quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dan drinkt de rest toch gewoon lekker bier en dan bestel ik een cola'tje. En als iedereen dan dronken is ga ik met de leukste jongens of meisjes weg![]()
Was het maar een tactiek... Het werkt dus gewoon echtquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Was het maar een tactiek... Het werkt dus gewoon echtEn mensen het maar niet geloven als je zegt dat je dat doet.
Echt welquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Maar da's toch heul niet leuk tussen al die dronken debielen?![]()
Misschien moet ik die wicked tactiek ook maar 's proberen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt wel
Ik bedoel ooit wel is 2 naakte mensen in een boom zien proberen te klimmen?
D'r zitten ook mindere tussen, vooral de avonden dat er tig mensen stomdronken naar huis moeten en jij dus automatisch weer de BOB bent (met kotsende mensen soms). Maar anderszijds betaal ik bijna nooit voor de drankjes of eten. 4 colaatjes schuift men weg als goedkoop namelijk
Hoezo ben jij anders de gene die naakt in een boom hangt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Misschien moet ik die wicked tactiek ook maar 's proberen...![]()
Err, dát is nog nooit voorgekomen gelukkigquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo ben jij anders de gene die naakt in een boom hangt?
Neeh dat had ik ook niet verwacht eigenlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Err, dát is nog nooit voorgekomen gelukkig![]()
Maar normaal zit ik niet echt aan de cola ofzo![]()
Dutchyyyyyyyyyyyy!!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ben niet de enige dus die allergisch is voor alcohol....
Goeienavond trouwens.
Hoezo, ik ben toch heul netjes enzo...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh dat had ik ook niet verwacht eigenlijk![]()
Wordt echt helemaal paars in mijn gezicht echt niet normaal...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, allergisch voor alcohol...
En ik dacht dat allergisch voor chocola kut was..
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wordt echt helemaal paars in mijn gezicht echt niet normaal...
Lang leve alcoholvrij bier!!!!![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:40 schreef Dutchguy het volgende:
Ik ben niet de enige dus die allergisch is voor alcohol....
Goeienavond trouwens.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dutchie lotgenoot.
Ik heb nog aan je gedacht toen ik een bak nasi haalde bij de chinees
Dat schrijf je goed.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat schrijf je goed.
![]()
Heb om onverklaarbare redenen nog heel lang moeten nadenken over hoe jij een loempia eet.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er niets aan doen![]()
Ik vind beide onderdelen van de loempia heerlijk maar dus liever appart![]()
Die is gekquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:48 schreef Dutchguy het volgende:
![]()
Ik heb ook een rare tic. Ik kauw op yoghurt.![]()
Euh? Als er stukjes vrucht door heen zit?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ook een rare tic. Ik kauw op yoghurt.![]()
Altijd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh? Als er stukjes vrucht door heen zit?
Of altijd?![]()
De hoofdstad, beetje ver vanuit duitslandquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar woon je?
Mjah...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
De hoofdstad, beetje ver vanuit duitsland
Dat is ook best typisch inderdaad!quote:
quote:
Zou dat lijstje wel eens willen zien.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is ook best typisch inderdaad!![]()
Wat heb ik nog meer voor dubieuze eetdingen...
Ik weet zeker dat er meer is, want mijn vriendin had laatst een lijstje gemaakt...![]()
Het was een lijstje van: "Rare Ian-dingen die eigenlijk heel liev zijn"quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:52 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zou dat lijstje wel eens willen zien.![]()
Oh ja, ik eet mijn bami graag ijskoud, net uit de koelkast.![]()
Heb je nasi in de aanbieding dan? Lekker!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Nou dan blijft die nasi waar ie is... Diepgevroren naar het slagroomijs
Een lijst? Hoeveel staan daarop dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is ook best typisch inderdaad!![]()
Wat heb ik nog meer voor dubieuze eetdingen...
Ik weet zeker dat er meer is, want mijn vriendin had laatst een lijstje gemaakt...![]()
LOL.... Echt???quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was een lijstje van: "Rare Ian-dingen die eigenlijk heel liev zijn"![]()
Op nummer 1 stond het feit dat ik DVD's over het algemeen aanpak met mijn mond![]()
Ik stel voor dat we op de DGK MEET ook gewoon bami/nasi serveren...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Nou dan blijft die nasi waar ie is... Diepgevroren naar het slagroomijs
En zo breng je ze ook terug naar de videotheek?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah...
Daar zit een verhaal achter hoor...![]()
Huh? Volgens mij ben jij echt nog gekker dan jaapquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Het was een lijstje van: "Rare Ian-dingen die eigenlijk heel liev zijn"![]()
Op nummer 1 stond het feit dat ik DVD's over het algemeen aanpak met mijn mond![]()
Lees mijn verklarende post boven jequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij ben jij echt nog gekker dan jaap![]()
Ik ben zo iemand die al zijn dvd's kooptquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En zo breng je ze ook terug naar de videotheek?![]()
Ah da's eigenlijk wel een heel grappig beeld. Snapput.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
De normale gang van zaken als ze hier is, is dat we 's avonds na het avondeten even een DVD kijken. Dan pleur ik een selectie op bed en ga het beeldscherm verplaatsen zodat we het vanuit bed goed kunnen zien. Dan kiest Freckles een DVD uit, ik kruip over het bed naar haar toe en pak dan dus de DVD aan tussen mijn tanden omdat mijn handen even bezig zijn mijn lijf te ondersteunen.![]()
![]()
Nou dan ga ik de komende paar maanden sparenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik stel voor dat we op de DGK MEET ook gewoon bami/nasi serveren...
Hoeft er ook niet met een bbq te worden gesleept![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |