Zeikerd!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra weet hoe het moet, het werkt alleen niet als je een post quote waar ook al een actie zin in stond
Dus hoe doe je dat dan??
Het was gewoon een vraag voor mezelf......quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeikerd!![]()
Het is haar toch gelukt?
Petraa snapt heus wel dat ze de quote er dan eerst uit moet halen![]()
Yup, maar dan kan je dus niet eerst iets typen en daarna een [me] dingetje posten...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was gewoon een vraag voor mezelf......![]()
Maar ik begrijp dat de quote dan dus verbouwd moet worden
Aan jou heb ik wat leandraquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leandra] weet hoe het moet, het werkt alleen niet als je een post quote waar ook al een actie zin in stond[/me]
Dus hoe doe je dat dan?? Behalve ook een deel van de quote verbouwen
Heeft dat jong geen wekker!?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
Jezus heb ik dit weer... voel ik me beroerd, ik wil eigenlijk m'n bed in, gaat de kid naar boven met de woorden: maak je me om 5 voor 12 even wakker want dan ga ik m'n cadeautje ff brengen...
Dat verzin je toch niet, moet ik hem zometeen z'n bed weer uittrekken omdat een vriend van hem om 12 uur jarig is en hij het cadeau gelijk wil gaan brengen![]()
Pfffff zet hij zijn wekker lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
Jezus heb ik dit weer... voel ik me beroerd, ik wil eigenlijk m'n bed in, gaat de kid naar boven met de woorden: maak je me om 5 voor 12 even wakker want dan ga ik m'n cadeautje ff brengen...
Dat verzin je toch niet, moet ik hem zometeen z'n bed weer uittrekken omdat een vriend van hem om 12 uur jarig is en hij het cadeau gelijk wil gaan brengen![]()
Heb ik ook al gezegd... daarbij zijn foon heeft ook een alarmfunctiequote:
Ik ben trotsquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezegd... daarbij zijn foon heeft ook een alarmfunctie
Dat wil zeggen: mijn oude foon, en dat zal het probleem wel zijn want die kent ie qua menustructuur niet uit zijn hoofd, en zijn eigen foon is hij vandaag op school voor een week kwijtgeraakt.. bellen binnen de school![]()
Mijn idee...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Stank voor dank weer...
Maar goed, kan dat jong niet gewoon nog even opblijven ofzo!?
Het is kwart over 11 voor fucks sake
Ohja, shit...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn idee...
Maar volgens mij zat hij er flink doorheen, en na een week pijnstillers verbaast me dat niet echt
Ook nog... maar het is toch een stuk makkelijker als ik m wakker kom maken hèquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben trots![]()
Maar heeft hij geen normale wekker naast zijn bed!?
Dat laatste heeft hij van zijn geestelijke vaderquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook nog... maar het is toch een stuk makkelijker als ik m wakker kom maken hè
Weet ie ook zeker dat ie m niet op automatische piloot weer uitzet![]()
Oh geestelijke vader, ik moest van me dochter zeggen dat het een leuke foto is, maar slecht bewerktquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat laatste heeft hij van zijn geestelijke vader![]()
Heb je erbij gezegd hoe lang ik erover heb gedaan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh geestelijke vader, ik moest van me dochter zeggen dat het een leuke foto is, maar slecht bewerkt![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je erbij gezegd hoe lang ik erover heb gedaan?![]()
Vlak zijn biologische moeder niet uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat laatste heeft hij van zijn geestelijke vader![]()
ehhhh don't knowquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wanneer is trouwens de eerste date van die twee!?
Ik las hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vlak zijn biologische moeder niet uit![]()
Aan de andere kant vond ik het wel strak dat ik op automatische piloot gelijk kon zeiken over het feit dat hij de hele week niets had laten horen toen hij belde dat ze over een uurtje bij school zouden aankomen.
Gewoon in m'n slaap als eerste zin, toen ik wist dat hij het was, zeggen "en nu kun je wel bellen?"![]()
Ze had liever zelf achter t stuur gezeten en dan in een paar strakke bochten die 2 dames van de motorkap geschud??quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh geestelijke vader, ik moest van me dochter zeggen dat het een leuke foto is, maar slecht bewerkt![]()
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik las het![]()
Geniaal...
Maarre, je moet dus opblijven?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had liever zelf achter t stuur gezeten en dan in een paar strakke bochten die 2 dames van de motorkap geschud??![]()
Ik ga niet onmiddelijk een breuk bewerkstelligen omdat mijn "zoon" op plastic wijven valtquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
De dames waren door ian al van de motorkap verwijderd.
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Leandra het volgende:
Overigens wel humor: ik hoorde gisteren van de kid dat de bochtjes bij mij in de auto een stuk minder onprettig gingen (nu met die rugpijn) dan bij opa in de auto... hoewel de auto van opa lekkerder zit....
Maar opa hanteert dus kennelijk niet zo'n rugvriendelijk drempelbeleid en hij flikkert die Prius van m de bochten in alsof ie Schumacher is
Een Prius nota bene![]()
Jij ziet ze wel erggggggg graag gekoppeld he.quote:
Dat had ie dan wel goed gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
De dames waren door ian al van de motorkap verwijderd.
![]()
Ik wil toch niet dat mijn "zoon" voor altijd single blijftquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij ziet ze wel erggggggg graag gekoppeld he.![]()
Die plastic wijven hoorden bij de auto en de foto... hoewel ik niet denk dat ie gevraagd heeft of het ook zonder konquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga niet onmiddelijk een breuk bewerkstelligen omdat mijn "zoon" op plastic wijven valt![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die plastic wijven hoorden bij de auto en de foto... hoewel ik niet denk dat ie gevraagd heeft of het ook zonder kon![]()
Of je slaat het gewoon op als een jpeg ipv bmp bestand... maar goed, kniesoor die daar op letquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik er gewoon een stuk vanaf gehakt omdat het bestand anders zo groot werd...![]()
Ik denk niet dat die van mij gevraagd zou hebben of het zonder kon als er leuke mannen op de kap hadden gezeten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die plastic wijven hoorden bij de auto en de foto... hoewel ik niet denk dat ie gevraagd heeft of het ook zonder kon![]()
geenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke is het leukst?
[SC # 69] 2 Day2 or not to Day2
[SC # 69] 2 Dayte or not to Dayte
[SC # 69] 2 69 or not to 69
Ik deed toch ook .jpgquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je slaat het gewoon op als een jpeg ipv bmp bestand... maar goed, kniesoor die daar op let![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |