abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49726107
Ik denk dat voeding in een beginners-stadium wel overrated is. Ikzelf heb nooit op voeding gelet, maar ben in een jaar ook een aantal kg's aan spiermassa bijgekomen. Op een gegeven moment is het een must, maar voor über-ecto's volstaat het in den beginne om gewoon alles te vreten was los en vast zit. Ook ijs, chocolade, vadsige hamburgers en bier.
pi_49726214
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef no-look het volgende:
Ik denk dat voeding in een beginners-stadium wel overrated is. Ikzelf heb nooit op voeding gelet, maar ben in een jaar ook een aantal kg's aan spiermassa bijgekomen. Op een gegeven moment is het een must, maar voor über-ecto's volstaat het in den beginne om gewoon alles te vreten was los en vast zit. Ook ijs, chocolade, vadsige hamburgers en bier.
stop a.u.b. met posten......leg mij even uit waar dat goed voor is i.c.m. trainen/ spiergroei?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_49726226
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:52 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ga jij eens een weekje trainen met eten speklappen, ijs, chips, bier en pizza en dan de week erna op brood, brinta, havermout, kip, groente en fruit.

Wedden dat je dan minimaal 10% beter traint, ik zelf train dan echt ZOVEEL beter.
Waar heb jij het over?

Ik zeg dat pietje precies gedoe niet nodig is als iemand die voor de hobby na zjn werk wat traint.

Ik bedoel dat mensen gewoon nooit meer friet eten, of gek worden als iemand ketchup eet of wat fritesaus. Gewoon 1x in de week ff lekker eten etc moet echt kunnen.

Maar als jij alles afweegt, precies aan je tijden houdt, en alle kcal eiwit kh etc bijhoud van iedere kruimel die je inneemt moet je zelf weten.
pi_49726369
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

stop a.u.b. met posten......leg mij even uit waar dat goed voor is i.c.m. trainen/ spiergroei?
eiwitten, kcal's, vetten

of ga jij nu beweren dat je daar niet van groeit, met je ongeïnformeerde, zielige ?

pi_49726525
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef Alpha2 het volgende:

[..]

Waar heb jij het over?

Ik zeg dat pietje precies gedoe niet nodig is als iemand die voor de hobby na zjn werk wat traint.

Ik bedoel dat mensen gewoon nooit meer friet eten, of gek worden als iemand ketchup eet of wat fritesaus. Gewoon 1x in de week ff lekker eten etc moet echt kunnen.

Maar als jij alles afweegt, precies aan je tijden houdt, en alle kcal eiwit kh etc bijhoud van iedere kruimel die je inneemt moet je zelf weten.
Ik weeg niks af en ik hou niks bij, ik eet alleen 95% de tijd gezond. Dat kost mij 0,0 moeite en ik ben het zo gewend. Vandaag tot nu toe 2x brinta op en 8 boterhammen met kip-sate salade en 3 glazen melk.

Ik eet liever een broodje gezond dan een broodje hamburger/kroket. Ik zelf heb er totaal geen moeite mee, ook niet aan het houden van tijden met eten. Ik heb na 2,5u na een maaltijd weer honger dus ik ga eten.
pi_49726551
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef no-look het volgende:

[..]

eiwitten, kcal's, vetten

of ga jij nu beweren dat je daar niet van groeit, met je ongeïnformeerde, zielige ?

Hou jij het maar lekker bij 'fitnessen', je groeit idd in vet... ook een 'ecto' moet gewoon normaal eten.

Ik ben ook ecto...2 1/2 jaar geleden begonnen met 74kg en zit nu op 105. Gewoon goed schoon eten.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_49726749
dat is de ideale, maar niet de enige manier.

Zoals ik dus ook al heb gezegd: in een jaar trainen ben ik, zonder vetter geworden, iets minder dan 10kg aangekomen. Daarbij heb ik niet gelet op wat ik eet, ik drink alleen een litertje melk per dag extra. Maar voor de rest heb ik een vrij ongezonde levensstijl vol bier en vette hap.

Hamburgers, ijs en koekjes zijn niet alleen vet, en zo behandel jij het wel. Het zijn ook producten met een flinke voedingswaarde. Groter worden = meer innemen dan verbruiken. Simple as that. Dat je daarna moet gaan cardio'en om in je stringetje op een podium te verschijnen, okay, maar zodra je dat niet erg vindt (of zodra je niet per se droog wilt staan) is dat geen probleem.
pi_49726865
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef no-look het volgende:
dat is de ideale, maar niet de enige manier.

Zoals ik dus ook al heb gezegd: in een jaar trainen ben ik, zonder vetter geworden, iets minder dan 10kg aangekomen. Daarbij heb ik niet gelet op wat ik eet, ik drink alleen een litertje melk per dag extra. Maar voor de rest heb ik een vrij ongezonde levensstijl vol bier en vette hap.

Hamburgers, ijs en koekjes zijn niet alleen vet en zitten vol met suiker, en zo behandel jij het wel. Het zijn ook producten met een flinke voedingswaarde. Groter worden = meer innemen dan verbruiken. Simple as that. Dat je daarna moet gaan cardio'en om in je stringetje op een podium te verschijnen, okay, maar zodra je dat niet erg vindt (of zodra je niet per se droog wilt staan) is dat geen probleem.
Geef a.u.b. nooit hetadvies om bier/ ijs/ koekjes/ mcdonalds te gaan eten om 'gespierder' te worden, groter heb je helemaal gelijk in.
pi_49728119
Als je de discipline hebt om regelmatig te trainen, dan is het toch geen extreme stap om netjes te eten?
Ik tel ook geen calorieen en mijn "eet-schema" zit in m'n hoofd.

Om dit vol te houden, nu al een aantal jaren lang, heb ik een snackdag (avond).
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:10:13 #210
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_49729226
Ik probeer ook zo gezond en 'clean' mogelijk te eten, maar als ik zin heb in een dropje (naja gaat meestal per zak) zie ik niet in waarom ik dat niet zou doen. Lijkt mij nogal frustrerend als je niet eens kan genieten van het leven omdat je anders 1% meer vet zou krijgen
pi_49730885
Nou vandaag dan ietsje zwaarder gedeadlift
4 setjes van 6*60
pi_49732042
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik weeg niks af en ik hou niks bij, ik eet alleen 95% de tijd gezond. Dat kost mij 0,0 moeite en ik ben het zo gewend. Vandaag tot nu toe 2x brinta op en 8 boterhammen met kip-sate salade en 3 glazen melk.

Ik eet liever een broodje gezond dan een broodje hamburger/kroket. Ik zelf heb er totaal geen moeite mee, ook niet aan het houden van tijden met eten. Ik heb na 2,5u na een maaltijd weer honger dus ik ga eten.
mee eens. Mijn enige echte zonde is alchohol (wat dat betreft stereo type student), maar zelfs als ik knetterlam de stad uit kom eet ik nog eerder een chicken durum dan een patat oorlog vanwege de voedingswaarde

Verder zit er overigens wel verschil in hamburgers en in ijs. Als je zelf gewoon 100% rundvlees hamburgers fixt op de bbq, er zelf gewoon verse groente en een gebakken eitje oid bij gooit heb je echt wel een goede maaltijd te pakken. En bijvoorbeeld hertog jan ijs is ook niet heel erg verkeerd... Maar aan de andere kant heb je natuurlijk gewoon de niets zeggende mac-burgers (die 1x per maand best te happen zijn) en de vol suikers en zoetstoffen bakken ijs. (pw shake? )

In feite eigenlijk heeft No-look gelijk, en tongetje ook, dave tate heeft bewezen echt groot te kunnen worden op über-junk voer, maar moest na heul veul jaren rotzooi eten wel overstappen op een veel gezonder eetpatroon. Uiteindelijk is gezond voer beter dan slecht voer, maar een amateur zou ook een heel eind kunnen komen met junk...
http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=971737 Mooi stuk over Tate, en z'n oude en nieuwe eetgewoontes.
http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1051590 En deel twee over Tate.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_49738740
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef no-look het volgende:
Ik denk dat voeding in een beginners-stadium wel overrated is. Ikzelf heb nooit op voeding gelet, maar ben in een jaar ook een aantal kg's[ aan spiermassa bijgekomen. Op een gegeven moment is het een must, maar voor über-ecto's volstaat het in den beginne om gewoon alles te vreten was los en vast zit. Ook ijs, chocolade, vadsige hamburgers en bier.
Aantal, als in 20 kilo? Of aantal als in 3 a 4?
En ik merk toch dat ik me stukken beter voel op een bord macaroni dan op hamburgers met ijs voor mijn training. Dus waarom zou ik die troep eten?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:52:49 #214
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_49739356
bij mij valt het wel tegen hoeveel kgs ik vooruit ben gegaan, misschien 5kg max ofzo :/ Nu ben ik nog aan het cutten dus ik weet het eigelijk pas als ik weer op hetzelfde gewicht zit als afgelopen zomer (~73 kg). Moet er nog 7kg af
pi_49746217
Ik ben deze week ook wel zwaarder geworden maar helaas niet op de juiste manier. Hele week in Antwerpen zitten in een hotel is niet goed voor je. Dit weekend maar heel streng op het eten letten en keihard buffelen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:10:08 #216
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_49750967
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:28 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Verder zit er overigens wel verschil in hamburgers en in ijs. Als je zelf gewoon 100% rundvlees hamburgers fixt op de bbq, er zelf gewoon verse groente en een gebakken eitje oid bij gooit heb je echt wel een goede maaltijd te pakken. En bijvoorbeeld hertog jan ijs is ook niet heel erg verkeerd... Maar aan de andere kant heb je natuurlijk gewoon de niets zeggende mac-burgers (die 1x per maand best te happen zijn) en de vol suikers en zoetstoffen bakken ijs. (pw shake? )
Wtf, waar kun je dat halen?
pi_49751709
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:10 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Wtf, waar kun je dat halen?
ow ja, foutje, ik eet het bijna nooit, ben zelf meer van de ben & jerry's
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_49751742
wtf, een dieettopic heeft meer met bodybuilding te maken...
pi_49755727
Ik ben het afgelopen jaar ongeveer 1kg per maand aangekomen bij ongeveer gelijkblijven vet%.
Het ziek zijn vorige week heeft mij in eerste instantie 3kg gekost , maar daar is nu alweer 1,5 van terug (zal wel voornamelijk vocht zijn).

Maar eeh: wordt er nog getraind hier? Bij mij gaan met name de borst en de rug wel goed de laatste weken: dumbbell press nu 3x10 24kg (was 22), incline dumbbell press 10x 10x 9x 24 kg (was 22), flies 2x10 18kg 10x 20kg (was 3x10 18kg). Lat pull down nu 3x10 60kg. Deadrow (breed) 3x10 33kg.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_49756930
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:04 schreef Videopac het volgende:
Ik ben het afgelopen jaar ongeveer 1kg per maand aangekomen bij ongeveer gelijkblijven vet%.
Het ziek zijn vorige week heeft mij in eerste instantie 3kg gekost , maar daar is nu alweer 1,5 van terug (zal wel voornamelijk vocht zijn).

Maar eeh: wordt er nog getraind hier? Bij mij gaan met name de borst en de rug wel goed de laatste weken: dumbbell press nu 3x10 24kg (was 22), incline dumbbell press 10x 10x 9x 24 kg (was 22), flies 2x10 18kg 10x 20kg (was 3x10 18kg). Lat pull down nu 3x10 60kg. Deadrow (breed) 3x10 33kg.
Deze week 4x getraint, gisteren borst 10 setjes bankdrukken en daarna nog wat rugwerk.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:43:12 #221
153812 Frautie
Frautilicious
pi_49757374
quote:
Hoeft geen vocht te zijn er bestaat ook nog zoiets als spiergeheugen
quote:
Goede vooruitgang! Wat voor een oefening is deadrow?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanaaf borst en biceps. Ga denk ik buik er ook maar weer bijpakken. Ik kan alles wel weer wat zwaarder pakken, dus 't gaat goed.

Cutten gaat ook goed, wordt vanaaf gemeten maar ik gok dat ik nu wel op de 25% zit. Van 't weekend maar ff paar nieuwe broeken/pantalons halen
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_49757598
quote:
Maar eeh: wordt er nog getraind hier?
dumbbell press 3x8 34kg (plat)
incline benchpress 3x8 60kg
benchpress (plat) 3x7 90kg
flies (machine) 3x7 120kg
pi_49757898
beachboy

hanging powerclean 5*3, uiteindelijk met 50kg
squat 3*5*56 kg
shoulder press 4*5*36
seated row 4*5*55kg

straks 3*3*62 kg squat en 3*3*100 kg deadliften, hopelijk, grr.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:56:21 #224
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_49757972
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:43 schreef Frautie het volgende:

[..]
Goede vooruitgang! Wat voor een oefening is deadrow?
Spotters willen nog wel eens deadrow zeggen ipv Bent Over Row...
Komt op hetzelfde neer
pi_49759265
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef no-look het volgende:
beachboy

squat 3*5*56 kg
shoulder press 4*5*36
seated row 4*5*55kg

Ohja, ik heb ook benen.

squat 3x8x 80kg
45 press 3x8x 170kg
standingcalves. 3x8x90kg

verder met beach:

weighted dip (+25kg)
3x6
  vrijdag 25 mei 2007 @ 13:35:48 #226
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_49761653
Gister een combinarie van upright row en militairy press gedaan in 1 oefening, voelde wel lekker. lukte me met wat moeite om 3x8x30 omhoog te pressen
Voor de rest wat borst werk en triceps, weinig spannends omdat ik te onregelmatig train en ik mijn eigen schema door elkaar gehaald heb
pi_49767375
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef no-look het volgende:
beachboy

squat 3*5*56 kg
shoulder press 4*5*36
seated row 4*5*55kg

Gewoon rammen toch, dan krijg je die 100kg zo van de grond.

Ik heb trouwens een prognose gekregen met mijn knie. Deze klachten duren gemiddeld tussen de 2 maanden en 1 jaar (!!!!) WTF....... zwaar irritant..
pi_49767883
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

idd, niets aan als je je kop dol maakt
quote:
Ik heb trouwens een prognose gekregen met mijn knie. Deze klachten duren gemiddeld tussen de 2 maanden en 1 jaar (!!!!) WTF....... zwaar irritant..
dat is nix vergeleken met wat Tate al heeft meegemaakt al zou ik het zelf ook minder prettig vinden
Only when close to death, you really feel alive
pi_49768794
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

het was 'hopelijk' omdat ik niet wist of ik het ging redden met vervoer en werk. Maar het gaat goedkomen, ben nu weg.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:16:27 #230
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_49772362
net discussie in de gym, die man beweerde dat je ALLEEN je onderkant van je borst kunt trainen door middel van bankje hellend te zetten, decline dus, naar mijn weten, kan je net zo goed platte bank doen, dan neem je je onderkant ook prima mee toch?

trouwens, hoe snel werkt creatine? Heb het idee dat me armen een stuk voller blijven na de training, net als me borst.. maar kan dat na 2 dagen creatine te nemen?
pi_49772394
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:16 schreef koejoeloek het volgende:
net discussie in de gym, die man beweerde dat je ALLEEN je onderkant van je borst kunt trainen door middel van bankje hellend te zetten, decline dus, naar mijn weten, kan je net zo goed platte bank doen, dan neem je je onderkant ook prima mee toch?

trouwens, hoe snel werkt creatine? Heb het idee dat me armen een stuk voller blijven na de training, net als me borst.. maar kan dat na 2 dagen creatine te nemen?
Creatine zit ook tussen de oren he
  vrijdag 25 mei 2007 @ 21:23:38 #232
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_49776275
quote:

Mwa ik merk wel dat ik vooral op de bovenkant van me borst groei, en ik doe alleen plat en incline drukken + fly's. Denk dat je met decline wel wat meer je onderkant pakt, maar ik vind het best zo
pi_49776973
quote:

Allereerst is flat bench al voldoende voor onderkant pecs, maar deze worden ook belast bij vertical pulls zoals de lat pulldown of chins. Dus decline is in bodybuilding opzicht niet slechts overrated, maar ook nog eens onzinnig.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 21:59:07 #234
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_49777518
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 21:43 schreef LedZep het volgende:

[..]

Allereerst is flat bench al voldoende voor onderkant pecs, maar deze worden ook belast bij vertical pulls zoals de lat pulldown of chins. Dus decline is in bodybuilding opzicht niet slechts overrated, maar ook nog eens onzinnig.
Terwijl je er toch meer spiervezels mee aanspreekt dan plat of decline.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:05:17 #235
153812 Frautie
Frautilicious
pi_49777745
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef Mr.J het volgende:
Terwijl je er toch meer spiervezels mee aanspreekt dan plat of decline.
Ik neem aan dat je incline bedoelt?
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:13:18 #236
19479 Mr.J
pi_49778049
Nee decline. Anders had ik wel incline gezegd.

Tijdje geleden nog een discussie hierover gehad met Rinus (top begeleider van veel wedstrijdatleten).
pi_49779394
Ik zeg dat decline overbodig is, zeg jij:

"Terwijl je er toch meer spiervezels mee aanspreekt dan plat of decline".

Of ofwel bedoel je wél incline, ofwel lees je mijn bericht verkeerd .
pi_49779440
gewoon rammen ipv dat al dat gay-ass gediscussier
pi_49782751
die opmerking suggereert dat discussies als deze geen bijdrage hebben. Bijna als het advies: 'ga gewoon curlen' bij de vraag of squats of deadlifts voor meer massa zorgen

discussie is goed, mits het roffe compounds betreft.

Vandaag trouwens 3*3*62 full squat. Easy as hell, volgende week 64 gaat ook makkelijk worden. Deadliften ging ietsje minder. Ik voelde wat stijfjes in de traps, nog van het powercleanen, dus ben op 90kg opgehouden.

om mezelf vandaag op te fokken heb ik gewoon de zin: 'lightweight baby' tegen mezelf gezegd. Fluisterend of in mijn hoofd, ik weet het niet meer. Maar ernstig is het zeker.
pi_49784910
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef Tommy_808 het volgende:
gewoon rammen ipv dat al dat gay-ass gediscussier
idd , slotje!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 10:08:30 #241
19479 Mr.J
pi_49785916
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:52 schreef LedZep het volgende:
Ik zeg dat decline overbodig is, zeg jij:

"Terwijl je er toch meer spiervezels mee aanspreekt dan plat of decline".

Of ofwel bedoel je wél incline, ofwel lees je mijn bericht verkeerd .
Oh ja zie 't nu.

Ik bedoelde dat decline meer spiervezels aanspreekt dan plat of incline.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:12:35 #242
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_49786894
gister gesquat in de smith, dat is echt te simpel Alleen heb ik het idee dat ik die smith aan het omver drukken ben ipv dat ik het gewicht recht omhoog druk

Blijf nog wel even in de smith, reden is dat ik gewoon mijn uitvoering beter wil doen en in de smith gaat dat een stuk gemakkelijker
pi_49789287
je uitvoering in de smith is beter???!?!?
Dat kan helemaal niet, die smith dwingt je in een bepaalde onnatuurlijke houding/beweging.
Je uitvoering in de smith is dus bij voorbaat minder dan los.
pi_49790752
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 01:01 schreef no-look het volgende:
"ga gewoon curlen' bij de vraag of squats of deadlifts voor meer massa zorgen"
"ga gewoon squatten of deadliften ipv te liggen zeuren of hammercurls of concentrationcurls die biceps beter doen groeien."
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:59:53 #245
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_49790830
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:48 schreef DjMark het volgende:
je uitvoering in de smith is beter???!?!?
Dat kan helemaal niet, die smith dwingt je in een bepaalde onnatuurlijke houding/beweging.
Je uitvoering in de smith is dus bij voorbaat minder dan los.
In de smith squat ik meer vanuit mijn glutes dan vanuit mijn quads. Tevens staan mijn onderbenen in een veel rechtere positie dan wanneer ik het los doe.

Weet iemand trouwens hoe het zit met de twee posities waarop je de barbell op je schouders kan leggen ?
pi_49791247
Voor je glutes kan je imho beter gewoon lunges doen dan squats.
pi_49798539
Ik heb een probleempje
ik fitness nu 2 maanden, eet gezond (let er niet uitermate op maar wel gezond) en drink zaterdagnacht bier ( ja oke )
maar ik krijg geen spierpijn van het fitness, hoewel ik wel zo zwaar als ik kan dat ik 4 setjes kan halen, maar het spierpijn komt niet. Ik las dat spierpijn goed is voor je spieropbouw maar ik krijg het echt niet, dus ik vraag me af of dit effect heeft op resultaten?
pi_49798657
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Robbadefrissa het volgende:
Ik heb een probleempje
ik fitness nu 2 maanden, eet gezond (let er niet uitermate op maar wel gezond) en drink zaterdagnacht bier ( ja oke )
maar ik krijg geen spierpijn van het fitness, hoewel ik wel zo zwaar als ik kan dat ik 4 setjes kan halen, maar het spierpijn komt niet. Ik las dat spierpijn goed is voor je spieropbouw maar ik krijg het echt niet, dus ik vraag me af of dit effect heeft op resultaten?
Spierpijn is geen vereiste voor spiergroei en is ook geen indicatie of je goed of slecht hebt getraint.
Ik heb zelden spierpijn, alleen als ik een lange tijd niet ben geweest.
pi_49800339
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:32 schreef McGilles het volgende:

[..]

Spierpijn is geen vereiste voor spiergroei en is ook geen indicatie of je goed of slecht hebt getraint.
Ik heb zelden spierpijn, alleen als ik een lange tijd niet ben geweest.
oke, goed om te horen dan
pi_49801780
Dinsdag ga ik een sloopdagje borst houden. Alles het zwaarste, een uurtje lang. Werkte de laatste tijd ook goed voor een schouders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')