Blijven proberen. Had ik ook problemen mee toen ik de anime OP wilde veranderen. Dat wiki zuigt. Je caché, geschiedenis etc. wissen wil ook soms helpen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:49 schreef koffiegast het volgende:
Ff vraagje over wiki, keb nu aangepast en krijg melding dat het een nakijkpagina is, hoe voer ik de stuff door?
begin gek te worden nu, niets helptquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Blijven proberen. Had ik ook problemen mee toen ik de anime OP wilde veranderen. Dat wiki zuigt. Je caché, geschiedenis etc. wissen wil ook soms helpen.
lol, Parents Strongly Cautioned staat er ook zo bijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:46 schreef Qunix het volgende:
Nu is ook Death Note gedubt in het Engels. Zie hier de trailer: http://www.direct2drive.com/Search.aspx?SearchTerm=death%20note
BWHAHAHHAAHAquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:03 schreef Bura het volgende:
Lieve help, wat is de dub ERG. L zijn misvormde stem kan zo in Saw D; En ugh, wat een verschrikkelijke stemmen gewoon... gatverdamme.
Ik heb een natuurlijke afkeer voor engelse dubs maar dit is gewoon belachelijk?![]()
Intussen even wachten op afl 31![]()
Dubs is dat de orginele stem in de orginele taal vervangen wordt door één in andere taal (van het land waar het wordt uitgezonden.) Zoals bij anime Japans gedubt wordt door Engels. Of in Duitsland Engels door Duits. etc.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:48 schreef Operc het volgende:
wat zijn dubs? en kan iemand me uitleggen waarom mijn post in dit topic opeens weg was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvps worden regelmatig deleted :/quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:48 schreef Operc het volgende:
wat zijn dubs? en kan iemand me uitleggen waarom mijn post in dit topic opeens weg was?
Het zijn nog 6 afleveringen, dus er kan nog vanalles gebeurenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:37 schreef koffiegast het volgende:
geweldige aflevering 31
geeft weer een mooie wending, maar ik vraag me nu echt af hoe ze nog gaan fixen om op 37 te eindigen? Lijkt me niet...!
Zeker doen!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef n00cL30n het volgende:
Ziet er wel gaaf uit, misschien dat ik maar eens wat afleveringen moet gaan scoren.
Misschien een hele verkeerde vraag, maar .... waar te verkrijgen.... teasers, episodes.quote:
Ik PM je wel even, het schijnt dat je daar niet over mag praten hoewel het wel aan de legale kant ligt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien een hele verkeerde vraag, maar .... waar te verkrijgen.... teasers, episodes.
(En nee... het hoeft absolute geen warez vraag/aanbod spel te zijn voor mij!)
kun je dat voor mij ook doen toevallig?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik PM je wel even, het schijnt dat je daar niet over mag praten hoewel het wel aan de legale kant ligt.
Geen idee, ik ga de manga volgende maand pas kopen he.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:14 schreef woutabest het volgende:
Om heel eerlijk te zijn lijkt me de anime leuker dan de originele manga, klopt dat?
Dat kan maar manga wordt ook wel eens in het engels gelezen door fansquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:20 schreef Bura het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga de manga volgende maand pas kopen he.![]()
DOKO? waar/quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:04 schreef Bura het volgende:
Even een legaal berichtje (ik heb t wel al in de vorige topics vermeld); de Death Note manga ligt volgende maand in de winkels (volume 1 en 2 tegelijk).![]()
Ik koop geen engelse manga die in ook in Nederland uitgegeven gaat worden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:21 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat kan maar manga wordt ook wel eens in het engels gelezen door fans
ik heb 1 volume van de mangaquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:14 schreef woutabest het volgende:
Om heel eerlijk te zijn lijkt me de anime leuker dan de originele manga, klopt dat?
weliswaar zelfs via de media (die vermoordt werd) heeft hij zijn keuze gemaakt!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die Near is echt cool.Bijna nog cooler dan L.
Maar ik vond de twist met het opeens uit de lucht vallen van een nieuw personage eigenlijk maar erg matig. Light zit in het nauw, en dan doet die opeens iets wat hij eerder echt nooit zou hebben gedaan. Hij staat zijn notebook af aan een onbekende derde.
quote:"I would search te TV for people speaking about Kira, someone who worhsips Kira from the bottom of their heart, someone who would understand they have been chosen when sent the note"
Hmm okay dan zal het welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Op het einde vertelt Light toch echt duidelijk dat hij hem heeft uitgepikt aan de hand van de tv.
[..]
Vergeten we Yotsuba nu?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar ik vond de twist met het opeens uit de lucht vallen van een nieuw personage eigenlijk maar erg matig. Light zit in het nauw, en dan doet die opeens iets wat hij eerder echt nooit zou hebben gedaan. Hij staat zijn notebook af aan een onbekende derde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |