abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49440698
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:

[..]

Nogal ja.

Het lijkt me niet dat iemand met de mentaliteit van Brian serieus kritiek mag uiten op de manier waarop anderen vrouwen behandelen.
En dat zet hij dit op z'n log:
Nieuwe quote voor Amanda
Amanda creëert haar eigen realiteit van dé realiteit in een korte tijd.

Reality is nothing but a collective hunch.
pi_49440723
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Gratis maand
pi_49440725
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:41 schreef petraa het volgende:

[..]

Wat jij wil lieverd
Jou.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49440734
Voor mij hoeft Nicolaas nog lang niet weg
Zeker niet in vergelijking met de meeste anderen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:44:45 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49440741
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:43 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda creëert haar eigen realiteit van dé realiteit in een korte tijd.
Wederom een pareltje voor op een tegeltje .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49440746
Steken ze weer lekker z'n kankerstaafje op...
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:45:55 #108
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_49440782
Nou ja, alles wat er staat op die blog is niet gelogen. Het zijn Huub's eigen uitspraken dus wat is het probleem? Huub heeft gewoon een vrij rechtse mening aangaande buitenlanders. Prima toch? Natasia aap noemen mag hier ook nooit dus.....
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_49440808
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien zijn ze niet blij met ons commentaar en is het teruggeschroefd...
Zal mij benieuwen of ik nog wel streams heb...
Ik wel iig en zit ook in de gratis maand. Maar wellicht is je IP veranderd of heb je je cookies verwijderd Mootie?
pi_49440829
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:45 schreef product het volgende:
Nou ja, alles wat er staat op die blog is niet gelogen. Het zijn Huub's eigen uitspraken dus wat is het probleem? Huub heeft gewoon een vrij rechtse mening aangaande buitenlanders. Prima toch? Natasia aap noemen mag hier ook nooit dus.....
Er zijn natuurlijk wel subtiele verschillen.
Huub noemt Brian een kut antilliaan...... niet alle anitllianen.
pi_49440855
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:46 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ik wel iig en zit ook in de gratis maand. Maar wellicht is je IP veranderd of heb je je cookies verwijderd Mootie?
Ze deden het al een half uur prima, rond enen was het ineens over met de pret, verder niks aan mn pc veranderd.
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 13:48:18 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_49440870
HET loopt weer te schelden. Eindelijk ruimt ze de troep op van die''asociale viezerikken''
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49440873
HH gaat het afval zelf opruimen
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_49440891
Dat enge mens ruimt het vuinis op onder veel gesputter en geklaag
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_49440893
Mootie heb je dat mailtje nog van die chick van Talpa waarin ze zegt dat je een maand lang gratis streams hebt? Mail haar anders even..ze reageerde bij mij binnen 2 minuten.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_49440903
HET is bezig haar familie in vuilniszakken te stoppen met de nodige ''krachttermen''
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_49440914
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze deden het al een half uur prima, rond enen was het ineens over met de pret, verder niks aan mn pc veranderd.
Computer opnieuw opgestart ?
En zit je thuis of achter een kantoornetwerk ? (Misschien loopt de systeembeheerder met je te kloten ofzo)
pi_49440937
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Mootie heb je dat mailtje nog van die chick van Talpa waarin ze zegt dat je een maand lang gratis streams hebt? Mail haar anders even..ze reageerde bij mij binnen 2 minuten.
Heb een mailtje gestuurd, althans een formulier, maar strak plan, ik ga Loes er even bijzoeken!
pi_49440953

Het mens weet haar plek en ruimt de zooi op.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 13:50:26 #120
135305 beequeen
Lost.
pi_49440955
― Mark Twain
pi_49440981
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef FdW het volgende:
HET is bezig haar familie in vuilniszakken te stoppen met de nodige ''krachttermen''
Zou ze op haar flikker hebben gekregen van achter ?
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:51:06 #122
173661 product
pi_49440993
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk wel subtiele verschillen.
Huub noemt Brian een kut antilliaan...... niet alle anitllianen.
Oke, maar Huub laat zich vaak denigrerend uit over buitenlanders. Ook over de Islam heeft ie vaak genoeg kwetsende opmerkingen gemaakt. Het is natuurliujk ook makkelijk om negatief te zijn over onze gepigmenteerde medemens maar hou het voor je...
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_49440994
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Lasitg hoor zo'n muis hanteren
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 13:51:15 #124
135305 beequeen
Lost.
pi_49441000
― Mark Twain
pi_49441016
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Zou ze op haar flikker hebben gekregen van achter ?
Veel te weinig, ze kan nog lopen.
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 13:51:56 #126
135305 beequeen
Lost.
pi_49441023
Beste FOK-ers…

Bij deze wil ik doorgeven dat jullie allemaal een maand lang gratis de streams kunnen bekijken.

- KLIK OP ‘BEKIJK’ ONDER 1 VAN DE STREAMS

- KIES ‘EEN MAAND’

- BETAALMETHODE ‘DOWNLOAD WALLET’

- DAN HEBBEN JULLIE ALLEMAAL 3,95 IN WALLET STAAN. BETAAL EN KIJK EEN MAAND GRATIS.

Mocht je al betaald hebben…geen paniek, het bedrag blijft gewoon staan.

Succes en kijkplezier.

Loes van Zwoll

Redactiecoördinator Crossmedia

De Gouden Kooi

― Mark Twain
pi_49441054
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Mooiste cap van vandaag !
pi_49441055
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Aanzetten tot haat........ ook strafbaar.
zo is het ik vindt het nogal wat wat die vieze ant allemaal mag zeggen!..........DKG Redactie
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:56:16 #129
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49441209
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:44 schreef pullup het volgende:
Voor mij hoeft Nicolaas nog lang niet weg
Zeker niet in vergelijking met de meeste anderen
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:56:21 #130
173661 product
pi_49441216
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Villalux het volgende:

[..]

zo is het ik vindt het nogal wat wat die vieze ant allemaal mag zeggen!..........DKG Redactie
Hou toch op, Huub wilde koran teksten op zijn kont laten tattooeren, noemt Natasia een aantal malen aap, heeft vaker negatieve dingen gezegd over surinamers en antillianen dusssss... Dat Huub straks uit de kooi mishandeld wordt door bepaalde tokkies, turken, marrokanen of negers heeft ie helemaal aan zichzelf te wijten. Ik denk nl. dat Huub het behoorlijk link gaat krijgen als hij eruit komt. Denk niet dat ie dan ook nog zo stoer staat te schreeuwen. triest maar zo werkt het...
pi_49441258
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:

[..]

Hou toch op, Huub wilde koran teksten op zijn kont laten tattooeren, noemt Natasia een aantal malen aap, heeft vaker negatieve dingen gezegd over surinamers en antillianen dusssss... Dat Huub straks uit de kooi mishandeld wordt door bepaalde tokkies, turken, marrokanen of negers heeft ie helemaal aan zichzelf te wijten. Ik denk nl. dat Huub het behoorlijk link gaat krijgen als hij eruit komt. Denk niet dat ie dan ook nog zo stoer staat te schreeuwen. triest maar zo werkt het...
Ik denk persoonlijk dat Brian en Natas het zwaarder te verduren hebben als ze uit de kooi komen dan Huub.
pi_49441287
zoals die werkster schoon maakt doen wij het ook op zee op een vissersboot.......en die dame zegt dat zij schoon kan maken....... nou laat haar is een dag in een verzorgings huis werken en ze wordt per direct de deur uit gegooit............nu weet ik het van die vele vliegen..............smerig hoor!
pi_49441292
quote:

[..]

Ik denk dat vooral Natasia het moeilijk gaat krijgen. Die sleur ik anders persoonlijk wel met d'r graftakkenkop over de straatstenen. Daarna krijgt Brian het het moeilijkst en daarna pas Huub.
pi_49441295
quote:

[..]

De vorige keer dat hij er uit was kreeg hij juist van veel marokaanse en turkse jongeren veel complimentjjes. Die waren pas echt fan.
  woensdag 16 mei 2007 @ 13:59:23 #135
173661 product
pi_49441320
De mensen waar Brrr en Nasty mee omgaan buiten de kooi zou ik in ieder geval niet vabn willen dat ze pissig op me zijn iig. Denk dat Huupie dat nog wel es zou kunnen hebben onderschat. Helemaal die ex van Nasty. Zijn toch zijn kinderen waar het over gaat en zijn ex smatje....Denk dat Huub beter een paar maandjes op vakantie kan gaan als ie eruit komt
pi_49441329
en ze moet nu even bij komen want zal wel moe wezen...9 min werk........topie tokkie
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 13:59:43 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_49441330
quote:

[..]

En de kindjes van God gaan vrijuit.....yeah right. Ik durf niet eens te herhalen wat die 2 er allemaal uitkotsen.
― Mark Twain
pi_49441355
2 streams op dat &$*#&$#*((&#
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:00:59 #139
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49441369
quote:

[..]

Ik mag toch hopen dat de gemiddelde moslim wat beters te doen heeft dan zich druk maken om ene Huub uit DGK.
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:01:16 #140
173661 product
pi_49441375
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:58 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik denk dat vooral Natasia het moeilijk gaat krijgen. Die sleur ik anders persoonlijk wel met d'r graftakkenkop over de straatstenen. Daarna krijgt Brian het het moeilijkst en daarna pas Huub.
Nasty en Brrr zijn echt trash. Mensen die een hekel aan hun hebben gaan niet zo snel over tot fysiek geweld. Als ik Brian zo op die bokszak los zie gaan dan heb je aan hem een hele kluif en met Nasty zou ik ook niet graag vechten...
pi_49441380
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef 2live het volgende:

[..]

het is best ernstig wat hij allemaal roept, hij hoopt zo wel mensen achter zich te krijgen door over iedere bevokingsgroep te schrijven en Huub daarin zwart te maken.
Aanzetten tot haat, zoals al eerder werd gezegd.

Wat een ontzettend laag stuk zeg.. gatver!!
Ja, Huub heeft 'aap' gezegd.. maar er zijn gisteravond zóveel uitspraken gedaan die niet door de beugel konden. Huub is geen racist maar een flapuit.
pi_49441407
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef product het volgende:

[..]

Nasty en Brrr zijn echt trash. Mensen die een hekel aan hun hebben gaan niet zo snel over tot fysiek geweld. Als ik Brian zo op die bokszak los zie gaan dan heb je aan hem een hele kluif en met Nasty zou ik ook niet graag vechten...
Daar heb je natuurlijk gelijk in
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:02:08 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49441409
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:59 schreef product het volgende:
De mensen waar Brrr en Nasty mee omgaan buiten de kooi zou ik in ieder geval niet vabn willen dat ze pissig op me zijn iig. Denk dat Huupie dat nog wel es zou kunnen hebben onderschat. Helemaal die ex van Nasty. Zijn toch zijn kinderen waar het over gaat en zijn ex smatje....Denk dat Huub beter een paar maandjes op vakantie kan gaan als ie eruit komt
Ik denk inderdaad dat Huub moet uitkijken voor directe vriendjes van Brian en Natas. Maar volgens mij heeft ie niet zoveel te vrezen van de gemiddelde 'vreemde'.
pi_49441461
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Check even het stukje over Huub.
http://goudenbrian.web-log.nl/
Bek vol over rascisme, maar schrijven kan 'ie ut niet. Stumper!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49441472
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef product het volgende:

[..]

dan ben jij een vrouw zeker..coz dan durft hij wel,bij een KEREL loopt hij HARD weg!
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:04:56 #146
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49441512
Die roze-achtige jurk staat Amanda wel, maar de kleur die lieke aanheeft staat haar niet echt.
pi_49441532
De oplettende streamer heeft weer 60 caps met blote borsten van Amanda en Lieke
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 14:05:26 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_49441534
― Mark Twain
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:05:31 #149
173661 product
pi_49441541
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat Huub moet uitkijken voor directe vriendjes van Brian en Natas. Maar volgens mij heeft ie niet zoveel te vrezen van de gemiddelde 'vreemde'.
lijkt me genoeg om op te passen. Kijk maar es op Mamjo hoe ze over Huupie denken....Daar hebben ze het echt niet zo op een klein wit mannetje dat de hele tijd aap dit aap dat roept...
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 14:06:11 #150
135305 beequeen
Lost.
pi_49441569
― Mark Twain
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:07:03 #151
173661 product
pi_49441602
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Bek vol over rascisme, maar schrijven kan 'ie ut niet. Stumper!
nederlands is niet zijn eerste taal.
pi_49441622
Waarom willen (bijna) toch meer borst dan ze hebben...
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef SiRojK het volgende:
De oplettende streamer heeft weer 60 caps met blote borsten van Amanda en Lieke
Geen digitale caps, maar wel netvlies caps.
pi_49441623
Natasia verteld de mensen ff dat ze volgende week ineens cup D heeft.. OOOOOOOOOOHw, zeggen ze
pi_49441640
Erictie in haar nopjes..
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:05 #155
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_49441644
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef product het volgende:

[..]

Zijn tweede ook niet
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:08 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_49441648
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef product het volgende:

[..]

lijkt me genoeg om op te passen. Kijk maar es op Mamjo hoe ze over Huupie denken....Daar hebben ze het echt niet zo op een klein wit mannetje dat de hele tijd aap dit aap dat roept...
Kijk maar op Mamjo hoe ze denken over Natasja,
― Mark Twain
pi_49441649
quote:

[..]

mamjo daar noem je ook wel wat. Dat is toch het intranet van de Bijlmerbajes?
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:22 #158
93616 Adik
That's me!
pi_49441658

Lieke lekker gespierde rug...
pi_49441669
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef SiRojK het volgende:
Natasia verteld de mensen ff dat ze volgende week ineens cup D heeft.. OOOOOOOOOOHw, zeggen ze
Dat roept ze al sinds ze gisteren terug is, het is vreselijk!
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:08:45 #160
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49441680
Die lichtgroene kleur zou Natas beter staan.
pi_49441684
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef My_ het volgende:
Waarom willen (bijna) toch meer borst dan ze hebben...
[..]

Geen digitale caps, maar wel netvlies caps.
Hahahah.. De beelden waar mooi op mijn netvlies
pi_49441685
haha de jurk van natas is te klein, zeker maatje 36 meegenomen.
pi_49441692
quote:

[..]

Kom op zeg, hoe vaak heeft hij het gezegt? Moet je horen wat Natas uitroept aidslijer etc etc.
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:09:28 #164
173661 product
pi_49441711
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Villalux het volgende:

[..]

dan ben jij een vrouw zeker..coz dan durft hij wel,bij een KEREL loopt hij HARD weg!
I'll doubt it. Als het zwart voor zijn ogen wordt dan slaat ie echt wel door hoor. Enge man is het
pi_49441728
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:09 schreef product het volgende:

[..]

I'll doubt it. Als het zwart voor zijn ogen wordt dan slaat ie echt wel door hoor. Enge man is het
Ja ik vertrouw Brian ook voor geen meter
pi_49441732
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef Adik het volgende:
[afbeelding]

van een havenarbeider
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:10:04 #167
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49441734
Is eric nu een condoom aan het opblazen om als borstvulling te gebruiken?
pi_49441761
Een interview voor Eric. Van de HvA.
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 14:10:57 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_49441763
― Mark Twain
pi_49441787
De dame vraagt aan Natas je hebt toch maatje 38 ehhhh ja zegt natas, zal ik anders me correctiebody ff aandoen.
pi_49441788
En net nu Eric zijn borsten aan het opblazen is komt er iemand van de HVA voor een interviewtje
pi_49441796
Gnagna, de jurk is te klein voor Natas met haar zogenaamde 38
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:11:52 #173
173661 product
pi_49441797
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

mamjo daar noem je ook wel wat. Dat is toch het intranet van de Bijlmerbajes?
Die komen er ook ooit wel weer es uit en dat lijkt me gewoon enger om achter je aan te hebben dan een paar huisvrouwtjes die zich druk maken over Brian en Natas. Meer mensen haten Brian en Natas maar engere gewelddadigere types haten Huub...
pi_49441808
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Gaat de sneuaard zich weer verkleden
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:12:11 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49441816
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
erger, alle jurken zijn maat 38
pi_49441824
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
Nee ze zeiden 38
pi_49441839
natas lijkt zo op een zwarte rolmops!
pi_49441845
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef product het volgende:

[..]

Welke taal dan wel? Zijn Engels is in het gesproken woord ook niet denderend, dus schrijven vast ook niet.
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:13:05 #179
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49441846
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef Kinga het volgende:

[..]

LMAO, ik check zijn weblog, en zie dat 'kom is hier' gedicht weer en dan eronder 'rat race'
ik zat het ook net te lezen. althans ik deed een poging...

wat is dat erg!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_49441848
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:12 schreef Borga het volgende:

[..]

Gaat de sneuaard zich weer verkleden
Yup, vind hij heerlijk... Ieder zijn ding, al vind ik het niets
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:13:58 #181
173661 product
pi_49441876
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef Ning het volgende:

[..]

Kom op zeg, hoe vaak heeft hij het gezegt? Moet je horen wat Natas uitroept aidslijer etc etc.
Dat heeft toch niets met rascisme te maken? Iemand aidslijer noemen mag, iemand aap noemen is rascistisch en is strafbaar...
pi_49441894
Ik hoop dat Natasia echt megaveel pijn heeft na haar operatie ..dat ze last krijgt van zwellingen, dat het sillicoon gaat lekken, dat er zweren op komen en dat de vorm totaal verkeerd is. Zo erg haat ik die gore bitch.
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 14:14:15 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_49441896
― Mark Twain
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:14:20 #184
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_49441899
Niks wat een "correctiebody" niet kan oplossen.

Anders is er nog altijd plastic folie
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_49441902
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef product het volgende:

[..]

Die komen er ook ooit wel weer es uit en dat lijkt me gewoon enger om achter je aan te hebben dan een paar huisvrouwtjes die zich druk maken over Brian en Natas. Meer mensen haten Brian en Natas maar engere gewelddadigere types haten Huub...
Dan doet Huub blijkbaar toch iets goed lijkt me.
pi_49441914
quote:

[..]

Huub heeft nooit gezegd dat hij tegen de islam is of tegen welk geloof dan ook, maar dat er in elk geloof dingen zijn waar hij schijt aan heeft
Vele foute dingen in de werled komen vanuit een geloof.
Dat lukte hem toen niet om duidelijk te krijgen.
Goedemorgen :W
pi_49441917
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:13 schreef product het volgende:

[..]

Dat heeft toch niets met rascisme te maken? Iemand aidslijer noemen mag, iemand aap noemen is rascistisch en is strafbaar...
Hoezo?
Ik vond Sylvia een Egel, Huub een Geit, Brian een rat, Natasia een Aap, Amanda een konijn, Eric aangeschoten wild.
pi_49441920
pi_49441940
Nasty is echt een heks nu!
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:15:34 #190
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49441958
Waarom heeft Eric niet hetzelfde type jurk als Natas/Aman/Lieke, zo valt ie helemaal uit de toon. . .
pi_49441960

2 man sterk persen Natas in haar jurk
pi_49441966
dit is toch erug hoor wat we met zijn alleen naar kijken..........KIJK nog eens goed en denk dan een na over je eigen leven........ . snap je wat ik bedoel......
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:15:53 #193
173661 product
pi_49441967
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef Adik het volgende:
[afbeelding]

Dit is toch gefotoshopt neem ik aan? Die arm links of is dat het perspectief. Deze beelden zijn NIET mooi!
pi_49442038
Ze gaat nu de jurk van Erik passen dat is maat 40. De dame zegt die zit ook strak bij jou wat is dat nou. hahahahaha
  † In Memoriam † woensdag 16 mei 2007 @ 14:17:38 #195
135305 beequeen
Lost.
pi_49442044
Deze jurk van Natsaja is maat 40 maar het blijft te klein
― Mark Twain
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:17:44 #196
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49442049
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef Ning het volgende:
[afbeelding]
My boobs, my boobs, my boobs are ok
pi_49442050
Niels heeft al ''gesmokkeld'' zo te horen.
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:17:54 #198
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49442058
whahah die 40 zit ook strak
pi_49442063
Hahhaa.. Maatje 40 voor Natasia, das toch iets anders dan 36
pi_49442073
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Deze jurk van Natsaja is maat 40 maar het blijft te klein
Ze zijn vergeten de maatlabeltjes er in te naaien!
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:18:11 #201
173661 product
pi_49442075
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik vond Sylvia een Egel, Huub een Geit, Brian een rat, Natasia een Aap, Amanda een konijn, Eric aangeschoten wild.
Noem Natasia drie keer een aap op dit forum en je hebt een ban. Noem huub drie keer een geit en er gebeurt niets, waarom is dat dan?
pi_49442076
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik wou net zeggen, mijn huisgenootje noemt mij ook wel 's aap Is gewoon 'n lievig 'scheldwoord'. En zelfs al zou 't slaan op de huidskleur, je mag toch ook del of barbie zeggen, of ehh wipneus of stekelvarken, dikzak, etc. Of zeg ik nou iets heel gevoeligs Natasia hééft ook gewoon wat weg van 'n aap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')