wel geinig verhaal, met Jennifer love hewitt (als ik het wel heb) in de hoofdrol!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel geinig verhaal, met Jennifer love hewitt (als ik het wel heb) in de hoofdrol!
wel grappig... is volgens mij gebasseerd op een waar gebeurd verhaal. Het einde kwam me bekend voor (dure wijncollectie langs de straat als melk bij de deur zetten)quote:
ik ook!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moet trouwens heul eerlijk zeggen... (en het komt misschien omdat ik de streams niet meer volg)
Ik vind Japio veul leuker dan Huub tegenwoordig...
Ik vind die "Terror" zwaar vermakelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook!
volgens mij is die Jaap best een te pruimen kerel, en snapt ie het spel.![]()
Bah, nu ben ik er ook en kan mn smoel weer niet houden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom ik zo debuurvrouw tegen in een [R&P] topic!
Ik wou er net over gaan gillen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Bah, nu ben ik er ook en kan mn smoel weer niet houden.
oh, ik had er laatst al eens iets over seriemoordernaars...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou er net over gaan gillen!
Ik post nooit in [R&P] eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Kom ik zo debuurvrouw tegen in een [R&P] topic!
Het was een ernstig goede post.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, ik had er laatst al eens iets over seriemoordernaars...![]()
maar dit komt nabij, dus mijn stukje kennis ff neergeplempt.![]()
petraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
Halloooooooooooooooooooootjes allemaal
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:37 schreef petraa het volgende:
Halloooooooooooooooooooootjes allemaal
ik hoop het ook, tja, nooit makkelijk zoiets...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was een ernstig goede post.
Khoop dat TS er wat mee doet![]()
Absoluut niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoop het ook, tja, nooit makkelijk zoiets...![]()
oh, don't get me started...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
*doet filmpjes van vanochtend terugkijken
Wat een KUDTwijf is die Palma toch ook...
eenschquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Maar m.i. is actie ondernemen toch echt het beste in dit geval.
Liet Jaap zijn Terror daar maar eensch echt grondig op los..quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, don't get me started...![]()
die zou ik met liefde fileren... [erisgeensmileydiegenoeguitdruktwatikvoelnu]
kan die niet weg... heeeeeeeeeel ver graag. als ik zulk personeel had...![]()
ik wil graag een petitie starten om Jaap langdurig op het hoofd van Palma te laten zitten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat ik een hekel aan Natasja had, maar die kudtpalmert is gewoon nog erger.
ik deel dit volkomen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat ik een hekel aan Natasja had, maar die kudtpalmert is gewoon nog erger.
* Ian tekentquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik wil graag een petitie starten om Jaap langdurig op het hoofd van Palma te laten zitten.![]()
Ik post me de pleurisquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
wat is het gelijk weer rustig hier...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps sorry... ik kon de letters om "kwaliteitspost" te vormen niet vinden![]()
ja dat ga ik niet redden. ook al ben ik langer lid...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Bewijs:
Aantal posts: 12783 (gemiddeld 111 per dag)
Leanneke!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps sorry... ik kon de letters om "kwaliteitspost" te vormen niet vinden![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga maar eens te bed. morgen weer vroeg de wekker peuter.![]()
Truste buuv!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga maar eens te bed. morgen weer vroeg de wekker peuter.![]()
Die had ik al gezienquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, ik bagger heul niet...
Kijk mijn intelligente posts in [R&P]
Als je deze post nou gewoon quote dan kan je 'm zelf wel omzetten naar jouw naam:quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
waarom blijft dat [ staan
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
Overigens wel vaag (en erg eng.. het duidt namelijk op een ernstige SC verslaving)
Ik droomde vannacht dat we ineens in SC 72 zaten terwijl we in SC 67 zaten toen ik gisteravond naar bed ging...... en ik maakte me (in m'n droom) al zorgen over wat er allemaal gebeurd was en wat voor bagger ik allemaal na moest lezen om te weten waarom we ineens 5 SC's verder waren
Leandra weet hoe het moet, het werkt alleen niet als je een post quote waar ook al een actie zin in stondquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je deze post nou gewoon quote dan kan je 'm zelf wel omzetten naar jouw naam:
* Ian doet voorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |