Ah. Thanks.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:26 schreef koffiegast het volgende:
weet je wat daar staat met die 40 ?
40 'discard',
eerste zin is mobiele telefoon サイトキーワード = site keyword (vermoed ik)
eronder:
menu -> tv -> naamzenderwaarsch -> deathnote
ik denk dus dat het zeg maar voor de mobiele telefoon site is als keyword:40 discard
in japan schijnt vaak met mobiele telefoon ook sites worden bezocht (zo'n speciaal afbeelding op sites zelf zodat telefoons de informatie gelijk op kunnen nemen enzo)
series zijn normaal 12 of 24, omdat 12 zeg maar 1 tv seizoen is (althans zo heb ik me laten inlezen)
Elke keer dat lachen proberen in te houden met die waanzinnige blik. Creepy!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:06 schreef Space-Chinees het volgende:
Die grijns van Light op zijn gezicht. Gruwelijk mooi.![]()
Straks heeft Near Mikami omgekochtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef wdn het volgende:
Die lach verpest het voor hem indien Near nog iets heeft gedaan.
Hij had zich in moeten houden.
Of L leeft nog, of de volgende letter van het alfabet komt in beeld, na K, L, M en N. Ooeeeehhhh.... spooky! Of Light wordt een death-god... of .. of...quote:
Als Near toch gelijk heeft is Light de pineut, omdat hij op de laatste seconde zei "Near, ik heb gewonnen (of iets dergelijks).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:06 schreef wdn het volgende:
Die lach verpest het voor hem indien Near nog iets heeft gedaan.
Hij had zich in moeten houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: spoiler ep 36Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is zeer tof
Camera over de pen heen alsof er veel energie vrij komt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:16 schreef Bura het volgende:
[..]
Als Near toch gelijk heeft is Light de pineut, omdat hij op de laatste seconde zei "Near, ik heb gewonnen (of iets dergelijks).
37Near, it's totally your loss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef Qunix het volgende:
De animatieSowieso is de hele serie door de animatie extreem goed geweest imoSPOILER: spoiler ep 36Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is zeer tof
Inderdaad, die is behoorlijk naar de achtergrond verschoven. Heerlijk,dat commentaar van 'm altijd.quote:
Hij komt terugquote:
Eens jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
is zeer tof
[/spoiler]
Sowieso is de hele serie door de animatie extreem goed geweest imo
Ik wacht op baka updates...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eerste deel van ep. 37 is gesubbed op stormberry.tv maar ik wacht toch maar even op de Ruberia versie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:38 schreef Clyde_Frog het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:22 schreef wdn het volgende:
Zucht![]()
Wat een serie.Had eigenlijk iets verwacht in de trandt van: Light gaat dood, wordt een shinigami omdat hij de note heeft gebruikt en killed dan Near en co uit wraak omdat hij niet tegen zijn verlies kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miniature Replica Soldier,
Sure to be one.... Deadly Encounter!
Minitature Replica Soldier,
No Fortress can hold him back!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef Bura het volgende:
Film 2 gezien.
The last name:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat kan niet, want dat werd in aflevering 1 zo'n beetje al gezegd. mensen die de deathnote gebruiken worden géén shinigami.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:43 schreef Aeterna het volgende:
[..]
Had eigenlijk iets verwacht in de trandt van: Light gaat dood, wordt een shinigami omdat hij de note heeft gebruikt en killed dan Near en co uit wraak omdat hij niet tegen zijn verlies kan.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef Bura het volgende:
Film 2 gezien.
The last name:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zon mooie scene in afl 37 vond ikquote:1. Death Image
2. L
3. L no Kako
4. Near no Theme
5. Mello
6. Mello 2
7. Action
8. L no Shisou
9. Mello no Theme
10. Taiji
11. Near
12. Misa
13. Misa no Video
14. Misa no Kodoku
15. Modotta Light
16. Gishin
17. Saiku
18. Near 2
19. Light no Engi
20. Misa no Kimochi
21. Chichi no Shi
22. Misa no Uta (orchestra version)
23. Mikami Concertino
24. Trifling Stuff
25. Toward the Climax
26. Misa no Uta (Piano solo)
27. Misa no Uta
28. Coda ~ Death Note
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt de beste anime die ik ooit heb gezien, imho ^^ Binnekort maar eens de laatste paar volumes van de Manga kopen die ik nog niet heb.
De films heb ik al gezien. Ze vielen wel wat tegen maar slecht vond ik ze ook beslist niet.L です
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Lawliet het volgende:Ik had eigenlijk verwacht dat Aizawa degene zou zijn die Light zou arresteren/neer schieten.Dat was toch degene die Light het meest verdachte en het minst vertrouwde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt de beste anime die ik ooit heb gezien, imho ^^ Binnekort maar eens de laatste paar volumes van de Manga kopen die ik nog niet heb.
De films heb ik al gezien. Ze vielen wel wat tegen maar slecht vond ik ze ook beslist niet.
Maar dat het juist Matsuda was, vond ik extra mooi. Hij was altijd degene die het meest in Light geloofde. En dus zich het meest veraden voelde.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Lawliet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Bura het volgende:
[..]
[/spoiler]
Dat wordt misschien een OVA. Er is ook een manga deel 13 waar de echte naam van L in voor komt en een soort resumé is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manga gaat ook ietsje verder volgens mij...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat wordt misschien een OVA. Er is ook een manga deel 13 waar de echte naam van L in voor komt en een soort resumé is.
Ik zag net even een paar pagina's, dat is alles. Ik volg de engelse versie niet, maar de nederlandse en die is nog lang niet afgelopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef rakotto het volgende:
Dat heb ik dus niet gezien O_o Chapter 108 gezien verder niets? PM maybe? =o
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:58 schreef Bura het volgende:
[..]
Manga gaat ook ietsje verder volgens mij...Ik lees geen manga's maar wist wel dat er een extra deel was, nummertje 13 dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aah okay. Naja, ik heb de engels gevolgd. Hehe, ben er beniewd naar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef Bura het volgende:
[..]
Ik zag net even een paar pagina's, dat is alles. Ik volg de engelse versie niet, maar de nederlandse en die is nog lang niet afgelopen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:41 schreef hehe het volgende:Helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als we wisten waar we mee bezig waren, zou het geen onderzoek heten. -Albert Einstein
Echt vet. Ik begin meteen Death Note te missen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0ArtiA6DP9s
Op box staat een verzameltorrent dus leef je uit met een herhalingquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:40 schreef Gabry het volgende:
[..]
Echt vet. Ik begin meteen Death Note te missen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |