En toen hij de Kooi weer inging was iedereen hier nog wel zo opgetogenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:50 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaa, Nicolaas heeft niets meegemaakt van het verhaal van Natas en Brian... Hij lag te slapen, ongelovelijk die man!
Trustequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:47 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is Natasia vanavond vreselijk bezig zeg, zit me helemaal op te vreten![]()
(Zet de streams wel uit en ga eens lekker "vroeg" naar m'n bed)
Toen was ik nog geen DGK-Addict.. Maar het heeft wel wat die man, doet helemaal niets, overal lak aan, moet ik toch ook wel een beetje om lachen... Ik heb liever Brian/Nasty weg dan Nicolaas hoor, maar dat werkt niet zo, helaasquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En toen hij de Kooi weer inging was iedereen hier nog wel zo opgetogen![]()
Anders ga je om 01.00 sportenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:53 schreef FdW het volgende:
Loco is aan het touwtje springen, en straks gaat ze hinkelen.![]()
Ik vind m ook leukquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Toen was ik nog geen DGK-Addict.. Maar het heeft wel wat die man, doet helemaal niets, overal lak aan, moet ik toch ook wel een beetje om lachen... Ik heb liever Brian/Nasty weg dan Nicolaas hoor, maar dat werkt niet zo, helaas
Nee, helaas. Ben benieuwd of hij er donderdag weer uit moet. Is van mij niet zo nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:52 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Toen was ik nog geen DGK-Addict.. Maar het heeft wel wat die man, doet helemaal niets, overal lak aan, moet ik toch ook wel een beetje om lachen... Ik heb liever Brian/Nasty weg dan Nicolaas hoor, maar dat werkt niet zo, helaas
Denk het niet, tenzij Jaap dat gaat kortsluiten met Huub (wat niet gaat lukken).. Jaap is dan aangewezen aan op Nicolaas, etc. etc.. het hele verhaaltje dat al lang voorbij is gekomen.. Zou dom zijn van Jaap, Jaap voelt zich wel een beetje bedreigd aangezien hij terror aanricht tegen iedereen en Huub zijn enige echte back-up bleek te zijn..quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:54 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik vind m ook leukMaar dat is niet erg
![]()
Denk ook niet dat ie weggaat donderdag, Japio houdt m er vast in
Valt me nog wel meequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Jemig, Eric is me toch een potje langdradig nu.
Ik ben helemaal de kluts kwijt!
Lieke slaat Loco in mekaar indien nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:59 schreef FuTilE het volgende:
So, Brian gaat wel aardig tekeer op die boksbal.
Het is te hopen voor Huub dat hij niet over de grens gaat, tenzij hij de rest van zijn leven pudding door een rietje wilt eten.
Geen touw aan vast te knopen ....quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Jemig, Eric is me toch een potje langdradig nu.
Ik ben helemaal de kluts kwijt!
8 uur slaap per dag is normaal/gezond is mij ooit verteld! de enigste die dat nog wel eens wil halen die 8 uur in is natasia volgens mij.. de rest van de miljonairs komt soms niet eens aan 6 uur geloof ik! achja mischien dat de villa op die op manier sneller leeg gaat komen als ze straks 1 voor 1 dood neervallen van over vermoeiheidquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:46 schreef FdW het volgende:
Huubje, ga een keer op tijd naar je nest!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:59 schreef FuTilE het volgende:
So, Brian gaat wel aardig tekeer op die boksbal.
Het is te hopen voor Huub dat hij niet over de grens gaat, tenzij hij de rest van zijn leven pudding door een rietje wilt eten. drinken.
Goeie uitlaatklepquote:
ondertussen zitten die 3 gewoon gezellig te kletsen, zuchtquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:02 schreef Day het volgende:
Eric is er van overtuigd dat Amanda nu écht klaar is met Natasia en Brian.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |