Je kan toch samen plezier hebben met een dildo!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar, maar zou je hem dan vertellen dat je de dildo ook gebruikt?
Mootie ik heb een topic gemaakt over een smoelenboek en info.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Mootie ik heb een topic gemaakt over een smoelenboek en info.
I know, maar ik heb "iemand" het even laten tjekken en het was allemaal prima in ordequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vertrouwde het niet. De Mol enzo...![]()
Niet zo. Bovendien kan knuffelen veel intiemer zijn. Of een bepaalde blik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien: Hoe belangerijk is sex als het gaat om liefde?![]()
Belangrijk genoeg vind ik/denk ik. Al die stuk gelopen huwelijken enzo in nederland is omdat er in nederland te weinig goedmaak sex is...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Bovendien: Hoe belangerijk is sex als het gaat om liefde?![]()
Ik heb nog nooit een dildo irl gezien. Ik zou dan wel een dildo echt in de vorm van een pik willen. Zo'n zeppelin ding lijkt me niks.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan toch samen plezier hebben met een dildo!?![]()
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Niet zo. Bovendien kan knuffelen veel intiemer zijn. Of een bepaalde blik.
Gewoon samen met hem gebruiken. Wat is daar nou raar aan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:41 schreef LoveProfusion het volgende:
![]()
En moet je met de wind mee of tegen de wind in meten. Ben ook helemaal niet goed in die dingen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:43 schreef Dutchguy het volgende:
Wat is een klein pikkie trouwens. Vanaf hoeveel centimeter?
Euh, doe eensch antwoorden, dan kan ik kijken hoe het met mij gesteld is...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:43 schreef Dutchguy het volgende:
Wat is een klein pikkie trouwens. Vanaf hoeveel centimeter?
Ik vroeg het juist.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, doe eensch antwoorden, dan kan ik kijken hoe het met mij gesteld is...![]()
Noord-oost-zuid-west? Toch wel iets voor jou.... op die fiets meten!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En moet je met de wind mee of tegen de wind in meten. Ben ook helemaal niet goed in die dingen....![]()
Persoonlijk voorkeur is dat denk ik...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, doe eensch antwoorden, dan kan ik kijken hoe het met mij gesteld is...![]()
CM!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:47 schreef Kinga het volgende:
Gemiddelde is toch iets van 15 cm....
Krijg je zo'n naam van in de buurt he... als je op de fiets met je jodokus uit je broek hardop windrichtingen noemt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Noord-oost-zuid-west? Toch wel iets voor jou.... op die fiets meten!![]()
je hebt nu een PM:)quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Persoonlijk voorkeur is dat denk ik...
Mare wat zegt je vriendin?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Krijg je zo'n naam van in de buurt he... als je op de fiets met je jodokus uit je broek hardop windrichtingen noemt.
Patsert! Denk je nou echt dat ze het eerlijk zou zeggen als je een armzalig hemaknakworstje had?quote:
Zou mij niet zoveel kunnen schelen als mijn vriendje een kleine had. Als ie maar creatief er mee was.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
je hebt nu een PM:)
Ik zit ook vet goed.
Afijn ik heb wel eens een jongen gehad die had een kleintje maar hij was zo sexy dat ik er niet eens echt op lette.
Het gaat er uiteindelijk toch om wat je ermee kan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
je hebt nu een PM:)
Ik zit ook vet goed.
Afijn ik heb wel eens een jongen gehad die had een kleintje maar hij was zo sexy dat ik er niet eens echt op lette.
Daarom wou ik ook niet als eerste mijn lengte posten!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Patsert! Denk je nou echt dat ze het eerlijk zou zeggen als je een armzalig hemaknakworstje had?![]()
Laat die jonge nou even in de waan...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:50 schreef mootie het volgende:
Patsert! Denk je nou echt dat ze het eerlijk zou zeggen als je een armzalig hemaknakworstje had?![]()
Wie was de oude? Oh wacht, die is naar hier verhuisdquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, even serieus...
De COS is niet meer mijn ding sinds daar een nieuwe "Koningin" met de scepter zwaait.
Die user ontwijk ik liever.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gezegd.![]()
Wacht, geen zin in meten. Zal hem even op de scannerd knallen.![]()
20?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom wou ik ook niet als eerste mijn lengte posten!
Maar als 15 cm het gemiddelde is...
![]()
![]()
![]()
Hey, liefje...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie was de oude? Oh wacht, die is naar hier verhuisd![]()
Ik zou als ik jou was de deksel er niet te hard op duwen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:51 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb nog niets gezegd.![]()
Wacht, geen zin in meten. Zal hem even op de scannerd knallen.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was de deksel er niet te hard op duwen.
Glasplaat is gebroken. Te zwaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar wie was nou de oude? En als je streams zou hebben, zou je er toch gewoon gezellig bij komen zitten? Zeker wetenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, liefje...
Was je in de veronderstelling dat ik het over jou had?![]()
Daar lijkt ie dan wel dikker door.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
De hatelijkheid druipt er afquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:52 schreef Disana het volgende:
Wie was de oude? Oh wacht, die is naar hier verhuisd![]()
Gert?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wie was nou de oude? En als je streams zou hebben, zou je er toch gewoon gezellig bij komen zitten? Zeker weten![]()
daar hoef je niet meet thuis te komen...quote:
Liefje, als ik streams zou hebben zou ik nogsteeds de Koningin van de COS zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wie was nou de oude? En als je streams zou hebben, zou je er toch gewoon gezellig bij komen zitten? Zeker weten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |