Of, of is niet verstandig Jaap. Prioriteiten stellen en dan alles in een raamwerk plaatsen is beter.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
Jaap heeft een minipenis... "7 centimeter ofzeuw. Daar ken ik toch nie mee neuken, ken ik beter doorvreten."
In de woorden van His Royal Fatness himself.
Dat heb ik ook gelezen, maar daar geloof ik helemaal niks van. Het ging over het incident met JJ. Er waren toen 2 streamlocks die vrij lang duurde. Ik neem aan dat nieuwelingen wel een soort van toezicht hebben, zeker als het dat soort situaties betreft.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
De redactie zei hier een paar dagen geleden echter ook dat er soms nieuwelingen achter de knoppen zitten die te snel zijn in het wegdraaien.
Hij hep in 'volle' glorie oa hier op Fok gestaan. 7 cm is ruim geschatquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
Jaap heeft een minipenis... "7 centimeter ofzeuw. Daar ken ik toch nie mee neuken, ken ik beter doorvreten."
In de woorden van His Royal Fatness himself.
Ik dacht laatst zelfs even een groep agriculturele mormomen en een paard met ploeg te kunnen ontwaren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, er leeft volgens mij een heel ecosysteem in het kapsel van Amanda
Oprekken bedoel je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Of, of is niet verstandig Jaap. Prioriteiten stellen en dan alles in een raamwerk plaatsen is beter.![]()
Kijk daar gaan we weerquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Belachelijk...... er gebueren de raarste dingen, maar DAAR mag je niet over praten.![]()
Geeft wel weer een sterk gevoel dat Brian de hand boven het hoofd gehouden wordt.
Grappig, want ik kwam midden in de rel binnen en zei nog dat het onderwerp van de rel mij ontging maar dat ik Brian er relaxt bij zag staan en dat ik Amanda alleen maar hoorde schreeuwen. Brian is de hele avond al vrij rustig. Ook toen Natas tegen hem tekeer ging.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet iedereen, maar ik zie bv net nog iemand vertellen dat Brian (nog steeds) hysterisch is, ik ging gelijk kijken en zie hem heel rustig op de bank zitten
Maar voor de rest, welkom in het brian kamp![]()
Vind daar maar eens een passend raamwerk voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Of, of is niet verstandig Jaap. Prioriteiten stellen en dan alles in een raamwerk plaatsen is beter.![]()
We zijn geslotenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:20 schreef BuffyJan het volgende:
Huub belt met achter. Hallo ik wil graag mn vader bellen. Achter: nee dta kan niet we zijn gesloten. En toen draaiden ze t geluid weer ns weg voor de verandering *gaaaap*
Jaap is een schaker die in raamwerken denkt.quote:
Pannekoek wil ook wel eens op tijd naar bedquote:
Boeieh, die moet ook maar eens geterroriseerd wordenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pannekoek wil ook wel eens op tijd naar bed
Maar was dat nou met of zonder Lesley?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja is waar......... maar jij hebt Bart vandaag gezien heb ik gelezen![]()
![]()
![]()
Ah bedankt! Ik gooi nu pas mijn streams aan en zie 'm niet zo vrolijk kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:20 schreef BuffyJan het volgende:
Huub belt met achter. Hallo ik wil graag mn vader bellen. Achter: nee dta kan niet we zijn gesloten. En toen draaiden ze t geluid weer ns weg voor de verandering *gaaaap*
JAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja is waar......... maar jij hebt Bart vandaag gezien heb ik gelezen![]()
![]()
![]()
Het verbaast me telkens weer dat bij een dermate duur project op kleinigheden wordt bezuinigd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pannekoek wil ook wel eens op tijd naar bed
Ja was ie in de Kooi ook alquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA!![]()
Hij is leuk, joh!
Oeps, sorry!![]()
Toch knap voor een psycho hequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Grappig, want ik kwam midden in de rel binnen en zei nog dat het onderwerp van de rel mij ontging maar dat ik Brian er relaxt bij zag staan en dat ik Amanda alleen maar hoorde schreeuwen. Brian is de hele avond al vrij rustig. Ook toen Natas tegen hem tekeer ging.
quote:Maar daar ging het je vast niet om, het ging erom dat mensen maar wat zeggen soms![]()
Enne, ik hoor bij geen enkel kamp. Ik heb alleen aan niemand een hekel.
Zn pa nam niet opquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ah bedankt! Ik gooi nu pas mijn streams aan en zie 'm niet zo vrolijk kijken.
Heb je hem eigenlijk alleen gezien of ook gesprokenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:23 schreef Day het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA!![]()
Hij is leuk, joh!
Oeps, sorry!![]()
Die heeft ze lang niet gebruikt. Benieuwd hoe lang Natasia het volhoudtquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:23 schreef BuffyJan het volgende:
Natte Laffe Tas gaat niet tegen Amanda praten en zegt kijken hoe lang ze t volhoudt
Wees blij tis best allemaal walgi, en ik schaam me vooor deze verslaving.quote:
Zonder, hij was aan het werk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar was dat nou met of zonder Lesley?
Hard, maar pragmatisch rechtvaardig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub over Brainless: Pak een scheermes en help de wereld .......
Glijmiddel van Brianquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
Volgens Natasia klampt Eric zich aan Amanda vast omdat hij nattigheid voelt.
heb je een linkje Day, waar ik het kan lezen ?quote:
Amanda kan daar niet tegen, das ook echt het enige , lees wat ik zeg het enige wat ik met Amanda gemeen heb, geen langdurige ruzies in huiselijke kring.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die heeft ze lang niet gebruikt. Benieuwd hoe lang Natasia het volhoudt![]()
(Als het wel lukt heeft Amanda het lekker rustig van de week)
Alleen gezien, hoor. Het lijkt mij niet dat hij daarop zat te wachten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef KimiK het volgende:
[..]
Heb je hem eigenlijk alleen gezien of ook gesproken
Ik denk de popupollresultaten doorspreken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:28 schreef daWeasel het volgende:
Waarom wilde Huub zijn pa bellen?
Ja en de grap is dat Natte Tas eerst met Amanda wilde praten, en dat Amanda dat niet wilde. Dus nu draait ze t weer zo dat ZIJ niet met Amanda wilt pratenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die heeft ze lang niet gebruikt. Benieuwd hoe lang Natasia het volhoudt![]()
(Als het wel lukt heeft Amanda het lekker rustig van de week)
Ok, ok, ik hou er al over op!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
heb je een linkje Day, waar ik het kan lezen ?
Moet die Hans niet lekker naar een PI gaan om aan de conditie van zijn vriendje Holleeder te werken ipv van bij die debielen in de Kooi. Alhoewel Natasia en Brainless natuurlijk ook niet helemaal zuiver op de korrel zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:29 schreef KimiK het volgende:
De kindjes van God hebben discipline volgens Hans![]()
Tnxquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk de popupollresultaten doorspreken.
Nee joh, ik dacht echt dat je er ergens iets over had geschreven. Iemand schreef hier "ik las het"quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, ok, ik hou er al over op!
Thx vor de link naar dat filmpje over Second Life.
De onderwereld is machtiger dan je denkt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:30 schreef Tissik het volgende:
Ik zit net met verbazing de popipoll te bekijken...
Brrrian Brainless Braindead Brianaal op 2?!![]()
Ik word helemaal para brotha!
En ik geloof er geen fuckaduck van![]()
http://www.strand-zuid.nl/quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:33 schreef KimiK het volgende:
Natasia ging toch niet meer tegen Amanda praten, ze kruipt nu bij haar onder de douche![]()
Ik had het eerder al een keer gepost.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht echt dat je er ergens iets over had geschreven. Iemand schreef hier "ik las het"![]()
ps. Geen dank, leuk he![]()
stttt... was in een paar COS-sen hiervoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht echt dat je er ergens iets over had geschreven. Iemand schreef hier "ik las het"![]()
ps. Geen dank, leuk he![]()
Ik vraag me af wanneer Jaap eitje tik gaat spelen met hansquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
De onderwereld is machtiger dan je denkt.
[afbeelding]
Juist !!!!!! Echt niet te geloven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
Als er OOIT een sanctie verdiend was is het NU !!!!!!!!!
Nee dat was inderdaad bij Amanda, ik zag ze ook alleen dacht ik er Amish in te herkennenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik dacht laatst zelfs even een groep agriculturele mormomen en een paard met ploeg te kunnen ontwaren.
Of dat moet tussen Jaaps kinnen zijn geweest.
Kan wel zijn, maar het zag eruit als intimidatie. Fijn, zo'n kop en zo'n priemende vinger als je naakt staat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:36 schreef BuffyJan het volgende:
T enige wat ik ervan meekreeg is dat Natte Laf zei; Maar ik kan toch niet boos op je blijven, ik hou toch wel van je schatje![]()
![]()
Die mening is in de minderheid, alhoewel de stemming over huub aan het omslaan is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:34 schreef forzaudinese het volgende:
Wat vinden de vrouwen hier op FOK eigelijk van Huub??Het is me wel duidelijk dat er een anti Brain stemming is hier op deze site! spugen naar vrouw kan niet hoor ik steeds. Maar Huubje die spreekt keer op keer uit dat die met vrouwen naar bed gaat alleen om het spel, ! (Nena ,amanda en dan nu Lieke)
Ben overgens ook nog steeds verbaast dat Lieke hier in trapt! zo dom meisje is Lieke toch niet lijkt me??? conclusie:Lieke is idd mediageil en huub is net zo fout als Brian.
Ook gespalkt blijft het de geschatte 7 cm.quote:
Iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:37 schreef Clank het volgende:
Ondertussen heeft Natasia weer een gesprek met Amanda onder de douche.
Wie wat waarquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
Als er OOIT een sanctie verdiend was is het NU !!!!!!!!!
Huub zit niet half zo fout als Brian, alleen al vanwege het feit dat ik Huub geen vrouwen heb zien slaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:34 schreef forzaudinese het volgende:
Wat vinden de vrouwen hier op FOK eigelijk van Huub??Het is me wel duidelijk dat er een anti Brain stemming is hier op deze site! spugen naar vrouw kan niet hoor ik steeds. Maar Huubje die spreekt keer op keer uit dat die met vrouwen naar bed gaat alleen om het spel, ! (Nena ,amanda en dan nu Lieke)
Ben overgens ook nog steeds verbaast dat Lieke hier in trapt! zo dom meisje is Lieke toch niet lijkt me??? conclusie:Lieke is idd mediageil en huub is net zo fout als Brian.
Wat een walgelijk wijf is t toch met dr lieffie en dr schatjequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:39 schreef Clank het volgende:
Natasia tegen Amanda: Ik sta jouw water hier weg te dweilen... dat zegt een boel over mij.
Nou inderdaad, zegt wat voor een geslepen manipulatieve trut ze isquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:39 schreef Clank het volgende:
Natasia tegen Amanda: Ik sta jouw water hier weg te dweilen... dat zegt een boel over mij.
Volgens mij vertelde natasia net dat ze het van Stijn had en dat Brian erachter was dat hij fout zat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
Amanda is weer een lijmpoging aan het bewerkstelligen.
Nasty gebruikt nog steeds haar moederliefde, meisjes als Amanda vallen daar voor.. Helaasquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
Natasia is Amanda aan het inpalmen.
Lieke is dom, whats newquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Clank het volgende:
Lieke: Heeft iemand hier een badmuts? Ik heb geen zin om m'n haar nat te maken.
Amanda: Moet je gewoon met die sproeier doen... ik maak mijn haar nooit nat hier!!
Ja dus, is toch geen nieuwsquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Clank het volgende:
Lieke: Heeft iemand hier een badmuts? Ik heb geen zin om m'n haar nat te maken.
Amanda: Moet je gewoon met die sproeier doen... ik maak mijn haar nooit nat hier!!
Die plakt de afgelopen aan Jaap. Lekker knus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ligt Nicolaas ergens te huilen ?
In die flauwekul geloof toch niemand meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
SANCTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:45 schreef SiRojK het volgende:
Amanda heeft gister haar gezicht schoon gemaakt met vochtige toiletdoekjes....
Amanda is dom, whats new
Nee, sorry, daarom gaf ik ook geen antwoordquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:47 schreef FuTilE het volgende:
Welke plaat is dat die Huub nu draait? Kinda dope..
Alsof iemand dat hier weet![]()
En toen hij de Kooi weer inging was iedereen hier nog wel zo opgetogenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:50 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaa, Nicolaas heeft niets meegemaakt van het verhaal van Natas en Brian... Hij lag te slapen, ongelovelijk die man!
Trustequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is Natasia vanavond vreselijk bezig zeg, zit me helemaal op te vreten![]()
(Zet de streams wel uit en ga eens lekker "vroeg" naar m'n bed)
Toen was ik nog geen DGK-Addict.. Maar het heeft wel wat die man, doet helemaal niets, overal lak aan, moet ik toch ook wel een beetje om lachen... Ik heb liever Brian/Nasty weg dan Nicolaas hoor, maar dat werkt niet zo, helaasquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En toen hij de Kooi weer inging was iedereen hier nog wel zo opgetogen![]()
Anders ga je om 01.00 sportenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:53 schreef FdW het volgende:
Loco is aan het touwtje springen, en straks gaat ze hinkelen.![]()
Ik vind m ook leukquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Toen was ik nog geen DGK-Addict.. Maar het heeft wel wat die man, doet helemaal niets, overal lak aan, moet ik toch ook wel een beetje om lachen... Ik heb liever Brian/Nasty weg dan Nicolaas hoor, maar dat werkt niet zo, helaas
Nee, helaas. Ben benieuwd of hij er donderdag weer uit moet. Is van mij niet zo nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Toen was ik nog geen DGK-Addict.. Maar het heeft wel wat die man, doet helemaal niets, overal lak aan, moet ik toch ook wel een beetje om lachen... Ik heb liever Brian/Nasty weg dan Nicolaas hoor, maar dat werkt niet zo, helaas
Denk het niet, tenzij Jaap dat gaat kortsluiten met Huub (wat niet gaat lukken).. Jaap is dan aangewezen aan op Nicolaas, etc. etc.. het hele verhaaltje dat al lang voorbij is gekomen.. Zou dom zijn van Jaap, Jaap voelt zich wel een beetje bedreigd aangezien hij terror aanricht tegen iedereen en Huub zijn enige echte back-up bleek te zijn..quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:54 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik vind m ook leukMaar dat is niet erg
![]()
Denk ook niet dat ie weggaat donderdag, Japio houdt m er vast in
Valt me nog wel meequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Jemig, Eric is me toch een potje langdradig nu.
Ik ben helemaal de kluts kwijt!
Lieke slaat Loco in mekaar indien nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:59 schreef FuTilE het volgende:
So, Brian gaat wel aardig tekeer op die boksbal.
Het is te hopen voor Huub dat hij niet over de grens gaat, tenzij hij de rest van zijn leven pudding door een rietje wilt eten.
Geen touw aan vast te knopen ....quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Jemig, Eric is me toch een potje langdradig nu.
Ik ben helemaal de kluts kwijt!
8 uur slaap per dag is normaal/gezond is mij ooit verteld! de enigste die dat nog wel eens wil halen die 8 uur in is natasia volgens mij.. de rest van de miljonairs komt soms niet eens aan 6 uur geloof ik! achja mischien dat de villa op die op manier sneller leeg gaat komen als ze straks 1 voor 1 dood neervallen van over vermoeiheidquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:46 schreef FdW het volgende:
Huubje, ga een keer op tijd naar je nest!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:59 schreef FuTilE het volgende:
So, Brian gaat wel aardig tekeer op die boksbal.
Het is te hopen voor Huub dat hij niet over de grens gaat, tenzij hij de rest van zijn leven pudding door een rietje wilt eten. drinken.
Goeie uitlaatklepquote:
ondertussen zitten die 3 gewoon gezellig te kletsen, zuchtquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:02 schreef Day het volgende:
Eric is er van overtuigd dat Amanda nu écht klaar is met Natasia en Brian.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |