25 maar dan wel met 20 korrels zout en 2 grote duimenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:54 schreef Kinga het volgende:
>20 ?
Gaan we schelden?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefje, als ik streams zou hebben zou ik nogsteeds de Koningin van de COS zijn![]()
Kut, ik zit in homo-mode![]()
Geef nie, ben part time.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken![]()
Niet waar Dutchguy bij is![]()
![]()
25 cm lijkt mij zwaar pijnlijk voor zowel vrouw als manquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
25 maar dan wel met 20 korrels zout en 2 grote duimen
Momenteel ben ik even Queenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan we schelden?King Nick, klinkt goed.
Geen idee. Nog nooit een man gezien met zo'n grote.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:57 schreef Ian_Nick het volgende:
25 cm lijkt mij zwaar pijnlijk voor zowel vrouw als man![]()
Is dat niet de Tarzan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit een man gezien met zo'n grote.
Ze verkopen trouwens wel dildo's in die maat![]()
Stel je voor wat een post count dat dan is zeg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bee_Queen MOET een kloon van jou zijn![]()
To be a SC queen or not to be a SC queenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:58 schreef mootie het volgende:
2 cm or not 2 cm
Boeit jou die postcount?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Stel je voor wat een post count dat dan is zeg.
22cm is het grootste wat ik gesuckie sucked heb. Kramp in m;n kaken..dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:59 schreef mootie het volgende:
25 cm past niet! wegwezen met van die grote tampeloeressen!
*Tampeloeres asiel opricht*quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:59 schreef mootie het volgende:
25 cm past niet! wegwezen met van die grote tampeloeressen!
Maar! Maar!quote:
Ik had ook niets aan mijn hoge postcount, schat...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar wel leuk voor dat gratis maandje... waar ik niets aan had.
Je kunt ook doen: 2B a queen or not 2B a queen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar! Maar!
De vorige SC had de titel: 2 Day or not 2 Day
Dus dan is: 2 Gay or not 2 Gay
Toch veul leuker?
Ligt dat niet meer aan de breedte?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:02 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
22cm is het grootste wat ik gesuckie sucked heb. Kramp in m;n kaken..dat wil je niet weten.
Een normale veroorzaakt al kramp, maar ik heb dan ook een belachelijk klein mondjequote:Op donderdag 17 mei 2007 02:02 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
22cm is het grootste wat ik gesuckie sucked heb. Kramp in m;n kaken..dat wil je niet weten.
Ik ben niet in dienst he.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
Volgens mij oefenen er hier een paar voor de drama-queen competitie.
Ik weet het, maar da's niet helemaal getrouw de traditie die we proberen in te voeren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt ook doen: 2B a queen or not 2B a queen.
Geen breedbekkikkertje?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Een normale veroorzaakt al kramp, maar ik heb dan ook een belachelijk klein mondje![]()
Je zou 'm eigenlijk met een vork moeten kunnen prakken. Veel handiger.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Een normale veroorzaakt al kramp, maar ik heb dan ook een belachelijk klein mondje![]()
Voor een kikkertquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaan we nou ook al rijmen dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar! Maar!
De vorige SC had de titel: 2 Day or not 2 Day
Dus dan is: 2 Gay or not 2 Gay
Toch veul leuker?
Nee, want ik weet niet waar ik het allemaal vandaan moet halen en bovendien sta ik niet in de ikoontjes.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet het, maar da's niet helemaal getrouw de traditie die we proberen in te voeren.
Maar hij is WEL leuk...
EN actueel...
Zou jij de volgende aan willen maken?
Dan laat ik het volledig aan jou over![]()
De lengte maakt qua kaak kramp toch niet zo veel uit?quote:
Wanneer heb je weer dienst? Of moet ik je omkopen met een bak bami?quote:
De OP staat op WIKI.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, want ik weet niet waar ik het allemaal vandaan moet halen en bovendien sta ik niet in de ikoontjes.
Morgen als ik mijn Barbie dekbek opensla heb ik weer dienst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer dienst? Of moet ik je omkopen met een bak bami?
Oh maar er is nog bijna een hele rij vrij gelukkig...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
Nee, want ik weet niet waar ik het allemaal vandaan moet halen en bovendien sta ik niet in de ikoontjes.
Ik zie het zo: ik ben hier illegaal en kan elk moment opgepakt wordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De OP staat op WIKI.
De link daar naar staat onderaan elke SC OP.
Je staat niet bij de icons omdat je niet genoeg SC't en als je dat wel doet het alleen maar is om mij af te kraken![]()
Maar je bent wel vaker leuk geweest in de SC dus misschien weet ik het morgen te bewerkstelligen![]()
Barbiequote:Op donderdag 17 mei 2007 02:07 schreef Dutchguy het volgende:
Morgen als ik mijn Barbie dekbek opensla heb ik weer dienst.![]()
Bami is altijd goed..![]()
Maar pssst... ik ben hier stiekem. Niet rondbazuinen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh maar er is nog bijna een hele rij vrij gelukkig...![]()
Schandalig, klacht indienen, heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij wie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:09 schreef Kinga het volgende:
[..]
Schandalig, klacht indienen, heb ik ook gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |