SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tvps worden regelmatig deleted :/quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:48 schreef Operc het volgende:
wat zijn dubs? en kan iemand me uitleggen waarom mijn post in dit topic opeens weg was?
Het zijn nog 6 afleveringen, dus er kan nog vanalles gebeurenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:37 schreef koffiegast het volgende:
geweldige aflevering 31
geeft weer een mooie wending, maar ik vraag me nu echt af hoe ze nog gaan fixen om op 37 te eindigen? Lijkt me niet...!
Zeker doen!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:32 schreef n00cL30n het volgende:
Ziet er wel gaaf uit, misschien dat ik maar eens wat afleveringen moet gaan scoren.
Misschien een hele verkeerde vraag, maar .... waar te verkrijgen.... teasers, episodes.quote:
Ik PM je wel even, het schijnt dat je daar niet over mag praten hoewel het wel aan de legale kant ligt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Misschien een hele verkeerde vraag, maar .... waar te verkrijgen.... teasers, episodes.
(En nee... het hoeft absolute geen warez vraag/aanbod spel te zijn voor mij!)
kun je dat voor mij ook doen toevallig?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik PM je wel even, het schijnt dat je daar niet over mag praten hoewel het wel aan de legale kant ligt.
Geen idee, ik ga de manga volgende maand pas kopen he.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:14 schreef woutabest het volgende:
Om heel eerlijk te zijn lijkt me de anime leuker dan de originele manga, klopt dat?
Dat kan maar manga wordt ook wel eens in het engels gelezen door fansquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:20 schreef Bura het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga de manga volgende maand pas kopen he.![]()
DOKO? waar/quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:04 schreef Bura het volgende:
Even een legaal berichtje (ik heb t wel al in de vorige topics vermeld); de Death Note manga ligt volgende maand in de winkels (volume 1 en 2 tegelijk).![]()
Ik koop geen engelse manga die in ook in Nederland uitgegeven gaat worden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:21 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dat kan maar manga wordt ook wel eens in het engels gelezen door fans
ik heb 1 volume van de mangaquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:14 schreef woutabest het volgende:
Om heel eerlijk te zijn lijkt me de anime leuker dan de originele manga, klopt dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |