quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ian ziet er een beetje spaans uit. Zo'n type wat heel hard hijgt tijdens de sex en me dan een puta noemt..en dat ik het dan nog leuk vind ook. Ik vind hem wel lekker hihi
Sinds ik daar niks aan heb.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Sedert wanneer doet Jack Daniel's onder voor mijn penis?![]()
![]()
![]()
Sinds je lul een langere nasmaak heeft..quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sedert wanneer doet Jack Daniel's onder voor mijn penis?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
Lieve kikkers, veulens en andere huishomo's: ik werp nog een blik in de COS en dan ga ik slapen![]()
Wass sich liebt, das neckt sichquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hebben we toch nog een dag in hetzelfde topic gepost zonder rellen![]()
Andere huishomo's?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
Lieve kikkers, veulens en andere huishomo's: ik werp nog een blik in de COS en dan ga ik slapen![]()
Vijf walletjes mag ook. Tien zelfs. Als je maar lol hebt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Andere huishomo's?
Hmm okee... Ik wil best een avondje huishomo spelen. Maar mag ik dan morgen gewoon weer een van-2-walletjes-etende-vrouw zijn?
LOL, nee joh!! Zuiden...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat wel maar Heerlen ligt toch in noorden van Limburg? Dan valt het weer mee.![]()
Homo's zijn liev!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Andere huishomo's?
Hmm okee... Ik wil best een avondje huishomo spelen. Maar mag ik dan morgen gewoon weer een van-2-walletjes-etende-vrouw zijn?
Wat riep je dan wel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dan moet ik je teleurstellen, ik heb een hoop vulgaire dingen geroepen tijdens de geyle nuecqsex,
maar nog nooit "puta"![]()
Trusten schatquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
'Opposites attract' is het in elk geval niet. En nu ga ik echt![]()
Erger?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I'm gonna fucking tear you appart.![]()
En meer...
En erger...![]()
![]()
![]()
Ik zou even Google Earth open gooien als ik jou wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Aardrijkskunde was een bijvak zeg ik dan maar ter verontschuldiging.![]()
Weet je het zeker?![]()
Klopt ja. En ik ben zeker geen brian (dat zou raar zijn).quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Homo's zijn liev!![]()
Homo's zijn leuker dan hetero mannen![]()
routenet.nl is snellerquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:33 schreef Kinga het volgende:
Ik zou even Google Earth open gooien als ik jou was
Hetero mannen zijn allemaal hetzelfde!~quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt ja. En ik ben zeker geen brian (dat zou raar zijn).
Maar bij vrouwelijke huishomo's krijg ik tegenwoordig zo'n beeld van palma voor me ogen![]()
Ok, Ok.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Arbeiten![]()
Ik had hier nooit voor gekozen als de omgeving niet zo mooi/romantisch was...
![]()
![]()
![]()
Beter van wel inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zou even Google Earth open gooien als ik jou was
Tell me more.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I'm gonna fucking tear you appart.![]()
En meer...
En erger...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je was weer te vlug met quoten.
Of ik te langzaam met bijposten.![]()
Ach homomannen zijn net zo vleeschgericht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hetero mannen zijn allemaal hetzelfde!~![]()
Lopen alleen maar in te spelen op vrouwelijke gevoelens om met ze naar bed te kunnen![]()
![]()
![]()
Stelletje teringlijers!![]()
Dus eigenlijk zijn mannen gewoon kut.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ach homomannen zijn net zo vleeschgericht.
Zelfs dat kan af en toe best lekker zijn (go neeh dat is niet oppervlakkig hoor veulentje helemaal niet). Als ze daarna maar gewoon lekker naar huis gaan en verder niet zeuren over andere dingen. Of je voorschut zetten bij mannen of vrouwen waar je wel wat mee wilquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Hetero mannen zijn allemaal hetzelfde!~![]()
Lopen alleen maar in te spelen op vrouwelijke gevoelens om met ze naar bed te kunnen![]()
![]()
![]()
Stelletje teringlijers!![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn mannen gewoon kut.![]()
Veulst! Wat ben jij sletteriger dan ik dacht!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zelfs dat kan af en toe best lekker zijn (go neeh dat is niet oppervlakkig hoor veulentje helemaal niet). Als ze daarna maar gewoon lekker naar huis gaan en verder niet zeuren over andere dingen. Of je voorschut zetten bij mannen of vrouwen waar je wel wat mee wil![]()
Nope, not my thing...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar jij zou dus niet naar een DGK MEET komen?
Gooi eens met je eigen geslacht lu... jij penis.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gooi eens met je eigen geslacht lu... jij penis.
Ik ben niet in dienst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu we toch een goed aantal "homo's" hebben in de SC:
Waar valt een homo op tijdens het uitgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |