Dat komt door het slaap tekort. Iemand moet mij eens serieus naar me bed gaan sturen denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Veulst! Wat ben jij sletteriger dan ik dacht!![]()
Ik mannelijk en stoer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu we toch een goed aantal "homo's" hebben in de SC:
Waar valt een homo op tijdens het uitgaan?
Fuck no, je bent veul te gesjellug!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat komt door het slaap tekort. Iemand moet mij eens serieus naar me bed gaan sturen denk ik![]()
Kijk dat vind ik dan wel weer lief. Ik blijf nog wel evenquote:
Ik ook weinig. Kom bijna nooit in gay bars.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mij mag je.![]()
Ik heb weinig met de Gay-community te maken![]()
Ik heb dus echt veel te veel koffie gehad. Stom.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik dan wel weer lief. Ik blijf nog wel even
Of is dat omdat ik nog helemaal geen zin heb in me bed?
Jij bent eigenlijk best makkelijk tevredenquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik mannelijk en stoer.
Maar het type dat ik ben jongensachtig, slank doet het ook goed. Ik heb over aandacht niet te klagen. Maar goed.. ik wil verder niks. Alleen Ian.
Weet ik veul.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik dan wel weer lief. Ik blijf nog wel even
Of is dat omdat ik nog helemaal geen zin heb in me bed?
HOMO!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vertel ik morgen wel.
Ik ga me nest in, truste mensen![]()
Slaap lekker daar in het verre zuiden. Noorden van het zuiden. Oh nee, zuiden van het zuiden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vertel ik morgen wel.
Ik ga me nest in, truste mensen![]()
Ik ben ook heel makkelijk. Een pik + hartslag en loveprofusion is je slet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best makkelijk tevreden![]()
Ach de werking van koffie is zwaar overschat. 2 glazen sinassappelsap er overheen en je merkt niks meer van die caffeine. (Werkt ook erg goed bij dronken mensen... Heb er heel wat mee opgelapt)quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:44 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb dus echt veel te veel koffie gehad. Stom.![]()
Ik eet altijd iets vettigs als ik dronken ben..en iets hards onder mijn kussen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach de werking van koffie is zwaar overschat. 2 glazen sinassappelsap er overheen en je merkt niks meer van die caffeine. (Werkt ook erg goed bij dronken mensen... Heb er heel wat mee opgelapt)
Maar lieverd, hoe zit het nou met die relatie...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben ook heel makkelijk. Een pik + hartslag en loveprofusion is je slet!
Nee hoor. 9 jaar een relatie gehad, dat is nu een beetje vaag, we're working on it. Daarvoor 1.5 jaar een relatie gehad. Daarvoor was ik wel echt een slet.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet ik veul.
Wij hebben dezelfde ziekte![]()
Maar ik wil dus ook nog niet naar bed![]()
*knuf* je komt er wel. Met of zonder relatie. Je bent gewoon een leuke gozer, mannen genoeg die je willen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben ook heel makkelijk. Een pik + hartslag en loveprofusion is je slet!
Nee hoor. 9 jaar een relatie gehad, dat is nu een beetje vaag, we're working on it. Daarvoor 1.5 jaar een relatie gehad. Daarvoor was ik wel echt een slet.
Ik heb ongeveer hetzelfde, bij mij: cola=peukquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zou eigenlijk wel moeten pitten want ik was vanmorgen om 7 uur op en ik moet over 5 uurtjes al weer fit in de auto zitten voor 2 uurtjes arbied. Maar goed ik neem nog 1 colaatje en dan ga ik
Iets hards onder je kussen? Daar heb ik nou nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik eet altijd iets vettigs als ik dronken ben..en iets hards onder mijn kussen.
Koffie drink ik niet. 1 keer gedronken, vond het maar goor.
Nee, ik vond het een lieve opmerking.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Wat lul ik uit mn nek....
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Als het niet gaat is het onbegonnen werk, of het nou 1 of 16 jaar is...... maar als er nog wat is........ zijn er altijd kansen!![]()
Volgens mij ben jij ook een behoorlijke kettingroker.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb ongeveer hetzelfde, bij mij: cola=peuk
Truste Durchie. Slaap lekker met je Barbiequote:Op donderdag 17 mei 2007 02:51 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ga ff in de lurk modus en dan naar bed. Slaapt lekker allen strakkies.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een behoorlijke kettingroker.
Hoezo? Klonk mij behoorlijk redelijk en lief in de oren hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Wat lul ik uit mn nek....
Het was meer behoorlijk vaag, kansloos en algemeen geleuter om ook maar wat te zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo? Klonk mij behoorlijk redelijk en lief in de oren hoor.
Joe, ga over Ken dromen. Nicky Mootie ook lekker slapen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Truste Durchie. Slaap lekker met je Barbie![]()
Maar is Rob er nou of niet!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was meer behoorlijk vaag, kansloos en algemeen geleuter om ook maar wat te zeggen.![]()
Dag mannetje!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Joe, ga over Ken dromen. Nicky Mootie ook lekker slapen.![]()
*Ploink* En daar is het beeld van de hema-rookworst-uit-de-hema-homo-ontmoetingsplek weer...quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Ploink* En daar is het beeld van de hema-rookworst-uit-de-hema-homo-ontmoetingsplek weer...![]()
Trusten Dutchy!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Joe, ga over Ken dromen. Nicky Mootie ook lekker slapen.![]()
Jaja, we waren aan het dota-en samen....... precies wat mensen van onze leeftijd rond 3 uur 's nachts horen te doen.quote:
Algemeen geleuter klopt meestal best goedquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
Het was meer behoorlijk vaag, kansloos en algemeen geleuter om ook maar wat te zeggen.![]()
Ik wil origineel zijn maar het lukt nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Algemeen geluider klopt meestal best goed![]()
Dota-wie!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaja, we waren aan het dota-en samen....... precies wat mensen van onze leeftijd rond 3 uur 's nachts horen te doen.![]()
Misschien was de vakantie precies de wake-up call die jullie nodig hadden. Even alles weer even op een rijtje zetten, waarom houden we ook alweer van elkaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Er valt nog wat te redden. Bij hem kwamen heel heel heel veel gevoelens los die hij eerst niet zo voelde. Ik denk als je zo lang hebt als ons dan voel je soms niet wat je voor iemand voelt. Het is allemaal zo gewoon. De week ervoor was ik op vakantie en heb ik hem echt vreselijk gemist..dus voor mij was het een koude douche dat hij niet meer wist wat hij voor me voelde. Maar die avond hebben we zo gejankt en hij kon er die nacht niet van slapen. Gisteren stond hij met hangende pootjes voor m'n deur met een verliefde blik. We hebben nu afgesproken de komende tijd echt tijd voor elkaar vrij te maken.
Ik hoop dat het goedkomt..en ik weet dat hij dat ook hoopt..heb er nu een beter gevoel over. Maandag was ik zo over de rooie dat ik er van schrok. Hij ook en misschien was het voor hem nodig om erachter te komen dat er nog zoveel gevoel van hem voor mij zit.
Buikpijn en maagpijn, hij douwt hem maar in de heg die we niet hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dota-wie!?
NEUKEN moet 'ie!
Snap je?![]()
Mootie![]()
Ik hoop echt dat jullie er uit komen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Er valt nog wat te redden. Bij hem kwamen heel heel heel veel gevoelens los die hij eerst niet zo voelde. Ik denk als je zo lang hebt als ons dan voel je soms niet wat je voor iemand voelt. Het is allemaal zo gewoon. De week ervoor was ik op vakantie en heb ik hem echt vreselijk gemist..dus voor mij was het een koude douche dat hij niet meer wist wat hij voor me voelde. Maar die avond hebben we zo gejankt en hij kon er die nacht niet van slapen. Gisteren stond hij met hangende pootjes voor m'n deur met een verliefde blik. We hebben nu afgesproken de komende tijd echt tijd voor elkaar vrij te maken.
Ik hoop dat het goedkomt..en ik weet dat hij dat ook hoopt..heb er nu een beter gevoel over. Maandag was ik zo over de rooie dat ik er van schrok. Hij ook en misschien was het voor hem nodig om erachter te komen dat er nog zoveel gevoel van hem voor mij zit.
Klinkt niet alsof het verloren is. Soms zijn dit soort momenten niet eens zo gek. Ze maken je sterker en de relatie dieper...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:56 schreef LoveProfusion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |