abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 mei 2007 @ 13:35:48 #226
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_49761653
Gister een combinarie van upright row en militairy press gedaan in 1 oefening, voelde wel lekker. lukte me met wat moeite om 3x8x30 omhoog te pressen
Voor de rest wat borst werk en triceps, weinig spannends omdat ik te onregelmatig train en ik mijn eigen schema door elkaar gehaald heb
pi_49767375
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef no-look het volgende:
beachboy

hanging powerclean 5*3, uiteindelijk met 50kg
squat 3*5*56 kg
shoulder press 4*5*36
seated row 4*5*55kg

straks 3*3*62 kg squat en 3*3*100 kg deadliften, hopelijk, grr.
Gewoon rammen toch, dan krijg je die 100kg zo van de grond.

Ik heb trouwens een prognose gekregen met mijn knie. Deze klachten duren gemiddeld tussen de 2 maanden en 1 jaar (!!!!) WTF....... zwaar irritant..
pi_49767883
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

idd, niets aan als je je kop dol maakt
quote:
Ik heb trouwens een prognose gekregen met mijn knie. Deze klachten duren gemiddeld tussen de 2 maanden en 1 jaar (!!!!) WTF....... zwaar irritant..
dat is nix vergeleken met wat Tate al heeft meegemaakt al zou ik het zelf ook minder prettig vinden
Only when close to death, you really feel alive
pi_49768794
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

het was 'hopelijk' omdat ik niet wist of ik het ging redden met vervoer en werk. Maar het gaat goedkomen, ben nu weg.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 19:16:27 #230
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_49772362
net discussie in de gym, die man beweerde dat je ALLEEN je onderkant van je borst kunt trainen door middel van bankje hellend te zetten, decline dus, naar mijn weten, kan je net zo goed platte bank doen, dan neem je je onderkant ook prima mee toch?

trouwens, hoe snel werkt creatine? Heb het idee dat me armen een stuk voller blijven na de training, net als me borst.. maar kan dat na 2 dagen creatine te nemen?
pi_49772394
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 19:16 schreef koejoeloek het volgende:
net discussie in de gym, die man beweerde dat je ALLEEN je onderkant van je borst kunt trainen door middel van bankje hellend te zetten, decline dus, naar mijn weten, kan je net zo goed platte bank doen, dan neem je je onderkant ook prima mee toch?

trouwens, hoe snel werkt creatine? Heb het idee dat me armen een stuk voller blijven na de training, net als me borst.. maar kan dat na 2 dagen creatine te nemen?
Creatine zit ook tussen de oren he
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 25 mei 2007 @ 21:23:38 #232
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_49776275
quote:

Mwa ik merk wel dat ik vooral op de bovenkant van me borst groei, en ik doe alleen plat en incline drukken + fly's. Denk dat je met decline wel wat meer je onderkant pakt, maar ik vind het best zo
pi_49776973
quote:

Allereerst is flat bench al voldoende voor onderkant pecs, maar deze worden ook belast bij vertical pulls zoals de lat pulldown of chins. Dus decline is in bodybuilding opzicht niet slechts overrated, maar ook nog eens onzinnig.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 21:59:07 #234
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_49777518
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 21:43 schreef LedZep het volgende:

[..]

Allereerst is flat bench al voldoende voor onderkant pecs, maar deze worden ook belast bij vertical pulls zoals de lat pulldown of chins. Dus decline is in bodybuilding opzicht niet slechts overrated, maar ook nog eens onzinnig.
Terwijl je er toch meer spiervezels mee aanspreekt dan plat of decline.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:05:17 #235
153812 Frautie
Frautilicious
pi_49777745
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef Mr.J het volgende:
Terwijl je er toch meer spiervezels mee aanspreekt dan plat of decline.
Ik neem aan dat je incline bedoelt?
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:13:18 #236
19479 Mr.J
pi_49778049
Nee decline. Anders had ik wel incline gezegd.

Tijdje geleden nog een discussie hierover gehad met Rinus (top begeleider van veel wedstrijdatleten).
pi_49779394
Ik zeg dat decline overbodig is, zeg jij:

"Terwijl je er toch meer spiervezels mee aanspreekt dan plat of decline".

Of ofwel bedoel je wél incline, ofwel lees je mijn bericht verkeerd .
pi_49779440
gewoon rammen ipv dat al dat gay-ass gediscussier
pi_49782751
die opmerking suggereert dat discussies als deze geen bijdrage hebben. Bijna als het advies: 'ga gewoon curlen' bij de vraag of squats of deadlifts voor meer massa zorgen

discussie is goed, mits het roffe compounds betreft.

Vandaag trouwens 3*3*62 full squat. Easy as hell, volgende week 64 gaat ook makkelijk worden. Deadliften ging ietsje minder. Ik voelde wat stijfjes in de traps, nog van het powercleanen, dus ben op 90kg opgehouden.

om mezelf vandaag op te fokken heb ik gewoon de zin: 'lightweight baby' tegen mezelf gezegd. Fluisterend of in mijn hoofd, ik weet het niet meer. Maar ernstig is het zeker.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 07:53:46 #240
37248 BertV
Klei indiaan
pi_49784910
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef Tommy_808 het volgende:
gewoon rammen ipv dat al dat gay-ass gediscussier
idd , slotje!
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  zaterdag 26 mei 2007 @ 10:08:30 #241
19479 Mr.J
pi_49785916
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:52 schreef LedZep het volgende:
Ik zeg dat decline overbodig is, zeg jij:

"Terwijl je er toch meer spiervezels mee aanspreekt dan plat of decline".

Of ofwel bedoel je wél incline, ofwel lees je mijn bericht verkeerd .
Oh ja zie 't nu.

Ik bedoelde dat decline meer spiervezels aanspreekt dan plat of incline.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:12:35 #242
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_49786894
gister gesquat in de smith, dat is echt te simpel Alleen heb ik het idee dat ik die smith aan het omver drukken ben ipv dat ik het gewicht recht omhoog druk

Blijf nog wel even in de smith, reden is dat ik gewoon mijn uitvoering beter wil doen en in de smith gaat dat een stuk gemakkelijker
pi_49789287
je uitvoering in de smith is beter???!?!?
Dat kan helemaal niet, die smith dwingt je in een bepaalde onnatuurlijke houding/beweging.
Je uitvoering in de smith is dus bij voorbaat minder dan los.
pi_49790752
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 01:01 schreef no-look het volgende:
"ga gewoon curlen' bij de vraag of squats of deadlifts voor meer massa zorgen"
"ga gewoon squatten of deadliften ipv te liggen zeuren of hammercurls of concentrationcurls die biceps beter doen groeien."
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:59:53 #245
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_49790830
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:48 schreef DjMark het volgende:
je uitvoering in de smith is beter???!?!?
Dat kan helemaal niet, die smith dwingt je in een bepaalde onnatuurlijke houding/beweging.
Je uitvoering in de smith is dus bij voorbaat minder dan los.
In de smith squat ik meer vanuit mijn glutes dan vanuit mijn quads. Tevens staan mijn onderbenen in een veel rechtere positie dan wanneer ik het los doe.

Weet iemand trouwens hoe het zit met de twee posities waarop je de barbell op je schouders kan leggen ?
pi_49791247
Voor je glutes kan je imho beter gewoon lunges doen dan squats.
pi_49798539
Ik heb een probleempje
ik fitness nu 2 maanden, eet gezond (let er niet uitermate op maar wel gezond) en drink zaterdagnacht bier ( ja oke )
maar ik krijg geen spierpijn van het fitness, hoewel ik wel zo zwaar als ik kan dat ik 4 setjes kan halen, maar het spierpijn komt niet. Ik las dat spierpijn goed is voor je spieropbouw maar ik krijg het echt niet, dus ik vraag me af of dit effect heeft op resultaten?
pi_49798657
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Robbadefrissa het volgende:
Ik heb een probleempje
ik fitness nu 2 maanden, eet gezond (let er niet uitermate op maar wel gezond) en drink zaterdagnacht bier ( ja oke )
maar ik krijg geen spierpijn van het fitness, hoewel ik wel zo zwaar als ik kan dat ik 4 setjes kan halen, maar het spierpijn komt niet. Ik las dat spierpijn goed is voor je spieropbouw maar ik krijg het echt niet, dus ik vraag me af of dit effect heeft op resultaten?
Spierpijn is geen vereiste voor spiergroei en is ook geen indicatie of je goed of slecht hebt getraint.
Ik heb zelden spierpijn, alleen als ik een lange tijd niet ben geweest.
pi_49800339
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:32 schreef McGilles het volgende:

[..]

Spierpijn is geen vereiste voor spiergroei en is ook geen indicatie of je goed of slecht hebt getraint.
Ik heb zelden spierpijn, alleen als ik een lange tijd niet ben geweest.
oke, goed om te horen dan
pi_49801780
Dinsdag ga ik een sloopdagje borst houden. Alles het zwaarste, een uurtje lang. Werkte de laatste tijd ook goed voor een schouders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')