Gewoon rammen toch, dan krijg je die 100kg zo van de grond.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:54 schreef no-look het volgende:
beachboy
hanging powerclean 5*3, uiteindelijk met 50kg
squat 3*5*56 kg
shoulder press 4*5*36
seated row 4*5*55kg
straks 3*3*62 kg squat en 3*3*100 kg deadliften, hopelijk, grr.
idd, niets aan als je je kop dol maaktquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Gewoon rammen toch, dan krijg je die 100kg zo van de grond.
dat is nix vergeleken met wat Tate al heeft meegemaaktquote:Ik heb trouwens een prognose gekregen met mijn knie. Deze klachten duren gemiddeld tussen de 2 maanden en 1 jaar (!!!!) WTF....... zwaar irritant..
het was 'hopelijk' omdat ik niet wist of ik het ging redden met vervoer en werk. Maar het gaat goedkomen, ben nu weg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Gewoon rammen toch, dan krijg je die 100kg zo van de grond.
Ik heb trouwens een prognose gekregen met mijn knie. Deze klachten duren gemiddeld tussen de 2 maanden en 1 jaar (!!!!) WTF....... zwaar irritant..
Creatine zit ook tussen de oren hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:16 schreef koejoeloek het volgende:
net discussie in de gym, die man beweerde dat je ALLEEN je onderkant van je borst kunt trainen door middel van bankje hellend te zetten, decline dus, naar mijn weten, kan je net zo goed platte bank doen, dan neem je je onderkant ook prima mee toch?
trouwens, hoe snel werkt creatine? Heb het idee dat me armen een stuk voller blijven na de training, net als me borst.. maar kan dat na 2 dagen creatine te nemen?
Mwa ik merk wel dat ik vooral op de bovenkant van me borst groei, en ik doe alleen plat en incline drukken + fly's. Denk dat je met decline wel wat meer je onderkant pakt, maar ik vind het best zoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:16 schreef koejoeloek het volgende:
net discussie in de gym, die man beweerde dat je ALLEEN je onderkant van je borst kunt trainen door middel van bankje hellend te zetten, decline dus, naar mijn weten, kan je net zo goed platte bank doen, dan neem je je onderkant ook prima mee toch?
trouwens, hoe snel werkt creatine? Heb het idee dat me armen een stuk voller blijven na de training, net als me borst.. maar kan dat na 2 dagen creatine te nemen?
Allereerst is flat bench al voldoende voor onderkant pecs, maar deze worden ook belast bij vertical pulls zoals de lat pulldown of chins. Dus decline is in bodybuilding opzicht niet slechts overrated, maar ook nog eens onzinnig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:16 schreef koejoeloek het volgende:
Terwijl je er toch meer spiervezels mee aanspreekt dan plat of decline.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:43 schreef LedZep het volgende:
[..]
Allereerst is flat bench al voldoende voor onderkant pecs, maar deze worden ook belast bij vertical pulls zoals de lat pulldown of chins. Dus decline is in bodybuilding opzicht niet slechts overrated, maar ook nog eens onzinnig.
Ik neem aan dat je incline bedoelt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef Mr.J het volgende:
Terwijl je er toch meer spiervezels mee aanspreekt dan plat of decline.
idd , slotje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef Tommy_808 het volgende:
gewoon rammen ipv dat al dat gay-ass gediscussier
Oh ja zie 't nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:52 schreef LedZep het volgende:
Ik zeg dat decline overbodig is, zeg jij:
"Terwijl je er toch meer spiervezels mee aanspreekt dan plat of decline".
Of ofwel bedoel je wél incline, ofwel lees je mijn bericht verkeerd.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:01 schreef no-look het volgende:
"ga gewoon curlen' bij de vraag of squats of deadlifts voor meer massa zorgen"
"ga gewoon squatten of deadliften ipv te liggen zeuren of hammercurls of concentrationcurls die biceps beter doen groeien."
In de smith squat ik meer vanuit mijn glutes dan vanuit mijn quads. Tevens staan mijn onderbenen in een veel rechtere positie dan wanneer ik het los doe.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:48 schreef DjMark het volgende:
je uitvoering in de smith is beter???!?!?
Dat kan helemaal niet, die smith dwingt je in een bepaalde onnatuurlijke houding/beweging.
Je uitvoering in de smith is dus bij voorbaat minder dan los.
Spierpijn is geen vereiste voor spiergroei en is ook geen indicatie of je goed of slecht hebt getraint.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Robbadefrissa het volgende:
Ik heb een probleempje
ik fitness nu 2 maanden, eet gezond (let er niet uitermate op maar wel gezond) en drink zaterdagnacht bier ( ja oke)
maar ik krijg geen spierpijn van het fitness, hoewel ik wel zo zwaar als ik kan dat ik 4 setjes kan halen, maar het spierpijn komt niet. Ik las dat spierpijn goed is voor je spieropbouw maar ik krijg het echt niet, dus ik vraag me af of dit effect heeft op resultaten?
oke, goed om te horen danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Spierpijn is geen vereiste voor spiergroei en is ook geen indicatie of je goed of slecht hebt getraint.
Ik heb zelden spierpijn, alleen als ik een lange tijd niet ben geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |