quote:
quote:
Leescht schnel verder!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:59 schreef Day het volgende:
[..]
Wie ikke? Ik heb een Topic-open-fobie. Dat gaat 'm niet worden.![]()
En dan het liefst nog in t Frans...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke is het leukst?
[SC # 69] 2 69 or not to 69
Ja die is ook leukerquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
Bummer... ben ik te laat![]()
[..]
En dan het liefst nog in t Frans...
[SC # 69] 2 soixante-neuf or not 2 soixante-neuf
Trustequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
Ik hou het niet meer vol ik ga me bed in.
Ja doe maar...... 2 Dayte or not 2 Dayte kan altijd nogquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja die is ook leuker![]()
FB request doen?
Ik weet, ik weet...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
Je hebt de verkeerde OP erbij Ian..... gebruik die uit de wiki eens ff, ik heb m niet voor niets zitten aanpassen
Veulsterst!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
Dag lieve mensen.
Leandra hoe is het met junior?
quote:
Veulenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
Dag lieve mensen.
Leandra hoe is het met junior?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:43 schreef Leandra het volgende:
Veulen
Die knapt langzaam op, maar t komt wel goed
Wtf nu al!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er hier van tussen en ff de kid een schop z'n bed uit geven.....
Truste![]()
![]()
D'r uit? Das gemeen om deze tijd. Maar truste meid.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
Ik ben er hier van tussen en ff de kid een schop z'n bed uit geven.....
Truste![]()
![]()
Nee, hij wou zelfquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
D'r uit? Das gemeen om deze tijd. Maar truste meid.
Dat is tofquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Was het maar zo'n feest..
Een vriend is om 12 uur jarig en hij wou het cadeau meteen brengen![]()
Ik kom af en toe weleens opdagen op feestjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is tof![]()
Ik zelf doe het meestal af met een telefoontje om 1 minuut over 12![]()
Ik altijd... Als het maar gratis isquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kom af en toe weleens opdagen op feestjes![]()
Dat nou nog net wel. Mare niet te duur hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Je brengt toch wel een cadeautje mee dan?![]()
Sokken!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat nou nog net wel. Mare niet te duur hoor![]()
Dat is echt te erg... Dat grens aan onmenselijkheid.quote:
Wie vraagt er nou een boek of een kalender?!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is echt te erg... Dat grens aan onmenselijkheid.
Meestal wel iets wat mensen willen hebben. Mare als ze een boek en een kalender vragen krijgen ze de kalender.
Ik ben niet gierig maar bij lange na ook niet rijk![]()
Ik heb vreeeemde vrienden. Ik heb zelfs een vriendin die elk jaar "iets van de wereldwinkel graag" vraagt...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie vraagt er nou een boek of een kalender?!![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Oh en ik zeg het gelijk bij dat het op verzoek was![]()
De wereldwinkel heeft leuke meuk af en toequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb vreeeemde vrienden. Ik heb zelfs een vriendin die elk jaar "iets van de wereldwinkel graag" vraagt...
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Day het volgende:
TT aangepast.
Oh en ik zeg het gelijk bij dat het op verzoek was![]()
Absoluut, elke keer dat ik er kom weer een verassing waar ik mee weg ga.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
De wereldwinkel heeft leuke meuk af en toe![]()
Eh.. Nee.....laat ik nou verstandig zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Day was bang voor een rel á la Disana?![]()
WIE HEEFT MIJN TT AANGEPAST ZONDER HET TE VRAGEUUUH!!?!?![]()
![]()
![]()
Zuurstofflessen!?!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Absoluut, elke keer dat ik er kom weer een verassing waar ik mee weg ga.
Overigens ben ik de gene die meestal een boek vraagt. Off... "doe maar wat leuks daar zijn jullie toch beter in dan ik". Waarna ik overspoelt word met de gekste dingen die altijd precies bij mij passen.
Van zuurstofflessen tot vulpennen
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Day het volgende:
[..]
Eh.. Nee.....laat ik nou verstandig zijn.![]()
Ik ga lekker een filmpje kijken, lijkt me veel verstandiger![]()
Alsof wij ooit zo onaardig zouden doen tegen Dayquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Day was bang voor een rel á la Disana?![]()
WIE HEEFT MIJN TT AANGEPAST ZONDER HET TE VRAGEUUUH!!?!?![]()
![]()
![]()
Ik niet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof wij ooit zo onaardig zouden doen tegen Day![]()
Ja, die mensen met die zuurstofbar zijn toch in dgk geweest. Nou daar heb je ook een thuis variant van.quote:
Wts...quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, die mensen met die zuurstofbar zijn toch in dgk geweest. Nou daar heb je ook een thuis variant van.
Deze dus http://www.urbanoasis.nl/oxyfit.html
Omdat ik behoorlijke allergische reacties heb soms op hele normale middelen (alcohol, plijsters, schoonmaakmiddel, wasmiddel, deodorant) is dit spul geschikt om je luchtwegen dan even vrij te maken
En ik wist dat niet, maar een vriendin van mij wel. Dus die heeft me een fles kado gedaan vorig jaar
Ja, drinken doe ik het dus ook niet. Op me huid heeft het al een behoorlijk vervelende reactie (kom er ongewild soms toch mee in aanraking) dat drinken me al helemaal niet slim lijkt.quote:
Maar! Maar!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja, drinken doe ik het dus ook niet. Op me huid heeft het al een behoorlijk vervelende reactie (kom er ongewild soms toch mee in aanraking) dat drinken me al helemaal niet slim lijkt.
Mare ik ben realext en leuk van mezelf hoor![]()
Maar dan drinkt de rest toch gewoon lekker bier en dan bestel ik een cola'tje. En als iedereen dan dronken is ga ik met de leukste jongens of meisjes wegquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar! Maar!
Samen bier drinken is kewl!![]()
En dat zal jij dus nooit kunnen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |