Moeilijk... Ik weet niet zo goed waarom ze daar kwam werken en meteen iemand vond, en toen de Kooi indook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan beginnen, heeeeel misschien wel toen ik 23 was en als ik smoorverliefd zou zijn? Liefde maakt blind enzo. . .
Rustig maar. Je schrijft zelf het antwoord alquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:22 schreef smiley1982 het volgende:
wat duurt dat gesprek onwijs lang en het gaat nergens over en Lieke speelt een spel met Huub en dat is niet terecht hoe zij steeds tegen hem doet het maakt hem steeds zwakker.
VINDEN JULLIE NIET DAT HUUB STEEDS ZWAKKER WORD IK HOOP DAT JULLIE ME HIER ANTWOORD OP KUNNEN GEVEN????
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef Marrije het volgende:
En nu zit Amanda weer met dr voeten bij de zak van Eric.
Vinden wij ook hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:22 schreef smiley1982 het volgende:
wat duurt dat gesprek onwijs lang en het gaat nergens over en Lieke speelt een spel met Huub en dat is niet terecht hoe zij steeds tegen hem doet het maakt hem steeds zwakker.
VINDEN JULLIE NIET DAT HUUB STEEDS ZWAKKER WORD IK HOOP DAT JULLIE ME HIER ANTWOORD OP KUNNEN GEVEN????
En ik heb dus het gevoel dat ze dwars door haar tanden heen liegt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:21 schreef Liess het volgende:
Lieke : Dit is echt zo'n gevoel van ; dit zou het wel eens kunnen zijn.
Huub valt in herhalingen en daarom is de kracht uit zijn daden weg. Heeft mijn inziens niets met Lieke te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:22 schreef smiley1982 het volgende:
Aan Marije de eerquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Marrije houdt voor ons de hormoonspiegel van Amanda scherp in de gaten![]()
Jep, hij mist een rustpunt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
Huub wil volgens mij zo graag weer een maatje als Sylvia... maar Lieke is het niet.
Knap van haar..quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Marrije houdt voor ons de hormoonspiegel van Amanda scherp in de gaten![]()
Gisteren was Eric steeds in de buurt om er tussen te springen (zowel bij Natasia als Brian).quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze straks toch Brian weer gaat verleiden![]()
Ik denk dat Syl een groot gemis is voor Huub. Hij vertrouwde Syl als enige volledig (wat hij bij geen van de andere bewoners heeft), en Syl was het niet altijd met hem eens, maar viel hem nooit af. En vice versa.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
Huub wil volgens mij zo graag weer een maatje als Sylvia... maar Lieke is het niet.
En dan is Lieke wel de laatste... maar hij wordt soft als ze over haar 'gevoel' begint. Weet je nog, Sylvia en 'gevoel'?quote:
Goed gezien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk dat Syl een groot gemis is voor Huub. Hij vertrouwde Syl als enige volledig (wat hij bij geen van de andere bewoners heeft), en Syl was het niet altijd met hem eens, maar viel hem nooit af. En vice versa.
Lieke is zeker geen Syl, want Lieke gaat de strijd met Huub aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |