Staat ergens wel aangegeven wanneer ze het afschrijven. Volgens mij werd het bij mij precies 7 dagen voor vertrek afgeschreven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:49 schreef jeoren het volgende:
Ik heb een vlucht geboekt bij Airberlin en aangegeven dat het geld automatisch kan worden afgeschreven van mijn rekening. Nu is het inmiddels 3 weken geleden dat ik heb geboekt en het geld is nog niet afgeschreven. Moet ik het geld nou zelf overboeken of boeken ze het vlak voor de daadwerkelijke vlucht af? Ik heb ze gemaild, maar geen reactie.
Want, die wijzen ze aan? of juist niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:08 schreef Thetallguy het volgende:
# Algehele indruk?
Ik heb nog nooit zo krap gezeten in een vliegtuig, ook bij Ryanair niet. Verder hou ik er wel van als lowcost maatschappijen stoelen aanwijzen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:25 schreef arrebar het volgende:
[..]
Want, die wijzen ze aan? of juist niet?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:30 schreef Thetallguy het volgende:
[..]juist wel, dat was ik even vergeten erbij te zetten.
Haha, heb geprobeerd zo'n zelfde foto te maken toen ik twee weken terug met Vueling naar Valencia vloog. 33 rijen in zo'n Airbus is toch wat teveel van het goede, zeker omdat ze nog van die stoelen met tijdschrifvakken hebben. Wel leuk overigens dat er per rij 3 verschillende tijdschriften zijn over wonen, films en mode.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:17 schreef Thetallguy het volgende:
Achja opzich ging het welDit was voordat ik schuin over 2 plaatsen ging zitten omdat het niet helemaal vol zat. Terug wel 100% bezetting
Viel me toen ook al op, zat me op een gegeven moment te verheugen op het etenquote:Op maandag 3 maart 2008 09:02 schreef Zephyrus het volgende:
# Maatschappij?
Qatar Airways
# Lekker eten?
Ontzettend goed te eten
En dan niet zo'n klein beetje ook. Best veel, dat je zoiets hebt van 'alweer?' als ze weer aankomen zetten met een maaltijd. Maar wel lekkerquote:Op maandag 3 maart 2008 09:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Viel me toen ook al op, zat me op een gegeven moment te verheugen op het eten
Vloog je toevallig ten tijde van de harde wind? Dat zou wel de overboeking verklaren..quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:03 schreef SaskiaR het volgende:
# Algehele indruk?
Slechte beurt voor KLM met die overboekingMaar toen we eenmaal vlogen ging het prima.
Ach, overboeken gaat een aantal keer (bijna) fout en als compensatie zat je in business class... Leuk is anders, maar ja..quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:34 schreef SaskiaR het volgende:
Nee, niet echt... ze zeiden zelf dat ze er ook geen verklaring voor hadden.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:14 schreef Thetallguy het volgende:
Overboeken is redelijk normaal, maatschappijen gokken altijd op een aantal no-shows en overboeken de meeste vluchten ook standaard.
In vergelijking met de rest van de wereld zijn Maar NYCAmerikaanse vluigtuigmaatschappijen erg matig.Maar NYC is een vlucht van niks dus dat overleef je wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef =HellFire= het volgende:
Vueling was vreselijk. Worst flight ever. Hoe zit het eigenlijk met Delta Airlines? Ik ga volgende week dinsdag naar NYC en vlieg met Delta 81. Iemand daar ervaringen mee? Ik zit gelukkig aan het raam heen en op de terugreis aan het gangpad dus een beetje ruimte is er nog wel. Bovendien is het heel enorm rustig dus dat moet helemaal goedkomen.
Lijkt mij dat 't een codeshare is.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:25 schreef Telates het volgende:
Ik ga in september naar Zuid-Afrika. Heb de keuze tussen Emirates of KLM (beide van Dusseldorf, want dat is bij KLM goedkoper dan dezelfde vlucht direct van Amsterdam nemen).
Wat rade jullie aan? En weet iemand met wat voor vliegtuigen KLM naar Johannesburg en Kaapstad gaat?
Emirates en KLM doen niet aan Codeshare. De goedkopere prijs vanaf Dusseldorf komt omdat de regering vindt dat als je vanaf Amsterdam vertrekt 45 euro moet betalen, maar als je dat vanaf Dusseldorf doet niet, omdat je dan wordt gezien als transitpassagier.quote:Op zondag 30 maart 2008 03:14 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Lijkt mij dat 't een codeshare is.
KLM vliegt op Kaapstad met een 777, Johannesburg wel met een 747.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:06 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor Emirates, deze vliegen namelijk in toestellen met eigen schermpjes (AVOD) voor je neus, en KLM vliegt met 747-Combi kisten met kleine schermen in het gangpad.
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:47 schreef Telates het volgende:
Thanks voor de reactie. Het bizarre is echt dat wanneer je vanaf Dusseldorf gaat het ticket zelf 200 euro goedkoper is (dus meer dan die 45 euro vliegtax). De belasting die je betaald is ongeveer gelijk.
Nou heb ik nooit veel begrepen van hoe maatschappijen hun tarieven berekenen (heb eens voor $5 van New York naar Boston kunnen vliegen) maar twee extra vluchten bij eenzelfde vlucht aanplakken en dan 200 euro minder betalen heb ik nog niet eerder gezien :s
Probeer voor de gein eens te boeken naar Almaty (kazachstan) is 580 euro als je vanaf berlijn vertrekt, en 1030 euro als je pas op Amsterdam opstapt....quote:Op zondag 30 maart 2008 13:38 schreef Jaguarized het volgende:
Vanuit Duitsland via Amsterdam naar bv Dubai is veel en veel goedkoper. Ik heb dat eens lopen uitzoeken en als ik vanaf Bremen of Düsseldorf vlieg met de KLM via Amsterdam, dan scheelt mij dat ruim 250 euro ten opzichte van dezelfde vlucht pakken vanuit Amsterdam.
Ik hoop dat we nog wat van je zullen horenquote:Op maandag 31 maart 2008 16:58 schreef Shivo het volgende:
Ik heb woensdag een binnenlandse vlucht in Indonesie met Garuda Air, dat wordt vast een feest. Iemand ervaring mee?
Jakarta - Jayapura. Ik geloof dat er wel meer vlucht opties zijn maar volgens mijn lokale (Nederlandse) kontakt was Garuda de beste optiequote:Op maandag 31 maart 2008 22:40 schreef Apache4U het volgende:
Garuda? Ik heb zakelijk veel gevlogen afgelopen jaar voor een Nederlandse multinational.
We mochten niet met Garuda vliegen, was intern blacklisted, haha. Dat zegt misschien genoeg? Dus nee, geen ervaring mee, maar laat wel even weten hoe het was...ben wel benieuwd, want zoals collega's ook al vertelden, soms heb je geen keus als je in Indonesie binnenlands vliegt. Jakarta-Yogyakarta toevallig?
Welkom op de polderbaan...quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:11 schreef lizardtattoo het volgende: maar aangezien we vervolgens ruim twinitig minuten naar een slurf moesten taxiën schoten we daar niks mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |