hij excuses wil. Zij heeft hem beschuldigd en uitgescholden voor iets wat hij niet gedaan heeft. Ze eiste (terecht) excuses van Jaap. Als ze 'mans' genoeg was, had ze ook haar excuses aangeboden aan Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |