Kreeg NIKS terug.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat kreeg je terug?![]()
Wtf, ik heb ook PM...![]()
Eigenlijk is zo'n week opgesloten zitten natuurlijk geen goede maatstaaf...quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij had me gemist. Maar hij had het hier heel erg druk met zijn werk, surfen, familie. Ik had daar meer tijd om na te denken. Het komt ook omdat we in april een weekje naar zuid-frankrijk zijn geweest en daar letterlijk een week door het weer waren opgesloten en er toen achterkwamen dat we wel erg verschillend waren. Maar ik zei tegen hem dat die week niet representatief was omdat we gewoon geen fuck konden doen daar..andere vakanties waren altijd perfect omdat we lekker op pad konden. Maar die week in Hyeres is door zijn hoofd gaan malen, maar goed we gaan nu leuke dingen samen doen. Ik merk aan hem dat hij wil dat het goedkomt en dat hij ook erg geschrokken is door welke gevoelens bij hem naar boven kwamen maandag..zo van "zie je nou wel...het zit toch goed"
Als het thuis prima gaat vind ik zo'n weekje opgesloten ook geen goede maatstaf.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk is zo'n week opgesloten zitten natuurlijk geen goede maatstaaf...
Aan de andere kant..![]()
Dus Rob is er WEL?!quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
Zusje en Mootie op de barricades voor LP........ toch was het grappig!
* mootie gaat slapen, Rob ligt er al in
Kan gewoon hier hoor....quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan gewoon hier hoor....
Jij kwam nog met een heel verhaal over wat het homo zijn er mee te maken had en je noemde mij spuit elf omdat ik het heel dunnetjes over deed...
Ring any bells?
Trusten LPquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga slapen..tjusch!
*meldt...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:52 schreef Talitha het volgende:
Stelletje lurkers! Durven jullie soms niet meer?![]()
Da's een begin!quote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Bedrijfsuitjeeeeuuuh!!!
Een hemelvaart.quote:
Ik word nog steeds geterroriseerd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, jong, hoe gaat het met je PM inbox?![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik word nog steeds geterroriseerd.![]()
Dit keer niet door mod likkers, maar door iemand die denkt dat er een bordje "algemeen" op mijn voorhoofd staat.
Afzender: Tante Bep
Onderwerp: ff testen
Hee stinkhoeâh, ik heb nog nooit PM gebruikt, ff testen
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik word nog steeds geterroriseerd.![]()
Dit keer niet door mod likkers, maar door iemand die denkt dat er een bordje "algemeen" op mijn voorhoofd staat.
Afzender: Tante Bep
Onderwerp: ff testen
Hee stinkhoeâh, ik heb nog nooit PM gebruikt, ff testen
![]()
Ik heb meer opties, maar moet kiezen. Ach misschien kan ik het 1 en ander combinerenquote:
Rond de 1.quote:
Als "geile neuksex hebben met Gertemans" er maar tussen zit, vind ik alles best.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb meer opties, maar moet kiezen. Ach misschien kan ik het 1 en ander combineren![]()
Ik? Zelden....quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's een begin!Heb je ook nog iets zinvols of leuks te melden?
Is dat te combineren met het poetsen van Demins ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Als "geile neuksex hebben met Gertemans" er maar tussen zit, vind ik alles best.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:27 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus wat is die Jappie een lekker ding trouwens![]()
Shit, weer te laat, toen poetste ik nog met de hand ( en had een prima melkgebit)quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]10 jaar geleden wel ja.
![]()
Maar ik heb Tante Bep ge PM't met een linkje hier naartoe. Als die over Jappie begint, leg dan maar wat dweiltjes neer.![]()
Lekkur dannn...quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]10 jaar geleden wel ja.
![]()
Maar ik heb Tante Bep ge PM't met een linkje hier naartoe. Als die over Jappie begint, leg dan maar wat dweiltjes neer.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:31 schreef kleinzusje het volgende:
toen poetste ik nog met de hand ( en had een prima melkgebit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |