Ik vind Lieke nu alleen maar zeuren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Lieke wel een pittig ding.
alleen Huub maakt ze zwak en daarom balen de meeste van Lieke.
Ja, de rest had er geen zin in of zo. Ze gaat vanaf nu geloof ik ook alleen maar voor hun drieën koken omdat ze zich niet gewaardeerd voelt omdat ze haar pindasoep niet lusten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef Tissik het volgende:
[..]
Laat me raden: Natasja heeft alleen pindasoep voor zichzelf, Amanda en Brrrian opgeschept?
(Natasja dreigde een paar dagen geledne voodoo in het spel te zetten, en de gedachte bij pindasoep is - volgens Natasja's uitleg - dat degenen die hem heeft gemaakt hem alleen mag opscheppen, als een ander die soep opschept en eet gebeuren er slechte dingen met die persoon).
Ze is gewoon een bazige doos, dat alleen maar hersenloze anabolenvriendjes heeft versleten en 't gewend is om die de baas te zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom zij probeert Huub te veranderen.
Het was 1 van de redenen volgens Huub. Hij zei ook dat hij daarvoor een ander vriendinnetje ook een keer een klap in haar gezicht had gegeven (maar niet hard hoor.....). Toch fijn dat Huub altijd zo eerlijk is. En maar roepen dat Brian een wifebeater isquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar hedda heeft toch de relatie met huub beeindigd omdat zij door hem werd geslagen?
LIeke is best een zelfbewuste vrouw voor de leeftijd van 23quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:13 schreef Day het volgende:
Ik lees net dat Lieke pas 23 is! Ik dacht dat ze ouder was.
Huub wil een relatie met de voorwaarden van een vrijgezel...... tja Lieke wen er maar aan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
Huub: Sinds het begin dat wij involved raakten, hoor ik alleen maar voorwaarden.
Ookal een niet-waar verhaal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het was 1 van de redenen volgens Huub. Hij zei ook dat hij daarvoor een ander vriendinnetje ook een keer een klap in haar gezicht had gegeven (maar niet hard hoor.....). Toch fijn dat Huub altijd zo eerlijk is. En maar roepen dat Brian een wifebeater is![]()
en dat heeft ze ongeveer al 908423 keer gezegd, maar vooral niet de knoop doorhakkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef Liess het volgende:
Ik pik dit niet, je mag zeggen wat je wilt maar dan ben ik je vriendin niet meer
Oh PLEASE, pleur op
Daar heeft ie gelijk in. En mevrouw moeilijk doen als ie met andere wijven aan het kloten is. Hallo? Je wist van tevoren dat ie alles neukt wat los en vast zit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
Huub: Sinds het begin dat wij involved raakten, hoor ik alleen maar voorwaarden.
Heb jij al een paar foute dingen over Brian gezegd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het was 1 van de redenen volgens Huub. Hij zei ook dat hij daarvoor een ander vriendinnetje ook een keer een klap in haar gezicht had gegeven (maar niet hard hoor.....). Toch fijn dat Huub altijd zo eerlijk is. En maar roepen dat Brian een wifebeater is![]()
hij ziet er uit als een geest, overigens eric ziet er ook slecht uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Huub houd dit niet lang vol.
Hij rookt meer dan twee pakjes per dag en eet amper.
Slapen doet hij ook niet veel.
Ik denk dat het Lieke niet vreemd is mindere mannetjes te hebben die haar de baas laten zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar heeft ie gelijk in. En mevrouw moeilijk doen als ie met andere wijven aan het kloten is. Hallo? Je wist van tevoren dat ie alles neukt wat los en vast zit.
Inderdaad want die lag net al op Jaap dus ze heeft het hard nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:16 schreef Bridale het volgende:
Huub dump Lieke en ga maar weer achter Amanda aan
Precies, daar kan Brian een voorbeeld aannemen. Die weegt alles eerst tien keer af.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:14 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Toch fijn dat Huub altijd zo eerlijk is.
Als ik ze vermoeiend vind hoe moe moet iemand dan zijn die er 24/7 mee om moet gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Lieke wel een pittig ding.
alleen Huub maakt ze zwak en daarom balen de meeste van Lieke.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Inderdaad want die lag net al op Jaap dus ze heeft het hard nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |