Nee hier op fok. Amanda durfde het die nacht niet te zeggen tegen Erik omdat ze Brian in bescherming wilde nemenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij niet, iig niet door amanda
+1quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:04 schreef schatje het volgende:
Flikker op Huub met je gekut aan die klote draaitafel![]()
![]()
.
Was jij erbij?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:03 schreef Ning het volgende:
[..]
Jawel want ik twijfelde nog of Natasia Amanda in mekaar liet zakken.
De redactie heeft de draaitafel onklaar gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:04 schreef schatje het volgende:
Flikker op Huub met je gekut aan die klote draaitafel![]()
![]()
.
o, zekers.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:04 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat Jaap slim genoeg is om in te zien dat een derde plek helemaal niet slecht is voor iemand die er net in is.
Hij speelt het spelletje door net te doen of die niet tevreden is met 12%
Mensen die zo in hun eigen straatje kunnen denken zijn die van het blijere soortquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:03 schreef Marrije het volgende:
Volgens Amanda komt dit allemaal omdat ze zoveel om elkaar geven![]()
Ik zie hem heel rustig op de bank zittenquote:
Is ook een kunst natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen die zo in hun eigen straatje kunnen denken zijn die van het blijere soort![]()
In de onwetendheid kan men volmaakt gelukkig zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mensen die zo in hun eigen straatje kunnen denken zijn die van het blijere soort![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ze 's nachts shoarma of MacDonald kunnen bestellen waarom zou ijs dan niet kunnen![]()
nou lukt de url niet grrrquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
En het is Eric die deze keer een gesprek in die zo gezellig geworden gameroom verpest met herrie.
Maril (en ik) had het niet over fokquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zeker wel... Vanaf hier: [COS # 1264] Dronkenschap en snode plannen
Belachelijk...... er gebueren de raarste dingen, maar DAAR mag je niet over praten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:03 schreef avonne het volgende:
Voor wie van de week het niet wilde geloven:
De streamlock op Eric en Amanda eerder deze week was inderdaad omdat Amanda niet mocht vertellen dat anale sex Brians favoriete standje is.
Amanda en Eric vertellen dat nu "we mochten er niet over praten"
Wat moet je ook anders als ze niet meer is te horen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:11 schreef FdW het volgende:
Die meiden zitten lekker te kletsen, that's OK.
Girl Power..., of zit ik toch weer stiekem naar Lieke te loeren?![]()
En dus weer niet te verstaan die gesprekkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
En het is Eric die deze keer een gesprek in die zo gezellig geworden gameroom verpest met herrie.
Dat ziet ze dan goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef Disana het volgende:
Amanda denkt dat Brian en zij een heel andere relatie kregen nadat ze met Huub in bed had gelegen.
Ook op fok zijn er nog wel wat mensen die eea objectief bekijken. Trouwens, ik haat Brian niet. Sterker nog, juist ik zeg de laatste tijd dat Brian steeds leuker wordtquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maril (en ik) had het niet over fok![]()
Daar is de haat voor brian zo groot dat objectiviteit ver te zoeken is
Sommigen zagen een kopstoot anderen weer een harde stomp of een knietje![]()
Toch grappig, ik heb n paar nachten terug die youtube link gepost dat t wel een toepasselijk liedje voor Amanda is. En nu was ze er vanmiddag en was ik hard aan t werkquote:
Houd ze niet vol, helaas is Amanda een dom en impulsief meisje die heel makkelijk te beinvloeden is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:07 schreef kybe het volgende:
Als Amanda dit nou eens vol zou kunnen houden,ben ik helemaal voor hela.
Ik zou het toch heel knap van Eric hebben gevonden als die dat niet naar Brian zijn hoofd zou gooien, als Brian weer eens vuile flikker of zo zou gillen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Belachelijk...... er gebueren de raarste dingen, maar DAAR mag je niet over praten.![]()
Geeft wel weer een sterk gevoel dat Brian de hand boven het hoofd gehouden wordt.
Snap het ook niet helemaal, waarom mag daar niet over gepraat wordenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Belachelijk...... er gebueren de raarste dingen, maar DAAR mag je niet over praten.![]()
Geeft wel weer een sterk gevoel dat Brian de hand boven het hoofd gehouden wordt.
Ik bedoel ook niet iedereen, maar ik zie bv net nog iemand vertellen dat Brian (nog steeds) hysterisch is, ik ging gelijk kijken en zie hem heel rustig op de bank zitten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook op fok zijn er nog wel wat mensen die eea objectief bekijken. Trouwens, ik haat Brian niet. Sterker nog, juist ik zeg de laatste tijd dat Brian steeds leuker wordt![]()
De redactie zei hier een paar dagen geleden echter ook dat er soms nieuwelingen achter de knoppen zitten die te snel zijn in het wegdraaien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Snap het ook niet helemaal, waarom mag daar niet over gepraat wordenDe redactie is echt bezig om het hele programma om zeep te helpen. Er zijn ondertussen zoveel dingen waar ze niet over mogen praten, restricties die nageleefd moeten worden. Het gaat echt helemaal nergens over
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |