Je bent hier ook helemaal niet opvallend aanwezig ofzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Maar pssst... ik ben hier stiekem. Niet rondbazuinen!![]()
Je mag er van mij in hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal overwegen een asielstatus aan te vragen dan.
Ja, af en toe kom ik even buurtenquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent hier ook helemaal niet opvallend aanwezig ofzo.
En je bent natuurlijk ook super gezellig aan het doen enzo
Fipo, lieverdquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
Ik had gewoon de eerste reactie post in dit topic![]()
Dat is me nog nooit gelukt
![]()
![]()
Does lief dan. Alle huishomo's hier zijn meteen over de zeik heen als je zo doet. Die meot je zachtaardig aanpakken, dat zijn net ouwe oma'tjesquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Does lief dan. Alle huishomo's hier zijn meteen over de zeik heen als je zo doet. Die meot je zachtaardig aanpakken, dat zijn net ouwe oma'tjes![]()
Ian vindt dat ik lief doe. Of niet soms Ian. Ian!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Does lief dan. Alle huishomo's hier zijn meteen over de zeik heen als je zo doet. Die meot je zachtaardig aanpakken, dat zijn net ouwe oma'tjes![]()
Oh dat lijkt me wel spannend. Ik zou eerst flink indrinken..ik moet toch echt aan mijn imago denken..lolquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, als er zo'n vraag is naar een smoelenboek...
Wat is er dan mis met een DGK MEET !?
Nee hoor..pak mij maar hard aan. I love it.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wtf!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ian vindt dat ik lief doe. Of niet soms Ian. Ian!![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel spannend. Ik zou eerst flink indrinken..ik moet toch echt aan mijn imago denken..lol
Zo is dat. Anderen lief, ik lief.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf!?
Errrr, weet ik veul...
Tot nu toe heb je nog geen acties ondernomen om mij in een kwaad daglicht te zetten...
en ook niet bij anderen...
En je post normaal...
Ik zeg: Disana is tot nu toe liev.
niet dat ik ooit naar een meet zou gaan, maar die tering dingen worden al-tijd boven de rivieren gehouden... ja sorry hoor... dat is echt te verquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil trouwens helemaal niet met me hoofd in een smoelenboek. Dat wekt alleen maar vooroordelen opquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Neem een alcoholvrije mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij bent tenminste niet allergisch voor alcohol!
Ik haal nog een paar biertjes![]()
![]()
![]()
Neem voor mij even een colaatje meequote:Op donderdag 17 mei 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een paar lijntjes en ik hand aan de lampen:) Nee ik ben niet echt verlegen ofzo...tenzij ik me ongemakkelijk voel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |