stttt... was in een paar COS-sen hiervoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht echt dat je er ergens iets over had geschreven. Iemand schreef hier "ik las het"![]()
ps. Geen dank, leuk he![]()
Ik vraag me af wanneer Jaap eitje tik gaat spelen met hansquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
De onderwereld is machtiger dan je denkt.
[afbeelding]
Juist !!!!!! Echt niet te geloven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
Als er OOIT een sanctie verdiend was is het NU !!!!!!!!!
Nee dat was inderdaad bij Amanda, ik zag ze ook alleen dacht ik er Amish in te herkennenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik dacht laatst zelfs even een groep agriculturele mormomen en een paard met ploeg te kunnen ontwaren.
Of dat moet tussen Jaaps kinnen zijn geweest.
Kan wel zijn, maar het zag eruit als intimidatie. Fijn, zo'n kop en zo'n priemende vinger als je naakt staat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:36 schreef BuffyJan het volgende:
T enige wat ik ervan meekreeg is dat Natte Laf zei; Maar ik kan toch niet boos op je blijven, ik hou toch wel van je schatje![]()
![]()
Die mening is in de minderheid, alhoewel de stemming over huub aan het omslaan is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:34 schreef forzaudinese het volgende:
Wat vinden de vrouwen hier op FOK eigelijk van Huub??Het is me wel duidelijk dat er een anti Brain stemming is hier op deze site! spugen naar vrouw kan niet hoor ik steeds. Maar Huubje die spreekt keer op keer uit dat die met vrouwen naar bed gaat alleen om het spel, ! (Nena ,amanda en dan nu Lieke)
Ben overgens ook nog steeds verbaast dat Lieke hier in trapt! zo dom meisje is Lieke toch niet lijkt me??? conclusie:Lieke is idd mediageil en huub is net zo fout als Brian.
Ook gespalkt blijft het de geschatte 7 cm.quote:
Iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:37 schreef Clank het volgende:
Ondertussen heeft Natasia weer een gesprek met Amanda onder de douche.
Wie wat waarquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
Als er OOIT een sanctie verdiend was is het NU !!!!!!!!!
Huub zit niet half zo fout als Brian, alleen al vanwege het feit dat ik Huub geen vrouwen heb zien slaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:34 schreef forzaudinese het volgende:
Wat vinden de vrouwen hier op FOK eigelijk van Huub??Het is me wel duidelijk dat er een anti Brain stemming is hier op deze site! spugen naar vrouw kan niet hoor ik steeds. Maar Huubje die spreekt keer op keer uit dat die met vrouwen naar bed gaat alleen om het spel, ! (Nena ,amanda en dan nu Lieke)
Ben overgens ook nog steeds verbaast dat Lieke hier in trapt! zo dom meisje is Lieke toch niet lijkt me??? conclusie:Lieke is idd mediageil en huub is net zo fout als Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |