Wat een walgelijk wijf is t toch met dr lieffie en dr schatjequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:39 schreef Clank het volgende:
Natasia tegen Amanda: Ik sta jouw water hier weg te dweilen... dat zegt een boel over mij.
Nou inderdaad, zegt wat voor een geslepen manipulatieve trut ze isquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:39 schreef Clank het volgende:
Natasia tegen Amanda: Ik sta jouw water hier weg te dweilen... dat zegt een boel over mij.
Volgens mij vertelde natasia net dat ze het van Stijn had en dat Brian erachter was dat hij fout zat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
Amanda is weer een lijmpoging aan het bewerkstelligen.
Nasty gebruikt nog steeds haar moederliefde, meisjes als Amanda vallen daar voor.. Helaasquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
Natasia is Amanda aan het inpalmen.
Lieke is dom, whats newquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Clank het volgende:
Lieke: Heeft iemand hier een badmuts? Ik heb geen zin om m'n haar nat te maken.
Amanda: Moet je gewoon met die sproeier doen... ik maak mijn haar nooit nat hier!!
Ja dus, is toch geen nieuwsquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Clank het volgende:
Lieke: Heeft iemand hier een badmuts? Ik heb geen zin om m'n haar nat te maken.
Amanda: Moet je gewoon met die sproeier doen... ik maak mijn haar nooit nat hier!!
Die plakt de afgelopen aan Jaap. Lekker knus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ligt Nicolaas ergens te huilen ?
In die flauwekul geloof toch niemand meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
SANCTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:45 schreef SiRojK het volgende:
Amanda heeft gister haar gezicht schoon gemaakt met vochtige toiletdoekjes....
Amanda is dom, whats new
Nee, sorry, daarom gaf ik ook geen antwoordquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:47 schreef FuTilE het volgende:
Welke plaat is dat die Huub nu draait? Kinda dope..
Alsof iemand dat hier weet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |