quote:
Hmm, heb weer wat gemist geloof ik, hoef de details niet te horen, boeit me ook niet eigenlijk...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel de hele zooi overgenomen sinds een bepaalde groep mensen niet meer vaak COS post.
Picsssssssssquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg relnicht hou is op met die ouwe koeien.
Beetje vrouw kan ook wel erotisch lurken aan een worst hoor
whaaat zeg ik nou weer![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hmm, heb weer wat gemist geloof ik, hoef de details niet te horen, boeit me ook niet eigenlijk...![]()
Mag het eigenlijk niet zeggen maar de Hema warme worsten is eigenlijk een homo ontmoetingsplaats.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg relnicht hou is op met die ouwe koeien.
Beetje vrouw kan ook wel erotisch lurken aan een worst hoor
whaaat zeg ik nou weer![]()
Geef nou gewooon toe dat je niks in de COS te zoeken hebt omdat je geen streams hebt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ze heeft wel de hele zooi overgenomen sinds een bepaalde groep mensen niet meer vaak COS post.
Heb je geen streams?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga trouwens sowieso niet in de COS posten zonder streams...
Kijk eensch goed liev veulstertjequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef nou gewooon toe dat je niks in de COS te zoeken hebt omdat je geen streams hebt.
Geeft niks hoor... Ik ben vegetarier. Bij die hema worsten heb ik niks te zoeken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:30 schreef Dutchguy het volgende:
Mag het eigenlijk niet zeggen maar de Hema warme worsten is eigenlijk een homo ontmoetingsplaats.![]()
Alle kanten opquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geeft niks hoor... Ik ben vegetarier. Bij die hema worsten heb ik niks te zoeken.
Enne ik gaf al eerder een hint over mijn voorkeuren
Ik was nog op de vorige bladzijde lieve Ianneman.quote:
Nope, hemel en aarde bewogen om ze aan de praat te krijgen, maar door een storing in de connectie tussen mijn pc en de Tien website zijn mijn licenties niet goed.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mag het eigenlijk niet zeggen maar de Hema warme worsten is eigenlijk een homo ontmoetingsplaats.![]()
Ow, die doen het dus niet. Balen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...
Die gingen naar de top 100 veelposters van DGK..![]()
Ik heb trouwens nog wel wat van ze gehoord. Dat ze niks voor me konden doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Nope, hemel en aarde bewogen om ze aan de praat te krijgen, maar door een storing in de connectie tussen mijn pc en de Tien website zijn mijn licenties niet goed.
Heul nette mail naar Tien gestuurd: niets meer van gehoord.
En puur uit principe ga ik niet betalen voor de streams.
Goeie instelling, ik vertik het ook om te betalen, aan het eind van de maand is het over voor mij...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ian kijkt pas weer als de streams op gratis gaan.
Ah was dat de jouwe?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Heb net mn oude verkocht voor 50 euro!
Hebben jullie dan niet zo'n mailtje gehad van Tien dat je de eerste maand gratis mocht kijken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Goeie instelling, ik vertik het ook om te betalen, aan het eind van de maand is het over voor mij...
Ze mogen oprotten met dat gelul over upgrades en DMR of weet ik het.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog wel wat van ze gehoord. Dat ze niks voor me konden doen
Opgrade naar wmp 10 is noodzakelijk vinden ze. Toen ik ze verzocht om een financiele bijdrage voor een nieuwe pc bleef het stil![]()
Ik had me voor dat Fok! 1 maand gratis gebeuren ECHT niet bij talpa geregistreerd, lieverd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hebben jullie dan niet zo'n mailtje gehad van Tien dat je de eerste maand gratis mocht kijken?
ja ja, heb deze maand nog gratis... maar daarna ga ik niet betalenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hebben jullie dan niet zo'n mailtje gehad van Tien dat je de eerste maand gratis mocht kijken?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ian als je een jongen leuk vind en je weet dat hij een kleine pik heeft...zou je dan toch wat met hem willen beginnen of niet?
Ik had wel gratis streams via hier (1 van 100) die heb ik maar doorgeschoven naar iemand anders van hier...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:36 schreef Dutchguy het volgende:
Oh god dan moet ik er wat over zeggen nee toch heee? Ik heb nu geen dienst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Euh...
Lieve schat, ik denk dat je dan bij de ECHTE homo moet zijn![]()
Ben je part-time homo!?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Oh god dan moet ik er wat over zeggen nee toch heee? Ik heb nu geen dienst.![]()
Ik zoen teveel mannenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:38 schreef mootie het volgende:
Ian........... LP is een LD! Ga ervoor!
Ik had ook gratis streams maar ik vertrouwde dat downloaden van de wallet niet dus ik heb maar betaald. Gelukkig kan ik de volgende maand dan nog gratis kijken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik had wel gratis streams via hier (1 van 100) die heb ik maar doorgeschoven naar iemand anders van hier...
Stelletje stomme koeien daarzo bij talpa.
Tuuuurlijk wel... Uiterlijk is ook niet alles en er bestaan ook dildo's.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ian als je een jongen leuk vind en je weet dat hij een kleine pik heeft...zou je dan toch wat met hem willen beginnen of niet?
Yup, die wallet is primaquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik had ook gratis streams maar ik vertrouwde dat downloaden van de wallet niet dus ik heb maar betaald. Gelukkig kan ik de volgende maand dan nog gratis kijken.
Bovendien: Hoe belangerijk is sex als het gaat om liefde?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuuuurlijk wel... Uiterlijk is ook niet alles en er bestaan ook dildo's.
Dit klinkt een beetje raar. Maar als jij maar weet wat je doetquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:40 schreef Dutchguy het volgende:
Ik had ook gratis streams maar ik vertrouwde dat downloaden van de wallet niet dus ik heb maar betaald. Gelukkig kan ik de volgende maand dan nog gratis kijken.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuuuurlijk wel... Uiterlijk is ook niet alles en er bestaan ook dildo's.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet in die post, wel in de te late COS.![]()
Ik vertrouwde het niet. De Mol enzo...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, die wallet is prima![]()
Helemaal veilig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |