Zo raar is het dus nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ah da's eigenlijk wel een heel grappig beeld. Snapput.
Je bent nog steeds gek... Mare kunnen we ze bij je huren?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zo iemand die al zijn dvd's koopt![]()
Mijn collectie is indrukwekkend, mijn saldo daarna iets minder![]()
Leuk gek of niet-leuk gek.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je bent nog steeds gek... Mare kunnen we ze bij je huren?
Oh mooi zo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo raar is het dus niet![]()
Gelukkig was de lijst vrij lang![]()
Ik hou het op prettig gestoordquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Leuk gek of niet-leuk gek.
Daar staat of valt alles bij op het moment![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Oh mooi zo.![]()
Ik weet zeker dat ik ook nog maffe tikken heb maar die zijn zo onbewust dat ik die nog voor mezelf verborgen heb kunnen houden.
Wacht ff.... zout over linkerschouder strooien want ik heb nu net 250 keer de letter n gebruikt vandaag en ik geen ongeluk over mezelf afroepen. Zo trug.![]()
Okee dat was lame.quote:
Ik moest vroeger bijna een uur fietsen naar mijn werk (waar ik overigens geyl gespierde benen aan overgehouden hebquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Okee dat was lame.![]()
Wat ik wel heel lang gedaan heb is op de fiets windrichtingen in mijn hoofd opnoemen. Dus als ik richting west ging zei dacht ik west en zuidoost enz. enz.![]()
Was jij dat...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest vroeger bijna een uur fietsen naar mijn werk (waar ik overigens geyl gespierde benen aan overgehouden heb) en om de tijd te doden heb ik daar ook een aantal rare dingen gedaan
![]()
De terugweg was meestal straalbezopen...
Dus de terugweg was meestal debieler![]()
Pas nog bijna frontaal tegen een bus gereden. Er stond een glasbak op de hoek en een vrouw op fiets treuzelde met het nemen van de bocht en ik dacht komop zeg en trapte harder om haar in te halen. Bijna SPLAT dus, wist ik ineens waarom ze zo langzaam reed.quote:
Neeh hoor, was even een beker melk (jaja) halenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Veulster alweer naar bed!?
Nee toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Veulster alweer naar bed!?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Pas nog bijna frontaal tegen een bus gereden. Er stond een glasbak op de hoek en een vrouw op fiets treuzelde met het nemen van de bocht en ik dacht komop zeg en trapte harder om haar in te halen. Bijna SPLAT dus, wist ik ineens waarom ze zo langzaam reed.
Zou wel balen zijn geweest, net nu ik nieuwe fietstassen heb met 'BAMI BODE' opdruk.
Ik moet zeggen dat ik de afgelopen dagen echt een prachtig slaapritme hadquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh hoor, was even een beker melk (jaja) halen
Moet vandaag wel om 8 uur op, maar ken mezelf ik ga toch niet voor een uur of 3 inslaap vallen
Ik verstoppen!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:13 schreef Kinga het volgende:
Ian, waarom verstop je je tegenwoordig in de SC?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 1 keer in mijn hele leven een aanrijding gehad en dat was terwijl ik op de fiets omhoog keek naar een gigantische hoop vogels en dacht: "Die vogels leiden zo af, je zou er een botsing door krijgen!"![]()
Je bent trouwens al de zoveelste die vraagt waarom ik niet in de COS post...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:13 schreef Kinga het volgende:
Ian, waarom verstop je je tegenwoordig in de SC?
Die vent kwam geschrokken uit zijn auto en keek echt zo van: "WTF!?!?" toen hij mij schaterlachend op zijn moterkap aantrof...quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die vent kwam geschrokken uit zijn auto en keek echt zo van: "WTF!?!?" toen hij mij schaterlachend op zijn moterkap aantrof...![]()
Ja doh, krijg afkickverschijnselen joh.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent trouwens al de zoveelste die vraagt waarom ik niet in de COS post...![]()
Missen jullie me?![]()
![]()
![]()
Jij bent ook echt een uberknurft hequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Die vent kwam geschrokken uit zijn auto en keek echt zo van: "WTF!?!?" toen hij mij schaterlachend op zijn moterkap aantrof...![]()
Ben daarna trouwens wel gewoon naar de HEMA wezen fietsen...quote:
Ik ben wel is beniewd naar de statestieken. Of telt de SC daar niet in mee?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik verstoppen!?
Volgens mij ben ik de meest aanwezige user van heel DGK![]()
Rookworst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben daarna trouwens wel gewoon naar de HEMA wezen fietsen...
Een verneukt voorwiel houd mij niet tegen![]()
HEMA![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja doh, krijg afkickverschijnselen joh.
Vorige keer dat ik keek stond ik op nummer 4 in de top 100quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben wel is beniewd naar de statestieken. Of telt de SC daar niet in mee?
Dat laatste stond er eerst nog niet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Rookworst.![]()
Veel.![]()
Erotisch worst lurken bij de Hema.![]()
Heb je het nou over Avonne?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, even serieus...
De COS is niet meer mijn ding sinds daar een nieuwe "Koningin" met de scepter zwaait.
Die user ontwijk ik liever.
Nog ff en je hebt Scan ingehaaldquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik keek stond ik op nummer 4 in de top 100![]()
Ai, ik viel door de mand. Ook te krijgen bij de Hema trouwens. Leuke mandjes. Van vrolijk pitriet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat laatste stond er eerst nog niet!![]()
Maarre, ALLES van de HEMA is kewl!![]()
Okee, dat beeld krijg ik dus nooit meer uit m'n hoofdquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Dutchguy het volgende:
Rookworst.![]()
Veel.![]()
Erotisch worst lurken bij de Hema.![]()
Absoluut niet.quote:
Ik gok op een D inplaats van een A.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:21 schreef Kinga het volgende:
Heb je het nou over Avonne?
Sorry.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, dat beeld krijg ik dus nooit meer uit m'n hoofd![]()
Ja!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, dat beeld krijg ik dus nooit meer uit m'n hoofd![]()
haha ja wie dan, nou ben ik nieuwsgierig...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Avonne is KEWL.
Ze moet duidelijk nog een beetje wennen aan de extra knopjes maar doet het in mijn ogen perfect in het blauw![]()
Veulst gaf een aardige hintquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
haha ja wie dan, nou ben ik nieuwsgierig...
LOL, die krijg je nooit ingehaald..quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Scan is geen rivaal meer, lieverd.![]()
Mijn enige echte rivaal is Tong80![]()
Maar ze heeft wel de hele zooi overgenomen sinds een bepaalde groep mensen niet meer vaak COS post.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |