Ik vind het een grove belediging voor alle apenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mensen zouden dat woord imo. alleen in extreme gevallen mogen gebruiken. Natasia lijkt gewoon echt op een aap dus noem ik haar zo, dat is geen racistme maar een feit.
Wij ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
Huubs moeder krijgt de streams gratis.
Vertelde ze op moederdag alquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
Huubs moeder krijgt de streams gratis.
Dan ook Bart er weer inquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
Psies, zowel Syl als Gaby moeten de villa weer in!![]()
Komt wel goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef SiRojK het volgende:
Ik geef het op, heb Tien gemaild, veel plezier vanavond mensen... Groeten non-activestreamer
Je moet gewoon eerst inloggen bij tien.. en dan pas op de streams.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef SiRojK het volgende:
Ik geef het op, heb Tien gemaild, veel plezier vanavond mensen... Groeten non-activestreamer
Hier misschien, bij al die debiele Jaap fanaten, ik weet niet of je de popo hebt gemist?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke trekt Hupert mee in haar impopulariteit![]()
Dat laatstequote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Geld dat nou voor iedereen op FOK? of alleen voor die eerste 100?
Been there, done that, helaas.. Heb alles al gedaan wat ik kon vinden... DRM (oid:P) alle onzinquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Je moet gewoon eerst inloggen bij tien.. en dan pas op de streams.
Ik ben toch echt Anti Jaap en PRO Huub, maar ik vind hem steeds minder sinds Lieke er is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hier misschien, bij al die debiele Jaap fanaten, ik weet niet of je de popo hebt gemist?
Alleen voor de "top honderd" die zich hebben aangemeld, en vervolgens voor anderen die zich ook hebben aangemeld bij Day (om de honderd aan te vullen).quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Geld dat nou voor iedereen op FOK? of alleen voor die eerste 100?
Ik ben alleen maarquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben toch echt Anti Jaap en PRO Huub, maar ik vind hem steeds minder sinds Lieke er is.
Ik ben alles behalve Japio fanaat en Lieke is niet populair dus hoezo popoll gemist?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hier misschien, bij al die debiele Jaap fanaten, ik weet niet of je de popo hebt gemist?
Er is ergens een file wat je toegang geeft, als dat is gewist door een herinstall ben je de Sjaak. Tien moet je kunnen helpen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Been there, done that, helaas.. Heb alles al gedaan wat ik kon vinden... DRM (oid:P) alle onzin
Ik zie hem opeens ook de hele tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:56 schreef milk-shake het volgende:
snor snor snor ieuuuuu
Is hij dat dan verplicht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:51 schreef _-inge-_ het volgende:
Nicolaas vraagt wat Huub's vader heeft gezegd door de telefoon vlak nadat ze het over Brian's log hadden. Huub zegt niet dat zijn vader heeft gezegd dat hij Brian een goede jongen vond.
Dat ga je maar ergens anders doen, maar niet hier!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mensen zouden dat woord imo. alleen in extreme gevallen mogen gebruiken. Natasia lijkt gewoon echt op een aap dus noem ik haar zo, dat is geen racistme maar een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |