Je bent hier ook helemaal niet opvallend aanwezig ofzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Maar pssst... ik ben hier stiekem. Niet rondbazuinen!![]()
Je mag er van mij in hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal overwegen een asielstatus aan te vragen dan.
Ja, af en toe kom ik even buurtenquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent hier ook helemaal niet opvallend aanwezig ofzo.
En je bent natuurlijk ook super gezellig aan het doen enzo
Fipo, lieverdquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
Ik had gewoon de eerste reactie post in dit topic![]()
Dat is me nog nooit gelukt
![]()
![]()
Does lief dan. Alle huishomo's hier zijn meteen over de zeik heen als je zo doet. Die meot je zachtaardig aanpakken, dat zijn net ouwe oma'tjesquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Does lief dan. Alle huishomo's hier zijn meteen over de zeik heen als je zo doet. Die meot je zachtaardig aanpakken, dat zijn net ouwe oma'tjes![]()
Ian vindt dat ik lief doe. Of niet soms Ian. Ian!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Does lief dan. Alle huishomo's hier zijn meteen over de zeik heen als je zo doet. Die meot je zachtaardig aanpakken, dat zijn net ouwe oma'tjes![]()
Oh dat lijkt me wel spannend. Ik zou eerst flink indrinken..ik moet toch echt aan mijn imago denken..lolquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, als er zo'n vraag is naar een smoelenboek...
Wat is er dan mis met een DGK MEET !?
Nee hoor..pak mij maar hard aan. I love it.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wtf!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ian vindt dat ik lief doe. Of niet soms Ian. Ian!![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel spannend. Ik zou eerst flink indrinken..ik moet toch echt aan mijn imago denken..lol
Zo is dat. Anderen lief, ik lief.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf!?
Errrr, weet ik veul...
Tot nu toe heb je nog geen acties ondernomen om mij in een kwaad daglicht te zetten...
en ook niet bij anderen...
En je post normaal...
Ik zeg: Disana is tot nu toe liev.
niet dat ik ooit naar een meet zou gaan, maar die tering dingen worden al-tijd boven de rivieren gehouden... ja sorry hoor... dat is echt te verquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil trouwens helemaal niet met me hoofd in een smoelenboek. Dat wekt alleen maar vooroordelen opquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Neem een alcoholvrije mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij bent tenminste niet allergisch voor alcohol!
Ik haal nog een paar biertjes![]()
![]()
![]()
Neem voor mij even een colaatje meequote:Op donderdag 17 mei 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een paar lijntjes en ik hand aan de lampen:) Nee ik ben niet echt verlegen ofzo...tenzij ik me ongemakkelijk voel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je aan lijntjes?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Een paar lijntjes en ik hand aan de lampen:) Nee ik ben niet echt verlegen ofzo...tenzij ik me ongemakkelijk voel.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
niet dat ik ooit naar een meet zou gaan, maar die tering dingen worden al-tijd boven de rivieren gehouden... ja sorry hoor... dat is echt te ver
Dankie dankie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
* Ian doet overhandigen
Wtf, DGK MEET in Utrecht en jij komt NIET!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
niet dat ik ooit naar een meet zou gaan, maar die tering dingen worden al-tijd boven de rivieren gehouden... ja sorry hoor... dat is echt te ver
Af en toe, 1 keer in de 2 maanden ofzo.. Ever had sex on coke? Net een vulkaan..je schiet zo een gat in je plafond.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe je aan lijntjes?![]()
Ik doe dat niet meer![]()
dat is 350 km van mij vandaan ofzeu!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, DGK MEET in Utrecht en jij komt NIET!?![]()
Hee hallo en mijn cola dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Speciaal voor jou:
* Ian doet overhandigen
Waar woon jij dan? Belgie ofzo?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:22 schreef Kinga het volgende:
dat is 350 km van mij vandaan ofzeu!
Oeh!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hee hallo en mijn cola dan?
Gierige Ian
Zeker, waarom niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Is dit een geschikte feauteaux voor mijn post in het smoelenboek?![]()
Ik zie er liever 1 met minder kleding...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Hmm je ziet eruit alsof je me alle hoeken van je slaapkamer zou laten zien. I love it. Lekker stoer!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
*bloos* ik ook. Recht in de camera kijkend met zijn grote pik hard in zijn handen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zie er liever 1 met minder kleding...![]()
Maar da's toch geen 350km van Utrecht? Tussen ons misschien wel: Groningen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:25 schreef Kinga het volgende:
Heerlen woon ik.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:25 schreef LoveProfusion het volgende:
*bloos* ik ook. Recht in de camera kijkend met zijn grote pik hard in zijn handen..
Sedert wanneer doet Jack Daniel's onder voor mijn penis?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
*bloos* ik ook. Recht in de camera kijkend met zijn grote pik hard in zijn handen..
Het is in ieder geval verquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar da's toch geen 350km van Utrecht? Tussen ons misschien wel: Groningen.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ian ziet er een beetje spaans uit. Zo'n type wat heel hard hijgt tijdens de sex en me dan een puta noemt..en dat ik het dan nog leuk vind ook. Ik vind hem wel lekker hihi
Sinds ik daar niks aan heb.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Sedert wanneer doet Jack Daniel's onder voor mijn penis?![]()
![]()
![]()
Sinds je lul een langere nasmaak heeft..quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sedert wanneer doet Jack Daniel's onder voor mijn penis?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
Lieve kikkers, veulens en andere huishomo's: ik werp nog een blik in de COS en dan ga ik slapen![]()
Wass sich liebt, das neckt sichquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hebben we toch nog een dag in hetzelfde topic gepost zonder rellen![]()
Andere huishomo's?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
Lieve kikkers, veulens en andere huishomo's: ik werp nog een blik in de COS en dan ga ik slapen![]()
Vijf walletjes mag ook. Tien zelfs. Als je maar lol hebt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Andere huishomo's?
Hmm okee... Ik wil best een avondje huishomo spelen. Maar mag ik dan morgen gewoon weer een van-2-walletjes-etende-vrouw zijn?
LOL, nee joh!! Zuiden...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat wel maar Heerlen ligt toch in noorden van Limburg? Dan valt het weer mee.![]()
Homo's zijn liev!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Andere huishomo's?
Hmm okee... Ik wil best een avondje huishomo spelen. Maar mag ik dan morgen gewoon weer een van-2-walletjes-etende-vrouw zijn?
Wat riep je dan wel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dan moet ik je teleurstellen, ik heb een hoop vulgaire dingen geroepen tijdens de geyle nuecqsex,
maar nog nooit "puta"![]()
Trusten schatquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
'Opposites attract' is het in elk geval niet. En nu ga ik echt![]()
Erger?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I'm gonna fucking tear you appart.![]()
En meer...
En erger...![]()
![]()
![]()
Ik zou even Google Earth open gooien als ik jou wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Aardrijkskunde was een bijvak zeg ik dan maar ter verontschuldiging.![]()
Weet je het zeker?![]()
Klopt ja. En ik ben zeker geen brian (dat zou raar zijn).quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Homo's zijn liev!![]()
Homo's zijn leuker dan hetero mannen![]()
routenet.nl is snellerquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:33 schreef Kinga het volgende:
Ik zou even Google Earth open gooien als ik jou was
Hetero mannen zijn allemaal hetzelfde!~quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt ja. En ik ben zeker geen brian (dat zou raar zijn).
Maar bij vrouwelijke huishomo's krijg ik tegenwoordig zo'n beeld van palma voor me ogen![]()
Ok, Ok.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Arbeiten![]()
Ik had hier nooit voor gekozen als de omgeving niet zo mooi/romantisch was...
![]()
![]()
![]()
Beter van wel inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zou even Google Earth open gooien als ik jou was
Tell me more.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I'm gonna fucking tear you appart.![]()
En meer...
En erger...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je was weer te vlug met quoten.
Of ik te langzaam met bijposten.![]()
Ach homomannen zijn net zo vleeschgericht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hetero mannen zijn allemaal hetzelfde!~![]()
Lopen alleen maar in te spelen op vrouwelijke gevoelens om met ze naar bed te kunnen![]()
![]()
![]()
Stelletje teringlijers!![]()
Dus eigenlijk zijn mannen gewoon kut.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ach homomannen zijn net zo vleeschgericht.
Zelfs dat kan af en toe best lekker zijn (go neeh dat is niet oppervlakkig hoor veulentje helemaal niet). Als ze daarna maar gewoon lekker naar huis gaan en verder niet zeuren over andere dingen. Of je voorschut zetten bij mannen of vrouwen waar je wel wat mee wilquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Hetero mannen zijn allemaal hetzelfde!~![]()
Lopen alleen maar in te spelen op vrouwelijke gevoelens om met ze naar bed te kunnen![]()
![]()
![]()
Stelletje teringlijers!![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn mannen gewoon kut.![]()
Veulst! Wat ben jij sletteriger dan ik dacht!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zelfs dat kan af en toe best lekker zijn (go neeh dat is niet oppervlakkig hoor veulentje helemaal niet). Als ze daarna maar gewoon lekker naar huis gaan en verder niet zeuren over andere dingen. Of je voorschut zetten bij mannen of vrouwen waar je wel wat mee wil![]()
Nope, not my thing...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar jij zou dus niet naar een DGK MEET komen?
Gooi eens met je eigen geslacht lu... jij penis.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gooi eens met je eigen geslacht lu... jij penis.
Ik ben niet in dienst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu we toch een goed aantal "homo's" hebben in de SC:
Waar valt een homo op tijdens het uitgaan?
Dat komt door het slaap tekort. Iemand moet mij eens serieus naar me bed gaan sturen denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulst! Wat ben jij sletteriger dan ik dacht!![]()
Ik mannelijk en stoer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu we toch een goed aantal "homo's" hebben in de SC:
Waar valt een homo op tijdens het uitgaan?
Fuck no, je bent veul te gesjellug!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat komt door het slaap tekort. Iemand moet mij eens serieus naar me bed gaan sturen denk ik![]()
Kijk dat vind ik dan wel weer lief. Ik blijf nog wel evenquote:
Ik ook weinig. Kom bijna nooit in gay bars.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mij mag je.![]()
Ik heb weinig met de Gay-community te maken![]()
Ik heb dus echt veel te veel koffie gehad. Stom.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik dan wel weer lief. Ik blijf nog wel even
Of is dat omdat ik nog helemaal geen zin heb in me bed?
Jij bent eigenlijk best makkelijk tevredenquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik mannelijk en stoer.
Maar het type dat ik ben jongensachtig, slank doet het ook goed. Ik heb over aandacht niet te klagen. Maar goed.. ik wil verder niks. Alleen Ian.
Weet ik veul.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik dan wel weer lief. Ik blijf nog wel even
Of is dat omdat ik nog helemaal geen zin heb in me bed?
HOMO!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vertel ik morgen wel.
Ik ga me nest in, truste mensen![]()
Slaap lekker daar in het verre zuiden. Noorden van het zuiden. Oh nee, zuiden van het zuiden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vertel ik morgen wel.
Ik ga me nest in, truste mensen![]()
Ik ben ook heel makkelijk. Een pik + hartslag en loveprofusion is je slet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best makkelijk tevreden![]()
Ach de werking van koffie is zwaar overschat. 2 glazen sinassappelsap er overheen en je merkt niks meer van die caffeine. (Werkt ook erg goed bij dronken mensen... Heb er heel wat mee opgelapt)quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:44 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb dus echt veel te veel koffie gehad. Stom.![]()
Ik eet altijd iets vettigs als ik dronken ben..en iets hards onder mijn kussen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach de werking van koffie is zwaar overschat. 2 glazen sinassappelsap er overheen en je merkt niks meer van die caffeine. (Werkt ook erg goed bij dronken mensen... Heb er heel wat mee opgelapt)
Maar lieverd, hoe zit het nou met die relatie...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben ook heel makkelijk. Een pik + hartslag en loveprofusion is je slet!
Nee hoor. 9 jaar een relatie gehad, dat is nu een beetje vaag, we're working on it. Daarvoor 1.5 jaar een relatie gehad. Daarvoor was ik wel echt een slet.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet ik veul.
Wij hebben dezelfde ziekte![]()
Maar ik wil dus ook nog niet naar bed![]()
*knuf* je komt er wel. Met of zonder relatie. Je bent gewoon een leuke gozer, mannen genoeg die je willen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben ook heel makkelijk. Een pik + hartslag en loveprofusion is je slet!
Nee hoor. 9 jaar een relatie gehad, dat is nu een beetje vaag, we're working on it. Daarvoor 1.5 jaar een relatie gehad. Daarvoor was ik wel echt een slet.
Ik heb ongeveer hetzelfde, bij mij: cola=peukquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zou eigenlijk wel moeten pitten want ik was vanmorgen om 7 uur op en ik moet over 5 uurtjes al weer fit in de auto zitten voor 2 uurtjes arbied. Maar goed ik neem nog 1 colaatje en dan ga ik
Iets hards onder je kussen? Daar heb ik nou nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik eet altijd iets vettigs als ik dronken ben..en iets hards onder mijn kussen.
Koffie drink ik niet. 1 keer gedronken, vond het maar goor.
Nee, ik vond het een lieve opmerking.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Wat lul ik uit mn nek....
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Als het niet gaat is het onbegonnen werk, of het nou 1 of 16 jaar is...... maar als er nog wat is........ zijn er altijd kansen!![]()
Volgens mij ben jij ook een behoorlijke kettingroker.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb ongeveer hetzelfde, bij mij: cola=peuk
Truste Durchie. Slaap lekker met je Barbiequote:Op donderdag 17 mei 2007 02:51 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ga ff in de lurk modus en dan naar bed. Slaapt lekker allen strakkies.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een behoorlijke kettingroker.
Hoezo? Klonk mij behoorlijk redelijk en lief in de oren hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Wat lul ik uit mn nek....
Het was meer behoorlijk vaag, kansloos en algemeen geleuter om ook maar wat te zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo? Klonk mij behoorlijk redelijk en lief in de oren hoor.
Joe, ga over Ken dromen. Nicky Mootie ook lekker slapen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Truste Durchie. Slaap lekker met je Barbie![]()
Maar is Rob er nou of niet!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was meer behoorlijk vaag, kansloos en algemeen geleuter om ook maar wat te zeggen.![]()
Dag mannetje!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Joe, ga over Ken dromen. Nicky Mootie ook lekker slapen.![]()
*Ploink* En daar is het beeld van de hema-rookworst-uit-de-hema-homo-ontmoetingsplek weer...quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Ploink* En daar is het beeld van de hema-rookworst-uit-de-hema-homo-ontmoetingsplek weer...![]()
Trusten Dutchy!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Joe, ga over Ken dromen. Nicky Mootie ook lekker slapen.![]()
Jaja, we waren aan het dota-en samen....... precies wat mensen van onze leeftijd rond 3 uur 's nachts horen te doen.quote:
Algemeen geleuter klopt meestal best goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
Het was meer behoorlijk vaag, kansloos en algemeen geleuter om ook maar wat te zeggen.![]()
Ik wil origineel zijn maar het lukt nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Algemeen geluider klopt meestal best goed![]()
Dota-wie!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaja, we waren aan het dota-en samen....... precies wat mensen van onze leeftijd rond 3 uur 's nachts horen te doen.![]()
Misschien was de vakantie precies de wake-up call die jullie nodig hadden. Even alles weer even op een rijtje zetten, waarom houden we ook alweer van elkaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Er valt nog wat te redden. Bij hem kwamen heel heel heel veel gevoelens los die hij eerst niet zo voelde. Ik denk als je zo lang hebt als ons dan voel je soms niet wat je voor iemand voelt. Het is allemaal zo gewoon. De week ervoor was ik op vakantie en heb ik hem echt vreselijk gemist..dus voor mij was het een koude douche dat hij niet meer wist wat hij voor me voelde. Maar die avond hebben we zo gejankt en hij kon er die nacht niet van slapen. Gisteren stond hij met hangende pootjes voor m'n deur met een verliefde blik. We hebben nu afgesproken de komende tijd echt tijd voor elkaar vrij te maken.
Ik hoop dat het goedkomt..en ik weet dat hij dat ook hoopt..heb er nu een beter gevoel over. Maandag was ik zo over de rooie dat ik er van schrok. Hij ook en misschien was het voor hem nodig om erachter te komen dat er nog zoveel gevoel van hem voor mij zit.
Buikpijn en maagpijn, hij douwt hem maar in de heg die we niet hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dota-wie!?
NEUKEN moet 'ie!
Snap je?![]()
Mootie![]()
Ik hoop echt dat jullie er uit komen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Er valt nog wat te redden. Bij hem kwamen heel heel heel veel gevoelens los die hij eerst niet zo voelde. Ik denk als je zo lang hebt als ons dan voel je soms niet wat je voor iemand voelt. Het is allemaal zo gewoon. De week ervoor was ik op vakantie en heb ik hem echt vreselijk gemist..dus voor mij was het een koude douche dat hij niet meer wist wat hij voor me voelde. Maar die avond hebben we zo gejankt en hij kon er die nacht niet van slapen. Gisteren stond hij met hangende pootjes voor m'n deur met een verliefde blik. We hebben nu afgesproken de komende tijd echt tijd voor elkaar vrij te maken.
Ik hoop dat het goedkomt..en ik weet dat hij dat ook hoopt..heb er nu een beter gevoel over. Maandag was ik zo over de rooie dat ik er van schrok. Hij ook en misschien was het voor hem nodig om erachter te komen dat er nog zoveel gevoel van hem voor mij zit.
Klinkt niet alsof het verloren is. Soms zijn dit soort momenten niet eens zo gek. Ze maken je sterker en de relatie dieper...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Oooooh, dus hij MAG niet neuken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Buikpijn en maagpijn, hij douwt hem maar in de heg die we niet hebben.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof het verloren is. Soms zijn dit soort momenten niet eens zo gek. Ze maken je sterker en de relatie dieper...
Omdat IK je niet mag neuken...quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Kutjong, waarom krijgt mijn reactie geen thumbs up?
En Veulerst heeft zichzelf al aangeboden? Huh? Huh? Huh?quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat IK je niet mag neuken...
Duh...![]()
Neuh...quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
En Veulerst heeft zichzelf al aangeboden? Huh? Huh? Huh?![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:02 schreef Veulen het volgende:
Okee, ik ga naar me bed. Me colaatje is op. Ik ga rare fouten maken enzo. Tijd om te gaan
Ik hou van jullie en slaap lekker.voor jullie allemaal.
![]()
Dag neukpopquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:02 schreef Veulen het volgende:
Okee, ik ga naar me bed. Me colaatje is op. Ik ga rare fouten maken enzo. Tijd om te gaan
Ik hou van jullie en slaap lekker.voor jullie allemaal.
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:01 schreef mootie het volgende:
En Veulerst heeft zichzelf al aangeboden? Huh? Huh? Huh?![]()
Tell me...quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
Ian........ ik heb iets heel genants.....
Ik doe toch mijn best!quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wens verleid te worden ja. Zo makkelijk duik ik nou ook weer het bed niet in hoor met iemand.
Mag trouwens ook over PMquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
Tja misschien komt het ook wel omdat ik een 1persoons bed heb.quote:
Nee daarom ik zal vechten tot ik zie dat het geen zin heeft. Ik had voor deze relatie een relatie met echt een supervent. We hadden een jaar..en op de dag dat we 1 jaar hadden gingen we uit eten. Ik dacht..nu gaat het gebeuren we gaan samenwonen. Dit is het! En toen zei die dat ie ging wonen en werken in Egypte..op dat moment wist ik dat ik hem had verloren, maar ik kon hem niet loslaten en hij mij niet. Op schiphol ben ik toen letterlijk ingestort. Heb zelfs nog een maand in Egypte gewoond.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jullie er uit komen...
Negen jaar van je leven gooi je toch niet zo maar weg...
Dat was 'm?quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:05 schreef mootie het volgende:
Mijn rechterarm doet zo verdomd veel pijn....... bovenarm en schouder.... ik denk een soort muisarmig iets.![]()
Ik zit altijd schuin voor mn monitor met de beentjes tafel...... dus een heel bielige houding.
IK heb een 2 persoons bedquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja misschien komt het ook wel omdat ik een 1persoons bed heb.
En nou ben ik echt weg![]()
![]()
![]()
Je zal maar naar de doktor moeten..... Goh muisarm..... hard gewerkt zeker? Neuh...... beetje f5-en enzo......quote:
Die weet ik allangquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Leandra heeft nog wel een genante van mij in dr boxje staan.![]()
Trustels!quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja misschien komt het ook wel omdat ik een 1persoons bed heb.
En nou ben ik echt weg![]()
![]()
![]()
Lichamelijk?quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
Jezus...quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee daarom ik zal vechten tot ik zie dat het geen zin heeft. Ik had voor deze relatie een relatie met echt een supervent. We hadden een jaar..en op de dag dat we 1 jaar hadden gingen we uit eten. Ik dacht..nu gaat het gebeuren we gaan samenwonen. Dit is het! En toen zei die dat ie ging wonen en werken in Egypte..op dat moment wist ik dat ik hem had verloren, maar ik kon hem niet loslaten en hij mij niet. Op schiphol ben ik toen letterlijk ingestort. Heb zelfs nog een maand in Egypte gewoond.
Zoiets wil ik nooit meer meemaken. Ik wil er niet weer kapot aan gaan. Het moet voor altijd zijn en ik weet dat het voor altijd kan zijn.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Mootie zullen we een trio doen met Ian? Samen op onze knieen aan zijn masterdick zuigen!
LOL. Ik heb ook last van mijn rechterarm..combi muisarm/rukarm.:(quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Even denken, dan is Ian wel de winnaar natuurlijk... beetje jammer.
Hij is de ware, weet alleen niet of ik dat voor hem ben. Als ik dat niet voor hem ben dan is het over. Ik moet het voelen dat ik ook zijn ware ben. Dat is dus het punt waar het nu om draait.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus...
Moeilijk man... Liefde laat zich niet sturen.
Als je de ware tegenkomt wéét je dat gewoon.
Ik zeg: goed gevondenquote:Een wandelaar heeft op 6 mei langs de Nieuwe Waterweg in Rotterdam, ter hoogte van Maassluis, zes tassen met bijna 150 kilo coca? gevonden. Dat maakte het Openbaar Ministerie dinsdag bekend.
Had hij je wel gemist tijdens de vakantie, of de tijd helemaal gebruikt om zichzelf emotioneel binnenstebuiten te keren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij is de ware, weet alleen niet of ik dat voor hem ben. Als ik dat niet voor hem ben dan is het over. Ik moet het voelen dat ik ook zijn ware ben. Dat is dus het punt waar het nu om draait.
OMG ik stoor geloof ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ian heb je een foto van je lijf?
Omdat jij daar zwemt en niet wandelt.....quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg: goed gevonden![]()
![]()
waarom heb ik dat nou nooit
Dat is het kutte aan de liefde...quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:10 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij is de ware, weet alleen niet of ik dat voor hem ben. Als ik dat niet voor hem ben dan is het over. Ik moet het voelen dat ik ook zijn ware ben. Dat is dus het punt waar het nu om draait.
Ik ben bang dat een foto van mijn lijf te wansmakelijk is om hier te postenquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ian heb je een foto van je lijf?
Behalve met onze favoriete huishomoquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt eraan: heb je problemen met homo's?![]()
Hij had me gemist. Maar hij had het hier heel erg druk met zijn werk, surfen, familie. Ik had daar meer tijd om na te denken. Het komt ook omdat we in april een weekje naar zuid-frankrijk zijn geweest en daar letterlijk een week door het weer waren opgesloten en er toen achterkwamen dat we wel erg verschillend waren. Maar ik zei tegen hem dat die week niet representatief was omdat we gewoon geen fuck konden doen daar..andere vakanties waren altijd perfect omdat we lekker op pad konden. Maar die week in Hyeres is door zijn hoofd gaan malen, maar goed we gaan nu leuke dingen samen doen. Ik merk aan hem dat hij wil dat het goedkomt en dat hij ook erg geschrokken is door welke gevoelens bij hem naar boven kwamen maandag..zo van "zie je nou wel...het zit toch goed"quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Had hij je wel gemist tijdens de vakantie, of de tijd helemaal gebruikt om zichzelf emotioneel binnenstebuiten te keren.
Ok, okay, Lieve's favoriete homoquote:
Was jij datquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou goed..genoeg gelul. Wisten jullie dat in het keiharde 18+ plus porno gebeuren users foto's van hun pik posten..en dat ik toen een gozer met een megagrote even een berichtje heb gestuurd?:)
Wat kreeg je terug?quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou goed..genoeg gelul. Wisten jullie dat in het keiharde 18+ plus porno gebeuren users foto's van hun pik posten..en dat ik toen een gozer met een megagrote even een berichtje heb gestuurd?:)
Kreeg NIKS terug.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat kreeg je terug?![]()
Wtf, ik heb ook PM...![]()
Eigenlijk is zo'n week opgesloten zitten natuurlijk geen goede maatstaaf...quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij had me gemist. Maar hij had het hier heel erg druk met zijn werk, surfen, familie. Ik had daar meer tijd om na te denken. Het komt ook omdat we in april een weekje naar zuid-frankrijk zijn geweest en daar letterlijk een week door het weer waren opgesloten en er toen achterkwamen dat we wel erg verschillend waren. Maar ik zei tegen hem dat die week niet representatief was omdat we gewoon geen fuck konden doen daar..andere vakanties waren altijd perfect omdat we lekker op pad konden. Maar die week in Hyeres is door zijn hoofd gaan malen, maar goed we gaan nu leuke dingen samen doen. Ik merk aan hem dat hij wil dat het goedkomt en dat hij ook erg geschrokken is door welke gevoelens bij hem naar boven kwamen maandag..zo van "zie je nou wel...het zit toch goed"
Als het thuis prima gaat vind ik zo'n weekje opgesloten ook geen goede maatstaf.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk is zo'n week opgesloten zitten natuurlijk geen goede maatstaaf...
Aan de andere kant..![]()
Dus Rob is er WEL?!quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
Zusje en Mootie op de barricades voor LP........ toch was het grappig!
* mootie gaat slapen, Rob ligt er al in
Kan gewoon hier hoor....quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan gewoon hier hoor....
Jij kwam nog met een heel verhaal over wat het homo zijn er mee te maken had en je noemde mij spuit elf omdat ik het heel dunnetjes over deed...
Ring any bells?
Trusten LPquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga slapen..tjusch!
*meldt...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:52 schreef Talitha het volgende:
Stelletje lurkers! Durven jullie soms niet meer?![]()
Da's een begin!quote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Bedrijfsuitjeeeeuuuh!!!
Een hemelvaart.quote:
Ik word nog steeds geterroriseerd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, jong, hoe gaat het met je PM inbox?![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik word nog steeds geterroriseerd.![]()
Dit keer niet door mod likkers, maar door iemand die denkt dat er een bordje "algemeen" op mijn voorhoofd staat.
Afzender: Tante Bep
Onderwerp: ff testen
Hee stinkhoeâh, ik heb nog nooit PM gebruikt, ff testen
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik word nog steeds geterroriseerd.![]()
Dit keer niet door mod likkers, maar door iemand die denkt dat er een bordje "algemeen" op mijn voorhoofd staat.
Afzender: Tante Bep
Onderwerp: ff testen
Hee stinkhoeâh, ik heb nog nooit PM gebruikt, ff testen
![]()
Ik heb meer opties, maar moet kiezen. Ach misschien kan ik het 1 en ander combinerenquote:
Rond de 1.quote:
Als "geile neuksex hebben met Gertemans" er maar tussen zit, vind ik alles best.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb meer opties, maar moet kiezen. Ach misschien kan ik het 1 en ander combineren![]()
Ik? Zelden....quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's een begin!Heb je ook nog iets zinvols of leuks te melden?
Is dat te combineren met het poetsen van Demins ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Als "geile neuksex hebben met Gertemans" er maar tussen zit, vind ik alles best.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus wat is die Jappie een lekker ding trouwens![]()
Shit, weer te laat, toen poetste ik nog met de hand ( en had een prima melkgebit)quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]10 jaar geleden wel ja.
![]()
Maar ik heb Tante Bep ge PM't met een linkje hier naartoe. Als die over Jappie begint, leg dan maar wat dweiltjes neer.![]()
Lekkur dannn...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
![]()
Maar ik heb Tante Bep ge PM't met een linkje hier naartoe. Als die over Jappie begint, leg dan maar wat dweiltjes neer.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:31 schreef kleinzusje het volgende:
toen poetste ik nog met de hand ( en had een prima melkgebit)
Idd... als je ze "gratis" hebt is t al beroerd genoeg, maar als je wel betaald hebt is het helemaal te achterlijk voor woorden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
Tien is echt een rothok......... gisteren een mail gestuurd dat mn streams het hebben begeven. Nog steeds geen antwoord, zeker een vrije dag. Dat is dan lekker als je voor de streams hebt betaald en problemen krijgt.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
![]()
Nee, die was tien jaar geleden al lelijk...quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:14 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen jullie als waazinnig lekkere oldbee fokkers mij even een update geven over dit mooie stukje FOK geschiedenis ? Ik voel me zo nieuw en wil er erg graag bijhoren
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Pfff... nee. Dat valt niet op te schrijven. Je moet er bij geweest zijn....
![]()
Je zou het aan Scanman kunnen vragen, maar ik vermoed dat hij niet heel enthousiast zal reageren...![]()
Volgens mij kun je alleen een week met elkaar opgesloten zitten in het begin, als je nog smoorverliefd bent. Ik heb een relatie van 10 jaar en die is heel goed, maar ik weet wel dat we allebei af en toe wat ruimte nodig hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk is zo'n week opgesloten zitten natuurlijk geen goede maatstaaf...
Aan de andere kant..![]()
Jappie!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lekkur dannn...
Beppie, kom er maar in meid!![]()
Jappie, helaas ben ik niet op de hoogte van het bankstel verhaal uit de oude fok doos. Misschien is dat maar beter. Zo kijk ik met een frisse lente blik tegen je aan en ben onder de indruk. Het geeft echt niet dat je me gaat afwijzen, dat doet Scanman al tijden ( gelukkig) daar mijn tieten wat hangen. Hoop dat we snel nader tot elkaar komen of eens kunnen gaan bowlen.quote:
Dan heb jij zeker nog nooit een foto van Scanman gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jappie, helaas ben ik niet op de hoogte van het bankstel verhaal uit de oude fok doos. Misschien is dat maar beter. Zo kijk ik met een frisse lente blik tegen je aan en ben onder de indruk. Het geeft echt niet dat je me gaat afwijzen, dat doet Scanman al tijden ( gelukkig) daar mijn tieten wat hangen. Hoop dat we snel nader tot elkaar komen of eens kunnen gaan bowlen.
veel liefs![]()
Nee, maar hij ook niet van haar tieten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:16 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker nog nooit een foto van Scanman gezien.![]()
Maakt toch niet uit, zelfs als ze op haar knieen hangen kan ie het er nog op.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar hij ook niet van haar tieten.
Toch, Amanda kleinzusje?![]()
Dat van die tieten vinnik niet zo'n probleem....maar wat een sloer is het he ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar hij ook niet van haar tieten.
Toch, Amanda kleinzusje?![]()
Leannemeisch!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
* Leandra geeft Ian een glaasje water![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu tussen jou en LP.... bloeiende?![]()
Gelukkig maar, ik dacht al dat ik al iets zag ontstaan tussen jou en nog iemand andersquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jammer hé?
Blijf ik toch maar gewoon bij mijn meisje![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht al dat ik al iets zag ontstaan tussen jou en nog iemand anders![]()
Ja over die... maar laten we er maar over ophouden, ik heb er een roseetje en wat olijven bijgepakt en ik wil de smaak niet laten verpesten door het gespreksonderwerpquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja over die... maar laten we er maar over ophouden, ik heb er een roseetje en wat olijven bijgepakt en ik wil de smaak niet laten verpesten door het gespreksonderwerp![]()
En Mitch dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Nu hebben we niets meer te kwijlen daar
![]()
![]()
Juist....... alleen nog maar lelijke kutpubersquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Nu hebben we niets meer te kwijlen daar
![]()
![]()
Nou weet IK het niet meerquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet, Disana denkt kennelijk van wel....
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet, Disana denkt kennelijk van wel....
Ik voel mij niet aangesproken, ik ben namelijk een heul aantrekkelijke kutpuberquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist....... alleen nog maar lelijke kutpubers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |