Heb de indruk dat Huub serieus van Liek af wil maar het lukt niet zo goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
Lieke zuigt Huub nog helemaal leeg; je ziet de vermoeidheid van hem afstralen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:37 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Dit heeft ze tegen Brian en Eric uitgesproken maar nog niet tegen Huub. Of ze durft het niet te zeggen of ze zegt het niet omdat ze de aandacht wel leuk vindt. Waarschijnlijk het laatste. Huub's geluk is dat ze wel eens zo dronken wordt dat ze niet eens meer kan zien hoe diegene eruit ziet, of ze zet gewoon een zonnebril op........
Ik mag Eric ook wel. Hij heeft zijn slechte kanten maar hij is de meest zorgzame in huis.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
erik blijft een valse pisnicht en blijkt dus gewoon ook een gewoonte te hebben mensen aan te randen
Huub lijkt me mondig genoeg, als dat echt is wat hij wil. . .quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb de indruk dat Huub serieus van Liek af wil maar het lukt niet zo goed
Nee, hij wil haar enkel neuken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Gesprekken .......ja maar niet over de relatie Is toch een en al fun zo in het verliefde beginquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:40 schreef Disana het volgende:
Zo vroeg in een relatie hebben de meeste mensen toch gesprekken waar ze blij uit komen?
Wil hij ook. Hij zei laatst tegen Eric dat hij er na donderdag aan wil gaan werken. Maar hij wil dat zij het uitmaakt. Vrees dat hij dan lang moet wachten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb al een brief klaar liggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef smiley1982 het volgende:
Ik denk dat ik een brief naar Huub ga sturen waarin staat dat hij heel zwak aan het worden is sinds dat hij zichzelf aan het verliezen is met een relatie daar en zo gaat hij helemaal niet wennen natuurlijk
Dat bedoel ik. Er is wel iets, maar echte verliefdheid is het niet tussen Lieke en Huub. Meer een soort machtsstrijd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Gesprekken .......ja maar niet over de relatie Is toch een en al fun zo in het verliefde begin![]()
Ja maar dan verliest ie stemmen dus dat moet ie zodanig aanpakken dat de schuld bij Lieke ligtquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub lijkt me mondig genoeg, als dat echt is wat hij wil. . .
Jaap is gewoon hilarisch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:43 schreef Kinga het volgende:
Hilarisch altijd hoe Jaap om zichzelf kan lachen
Die komt alleen aan met c de rest pikzwartquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Heb al een brief klaar liggen.
Lieve Huub.
Ik stuur je maar een hele korte brief omdat ik maar een paar kleine dingen te vertellen heb.
1. Laat doe sexpop ala Lieke aub los! Ze maakt je zwak en een stuk minder leuk om naar te kijken. elke dag weer datzelfde gezeik van iemand die weet hoe je bent en toch probeert te veranderen.
2. Bel Gaby, om bovenstaand probleem op te lossen.
3. Eet meer! Rook minder! je ziet eruit als een spook de laatste tijd.
etc.
Psies, zowel Syl als Gaby moeten de villa weer in!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft een maatje nodig die zich niet door hem laat naaien en een naaister die na het naaien weer naar huis gaat.
Denk het ook jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:46 schreef Ning het volgende:
[..]
Die komt alleen aan met c de rest pikzwart
Mensen zouden dat woord imo. alleen in extreme gevallen mogen gebruiken. Natasia lijkt gewoon echt op een aap dus noem ik haar zo, dat is geen racistme maar een feit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
En Huub, kappen met die racistische opmerkingen![]()
![]()
.
Lieke trekt Hupert mee in haar impopulariteitquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Heb al een brief klaar liggen.
Lieve Huub.
Ik stuur je maar een hele korte brief omdat ik maar een paar kleine dingen te vertellen heb.
1. Laat doe sexpop ala Lieke aub los! Ze maakt je zwak en een stuk minder leuk om naar te kijken. elke dag weer datzelfde gezeik van iemand die weet hoe je bent en toch probeert te veranderen.
2. Bel Gaby, om bovenstaand probleem op te lossen.
3. Eet meer! Rook minder! je ziet eruit als een spook de laatste tijd.
etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |