Blijven proberen. Had ik ook problemen mee toen ik de anime OP wilde veranderen. Dat wiki zuigt. Je caché, geschiedenis etc. wissen wil ook soms helpen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:49 schreef koffiegast het volgende:
Ff vraagje over wiki, keb nu aangepast en krijg melding dat het een nakijkpagina is, hoe voer ik de stuff door?
begin gek te worden nu, niets helptquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Blijven proberen. Had ik ook problemen mee toen ik de anime OP wilde veranderen. Dat wiki zuigt. Je caché, geschiedenis etc. wissen wil ook soms helpen.
lol, Parents Strongly Cautioned staat er ook zo bijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef Qunix het volgende:
Nu is ook Death Note gedubt in het Engels. Zie hier de trailer: http://www.direct2drive.com/Search.aspx?SearchTerm=death%20note
BWHAHAHHAAHAquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:03 schreef Bura het volgende:
Lieve help, wat is de dub ERG. L zijn misvormde stem kan zo in Saw D; En ugh, wat een verschrikkelijke stemmen gewoon... gatverdamme.
Ik heb een natuurlijke afkeer voor engelse dubs maar dit is gewoon belachelijk?![]()
Intussen even wachten op afl 31![]()
Dubs is dat de orginele stem in de orginele taal vervangen wordt door één in andere taal (van het land waar het wordt uitgezonden.) Zoals bij anime Japans gedubt wordt door Engels. Of in Duitsland Engels door Duits. etc.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:48 schreef Operc het volgende:
wat zijn dubs? en kan iemand me uitleggen waarom mijn post in dit topic opeens weg was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvps worden regelmatig deleted :/quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:48 schreef Operc het volgende:
wat zijn dubs? en kan iemand me uitleggen waarom mijn post in dit topic opeens weg was?
Het zijn nog 6 afleveringen, dus er kan nog vanalles gebeurenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:37 schreef koffiegast het volgende:
geweldige aflevering 31
geeft weer een mooie wending, maar ik vraag me nu echt af hoe ze nog gaan fixen om op 37 te eindigen? Lijkt me niet...!
Zeker doen!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef n00cL30n het volgende:
Ziet er wel gaaf uit, misschien dat ik maar eens wat afleveringen moet gaan scoren.
Misschien een hele verkeerde vraag, maar .... waar te verkrijgen.... teasers, episodes.quote:
Ik PM je wel even, het schijnt dat je daar niet over mag praten hoewel het wel aan de legale kant ligt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien een hele verkeerde vraag, maar .... waar te verkrijgen.... teasers, episodes.
(En nee... het hoeft absolute geen warez vraag/aanbod spel te zijn voor mij!)
kun je dat voor mij ook doen toevallig?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik PM je wel even, het schijnt dat je daar niet over mag praten hoewel het wel aan de legale kant ligt.
Geen idee, ik ga de manga volgende maand pas kopen he.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:14 schreef woutabest het volgende:
Om heel eerlijk te zijn lijkt me de anime leuker dan de originele manga, klopt dat?
Dat kan maar manga wordt ook wel eens in het engels gelezen door fansquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:20 schreef Bura het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga de manga volgende maand pas kopen he.![]()
DOKO? waar/quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:04 schreef Bura het volgende:
Even een legaal berichtje (ik heb t wel al in de vorige topics vermeld); de Death Note manga ligt volgende maand in de winkels (volume 1 en 2 tegelijk).![]()
Ik koop geen engelse manga die in ook in Nederland uitgegeven gaat worden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:21 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat kan maar manga wordt ook wel eens in het engels gelezen door fans
ik heb 1 volume van de mangaquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:14 schreef woutabest het volgende:
Om heel eerlijk te zijn lijkt me de anime leuker dan de originele manga, klopt dat?
weliswaar zelfs via de media (die vermoordt werd) heeft hij zijn keuze gemaakt!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die Near is echt cool.Bijna nog cooler dan L.
Maar ik vond de twist met het opeens uit de lucht vallen van een nieuw personage eigenlijk maar erg matig. Light zit in het nauw, en dan doet die opeens iets wat hij eerder echt nooit zou hebben gedaan. Hij staat zijn notebook af aan een onbekende derde.
quote:"I would search te TV for people speaking about Kira, someone who worhsips Kira from the bottom of their heart, someone who would understand they have been chosen when sent the note"
Hmm okay dan zal het welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Op het einde vertelt Light toch echt duidelijk dat hij hem heeft uitgepikt aan de hand van de tv.
[..]
Vergeten we Yotsuba nu?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar ik vond de twist met het opeens uit de lucht vallen van een nieuw personage eigenlijk maar erg matig. Light zit in het nauw, en dan doet die opeens iets wat hij eerder echt nooit zou hebben gedaan. Hij staat zijn notebook af aan een onbekende derde.
daar had light een deathnote bij over en was het de bedoeling aan ryuk om de meeste erge slechterik te pakken bij een bedrijf(lijkt me), zodat zijn onschuld bewezen zou worden en daarbij mee kan helpen om de nieuwe kira te vangen.quote:
Inderdaad x3quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef meekybaby het volgende:
<33 Death Note. Een van de beste anime ooit :3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: live actionOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door koffiegast op 25-05-2007 02:34:18 ]
Code GEASSquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:25 schreef DropjesLover het volgende:
hey, das mijn avatertje in de OP![]()
morgen weer inderdaad
overigens vind ik de serie Code Geass heel erg op death note lijken, qua opzet (een zeer intelligent, koud persoon als hoofdfiguur, die tegen onrecht/onderdrukking strijd voor zijn eigen wereld). ben ik ook aan t kijken (is al tot ep 23 uit)
Het is ook een kleine wereld geworden, sinds de komst van Kiraquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef Bura het volgende:
Ik vond het wel héél toevallig dat Mikami net uit alle mensen Light's high school crush had uitgekozen XD...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik snap niks van die hele sitequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ep 33 met subs aanwezig op stormberry tv! Lovin' it ^^
volgens de comments is niet alles gesubtquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Clyde_Frog het volgende:
Ep 33 met subs aanwezig op stormberry tv! Lovin' it ^^
http://stormberry.tv/watchTV.php?pl=deathnotequote:
Ja, alleen de intro en eindcredits + preview nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
volgens de comments is niet alles gesubt
Ik zou eerst de anime kijken, de anime duurt nog een paar weken voordat het is afgelopen. Ik heb 2 Death Note films al een paar weken op mijn pc staan, ik kijk ze pas wanneer de anime is afgelopen. Ten eerste omdat ik denk dat de anime beter is, ten tweede omdat de anime waarschijnlijk het verhaal dieper benaderd, de film duurt immers korter, dus beleef alles liever de eerste keer in de anime, dan in een korte film dat de anime spoilert.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:47 schreef BMH het volgende:
Ik heb nu ep 1 & 2 van de Anime gezien. Ik zit nu ook ongeveer 30 minuten in de film (kijk em later verder).
Wat vinden jullie wat ik moet doen? Anime of film eerst kijken?
meer een raar einde en een poging om het af te ronden in 2 films ipv 3.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:15 schreef wdn het volgende:
STM: ik wacht ook. Edoch de film zou een ander einde hebben dan de anime is me verteld. Een meer Amerikaans einde zodat het verhaal beter verkocht kon worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waar was ryuk eigenlijk![]()
Dan vervang je hem later toch met Animanda.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef koffiegast het volgende:
wat een slechte kwaliteit van kurohana, beeld leek soms wel te schokkeren
Geen last van gehad, Kuro-Hana isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef koffiegast het volgende:
wat een slechte kwaliteit van kurohana, beeld leek soms wel te schokkeren
Iets boven deze post zegt hij dat ze een nieuwe subber hebben gevonden! Hoezee!quote:Comment posted by mpr AUSTRALIA on June 6th, 2007 2:37 am
Kenichi 26+27 will both be released today my time(GMT+10)
Death Note should be back to it’s same speed and be released today if everything goes right.
Kuro-Hana kan hem elk moment releasen nu...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef Rijstbal het volgende:
Op welke dag komt 34 nou uit?
In japan zijn de afleveringen elke dinsdag (34 was op 5 juni), en meestal zijn er een aantal sites die hem dan gelijk dubbe (zoals storm berry), kuro-hana heeft hem meestal op donderdagquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef Rijstbal het volgende:
Op welke dag komt 34 nou uit?
En wie zal Light uiteindelijk kiezen, Amane Misa of Takada Kiyomi?!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef woutabest het volgende:
Nog 3 afleveringen, zal Light gepakt worden of kan hij zijn nieuwe wereld voorgoed veranderen?
Hij gaat Mello kiezen!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:41 schreef Bura het volgende:
[..]
En wie zal Light uiteindelijk kiezen, Amane Misa of Takada Kiyomi?!![]()
Als ik hem was zou ik niet kiezen, maar gewoon doorgaan zoals hij bezig isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:41 schreef Bura het volgende:
[..]
En wie zal Light uiteindelijk kiezen, Amane Misa of Takada Kiyomi?!![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef Bura het volgende:Mag ik even zeggen dat ik je avatar heel mooi vind? ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Morgen of vrijdag de nieuwe Death Note. Ik kan echt niet wachten XD Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren!L です
http://stormberry.tv/watchTV.php?pl=deathnotequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:22 schreef Lawliet het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat ik je avatar heel mooi vind? ^^
OT: Morgen of vrijdag de nieuwe Death Note. Ik kan echt niet wachten XD Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren!
De naam van L.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:22 schreef Lawliet het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat ik je avatar heel mooi vind? ^^
OT: Morgen of vrijdag de nieuwe Death Note. Ik kan echt niet wachten XD Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren!
Nou je hebt ook wel italianen, spanjaarden etc maar die subben dan ook weer in hun eigen taalquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:22 schreef koffiegast het volgende:
zijn het uberhaupt enkel amerikanen die het fansubben? lijkt me niet
Jeuj.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik mag die Takada niet, Misa ftw. Ik hoop dat die Takada nog gekilled wordt voor het einde.![]()
De eerste film kan je allang kijken hoor. Die gaat ong tm Naomi Misora.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jeuj.![]()
Verder leuke ep. nog 2 te gaan, en dan eindelijk die 2 films kijken.![]()
Ik vind het leuk om ze achter elkaar te kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:08 schreef Bura het volgende:
[..]
De eerste film kan je allang kijken hoor. Die gaat ong tm Naomi Misora.
er staat er naast news (op zijn japans geschreven lmao, nyuus)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:14 schreef Lawliet het volgende:
Bah, VIZ moet het weer verpesten >.<; Valt me tegen.
Wel cool dat er een L movie komt =D Het is mijn favo character dus dat is echt tof <3 Is er hier misschien iemand die een beetje Japans kan lezen en op die L-movie site de tekst kort kan samenvatten die in de pop-up staat als je op de rechterknop drukt (naast de trailer)? ^^
Ik heb ze op Animecon gekocht dus uitgegeven zijn ze al wel, maar ben nog niet langs een boekhandel geweest.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:47 schreef Rahl het volgende:
Heeft iemand de Nederlandstalige manga's al ergens kunnen ontdekken? Bij onze Bruna liggen ze niet
25quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Sinds L's dood heb ik niet meer gekeken.
Foei.
Laat ik het maar weer oppakken. Welke aflevering was L's dood ook alweer? 24?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:05 schreef Bura het volgende:
36:Oh my god inderdaad. Kan niet wachten op volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb je een PM gestuurd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:07 schreef Operc het volgende:
[..]
met engelse subs? en downloadbaar?
zoja, kan ik je PM sturen voor de link?
Ze zijn nog wel te krijgen, maar niet goed meer geseed. Dat wordt dus wachten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan dus nergens meer snel of gewoon normaal aflevering 27 etc vandaan halen.
SPOILER: Ep36Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef Clyde_Frog het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:01 schreef Bura het volgende:
[..]hij weet zijn naam tog nog niet ? of moet ik nodig 36 zien... ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L です
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef Lawliet het volgende:Het is en blijft een cliffhanger, je wet dus nog helemaal nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:07 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hij weet zijn naam tog nog niet ? of moet ik nodig 36 zien... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef Lawliet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okay, eindigd de anime toch anders dan de manga? Dat zou zo uber cool zijn!
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon![]()
zo hey mooie cliffhanger!
ben benieuwd hoe ze de volgende episode vullen aangezien in begin waarsch...uiteraard laten zien of het daadwerkelijk waar is. Alhoewel ik verbaasd ben dat het geen backup plan heeft...![]()
Geen flauw idee, maar ik weet dan ook niet hoe de manga eindigt... al heb ik helaas al wel een paar ideeen door manga fragmenten op google ><;quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:17 schreef rakotto het volgende:
Okay, eindigd de anime toch anders dan de manga? Dat zou zo uber cool zijn!![]()
(enkele weken geleden heb ik de laatste hoofdstukken van de manga ook bekeken, dus heb het wel vet gespoiled voor mezelf, maar dessalniettemin gaat 37 zeker een mooie, schreeuwerige episode worden.)quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:17 schreef rakotto het volgende:
Okay, eindigd de anime toch anders dan de manga? Dat zou zo uber cool zijn!
Gezien hetgeen ze met 36 hebben gedaan , vermoed ik dat ze trouw blijven aan de lijn van de manga, ze hebben zo'n beetje iedere zin, iedere scene overgenomen. Zeker omdat er nog een kleine 20 minuten over is om het laatste deel, 37, helemaal uit te werken. Ik weet niet of ik het wel cool zou vinden als ze de plot totaal anders laten verlopen, het is wel interessant hoe het dan zou zijn gaan, maar de 'originele' vind ik vele malen beter enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel 1 van de sleutelwoorden van death note![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mikami: "Kaammii !! "
![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door woutabest op 21-06-2007 11:24:21 ]![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:18 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
(enkele weken geleden heb ik de laatste hoofdstukken van de manga ook bekeken, dus heb het wel vet gespoiled voor mezelf, maar dessalniettemin gaat 37 zeker een mooie, schreeuwerige episode worden.)
Gezien hetgeen ze met 36 hebben gedaan , vermoed ik dat ze trouw blijven aan de lijn van de manga, ze hebben zo'n beetje iedere zin, iedere scene overgenomen. Zeker omdat er nog een kleine 20 minuten over is om het laatste deel, 37, helemaal uit te werken. Ik weet niet of ik het wel cool zou vinden als ze de plot totaal anders laten verlopen, het is wel interessant hoe het dan zou zijn gaan, maar de 'originele' vind ik vele malen beter enMua Ik weet het zo niet... Misschien ligt het aan mij hoor en lijdt ik aan geheugenverlies. Maar anyway we zien het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel 1 van de sleutelwoorden van death note
Dat zou echt een grap zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:17 schreef Qunix het volgende:
Klopt het dat Death Note tot episode 40 gaat? Stond in de preview onderin!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Johquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat kan vanalles zijn. Een animeserie heeft meestal 13 of 37 afleveringen
Eventueel OVA's ofzo...![]()
Had niet eens gezien dat jij het wasquote:Dacht dat ik tegen een of andere n00b aan het lullen was
OVA's zou kunnen, zou alleen niet weten waar die over zouden moeten gaan...![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef woutabest het volgende:
[..]
Had niet eens gezien dat jij het wasDacht dat ik tegen een of andere n00b aan het lullen was
OVA's zou kunnen, zou alleen niet weten waar die over zouden moeten gaan...
Ik wil gewoon dat het nog éven langer door gaat![]()
![]()
ik wil gewoon dat t met 37 klaar is, wil weten hoe t afloopt :p
en iemand die me kan vertellen waarom series meestal 13 of 37 afleveringen hebben?![]()
weet je wat daar staat met die 40 ?
40 'discard',
eerste zin is mobiele telefoon サイトキーワード = site keyword (vermoed ik)
eronder:
menu -> tv -> naamzenderwaarsch -> deathnote
ik denk dus dat het zeg maar voor de mobiele telefoon site is als keyword:40 discard
in japan schijnt vaak met mobiele telefoon ook sites worden bezocht (zo'n speciaal afbeelding op sites zelf zodat telefoons de informatie gelijk op kunnen nemen enzo)
series zijn normaal 12 of 24, omdat 12 zeg maar 1 tv seizoen is (althans zo heb ik me laten inlezen)![]()
- knip -
alhoewel...nu je ut zegt tlijkt idd op seconde
ik las de rechter gedeelte als vrouw (beetje incomleet)....naja second it is...
gewoon 40 seconden
(d'oh)![]()
Ben ik er net toch even achter gekomen dat C&D subs gewoon Kuro-Hana is met weer van die flauwe staff namen.![]()
![]()
Mooi! Ik vond de subs al zo goed.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:10 schreef torn_Machina het volgende:
Ben ik er net toch even achter gekomen dat C&D subs gewoon Kuro-Hana is met weer van die flauwe staff namen.![]()
![]()
![]()
Ohhhhh das niet verkeerd
Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Leuke cliffhanger
Zolang duurt een seizoen. (12 á 13)quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:14 schreef Operc het volgende:
ik wil gewoon dat t met 37 klaar is, wil weten hoe t afloopt :p
en iemand die me kan vertellen waarom series meestal 13 of 37 afleveringen hebben?
2x 13 = 26 (soms 12 x 2 = 24)
etc![]()
Ah. Thanks.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:26 schreef koffiegast het volgende:
weet je wat daar staat met die 40 ?
40 'discard',
eerste zin is mobiele telefoon サイトキーワード = site keyword (vermoed ik)
eronder:
menu -> tv -> naamzenderwaarsch -> deathnote
ik denk dus dat het zeg maar voor de mobiele telefoon site is als keyword:40 discard
in japan schijnt vaak met mobiele telefoon ook sites worden bezocht (zo'n speciaal afbeelding op sites zelf zodat telefoons de informatie gelijk op kunnen nemen enzo)
series zijn normaal 12 of 24, omdat 12 zeg maar 1 tv seizoen is (althans zo heb ik me laten inlezen)![]()
Elke keer dat lachen proberen in te houden met die waanzinnige blik. Creepy!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Die grijns van Light op zijn gezicht. Gruwelijk mooi.![]()
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too![]()
Die lach verpest het voor hem indien Near nog iets heeft gedaan.
Hij had zich in moeten houden.Beatus vir qui suffert tentationem.
Straks heeft Near Mikami omgekochtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef wdn het volgende:
Hij had zich in moeten houden.![]()
![]()
Of L leeft nog, of de volgende letter van het alfabet komt in beeld, na K, L, M en N. Ooeeeehhhh.... spooky! Of Light wordt een death-god... of .. of...quote:
waarom is het nog geen volgende week?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Als Near toch gelijk heeft is Light de pineut, omdat hij op de laatste seconde zei "Near, ik heb gewonnen (of iets dergelijks).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef wdn het volgende:
Hij had zich in moeten houden.
37SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De animatieSPOILER: spoiler ep 36Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is zeer tof
Camera over de pen heen alsof er veel energie vrij komt.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef Bura het volgende:
[..]
Als Near toch gelijk heeft is Light de pineut, omdat hij op de laatste seconde zei "Near, ik heb gewonnen (of iets dergelijks).
37Near, it's totally your loss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef Qunix het volgende:
De animatieSowieso is de hele serie door de animatie extreem goed geweest imoSPOILER: spoiler ep 36Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is zeer tof
Camera over de pen heen alsof er veel energie vrij komt.![]()
Ja nou het enige dat ik mis is Ryuk.
Inderdaad, die is behoorlijk naar de achtergrond verschoven. Heerlijk,dat commentaar van 'm altijd.quote:![]()
![]()
Hij komt terugquote:Dit is 'amusing' voor hem
Ben de oude eps nog eens aan het doorkijke en wat mij opviel was dat Mikami een paarsachtige gloed heeft op sommige momenten (als hij denkt) en rode en blauwe strepen zijn wanneer hij schrijft. Hij zit dus ergens tussen goed en kwaad aan. Niet zo kwaad als Light, niet zo goed als Near of L.
Nog enkele impressie foto's van 36:
Near:
Mikami:![]()
Light-o:![]()
![]()
Eens jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
is zeer tof
Camera over de pen heen alsof er veel energie vrij komt.
[/spoiler]
Sowieso is de hele serie door de animatie extreem goed geweest imo
Met name de ogen en Light zijn grijs![]()
Ik vind het de beste anime die ik gezien heb!![]()
Eerste deel van ep. 37 is gesubbed op stormberry.tv maar ik wacht toch maar even op de Ruberia versie.![]()
![]()
Ik wacht op baka updates...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eerste deel van ep. 37 is gesubbed op stormberry.tv maar ik wacht toch maar even op de Ruberia versie.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef Clyde_Frog het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet hem nog zien maar verwacht alleen maar dat het goed gaat aflopen niet zoals Tenjou Tenge.
Het einde![]()
![]()
Zucht![]()
Wat een serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef wdn het volgende:
Zucht![]()
Wat een serie.Had eigenlijk iets verwacht in de trandt van: Light gaat dood, wordt een shinigami omdat hij de note heeft gebruikt en killed dan Near en co uit wraak omdat hij niet tegen zijn verlies kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miniature Replica Soldier,
Sure to be one.... Deadly Encounter!
Minitature Replica Soldier,
No Fortress can hold him back!![]()
Ik vind het maar jammer dat light verliest. Als iedereen zou dood vallen op die seconde zou dat zoveel vetter (en vooral onverwachter) zijn geweest.
Life... is like a grapefruit. It's orange and squishy, and has a few pips in it, and some folks have half a one for breakfast.
-Douglas Adams![]()
Film 2 gezien.
The last name:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef Bura het volgende:
Film 2 gezien.
The last name:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw wat een mooi einde. Wel ontzettend jammer dat Light verliest inderdaad, maar ik kan er vrede mee hebben zo. Had echt een brok in m'n keel tijdens de outro
Light liet zich wel kennen zeg. Dat ie zo flipte.![]()
maar dat kan niet, want dat werd in aflevering 1 zo'n beetje al gezegd. mensen die de deathnote gebruiken worden géén shinigami.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:43 schreef Aeterna het volgende:
[..]
Had eigenlijk iets verwacht in de trandt van: Light gaat dood, wordt een shinigami omdat hij de note heeft gebruikt en killed dan Near en co uit wraak omdat hij niet tegen zijn verlies kan.![]()
wel jammer eigenlijk dat light zo flipte. wel cool wat near daarna zei, dat ie eigenlijk gewoon een gevaarlijke gek was, kenmerkend door dat hij denkt dat ie een god is, maar eigenlijk niets meer is dan een massamoordenaar.
maar tegelijkertijd heeft light wel gelijk, dat er nog steeds teveel rottigheid is, en ik kan dr best inkomen dat iedere crimineel doden (al dan niet met de death note) een aardige manier is om de criminaliteit omlaag te brengen. maar dan gebeurt dat door angst, niet door wat de mensen zelf kiezen (goed vs kwaad), wat het weer niet een goeie oplossing maakt.
mooie serie, maar light werd inderdaad op het eind gewoon net ietsje te.... gestoord/manipulatief om dit te mogen winnenThe fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef Bura het volgende:
Film 2 gezien.
The last name:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou er een vervolg komen? weliswaar niet met hetzelfde onderwerp maar wellicht wat anders...wellicht dit keer doordat het daadwerkelijk een zware misdrijf heeft begaan en doet, maar bewijst dat ie het niet doet...dus daadwerkelijk slecht doet, ipv dat nu deathnote de hoofdrolspeler juist goede bedoelingen heeft ook al is het alleen voor hem zo...![]()
De derde soundtrack is er inmiddels ook
Ook zon mooie scene in afl 37 vond ikquote:1. Death Image
2. L
3. L no Kako
4. Near no Theme
5. Mello
6. Mello 2
7. Action
8. L no Shisou
9. Mello no Theme
10. Taiji
11. Near
12. Misa
13. Misa no Video
14. Misa no Kodoku
15. Modotta Light
16. Gishin
17. Saiku
18. Near 2
19. Light no Engi
20. Misa no Kimochi
21. Chichi no Shi
22. Misa no Uta (orchestra version)
23. Mikami Concertino
24. Trifling Stuff
25. Toward the Climax
26. Misa no Uta (Piano solo)
27. Misa no Uta
28. Coda ~ Death NoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt de beste anime die ik ooit heb gezien, imho ^^ Binnekort maar eens de laatste paar volumes van de Manga kopen die ik nog niet heb.
De films heb ik al gezien. Ze vielen wel wat tegen maar slecht vond ik ze ook beslist niet.L です![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Lawliet het volgende:Ik had eigenlijk verwacht dat Aizawa degene zou zijn die Light zou arresteren/neer schieten.Dat was toch degene die Light het meest verdachte en het minst vertrouwde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt de beste anime die ik ooit heb gezien, imho ^^ Binnekort maar eens de laatste paar volumes van de Manga kopen die ik nog niet heb.
De films heb ik al gezien. Ze vielen wel wat tegen maar slecht vond ik ze ook beslist niet.
Maar dat het juist Matsuda was, vond ik extra mooi. Hij was altijd degene die het meest in Light geloofde. En dus zich het meest veraden voelde.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Lawliet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Bura het volgende:
[..]
[/spoiler]
Dat wordt misschien een OVA. Er is ook een manga deel 13 waar de echte naam van L in voor komt en een soort resumé is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Manga gaat ook ietsje verder volgens mij...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat wordt misschien een OVA. Er is ook een manga deel 13 waar de echte naam van L in voor komt en een soort resumé is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik dus niet gezien O_o Chapter 108 gezien verder niets? PM maybe? =oAll wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon![]()
Ik zag net even een paar pagina's, dat is alles. Ik volg de engelse versie niet, maar de nederlandse en die is nog lang niet afgelopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef rakotto het volgende:
Dat heb ik dus niet gezien O_o Chapter 108 gezien verder niets? PM maybe? =o![]()
Zo, net ff laatste ep gekeken. Moet zeggen dat dit 1 van de betere animes is die ik heb gevolgd sinds een lange tijd. Nooit gedacht dat goed dialoog een anime zooo spannend kon maken.
Oh er zijn 2 films? dat wist ik niet, klinkt goed, binnenkort maar ff kijken![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:58 schreef Bura het volgende:
[..]
Manga gaat ook ietsje verder volgens mij...Ik lees geen manga's maar wist wel dat er een extra deel was, nummertje 13 dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aah okay. Naja, ik heb de engels gevolgd. Hehe, ben er beniewd naar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef Bura het volgende:
[..]
Ik zag net even een paar pagina's, dat is alles. Ik volg de engelse versie niet, maar de nederlandse en die is nog lang niet afgelopen.
Deel 12 moet officieel nog uitkomen in het engels. Deel 13 ("How to read") ook. Had ergens gelezen dat het nog dit jaar zou worden.![]()
Ik ben ff onduidelijk geweest.Ik heb de translations gelezen.
net pas de laatste episode gekeken maar WAUW! geweldig einde vind ik het.
(moet zeggen dat ik zelf als optie nog had dat Near zn hele team liet afslachten door Light en dat er daarna soort AT binnen zou komen stormen, maar dit was eigenlijk zelfs mooier)![]()
Prachtige einde inderdaad. Alhoewel het ietsjes anders ging dan de Manga versie. Daar had ik pas tranen in mijn ogen.
Het einde was echt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:41 schreef hehe het volgende:Helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we wisten waar we mee bezig waren, zou het geen onderzoek heten. -Albert Einstein![]()
Oh, en de derde soundtrack vind ik persoonlijk erg slecht. Ik vind maar 3 nummers leuk:
15 - Modotta Light
25 - Toward the Climax
27 - Misa no Uta
Ik vond bij de tweede soundtrack veel meer nummers leuk. Deze raad ik dan ook aan.
Bij deze wil ik graag nog even kwijt dat ik het de meest briljante serie die ik ooit gezien heb vind.Als we wisten waar we mee bezig waren, zou het geen onderzoek heten. -Albert Einstein![]()
Ik vond heel veel nummers leuk van de 3e OST.
2. L
3. L no Kako
4. Near no Theme
5. Mello
9. Mello no Theme
18. Near 2
22. Misa no Uta (orchestra version)
24. Trifling Stuff
25. Toward the Climax
28. Coda ~ Death Note![]()
Eindelijk het laatste deel gezien van deze supergave serie! Ik moet zeggen dat ik het een beetje jammer vond, het leek wel wat afgeraffeld op een gegeven moment. Een mooi einde en ik hoop dat minderwaardige spin-offs ons bespaard zullen blijven.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Schop.
Heb bijna de afleveringen vanaf waar ik gebleven was binnen. Moet het van mezelf weer oppakken.![]()
![]()
Echt vet. Ik begin meteen Death Note te missen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0ArtiA6DP9s
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.![]()
Op box staat een verzameltorrent dus leef je uit met een herhalingquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Echt vet. Ik begin meteen Death Note te missen.![]()
Hmm die moet ik nog steeds kijken
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: