Of, of is niet verstandig Jaap. Prioriteiten stellen en dan alles in een raamwerk plaatsen is beter.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
Jaap heeft een minipenis... "7 centimeter ofzeuw. Daar ken ik toch nie mee neuken, ken ik beter doorvreten."
In de woorden van His Royal Fatness himself.
Dat heb ik ook gelezen, maar daar geloof ik helemaal niks van. Het ging over het incident met JJ. Er waren toen 2 streamlocks die vrij lang duurde. Ik neem aan dat nieuwelingen wel een soort van toezicht hebben, zeker als het dat soort situaties betreft.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
De redactie zei hier een paar dagen geleden echter ook dat er soms nieuwelingen achter de knoppen zitten die te snel zijn in het wegdraaien.
Hij hep in 'volle' glorie oa hier op Fok gestaan. 7 cm is ruim geschatquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
Jaap heeft een minipenis... "7 centimeter ofzeuw. Daar ken ik toch nie mee neuken, ken ik beter doorvreten."
In de woorden van His Royal Fatness himself.
Ik dacht laatst zelfs even een groep agriculturele mormomen en een paard met ploeg te kunnen ontwaren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, er leeft volgens mij een heel ecosysteem in het kapsel van Amanda
Oprekken bedoel je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Of, of is niet verstandig Jaap. Prioriteiten stellen en dan alles in een raamwerk plaatsen is beter.![]()
Kijk daar gaan we weerquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Belachelijk...... er gebueren de raarste dingen, maar DAAR mag je niet over praten.![]()
Geeft wel weer een sterk gevoel dat Brian de hand boven het hoofd gehouden wordt.
Grappig, want ik kwam midden in de rel binnen en zei nog dat het onderwerp van de rel mij ontging maar dat ik Brian er relaxt bij zag staan en dat ik Amanda alleen maar hoorde schreeuwen. Brian is de hele avond al vrij rustig. Ook toen Natas tegen hem tekeer ging.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet iedereen, maar ik zie bv net nog iemand vertellen dat Brian (nog steeds) hysterisch is, ik ging gelijk kijken en zie hem heel rustig op de bank zitten
Maar voor de rest, welkom in het brian kamp![]()
Vind daar maar eens een passend raamwerk voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Of, of is niet verstandig Jaap. Prioriteiten stellen en dan alles in een raamwerk plaatsen is beter.![]()
We zijn geslotenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:20 schreef BuffyJan het volgende:
Huub belt met achter. Hallo ik wil graag mn vader bellen. Achter: nee dta kan niet we zijn gesloten. En toen draaiden ze t geluid weer ns weg voor de verandering *gaaaap*
Jaap is een schaker die in raamwerken denkt.quote:
Pannekoek wil ook wel eens op tijd naar bedquote:
Boeieh, die moet ook maar eens geterroriseerd wordenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pannekoek wil ook wel eens op tijd naar bed
Maar was dat nou met of zonder Lesley?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja is waar......... maar jij hebt Bart vandaag gezien heb ik gelezen![]()
![]()
![]()
Ah bedankt! Ik gooi nu pas mijn streams aan en zie 'm niet zo vrolijk kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:20 schreef BuffyJan het volgende:
Huub belt met achter. Hallo ik wil graag mn vader bellen. Achter: nee dta kan niet we zijn gesloten. En toen draaiden ze t geluid weer ns weg voor de verandering *gaaaap*
JAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ja is waar......... maar jij hebt Bart vandaag gezien heb ik gelezen![]()
![]()
![]()
Het verbaast me telkens weer dat bij een dermate duur project op kleinigheden wordt bezuinigd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pannekoek wil ook wel eens op tijd naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |