Idd... als je ze "gratis" hebt is t al beroerd genoeg, maar als je wel betaald hebt is het helemaal te achterlijk voor woorden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:06 schreef mootie het volgende:
Tien is echt een rothok......... gisteren een mail gestuurd dat mn streams het hebben begeven. Nog steeds geen antwoord, zeker een vrije dag. Dat is dan lekker als je voor de streams hebt betaald en problemen krijgt.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]10 jaar geleden wel ja.
![]()
Maar ik heb Tante Bep ge PM't met een linkje hier naartoe. Als die over Jappie begint, leg dan maar wat dweiltjes neer.![]()
Nee, die was tien jaar geleden al lelijk...quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:14 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen jullie als waazinnig lekkere oldbee fokkers mij even een update geven over dit mooie stukje FOK geschiedenis ? Ik voel me zo nieuw en wil er erg graag bijhoren
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:49 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Pfff... nee. Dat valt niet op te schrijven. Je moet er bij geweest zijn....
![]()
Je zou het aan Scanman kunnen vragen, maar ik vermoed dat hij niet heel enthousiast zal reageren...![]()
Volgens mij kun je alleen een week met elkaar opgesloten zitten in het begin, als je nog smoorverliefd bent. Ik heb een relatie van 10 jaar en die is heel goed, maar ik weet wel dat we allebei af en toe wat ruimte nodig hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk is zo'n week opgesloten zitten natuurlijk geen goede maatstaaf...
Aan de andere kant..![]()
Jappie!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:29 schreef Gert het volgende:
[..]10 jaar geleden wel ja.
![]()
Maar ik heb Tante Bep ge PM't met een linkje hier naartoe. Als die over Jappie begint, leg dan maar wat dweiltjes neer.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lekkur dannn...
Beppie, kom er maar in meid!![]()
Jappie, helaas ben ik niet op de hoogte van het bankstel verhaal uit de oude fok doos. Misschien is dat maar beter. Zo kijk ik met een frisse lente blik tegen je aan en ben onder de indruk. Het geeft echt niet dat je me gaat afwijzen, dat doet Scanman al tijden ( gelukkig) daar mijn tieten wat hangen. Hoop dat we snel nader tot elkaar komen of eens kunnen gaan bowlen.quote:
Dan heb jij zeker nog nooit een foto van Scanman gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jappie, helaas ben ik niet op de hoogte van het bankstel verhaal uit de oude fok doos. Misschien is dat maar beter. Zo kijk ik met een frisse lente blik tegen je aan en ben onder de indruk. Het geeft echt niet dat je me gaat afwijzen, dat doet Scanman al tijden ( gelukkig) daar mijn tieten wat hangen. Hoop dat we snel nader tot elkaar komen of eens kunnen gaan bowlen.
veel liefs![]()
Nee, maar hij ook niet van haar tieten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:16 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker nog nooit een foto van Scanman gezien.![]()
Maakt toch niet uit, zelfs als ze op haar knieen hangen kan ie het er nog op.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar hij ook niet van haar tieten.
Toch, Amanda kleinzusje?![]()
Dat van die tieten vinnik niet zo'n probleem....maar wat een sloer is het he ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar hij ook niet van haar tieten.
Toch, Amanda kleinzusje?![]()
Leannemeisch!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
* Leandra geeft Ian een glaasje water![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu tussen jou en LP.... bloeiende?![]()
Gelukkig maar, ik dacht al dat ik al iets zag ontstaan tussen jou en nog iemand andersquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jammer hé?
Blijf ik toch maar gewoon bij mijn meisje![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht al dat ik al iets zag ontstaan tussen jou en nog iemand anders![]()
Ja over die... maar laten we er maar over ophouden, ik heb er een roseetje en wat olijven bijgepakt en ik wil de smaak niet laten verpesten door het gespreksonderwerpquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja over die... maar laten we er maar over ophouden, ik heb er een roseetje en wat olijven bijgepakt en ik wil de smaak niet laten verpesten door het gespreksonderwerp![]()
En Mitch dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Nu hebben we niets meer te kwijlen daar
![]()
![]()
Juist....... alleen nog maar lelijke kutpubersquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Nu hebben we niets meer te kwijlen daar
![]()
![]()
Nou weet IK het niet meerquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet, Disana denkt kennelijk van wel....
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet, Disana denkt kennelijk van wel....
Ik voel mij niet aangesproken, ik ben namelijk een heul aantrekkelijke kutpuberquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist....... alleen nog maar lelijke kutpubers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |