En dat zet hij dit op z'n log:quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nogal ja.
Het lijkt me niet dat iemand met de mentaliteit van Brian serieus kritiek mag uiten op de manier waarop anderen vrouwen behandelen.
Jou.quote:
Wederom een pareltje voor op een tegeltjequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:43 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda creëert haar eigen realiteit van dé realiteit in een korte tijd.
Ik wel iig en zit ook in de gratis maand. Maar wellicht is je IP veranderd of heb je je cookies verwijderd Mootie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien zijn ze niet blij met ons commentaar en is het teruggeschroefd...
Zal mij benieuwen of ik nog wel streams heb...
Er zijn natuurlijk wel subtiele verschillen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:45 schreef product het volgende:
Nou ja, alles wat er staat op die blog is niet gelogen. Het zijn Huub's eigen uitspraken dus wat is het probleem? Huub heeft gewoon een vrij rechtse mening aangaande buitenlanders. Prima toch? Natasia aap noemen mag hier ook nooit dus.....
Ze deden het al een half uur prima, rond enen was het ineens over met de pret, verder niks aan mn pc veranderd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wel iig en zit ook in de gratis maand. Maar wellicht is je IP veranderd of heb je je cookies verwijderd Mootie?
Computer opnieuw opgestart ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze deden het al een half uur prima, rond enen was het ineens over met de pret, verder niks aan mn pc veranderd.![]()
Heb een mailtje gestuurd, althans een formulier, maar strak plan, ik ga Loes er even bijzoeken!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Mootie heb je dat mailtje nog van die chick van Talpa waarin ze zegt dat je een maand lang gratis streams hebt? Mail haar anders even..ze reageerde bij mij binnen 2 minuten.
Zou ze op haar flikker hebben gekregen van achter ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef FdW het volgende:
HET is bezig haar familie in vuilniszakken te stoppen met de nodige ''krachttermen''![]()
Oke, maar Huub laat zich vaak denigrerend uit over buitenlanders. Ook over de Islam heeft ie vaak genoeg kwetsende opmerkingen gemaakt. Het is natuurliujk ook makkelijk om negatief te zijn over onze gepigmenteerde medemens maar hou het voor je...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel subtiele verschillen.
Huub noemt Brian een kut antilliaan...... niet alle anitllianen.
Lasitg hoor zo'n muis hanterenquote:
Veel te weinig, ze kan nog lopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou ze op haar flikker hebben gekregen van achter ?![]()
zo is het ik vindt het nogal wat wat die vieze ant allemaal mag zeggen!..........DKG Redactiequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Aanzetten tot haat........ ook strafbaar.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:44 schreef pullup het volgende:
Voor mij hoeft Nicolaas nog lang niet weg![]()
Zeker niet in vergelijking met de meeste anderen
Hou toch op, Huub wilde koran teksten op zijn kont laten tattooeren, noemt Natasia een aantal malen aap, heeft vaker negatieve dingen gezegd over surinamers en antillianen dusssss... Dat Huub straks uit de kooi mishandeld wordt door bepaalde tokkies, turken, marrokanen of negers heeft ie helemaal aan zichzelf te wijten. Ik denk nl. dat Huub het behoorlijk link gaat krijgen als hij eruit komt. Denk niet dat ie dan ook nog zo stoer staat te schreeuwen. triest maar zo werkt het...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Villalux het volgende:
[..]
zo is het ik vindt het nogal wat wat die vieze ant allemaal mag zeggen!..........DKG Redactie![]()
Ik denk persoonlijk dat Brian en Natas het zwaarder te verduren hebben als ze uit de kooi komen dan Huub.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:
[..]
Hou toch op, Huub wilde koran teksten op zijn kont laten tattooeren, noemt Natasia een aantal malen aap, heeft vaker negatieve dingen gezegd over surinamers en antillianen dusssss... Dat Huub straks uit de kooi mishandeld wordt door bepaalde tokkies, turken, marrokanen of negers heeft ie helemaal aan zichzelf te wijten. Ik denk nl. dat Huub het behoorlijk link gaat krijgen als hij eruit komt. Denk niet dat ie dan ook nog zo stoer staat te schreeuwen. triest maar zo werkt het...
Ik denk dat vooral Natasia het moeilijk gaat krijgen. Die sleur ik anders persoonlijk wel met d'r graftakkenkop over de straatstenen. Daarna krijgt Brian het het moeilijkst en daarna pas Huub.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:
[..]
Hou toch op, Huub wilde koran teksten op zijn kont laten tattooeren, noemt Natasia een aantal malen aap, heeft vaker negatieve dingen gezegd over surinamers en antillianen dusssss... Dat Huub straks uit de kooi mishandeld wordt door bepaalde tokkies, turken, marrokanen of negers heeft ie helemaal aan zichzelf te wijten. Ik denk nl. dat Huub het behoorlijk link gaat krijgen als hij eruit komt. Denk niet dat ie dan ook nog zo stoer staat te schreeuwen. triest maar zo werkt het...
De vorige keer dat hij er uit was kreeg hij juist van veel marokaanse en turkse jongeren veel complimentjjes. Die waren pas echt fan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:
[..]
En de kindjes van God gaan vrijuit.....yeah right. Ik durf niet eens te herhalen wat die 2 er allemaal uitkotsen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de gemiddelde moslim wat beters te doen heeft dan zich druk maken om ene Huub uit DGK.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:
[..]
Nasty en Brrr zijn echt trash. Mensen die een hekel aan hun hebben gaan niet zo snel over tot fysiek geweld. Als ik Brian zo op die bokszak los zie gaan dan heb je aan hem een hele kluif en met Nasty zou ik ook niet graag vechten...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Natasia het moeilijk gaat krijgen. Die sleur ik anders persoonlijk wel met d'r graftakkenkop over de straatstenen. Daarna krijgt Brian het het moeilijkst en daarna pas Huub.
Aanzetten tot haat, zoals al eerder werd gezegd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
[..]
het is best ernstig wat hij allemaal roept, hij hoopt zo wel mensen achter zich te krijgen door over iedere bevokingsgroep te schrijven en Huub daarin zwart te maken.
Daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef product het volgende:
[..]
Nasty en Brrr zijn echt trash. Mensen die een hekel aan hun hebben gaan niet zo snel over tot fysiek geweld. Als ik Brian zo op die bokszak los zie gaan dan heb je aan hem een hele kluif en met Nasty zou ik ook niet graag vechten...
Ik denk inderdaad dat Huub moet uitkijken voor directe vriendjes van Brian en Natas. Maar volgens mij heeft ie niet zoveel te vrezen van de gemiddelde 'vreemde'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:59 schreef product het volgende:
De mensen waar Brrr en Nasty mee omgaan buiten de kooi zou ik in ieder geval niet vabn willen dat ze pissig op me zijn iig. Denk dat Huupie dat nog wel es zou kunnen hebben onderschat. Helemaal die ex van Nasty. Zijn toch zijn kinderen waar het over gaat en zijn ex smatje....Denk dat Huub beter een paar maandjes op vakantie kan gaan als ie eruit komt
Bek vol over rascisme, maar schrijven kan 'ie ut niet. Stumper!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check even het stukje over Huub.
http://goudenbrian.web-log.nl/
dan ben jij een vrouw zeker..coz dan durft hij wel,bij een KEREL loopt hij HARD weg!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef product het volgende:
[..]
Nasty en Brrr zijn echt trash. Mensen die een hekel aan hun hebben gaan niet zo snel over tot fysiek geweld. Als ik Brian zo op die bokszak los zie gaan dan heb je aan hem een hele kluif en met Nasty zou ik ook niet graag vechten...
lijkt me genoeg om op te passen. Kijk maar es op Mamjo hoe ze over Huupie denken....Daar hebben ze het echt niet zo op een klein wit mannetje dat de hele tijd aap dit aap dat roept...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Huub moet uitkijken voor directe vriendjes van Brian en Natas. Maar volgens mij heeft ie niet zoveel te vrezen van de gemiddelde 'vreemde'.
nederlands is niet zijn eerste taal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bek vol over rascisme, maar schrijven kan 'ie ut niet. Stumper!
Geen digitale caps, maar wel netvlies caps.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef SiRojK het volgende:
De oplettende streamer heeft weer 60 caps met blote borsten van Amanda en Lieke
Kijk maar op Mamjo hoe ze denken over Natasja,quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef product het volgende:
[..]
lijkt me genoeg om op te passen. Kijk maar es op Mamjo hoe ze over Huupie denken....Daar hebben ze het echt niet zo op een klein wit mannetje dat de hele tijd aap dit aap dat roept...
mamjo daar noem je ook wel wat. Dat is toch het intranet van de Bijlmerbajes?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef product het volgende:
[..]
lijkt me genoeg om op te passen. Kijk maar es op Mamjo hoe ze over Huupie denken....Daar hebben ze het echt niet zo op een klein wit mannetje dat de hele tijd aap dit aap dat roept...
Dat roept ze al sinds ze gisteren terug is, het is vreselijk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef SiRojK het volgende:
Natasia verteld de mensen ff dat ze volgende week ineens cup D heeft.. OOOOOOOOOOHw, zeggen ze
Hahahah.. De beelden waar mooi op mijn netvliesquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef My_ het volgende:
Waarom willen (bijna) toch meer borst dan ze hebben...
[..]
Geen digitale caps, maar wel netvlies caps.
Kom op zeg, hoe vaak heeft hij het gezegt? Moet je horen wat Natas uitroept aidslijer etc etc.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef product het volgende:
[..]
I'll doubt it. Als het zwart voor zijn ogen wordt dan slaat ie echt wel door hoor. Enge man is hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Villalux het volgende:
[..]
dan ben jij een vrouw zeker..coz dan durft hij wel,bij een KEREL loopt hij HARD weg!
Ja ik vertrouw Brian ook voor geen meterquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:09 schreef product het volgende:
[..]
I'll doubt it. Als het zwart voor zijn ogen wordt dan slaat ie echt wel door hoor. Enge man is het
van een havenarbeiderquote:
Die komen er ook ooit wel weer es uit en dat lijkt me gewoon enger om achter je aan te hebben dan een paar huisvrouwtjes die zich druk maken over Brian en Natas. Meer mensen haten Brian en Natas maar engere gewelddadigere types haten Huub...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
mamjo daar noem je ook wel wat. Dat is toch het intranet van de Bijlmerbajes?
Gaat de sneuaard zich weer verkledenquote:
erger, alle jurken zijn maat 38quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
haha de jurk van natas is te klein, zeker maatje 36 meegenomen.
Nee ze zeiden 38quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
haha de jurk van natas is te klein, zeker maatje 36 meegenomen.
Welke taal dan wel? Zijn Engels is in het gesproken woord ook niet denderend, dus schrijven vast ook niet.quote:
ik zat het ook net te lezen. althans ik deed een poging...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
LMAO, ik check zijn weblog, en zie dat 'kom is hier' gedicht weeren dan eronder 'rat race'
![]()
![]()
![]()
Dat heeft toch niets met rascisme te maken? Iemand aidslijer noemen mag, iemand aap noemen is rascistisch en is strafbaar...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef Ning het volgende:
[..]
Kom op zeg, hoe vaak heeft hij het gezegt? Moet je horen wat Natas uitroept aidslijer etc etc.
Dan doet Huub blijkbaar toch iets goed lijkt me.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef product het volgende:
[..]
Die komen er ook ooit wel weer es uit en dat lijkt me gewoon enger om achter je aan te hebben dan een paar huisvrouwtjes die zich druk maken over Brian en Natas. Meer mensen haten Brian en Natas maar engere gewelddadigere types haten Huub...
Huub heeft nooit gezegd dat hij tegen de islam is of tegen welk geloof dan ook, maar dat er in elk geloof dingen zijn waar hij schijt aan heeftquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:13 schreef product het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met rascisme te maken? Iemand aidslijer noemen mag, iemand aap noemen is rascistisch en is strafbaar...
Dit is toch gefotoshopt neem ik aan? Die arm links of is dat het perspectief. Deze beelden zijn NIET mooi!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Deze jurk van Natsaja is maat 40 maar het blijft te klein![]()
Noem Natasia drie keer een aap op dit forum en je hebt een ban. Noem huub drie keer een geit en er gebeurt niets, waarom is dat dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond Sylvia een Egel, Huub een Geit, Brian een rat, Natasia een Aap, Amanda een konijn, Eric aangeschoten wild.
Ik wou net zeggen, mijn huisgenootje noemt mij ook wel 's aapquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond Sylvia een Egel, Huub een Geit, Brian een rat, Natasia een Aap, Amanda een konijn, Eric aangeschoten wild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |