Beterquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren was Eric steeds in de buurt om er tussen te springen (zowel bij Natasia als Brian).
FF inloggen bij DGK.nl?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:27 schreef SiRojK het volgende:
Damn.. Streams bijna weer werkend, maar nu zegt het ding dat ik opnieuw moet betalen, terwijl ik toch echt voor een maand heb betaald.. Iemand?
Maar dat was wel nodig, zeker om dat Mandel meestal niet is opgewassen tegen zulke aanvallen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren was Eric steeds in de buurt om er tussen te springen (zowel bij Natasia als Brian).
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Lieke soms de blog van Jaap gelezen?
lijkt me erg vermoeiend, maar ja hij is toch alleen met die vliegenmepper in de weerquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had daarvoor ook zoiets gezegd als dat hij op haar zou letten om te helpen niet weer zwak te worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dat was wel nodig, zeker om dat Mandel meestal niet is opgewassen tegen zulke aanvallen.
(m.u.v. de bier en tieten avond)
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef smiley1982 het volgende:
Ik denk dat ik een brief naar Huub ga sturen waarin staat dat hij heel zwak aan het worden is sinds dat hij zichzelf aan het verliezen is met een relatie daar en zo gaat hij helemaal niet wennen natuurlijk
Vandaar deze ellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllenlange discussie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
kwam Jaap speciaal vertellen aan Huub
Hoop dat zijn broertje gauw komt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef smiley1982 het volgende:
Ik denk dat ik een brief naar Huub ga sturen waarin staat dat hij heel zwak aan het worden is sinds dat hij zichzelf aan het verliezen is met een relatie daar en zo gaat hij helemaal niet wennen natuurlijk
Tja, maar als je gewend bent je zin te krijgen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef maril het volgende:
Lieke moet toch ook inzien dat voorzetting van deze relatie zinloos is.
Ja, Brian denkt meteen dat ie goed heeft lopen stoken omdat hij tegen Jaap heeft gezegd dat die moest schrijven dat Huub gisteren niet genoeg voor Lieke in de bres sprong. Het is echt een dombo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:30 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Lieke soms de blog van Jaap gelezen?
Ik mag Eric wel, en Amanda ook wel sinds kortquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had daarvoor ook zoiets gezegd als dat hij op haar zou letten om te helpen niet weer zwak te worden.
Precies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef Day het volgende:
Jezus, maak gewoon een eind aan deze klote relatie!
Dát zal het zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, maar als je gewend bent je zin te krijgen...
Vind jij Huub en nog meer Lieke types voor zo'n tuintje? Ik zie het niet hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef Marrije het volgende:
Daar zegt Huub wel wat, samen een deur timmeren waar je doorheen kunt.
Precies, een relatie is als een tuin die je samen moet onderhouden![]()
Nowlive had toch al iets gedaan? Ik weet alleen niet meer wat. Boodschap was wel aangekomen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:31 schreef smiley1982 het volgende:
hehe, ze zijn aan het bespreken hoe ze die deur nu toch gaan timmeren waar ze samen doorheen kunnenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef RSie het volgende:
zijn ze nou nog steeds aan het zeiken over die "relatie"
als ze nou gewoon een relatie zouden hebben in plaats van de hele tijd erover te praten.
wie besteld Gaby voor Huub en laat Lieke lekker met Brainless gaan spelen en oeverloos zitten zemelen en zeveren.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij is het geld er gewoon afgehaald ofzo.. Ook daar kan ik niet meer kijken
Wat zij nodig hebben is een arena.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
hehe, ze zijn aan het bespreken hoe ze die deur nu toch gaan timmeren waar ze samen doorheen kunnen![]()
begin dan gewoon met timmeren in plaats van discussieren wie de spijkers en wie de hamer mag vasthouden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
hehe, ze zijn aan het bespreken hoe ze die deur nu toch gaan timmeren waar ze samen doorheen kunnen![]()
Ach, zolang ze er zelf in gelovenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij Huub en nog meer Lieke types voor zo'n tuintje? Ik zie het niet hoor![]()
Dit heeft ze tegen Brian en Eric uitgesproken maar nog niet tegen Huub. Of ze durft het niet te zeggen of ze zegt het niet omdat ze de aandacht wel leuk vindt. Waarschijnlijk het laatste. Huub's geluk is dat ze wel eens zo dronken wordt dat ze niet eens meer kan zien hoe diegene eruit ziet, of ze zet gewoon een zonnebril op........quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het probleem is dat amanda hem sexueel niet aantrekkelijk vindt
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:36 schreef RSie het volgende:
[..]
begin dan gewoon met timmeren in plaats van discussieren wie de spijkers en wie de hamer mag vasthouden.
Hij heeft een maatje nodig die zich niet door hem laat naaien en een naaister die na het naaien weer naar huis gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk dat Syl een groot gemis is voor Huub. Hij vertrouwde Syl als enige volledig (wat hij bij geen van de andere bewoners heeft), en Syl was het niet altijd met hem eens, maar viel hem nooit af. En vice versa.
Lieke is zeker geen Syl, want Lieke gaat de strijd met Huub aan.
Was een lucifer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Nowlive had toch al iets gedaan? Ik weet alleen niet meer wat. Boodschap was wel aangekomen.
Eric zou daar geen bezwaar tegen hebben. Hij zei vanmidag tijdens een interview dat hij Huub en Amanda vertrouwde. Over Lieke heb ik 'm niet gehoord.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:36 schreef smiley1982 het volgende:
Ik hoop dat Huub Eric en Amanda een goede band met elkaar krijgen dat hun met zijn drie sterk kunnen staan en dat Lieke naar huis toe gestuurd word daar haar weg te stemmen in een zeer korte periode en hoop dat Joris en zijn pa dat snel komen vertellen dat hij zwak word door die Lieke
Reken er maar niet op, in elk geval voorlopig nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:36 schreef smiley1982 het volgende:
Ik hoop dat Huub Eric en Amanda een goede band met elkaar krijgen dat zij met zijn drie sterk kunnen staan en dat Lieke naar huis toe gestuurd wordt daar haar weg te stemmen in een zeer korte periode en hoop dat Joris en zijn pa dat snel komen vertellen dat hij zwak word door die Lieke
erik blijft een valse pisnicht en blijkt dus gewoon ook een gewoonte te hebben mensen aan te randenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag Eric wel, en Amanda ook wel sinds kort
ja en dat was syl.........................syl terug komenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft een maatje nodig die zich niet door hem laat naaien en een naaister die na het naaien weer naar huis gaat.
Huub wel, die vindt Aman niet stabiel genoeg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:39 schreef Day het volgende:
[..]
Eric zou daar geen bezwaar tegen hebben. Hij zei vanmidag tijdens een interview dat hij Huub en Amanda vertrouwde. Over Lieke heb ik 'm niet gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |