Iets boven deze post zegt hij dat ze een nieuwe subber hebben gevonden! Hoezee!quote:Comment posted by mpr AUSTRALIA on June 6th, 2007 2:37 am
Kenichi 26+27 will both be released today my time(GMT+10)
Death Note should be back to it’s same speed and be released today if everything goes right.
Kuro-Hana kan hem elk moment releasen nu...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef Rijstbal het volgende:
Op welke dag komt 34 nou uit?
In japan zijn de afleveringen elke dinsdag (34 was op 5 juni), en meestal zijn er een aantal sites die hem dan gelijk dubbe (zoals storm berry), kuro-hana heeft hem meestal op donderdagquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:16 schreef Rijstbal het volgende:
Op welke dag komt 34 nou uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wie zal Light uiteindelijk kiezen, Amane Misa of Takada Kiyomi?!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef woutabest het volgende:
Nog 3 afleveringen, zal Light gepakt worden of kan hij zijn nieuwe wereld voorgoed veranderen?
Hij gaat Mello kiezen!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:41 schreef Bura het volgende:
[..]
En wie zal Light uiteindelijk kiezen, Amane Misa of Takada Kiyomi?!![]()
Als ik hem was zou ik niet kiezen, maar gewoon doorgaan zoals hij bezig isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:41 schreef Bura het volgende:
[..]
En wie zal Light uiteindelijk kiezen, Amane Misa of Takada Kiyomi?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:59 schreef Bura het volgende:Mag ik even zeggen dat ik je avatar heel mooi vind? ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Morgen of vrijdag de nieuwe Death Note. Ik kan echt niet wachten XD Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren!L です
http://stormberry.tv/watchTV.php?pl=deathnotequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:22 schreef Lawliet het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat ik je avatar heel mooi vind? ^^
OT: Morgen of vrijdag de nieuwe Death Note. Ik kan echt niet wachten XD Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren!
De naam van L.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:22 schreef Lawliet het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat ik je avatar heel mooi vind? ^^
OT: Morgen of vrijdag de nieuwe Death Note. Ik kan echt niet wachten XD Ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |