Dan rot ie maar lekker op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
Huub is moe en loopt op zijn laatste benen.
ah okquote:
Thanx!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:36 schreef maril het volgende:
[..]
A pupliek houdt hij haar onder de duim doormiddel van misselijke opmerkingen en dat trekt ze niet.
En jij hebt puntorenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die hebben altijd een vreemde neus.
Is niet lullig bedoeld hoor.
Precies, maar ze blijft maar doorzeuren en om wat...geen idee. Als hij zegt 'dan pleur je toch op', welk woord snapt ze dan niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan zegt ze toch 'ik kap er mee'?Easy. Ik vind Huub helemaal geen klootzak hierin, en als ie dat wil is, moet zij 'm aan de kant zetten. Ze heeft sowieso al te veel van hem gepikt, maar hij heeft altijd eerlijk gezegd wat hij in dat huis wil.
Niet, Jaap houdt hem erin.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:40 schreef Rotterdammert het volgende:
hoe groot is de kans dat Nicolaas er morgen uitvliegt?
Heb al in de FB geroepenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef OudFruit het volgende:
Damn, dit is al de 2e keer dat ik het verkeerde nummertje doe
Thanksquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb al in de FB geroepen![]()
[DGK FB #6] Gezagsondermijnend communiceren met de moderatie
Grapje om je opmerking te verzachtenquote:
Mooi, wie zei dat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:43 schreef schatje het volgende:
Zo Brian, die kan je in je zak steken, 'hij zal in ieder geval niet uithalen naar een vrouw'.
ja...dat was een mooie sneer richting brianquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:43 schreef schatje het volgende:
Zo Brian, die kan je in je zak steken, 'hij zal in ieder geval niet uithalen naar een vrouw'.
Hoezo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, het was dus gewoon een domme opmerking.
Ze heeft ook meegedaan aan allerlei fitniss wedstrijden en daar zal wel een iets geslikt worden denk ik zoquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:44 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hirsutisme door anabolen gebruik, of weinig vetweefsel.
Was niet verkeerd bedoeld.quote:
Brian haalt juist maar al te vaak naar Amanda uit... voornamelijk met denigrerende opmerkingen. Of ik snap de context niet, kan ook.quote:
tja, is natuurlijk zijn eigen schuld, het is een vermoeiend en vervelend mannetje nuquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:42 schreef maril het volgende:
Tjonge jonge geen wonder dat Huub op zijn laatste benen loopt die ellenlange discussies en de goedmaaksex is vermoeiend hoor.
Idd, ik had 'm vanaf moment 1 al aan de kant gezet. Maar goed, ik vind dit echt 'n toneelstukje. (En nee, niet gescript o.i.d., maar gewoon van hun tweeen, niet afgesproken werk, maar individueel geen reeele kijk erop hebben). Zij zou nooit op iemand als hij vallen buiten de kooi, ze weet alleen dat ie populair is. Hij behandelt haar als crap, hij is niet eens geweldig om te zien, zodra haar positie zeker is binnen dat huis gaat ze 'm aan de kant zetten mag ik hopen. En hij vindt 't natuurlijk wel prima zo, dus zijn gedrag vind ik volledig verklaarbaar, logisch en zelfs acceptabel. Hij laat haar gewoon de keus: Dan rot je maar op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Precies, maar ze blijft maar doorzeuren en om wat...geen idee. Als hij zegt 'dan pleur je toch op', welk woord snapt ze dan niet?
hij heeft zelf tegen lieke verteld wat zijn vader over haar zeiquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:48 schreef maril het volgende:
Hij zegt tegen zijn ouders toch andere dingen over Lieke , als dat hij haar nu wil laten geloven.
Brian maakte een opmerking naar Lieke over de ruzie die zij en Huub nu hebben. En Lieke maakte toen die opmerking dat Huub tenminste niet naar vrouwen uithaalt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian haalt juist maar al te vaak naar Amanda uit... voornamelijk met denigrerende opmerkingen. Of ik snap de context niet, kan ook.
Nu valt het kwartjequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Brian maakte een opmerking naar Lieke over de ruzie die zij en Huub nu hebben. En Lieke maakte toen die opmerking dat Huub tenminste niet naar vrouwen uithaalt.
ze is alles behalve een sexpop,quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:49 schreef Liess het volgende:
Wat een gezeik weer met Lieke..
Huub please dump die sexpop
Ja en? Hijis gewoon met het spel bezig, Lieke snapt dat niet en denkt dat ze echt een relatie kan beginnen in DGK.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:48 schreef maril het volgende:
Hij zegt tegen zijn ouders toch andere dingen over Lieke , als dat hij haar nu wil laten geloven.
Ja liefquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was niet verkeerd bedoeld.
Wilde alleen uitleggen waarom hij zo,n rare neus heeft.
Zelfde opmerking bijv als iemand een donkere tint heeft en je zegt zijn vader is een surinamer.
Snap je wat ik bedoel.
Ok, niet met zijn vuist maar wel met woorden, zo ervaart Lieke het tenminste.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Brian maakte een opmerking naar Lieke over de ruzie die zij en Huub nu hebben. En Lieke maakte toen die opmerking dat Huub tenminste niet naar vrouwen uithaalt.
Nou, jij luistert ook goed naar haar gebrabbel zeg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:51 schreef riri het volgende:
[..]
ze is alles behalve een sexpop,
staat haar mannetje wel die lieke...
En hoorde Brian dat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dan moet hij kappen met deze onzin ,maar hij houdt haar om te neuken heb je dat dan niet door?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja en? Hijis gewoon met het spel bezig, Lieke snapt dat niet en denkt dat ze echt een relatie kan beginnen in DGK.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja liefMaar daarom ik maakte dat grapje omdat het een beetje raar overkwam Er zijn hier vele soorten mensen hier en ik stoorde me even persoonlijk . Verder niks
p.s. Ik heb een grote neus![]()
tuurlijk,relatie is alleen maar sex,vrouw moet haar mond houden,ze heeft geen recht van spreken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Conclusie van die ruzie tussen huub en lieke:
Hij mag geen kwaad woord over haar zeggen. Zij mag het wel bij hem. En als hij daar niet mee stopt dan zou het over moeten zijn.
Huub bestel gewoon een hoer voor de sex. Dat scheelt een hoop gezeik
Helaas...zoals wel meer dingen kwam dit niet aan.quote:
Ik heb al die apparaten waar kwartjes inmoeten al een aantal jaar geleden de deur uitgedaan.quote:
Mijn brein is wat hardleerser somsquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb al die apparaten waar kwartjes inmoeten al een aantal jaar geleden de deur uitgedaan.![]()
Nee ze zitten in de private.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:53 schreef Day het volgende:
Oh,de ruzie vindt gewoon plaats waar de rest bij is?
quote:
Inderdaad, ik snap ook niet wat ze zegt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:54 schreef Liess het volgende:
Huub heeft nog meer gesprekken op niveau met Amanda dan met die blondeschoonmaaksnol
Hij moet zich gewoon naar haar wensen voegen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap ook niet wat ze zegt.
Nu zegt ze het weer 'als ik het niet trek kap ik er mee' en dan maar weer doormekkeren.
Hoe moet dat met die relatie over 5 jaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:55 schreef Day het volgende:
Lieke: als ik iets niet trek dan kap ik ermee
Huub: nou kap er dan mee
Liek: .......
Dus hij heeft gelijk als hij zegt dat die muts hem zwakker maakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:53 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat we nu weer ruzie Huub en Lieke hebben.
Iedereen weer poeslief tegen Natasia en Brian.
Ze hadden door moeten gaan.
Nee Huub gaat liever met eigen ruzie maken.
Toen ik de streams net aandeed, nietquote:
Ja heeft hij gelijk in.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dus hij heeft gelijk als hij zegt dat die muts hem zwakker maakt.
Hij zei ook 'ik hou van jou en zo hou ik ook van Amanda. . ." zal dus wel niet zoveel verschil in zittenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:54 schreef Liess het volgende:
Huub heeft nog meer gesprekken op niveau met Amanda dan met die blondeschoonmaaksnol
De één moest piesen en de ander ging eten halen of zoiets. Ze zitten al minimaal een uur oeverloos te lullen in de privatequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Toen ik de streams net aandeed, niet
En ik had alleen nog maar COS. Meestal worden deze relatiegesprekken toch apart besproken. Net dus niet.
ghehehe haantjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:59 schreef riri het volgende:
het zijn allebei haantjes en er passen nou eenmaal op één schip niet twee kapiteinen
ik denk dat hij eigenlijk alleen van zichzelf houd, hij is erg egocentrischquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij zei ook 'ik hou van jou en zo hou ik ook van Amanda. . ." zal dus wel niet zoveel verschil in zitten![]()
Hij zei vanmorgen tegen Hoofd Hoer Huishouding, dat degene met wie hij een gezin wil stichten, niet in dit huis zit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe moet dat met die relatie over 5 jaarNu al gezeik
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat hij eigenlijk alleen van zichzelf houd, hij is erg egocentrisch
Aha!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
De één moest piesen en de ander ging eten halen of zoiets. Ze zitten al minimaal een uur oeverloos te lullen in de private![]()
Nee idd, die naam begint met een H en eindigt op eddaquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij zei vanmorgen tegen Hoofd Hoer Huishouding, dat degene met wie hij een gezin wil stichten, niet in dit huis zit.
Nee ze zitten apart, maar sjesus wat kan Lieke zeiken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:53 schreef Day het volgende:
Oh,de ruzie vindt gewoon plaats waar de rest bij is?
Simpel, Gaby of alstie z'n best doet Amanda die wil op het moment echt niets met Brian (alhoewel daarnet zaten ze tijdens de pindasoep ook weer een beetje te slijmen).quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja heeft hij gelijk in.
Alleen hij wil ook wippen .
En dat is zijn probleem.
Heb ergere dingen gehoord. Tegen zijn vader, en ook tegen Natas.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat hij eigenlijk alleen van zichzelf houd, hij is erg egocentrisch
Dat is het enige dat ze kan zeggen, ik hoor het nu al weken aan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
Wat is Lieke chanteerderig bezig: 'Als het zo doorgaat, zeg ik dat ik er geen zin meer in heb'.
Hak dan nu die knoop door i.p.v. Huub aan het lijntje te houden.
Zou wel leuk zijn als hij Gaby naait waar Lieke bij is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Simpel, Gaby of alstie z'n best doet Amanda die wil op het moment echt niets met Brian (alhoewel daarnet zaten ze tijdens de pindasoep ook weer een beetje te slijmen).
Ik denk inderdaad dat zij z'n grote liefde is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee idd, die naam begint met een H en eindigt op edda
Nee ze wordt liever gedumpt, dan is zij de zielige, en Huub de kwaaiequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:04 schreef Disana het volgende:
Lieke wil niet concreet worden en geen knoop doorhakken.
maar hedda heeft toch de relatie met huub beeindigd omdat zij door hem werd geslagen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat zij z'n grote liefde is.
Nee omdat hij de kooi inging.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar hedda heeft toch de relatie met huub beeindigd omdat zij door hem werd geslagen?
Nee joh.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar hedda heeft toch de relatie met huub beeindigd omdat zij door hem werd geslagen?
.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Daarom mocht ze erin van pannekoek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:06 schreef schatje het volgende:
Het is ook een zeik mokkel hoor.
Ja dat is overduidelijk. Maar ze hapt niet.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:07 schreef Judah het volgende:
Hehe,
leuk om te volgen.
Huub doet gewoon ontzettend z'n best om haar de 'relatie' te laten verbreken, maar zij wil die back-up niet kwijt
Nee, volgens mij omdat hij de kooi in ging.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Het ene moment wel en het andere moment zegt ze stem me er maar uit dan. . .quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:08 schreef burtbeej het volgende:
Lieke is bang voor Huub tegen te krijgen
Eigenlijk wil Lieke gewoon de baas in de relatie zijn. Beetje erg dom om dat te willen met een persoonlijkheid als Huub.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het ene moment wel en het andere moment zegt ze stem me er maar uit dan. . .
Laat me raden: Natasja heeft alleen pindasoep voor zichzelf, Amanda en Brrrian opgeschept?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Simpel, Gaby of alstie z'n best doet Amanda die wil op het moment echt niets met Brian (alhoewel daarnet zaten ze tijdens de pindasoep ook weer een beetje te slijmen).
Ja en dit gesprek maakt het er niet veel beter op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wil Lieke gewoon de baas in de relatie zijn. Beetje erg dom om dat te willen met een persoonlijkheid als Huub.
Ik snap sowieso niet waarom zij probeert Huub te veranderen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wil Lieke gewoon de baas in de relatie zijn. Beetje erg dom om dat te willen met een persoonlijkheid als Huub.
Beetje butch, Liekequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom zij probeert Huub te veranderen.
Ik vind Lieke nu alleen maar zeuren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Lieke wel een pittig ding.
alleen Huub maakt ze zwak en daarom balen de meeste van Lieke.
Ja, de rest had er geen zin in of zo. Ze gaat vanaf nu geloof ik ook alleen maar voor hun drieën koken omdat ze zich niet gewaardeerd voelt omdat ze haar pindasoep niet lusten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Laat me raden: Natasja heeft alleen pindasoep voor zichzelf, Amanda en Brrrian opgeschept?
(Natasja dreigde een paar dagen geledne voodoo in het spel te zetten, en de gedachte bij pindasoep is - volgens Natasja's uitleg - dat degenen die hem heeft gemaakt hem alleen mag opscheppen, als een ander die soep opschept en eet gebeuren er slechte dingen met die persoon).
Ze is gewoon een bazige doos, dat alleen maar hersenloze anabolenvriendjes heeft versleten en 't gewend is om die de baas te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom zij probeert Huub te veranderen.
Het was 1 van de redenen volgens Huub. Hij zei ook dat hij daarvoor een ander vriendinnetje ook een keer een klap in haar gezicht had gegeven (maar niet hard hoor.....). Toch fijn dat Huub altijd zo eerlijk is. En maar roepen dat Brian een wifebeater isquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
LIeke is best een zelfbewuste vrouw voor de leeftijd van 23quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:13 schreef Day het volgende:
Ik lees net dat Lieke pas 23 is! Ik dacht dat ze ouder was.
Huub wil een relatie met de voorwaarden van een vrijgezel...... tja Lieke wen er maar aan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
Huub: Sinds het begin dat wij involved raakten, hoor ik alleen maar voorwaarden.
Ookal een niet-waar verhaal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het was 1 van de redenen volgens Huub. Hij zei ook dat hij daarvoor een ander vriendinnetje ook een keer een klap in haar gezicht had gegeven (maar niet hard hoor.....). Toch fijn dat Huub altijd zo eerlijk is. En maar roepen dat Brian een wifebeater is![]()
en dat heeft ze ongeveer al 908423 keer gezegd, maar vooral niet de knoop doorhakkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef Liess het volgende:
Ik pik dit niet, je mag zeggen wat je wilt maar dan ben ik je vriendin niet meer
Oh PLEASE, pleur op
Daar heeft ie gelijk in. En mevrouw moeilijk doen als ie met andere wijven aan het kloten is. Hallo? Je wist van tevoren dat ie alles neukt wat los en vast zit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
Huub: Sinds het begin dat wij involved raakten, hoor ik alleen maar voorwaarden.
Heb jij al een paar foute dingen over Brian gezegd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het was 1 van de redenen volgens Huub. Hij zei ook dat hij daarvoor een ander vriendinnetje ook een keer een klap in haar gezicht had gegeven (maar niet hard hoor.....). Toch fijn dat Huub altijd zo eerlijk is. En maar roepen dat Brian een wifebeater is![]()
hij ziet er uit als een geest, overigens eric ziet er ook slecht uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Huub houd dit niet lang vol.
Hij rookt meer dan twee pakjes per dag en eet amper.
Slapen doet hij ook niet veel.
Ik denk dat het Lieke niet vreemd is mindere mannetjes te hebben die haar de baas laten zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar heeft ie gelijk in. En mevrouw moeilijk doen als ie met andere wijven aan het kloten is. Hallo? Je wist van tevoren dat ie alles neukt wat los en vast zit.
Inderdaad want die lag net al op Jaap dus ze heeft het hard nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef Bridale het volgende:
Huub dump Lieke en ga maar weer achter Amanda aan
Precies, daar kan Brian een voorbeeld aannemen. Die weegt alles eerst tien keer af.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Toch fijn dat Huub altijd zo eerlijk is.
Als ik ze vermoeiend vind hoe moe moet iemand dan zijn die er 24/7 mee om moet gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Lieke wel een pittig ding.
alleen Huub maakt ze zwak en daarom balen de meeste van Lieke.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Inderdaad want die lag net al op Jaap dus ze heeft het hard nodig.
Wat is er niet waar aan? Hij heeft haar toch geslagen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Ookal een niet-waar verhaal.
Hij heeft Hedda een keer een klap gegeven, en toen tegen haar gezegd dat ze bij hem weg moest gaan, en dat heeft ze niet gedaan.
Hij kan beter Gaby weer eens op de bestellijst zetten!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef Bridale het volgende:
Heeft hij direct vanaf het begin gezegd, als je dat niet wil, moet je niet eens aan zo'n relatie beginnen. En dat heeft Lieke wel gedaan, dus wat zit ze nu dan te zeiken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub wil een relatie met de voorwaarden van een vrijgezel...... tja Lieke wen er maar aan.
Lees dan wat er gezegd word en wat ik zegquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:17 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan? Hij heeft haar toch geslagen?
Dat ze bij hem gebleven is, maakt dat nog niet goed.
het probleem is dat amanda hem sexueel niet aantrekkelijk vindtquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef Bridale het volgende:
Ik wil wel horen dat ie kapt met die griet, ik heb werkelijk geen zin om nog weken die zeik gesprekken aan te horen. 13 dagen van dit soort gesprekken is wel genoeg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:19 schreef Liess het volgende:
Lieke wil graag horen dat ie niet wil kappen.
Huub vond dat zelf ook niet goed, dat hij dat had gedaan. Vandaar ook dat hij vond, dat Hedda daarna bij hem weg moest gaan (omdat het onacceptabel is). Brrrian daarentegen, slaat en spuugt, voelt zich helemaal niet schuldig, vindt dat allemaal ok, en als klap op de vuurpijl schrijft zijn moeder een brief aan de geslagene en bespuugde, waarin ze aangeeft trots te zijn op dergelijk gedrag van haar zoonquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:17 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is er niet waar aan? Hij heeft haar toch geslagen?
Dat ze bij hem gebleven is, maakt dat nog niet goed.
Nee, dat zegt ook niemand. Ik zou ook niet zo'n vriend willen... maar ik zou er dus eveneens niet eens aan beginnen i.p.v. later steeds maar voorwaarden proberen te stellen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:20 schreef Marrije het volgende:
Niet om t een of ander maar ik kan me voorstellen dat Lieke de opmerkingen over 'gaaf hoerenfeest' niet echt leuk vindt. . . Jaja, ze wéét hoe Huub is maar dan nog, maakt het niet leuk ofzo.
preciesquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ook niemand. Ik zou ook niet zo'n vriend willen... maar ik zou er dus eveneens niet eens aan beginnen i.p.v. later steeds maar voorwaarden proberen te stellen.
Ik zou er ook niet aan beginnen, heeeeel misschien wel toen ik 23 was en als ik smoorverliefd zou zijn? Liefde maakt blind enzo. . .quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ook niemand. Ik zou ook niet zo'n vriend willen... maar ik zou er dus eveneens niet eens aan beginnen i.p.v. later steeds maar voorwaarden proberen te stellen.
Lees het forum door en je vind het antwoordquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:22 schreef smiley1982 het volgende:
VINDEN JULLIE NIET DAT HUUB STEEDS ZWAKKER WORD IK HOOP DAT JULLIE ME HIER ANTWOORD OP KUNNEN GEVEN????
En dàt wil Lieke maar niet begrijpen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:00 schreef Liess het volgende:
Lieke krabbelt al weer terug, "als het zo doorgaat kap ik ermee"
Lieke : Ik ben een medespeler maar OOK je vriendin
Huub : idd, in DIE volgorde, eerst medespeler dán pas vriendin
a. schreeuw niet zoquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:22 schreef smiley1982 het volgende:
wat duurt dat gesprek onwijs lang en het gaat nergens over en Lieke speelt een spel met Huub en dat is niet terecht hoe zij steeds tegen hem doet het maakt hem steeds zwakker.
VINDEN JULLIE NIET DAT HUUB STEEDS ZWAKKER WORD IK HOOP DAT JULLIE ME HIER ANTWOORD OP KUNNEN GEVEN????
JAHAAAA.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:22 schreef smiley1982 het volgende:
wat duurt dat gesprek onwijs lang en het gaat nergens over en Lieke speelt een spel met Huub en dat is niet terecht hoe zij steeds tegen hem doet het maakt hem steeds zwakker.
Moeilijk... Ik weet niet zo goed waarom ze daar kwam werken en meteen iemand vond, en toen de Kooi indook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan beginnen, heeeeel misschien wel toen ik 23 was en als ik smoorverliefd zou zijn? Liefde maakt blind enzo. . .
Rustig maar. Je schrijft zelf het antwoord alquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:22 schreef smiley1982 het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef Marrije het volgende:
En nu zit Amanda weer met dr voeten bij de zak van Eric.
Vinden wij ook hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:22 schreef smiley1982 het volgende:
En ik heb dus het gevoel dat ze dwars door haar tanden heen liegt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Lieke : Dit is echt zo'n gevoel van ; dit zou het wel eens kunnen zijn.
Huub valt in herhalingen en daarom is de kracht uit zijn daden weg. Heeft mijn inziens niets met Lieke te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:22 schreef smiley1982 het volgende:
Aan Marije de eerquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Marrije houdt voor ons de hormoonspiegel van Amanda scherp in de gaten![]()
Jep, hij mist een rustpunt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
Huub wil volgens mij zo graag weer een maatje als Sylvia... maar Lieke is het niet.
Knap van haar..quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Marrije houdt voor ons de hormoonspiegel van Amanda scherp in de gaten![]()
Gisteren was Eric steeds in de buurt om er tussen te springen (zowel bij Natasia als Brian).quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze straks toch Brian weer gaat verleiden![]()
Ik denk dat Syl een groot gemis is voor Huub. Hij vertrouwde Syl als enige volledig (wat hij bij geen van de andere bewoners heeft), en Syl was het niet altijd met hem eens, maar viel hem nooit af. En vice versa.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
Huub wil volgens mij zo graag weer een maatje als Sylvia... maar Lieke is het niet.
En dan is Lieke wel de laatste... maar hij wordt soft als ze over haar 'gevoel' begint. Weet je nog, Sylvia en 'gevoel'?quote:
Goed gezien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk dat Syl een groot gemis is voor Huub. Hij vertrouwde Syl als enige volledig (wat hij bij geen van de andere bewoners heeft), en Syl was het niet altijd met hem eens, maar viel hem nooit af. En vice versa.
Lieke is zeker geen Syl, want Lieke gaat de strijd met Huub aan.
Beterquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren was Eric steeds in de buurt om er tussen te springen (zowel bij Natasia als Brian).
FF inloggen bij DGK.nl?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:27 schreef SiRojK het volgende:
Damn.. Streams bijna weer werkend, maar nu zegt het ding dat ik opnieuw moet betalen, terwijl ik toch echt voor een maand heb betaald.. Iemand?
Maar dat was wel nodig, zeker om dat Mandel meestal niet is opgewassen tegen zulke aanvallen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren was Eric steeds in de buurt om er tussen te springen (zowel bij Natasia als Brian).
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Lieke soms de blog van Jaap gelezen?
lijkt me erg vermoeiend, maar ja hij is toch alleen met die vliegenmepper in de weerquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had daarvoor ook zoiets gezegd als dat hij op haar zou letten om te helpen niet weer zwak te worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dat was wel nodig, zeker om dat Mandel meestal niet is opgewassen tegen zulke aanvallen.
(m.u.v. de bier en tieten avond)
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef smiley1982 het volgende:
Ik denk dat ik een brief naar Huub ga sturen waarin staat dat hij heel zwak aan het worden is sinds dat hij zichzelf aan het verliezen is met een relatie daar en zo gaat hij helemaal niet wennen natuurlijk
Vandaar deze ellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllenlange discussie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
kwam Jaap speciaal vertellen aan Huub
Hoop dat zijn broertje gauw komt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef smiley1982 het volgende:
Ik denk dat ik een brief naar Huub ga sturen waarin staat dat hij heel zwak aan het worden is sinds dat hij zichzelf aan het verliezen is met een relatie daar en zo gaat hij helemaal niet wennen natuurlijk
Tja, maar als je gewend bent je zin te krijgen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef maril het volgende:
Lieke moet toch ook inzien dat voorzetting van deze relatie zinloos is.
Ja, Brian denkt meteen dat ie goed heeft lopen stoken omdat hij tegen Jaap heeft gezegd dat die moest schrijven dat Huub gisteren niet genoeg voor Lieke in de bres sprong. Het is echt een dombo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Lieke soms de blog van Jaap gelezen?
Ik mag Eric wel, en Amanda ook wel sinds kortquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had daarvoor ook zoiets gezegd als dat hij op haar zou letten om te helpen niet weer zwak te worden.
Precies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef Day het volgende:
Jezus, maak gewoon een eind aan deze klote relatie!
Dát zal het zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, maar als je gewend bent je zin te krijgen...
Vind jij Huub en nog meer Lieke types voor zo'n tuintje? Ik zie het niet hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef Marrije het volgende:
Daar zegt Huub wel wat, samen een deur timmeren waar je doorheen kunt.
Precies, een relatie is als een tuin die je samen moet onderhouden![]()
Nowlive had toch al iets gedaan? Ik weet alleen niet meer wat. Boodschap was wel aangekomen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef smiley1982 het volgende:
hehe, ze zijn aan het bespreken hoe ze die deur nu toch gaan timmeren waar ze samen doorheen kunnenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef RSie het volgende:
zijn ze nou nog steeds aan het zeiken over die "relatie"
als ze nou gewoon een relatie zouden hebben in plaats van de hele tijd erover te praten.
wie besteld Gaby voor Huub en laat Lieke lekker met Brainless gaan spelen en oeverloos zitten zemelen en zeveren.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij is het geld er gewoon afgehaald ofzo.. Ook daar kan ik niet meer kijken
Wat zij nodig hebben is een arena.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
hehe, ze zijn aan het bespreken hoe ze die deur nu toch gaan timmeren waar ze samen doorheen kunnen![]()
begin dan gewoon met timmeren in plaats van discussieren wie de spijkers en wie de hamer mag vasthouden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
hehe, ze zijn aan het bespreken hoe ze die deur nu toch gaan timmeren waar ze samen doorheen kunnen![]()
Ach, zolang ze er zelf in gelovenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij Huub en nog meer Lieke types voor zo'n tuintje? Ik zie het niet hoor![]()
Dit heeft ze tegen Brian en Eric uitgesproken maar nog niet tegen Huub. Of ze durft het niet te zeggen of ze zegt het niet omdat ze de aandacht wel leuk vindt. Waarschijnlijk het laatste. Huub's geluk is dat ze wel eens zo dronken wordt dat ze niet eens meer kan zien hoe diegene eruit ziet, of ze zet gewoon een zonnebril op........quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het probleem is dat amanda hem sexueel niet aantrekkelijk vindt
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:36 schreef RSie het volgende:
[..]
begin dan gewoon met timmeren in plaats van discussieren wie de spijkers en wie de hamer mag vasthouden.
Hij heeft een maatje nodig die zich niet door hem laat naaien en een naaister die na het naaien weer naar huis gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk dat Syl een groot gemis is voor Huub. Hij vertrouwde Syl als enige volledig (wat hij bij geen van de andere bewoners heeft), en Syl was het niet altijd met hem eens, maar viel hem nooit af. En vice versa.
Lieke is zeker geen Syl, want Lieke gaat de strijd met Huub aan.
Was een lucifer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Nowlive had toch al iets gedaan? Ik weet alleen niet meer wat. Boodschap was wel aangekomen.
Eric zou daar geen bezwaar tegen hebben. Hij zei vanmidag tijdens een interview dat hij Huub en Amanda vertrouwde. Over Lieke heb ik 'm niet gehoord.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:36 schreef smiley1982 het volgende:
Ik hoop dat Huub Eric en Amanda een goede band met elkaar krijgen dat hun met zijn drie sterk kunnen staan en dat Lieke naar huis toe gestuurd word daar haar weg te stemmen in een zeer korte periode en hoop dat Joris en zijn pa dat snel komen vertellen dat hij zwak word door die Lieke
Reken er maar niet op, in elk geval voorlopig nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:36 schreef smiley1982 het volgende:
Ik hoop dat Huub Eric en Amanda een goede band met elkaar krijgen dat zij met zijn drie sterk kunnen staan en dat Lieke naar huis toe gestuurd wordt daar haar weg te stemmen in een zeer korte periode en hoop dat Joris en zijn pa dat snel komen vertellen dat hij zwak word door die Lieke
erik blijft een valse pisnicht en blijkt dus gewoon ook een gewoonte te hebben mensen aan te randenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag Eric wel, en Amanda ook wel sinds kort
ja en dat was syl.........................syl terug komenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft een maatje nodig die zich niet door hem laat naaien en een naaister die na het naaien weer naar huis gaat.
Huub wel, die vindt Aman niet stabiel genoeg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:39 schreef Day het volgende:
[..]
Eric zou daar geen bezwaar tegen hebben. Hij zei vanmidag tijdens een interview dat hij Huub en Amanda vertrouwde. Over Lieke heb ik 'm niet gehoord.
Heb de indruk dat Huub serieus van Liek af wil maar het lukt niet zo goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
Lieke zuigt Huub nog helemaal leeg; je ziet de vermoeidheid van hem afstralen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dit heeft ze tegen Brian en Eric uitgesproken maar nog niet tegen Huub. Of ze durft het niet te zeggen of ze zegt het niet omdat ze de aandacht wel leuk vindt. Waarschijnlijk het laatste. Huub's geluk is dat ze wel eens zo dronken wordt dat ze niet eens meer kan zien hoe diegene eruit ziet, of ze zet gewoon een zonnebril op........
Ik mag Eric ook wel. Hij heeft zijn slechte kanten maar hij is de meest zorgzame in huis.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erik blijft een valse pisnicht en blijkt dus gewoon ook een gewoonte te hebben mensen aan te randen
Huub lijkt me mondig genoeg, als dat echt is wat hij wil. . .quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb de indruk dat Huub serieus van Liek af wil maar het lukt niet zo goed
Nee, hij wil haar enkel neuken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Gesprekken .......ja maar niet over de relatie Is toch een en al fun zo in het verliefde beginquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
Zo vroeg in een relatie hebben de meeste mensen toch gesprekken waar ze blij uit komen?
Wil hij ook. Hij zei laatst tegen Eric dat hij er na donderdag aan wil gaan werken. Maar hij wil dat zij het uitmaakt. Vrees dat hij dan lang moet wachten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb al een brief klaar liggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef smiley1982 het volgende:
Dat bedoel ik. Er is wel iets, maar echte verliefdheid is het niet tussen Lieke en Huub. Meer een soort machtsstrijd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Gesprekken .......ja maar niet over de relatie Is toch een en al fun zo in het verliefde begin![]()
Ja maar dan verliest ie stemmen dus dat moet ie zodanig aanpakken dat de schuld bij Lieke ligtquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub lijkt me mondig genoeg, als dat echt is wat hij wil. . .
Jaap is gewoon hilarisch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:43 schreef Kinga het volgende:
Hilarisch altijd hoe Jaap om zichzelf kan lachen
Die komt alleen aan met c de rest pikzwartquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Heb al een brief klaar liggen.
Lieve Huub.
Ik stuur je maar een hele korte brief omdat ik maar een paar kleine dingen te vertellen heb.
1. Laat doe sexpop ala Lieke aub los! Ze maakt je zwak en een stuk minder leuk om naar te kijken. elke dag weer datzelfde gezeik van iemand die weet hoe je bent en toch probeert te veranderen.
2. Bel Gaby, om bovenstaand probleem op te lossen.
3. Eet meer! Rook minder! je ziet eruit als een spook de laatste tijd.
etc.
Psies, zowel Syl als Gaby moeten de villa weer in!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft een maatje nodig die zich niet door hem laat naaien en een naaister die na het naaien weer naar huis gaat.
Denk het ook jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:46 schreef Ning het volgende:
[..]
Die komt alleen aan met c de rest pikzwart
Mensen zouden dat woord imo. alleen in extreme gevallen mogen gebruiken. Natasia lijkt gewoon echt op een aap dus noem ik haar zo, dat is geen racistme maar een feit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
En Huub, kappen met die racistische opmerkingen![]()
![]()
.
Lieke trekt Hupert mee in haar impopulariteitquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Heb al een brief klaar liggen.
Lieve Huub.
Ik stuur je maar een hele korte brief omdat ik maar een paar kleine dingen te vertellen heb.
1. Laat doe sexpop ala Lieke aub los! Ze maakt je zwak en een stuk minder leuk om naar te kijken. elke dag weer datzelfde gezeik van iemand die weet hoe je bent en toch probeert te veranderen.
2. Bel Gaby, om bovenstaand probleem op te lossen.
3. Eet meer! Rook minder! je ziet eruit als een spook de laatste tijd.
etc.
Ik vind het een grove belediging voor alle apenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mensen zouden dat woord imo. alleen in extreme gevallen mogen gebruiken. Natasia lijkt gewoon echt op een aap dus noem ik haar zo, dat is geen racistme maar een feit.
Wij ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
Huubs moeder krijgt de streams gratis.
Vertelde ze op moederdag alquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
Huubs moeder krijgt de streams gratis.
Dan ook Bart er weer inquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Psies, zowel Syl als Gaby moeten de villa weer in!![]()
Komt wel goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef SiRojK het volgende:
Ik geef het op, heb Tien gemaild, veel plezier vanavond mensen... Groeten non-activestreamer
Je moet gewoon eerst inloggen bij tien.. en dan pas op de streams.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef SiRojK het volgende:
Ik geef het op, heb Tien gemaild, veel plezier vanavond mensen... Groeten non-activestreamer
Hier misschien, bij al die debiele Jaap fanaten, ik weet niet of je de popo hebt gemist?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke trekt Hupert mee in haar impopulariteit![]()
Dat laatstequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Geld dat nou voor iedereen op FOK? of alleen voor die eerste 100?
Been there, done that, helaas.. Heb alles al gedaan wat ik kon vinden... DRM (oid:P) alle onzinquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Je moet gewoon eerst inloggen bij tien.. en dan pas op de streams.
Ik ben toch echt Anti Jaap en PRO Huub, maar ik vind hem steeds minder sinds Lieke er is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hier misschien, bij al die debiele Jaap fanaten, ik weet niet of je de popo hebt gemist?
Alleen voor de "top honderd" die zich hebben aangemeld, en vervolgens voor anderen die zich ook hebben aangemeld bij Day (om de honderd aan te vullen).quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Geld dat nou voor iedereen op FOK? of alleen voor die eerste 100?
Ik ben alleen maarquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben toch echt Anti Jaap en PRO Huub, maar ik vind hem steeds minder sinds Lieke er is.
Ik ben alles behalve Japio fanaat en Lieke is niet populair dus hoezo popoll gemist?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hier misschien, bij al die debiele Jaap fanaten, ik weet niet of je de popo hebt gemist?
Er is ergens een file wat je toegang geeft, als dat is gewist door een herinstall ben je de Sjaak. Tien moet je kunnen helpen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Been there, done that, helaas.. Heb alles al gedaan wat ik kon vinden... DRM (oid:P) alle onzin
Ik zie hem opeens ook de hele tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:56 schreef milk-shake het volgende:
snor snor snor ieuuuuu
Is hij dat dan verplicht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef _-inge-_ het volgende:
Nicolaas vraagt wat Huub's vader heeft gezegd door de telefoon vlak nadat ze het over Brian's log hadden. Huub zegt niet dat zijn vader heeft gezegd dat hij Brian een goede jongen vond.
Dat ga je maar ergens anders doen, maar niet hier!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mensen zouden dat woord imo. alleen in extreme gevallen mogen gebruiken. Natasia lijkt gewoon echt op een aap dus noem ik haar zo, dat is geen racistme maar een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |