Ho ho ho, merry christmas.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Een vrouw een wijf noemen is wel zo ontzettend respectloos dat ik van harte hoop dat je gedoemd bent het voor eeuwig bij handwerk te moeten houden.
Voor die enkele keer dat dat gebeurt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Bezoek eens je huisarts, die kan mogelijk doorverwijzen, het is namelijk nergens voor nodig om je zo te voelen. Of je rookt of niet staat daar los van.
Een poging? Een poging???quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:15 schreef EggsTC het volgende:
ik denk dat ik ook maar een poging ga wagen
ik heb meer dat ikeen peuk wil dan dat ik moet, en dan denk ik: nee, ik wil helemaal nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:18 schreef EggsTC het volgende:
Hoe vechten jullie tegen dat irritante gevoel dat je een peuk moet? En hoelang duurt dat ongeveer?
Als ik eenmaal eraan denk dat ik gestopt ben dan blijft het door mn hoofd spoken
Dat heb ik ook vaak, te vaak.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef dewitteparel het volgende:
woei, ook als ik dronken ben niet gerookt:D:D
Dat eerst.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:22 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
dat je dronken bent, of dat je dan niet rookt?![]()
Laat die laatste dan ook gewoon achterwege.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:28 schreef pleeborstel het volgende:
Ik ga zo mijn laatste gore peuk oproken, en that's it.
Ik baal er gewoon helemaal van, kan me ook niet 1 sigaret herinneren waarvan ik echt genoten heb![]()
En hoe gaat het nu met je, 20 minuten na je laatste peuk?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:28 schreef pleeborstel het volgende:
Ik heb zojuist besloten te stoppen met roken.
Ik walg ervan dat ik naar een asbak ruik, dat mijn huis naar een asbak ruikt, dat ik mijn eigen gezondheid in gevaar breng, dat ik op zondagmorgen naar de benzinepomp moet om peuken te halen omdat ik anders de dag niet door kom.
Ik baal er gewoon helemaal van, kan me ook niet 1 sigaret herinneren waarvan ik echt genoten heb![]()
Roken![]()
![]()
![]()
Tevens TVP
Prima, ik ben blij dat ik niet meer hoef te rokenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En hoe gaat het nu met je, 20 minuten na je laatste peuk?
Zoals angel of death ook zegt, donderstraal dat ding gewoon weg.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:28 schreef pleeborstel het volgende:
Ik heb zojuist besloten te stoppen met roken.
Ik walg ervan dat ik naar een asbak ruik, dat mijn huis naar een asbak ruikt, dat ik mijn eigen gezondheid in gevaar breng, dat ik op zondagmorgen naar de benzinepomp moet om peuken te halen omdat ik anders de dag niet door kom.
Roken![]()
![]()
![]()
Tevens TVP
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:31 schreef mvdlubbe het volgende:
Zo, zijn er alweer een paar mensen begonnen?
Weten dat je ook zonder peuken paffen de wereld aan kan. (oeh ok, daarin geloven is wel wat pittiger maar het kan!!!)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:09 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Praat nog eens op me in!?? Ik wil ook weer op dit lijstje
Meer!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:41 schreef kless het volgende:
[..]
Weten dat je ook zonder peuken paffen de wereld aan kan. (oeh ok, daarin geloven is wel wat pittiger maar het kan!!!)
Nog meer!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:12 schreef kless het volgende:
Niet meer op hoeven te passen wat je doet met die vuurkegel
quote:Waarom?
Waarom is nicotine, en al die andere troep die in shag/peuken zit zo fucking verslavend?![]()
Waarom?
Waarom ben ik ooit met die gore troep begonnen?![]()
Men schrijve den tweeden Juni twee-duizend-en-zeven.
Het zijnde zeven-tien uren en dertien minuten.
Ene Zaterdag.
Ik zit hier te trillen, zweten, gek te worden van de verschrikkelijke drang naar een sigaret.![]()
Exact (Okay, ongeveer) 18 uur geleden heb ik mijn laatste peuk uitgedrukt.![]()
Me niet beseffende dat het zó moeilijk zou zijn om te stoppen. Echt te stoppen.
Niet af en toe nog een peukje. Nee, niets van dat. Alles weg gegooit wat ik nog had aan rookwaren.
16 jaar lang heb ik gerookt. Met 2 pauzes: 1 van 1 jaar en 1 van een paar maanden
16 jaar lang mijn longen vervuild en mijn lichaam opengesteld aan verslaving.
16 jaar lang...
En na nog geen dag verlang ik er al weer naar.![]()
Het vleesch isch schwak. Althans dat van mij.
Het vleesch wenscht gerookt ende vergiftigd te worden.
Het vleesch kan in de schtront zakken.![]()
Hoe sleep ik mij hier door heen?
Wanneer komt het ergste?![]()
Hoe voorkom ik dat ik dicht groei?![]()
Maar het aller belangrijkste: Hoe voorkom ik dat ik weer begin?![]()
Help!??![]()
DaBuzzzz je moet gewoon stoppen. Dan stink je niet meer. Worden je tanden weer wit. Je krijgt meer adem, je hoeft niet meer elke ochtend te roggelen, je conditie wordt beter, je houdt veeeeeeeeeel geld in je zak, je huis stinkt niet meer, je huid wordt mooier, iedereen is trots op je dat je het kan (van die jaloerze rokers whehe). Gewoon stoppen dus!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:09 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Praat nog eens op me in!?? Ik wil ook weer op dit lijstje
Niet om 11 uur savonds als een junk door de regen naar de benzinepomp deed het hem voor mij welquote:
Ja dat idd! Wat erg he dat je dat doet voor die dingen. Altijd die stress en sigaretten tellen of je nog wel genoeg had voor de rest van de avond/nacht/volgende ochtendquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet om 11 uur savonds als een junk door de regen naar de benzinepomp deed het hem voor mij wel
De constatering om 2100 dat je er nog maar 4 hebt....the horror!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet om 11 uur savonds als een junk door de regen naar de benzinepomp deed het hem voor mij wel
56 sigaretten kosten maar 6 euro 22? Voor dat geld zou je bijna gaan roken..quote:Op zondag 3 juni 2007 22:44 schreef mien-moeke het volgende:
Two days, 0 minutes and 28 seconds. 56 non smoked cigarettes, ¤ 6,22 saved. Life saved: 4 hours, 40 minutes.
Het gaat al iets beter weer dan gisteren.
Shag, endan het rollen inschatten hèquote:Op dinsdag 5 juni 2007 07:49 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
56 sigaretten kosten maar 6 euro 22? Voor dat geld zou je bijna gaan roken..
Tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:37 schreef DarkElf het volgende:
elf maanden rookvrij vandaag!
Maar maar hoe waarom hoe heb je het kunnen doen?quote:
Dikke prima, en euh waar kwam die mindset vandaan? zo van goh ik ga toch maar lekker wel weer roken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:08 schreef BloodyLotte het volgende:
"Fuck it".
Jij dacht, "ik toon belangstelling"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:37 schreef kless het volgende:
[..]
Dikke prima, en euh waar kwam die mindset vandaan? zo van goh ik ga toch maar lekker wel weer roken?
Zoiets.... beetje zo van oh kay waarom begin je nu nou weer?quote:
waarom dan niet opnieuw opjacht gaan (nee niet naar peuken maar relatie gedoe)quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn relatie ging uit, ik verveelde me. Tja, dan gebeuren die dingen.
ja nee ok. kan ik ook begrijpen. maar zijn sigaretten dan zo leuk ofzo?quote:
... maar er niet mee in stinken!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 10:25 schreef Burdie het volgende:
1 week écht rookvrij nu dus.
Voor geen goud meerquote:
`quote:Op zondag 10 juni 2007 14:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor geen goud meer.
Laatst heb ik gedroomd dat ik een sjekkie draaide, en góór dat ik het vond!
Jaaaa ik voelde me enorm schuldigquote:Op zondag 10 juni 2007 15:15 schreef kless het volgende:
[..]
`
Kut is dat hè, en dan zo schuldbewust wakker worden.
ik droom er gelukkig niet zoveel meer over, totaal maar iets van 4 keer ofzo na het stoppen
Meer zo een teleurstelling dat ik zels in mn dromen geen dicipline heb.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jaaaa ik voelde me enorm schuldig.
Maar ook héél blij toen ik me realiseerde dat het een droom was.
I hear ya!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:27 schreef kless het volgende:
Het gaat nogsteeds prima en goed enzo..
Alleen die extra aangevroten kilos gaan zóóó langzaam weg...
een kilootje extra zoals in de folder stond wel ja...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Hier en daar een kilootje extra is het me wel waard.
+15(pepernoten en chocolade, nu nog +10...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:22 schreef maedel het volgende:
[..]
een kilootje extra zoals in de folder stond wel ja...
maar ik heb het niet over 1 kilo en ook niet over 3.
En nee, ik heb niet extra gesnoept, want dat deed ik al niet.
Dat was 29 april j.l. Ongeveer een week volgehouden toen, maar jammerlijk gefaald. Onvoldoende motivatie, een omgeving met heel veel rokers en regelmatig in het buitenland waren de dingen waarom ik weer begonnen was.quote:Op zondag 29 april 2007 00:36 schreef Marsepein het volgende:
Ik wil even melden dat ik zojuist de laatste lichte camel gerookt heb. Ongeveer 7 maanden gerookt, na een stop periode van 7 jaar. En nu ben ik dus weer gestopt.
Ik hoop 1 ding, dat er niet weer 10 Kg bijkomt en ik niet weer 6 maanden nodig heb om er echt af te zijn.
Wens me succes!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:59 schreef Marsepein het volgende:
Om een kort verhaal lang te maken, ik ben vanaf vandaag weer gestopt. En ik ga het volhouden, nooit meer zo'n stinksigaret ... het moet gewoon voorbij zijn.
* avotar die rookt = avotar die niet rookt + 8 kgquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:52 schreef maedel het volgende:
[..]
I hear ya!
Een paar kilo my ass![]()
Het vlóóg er gewoon aan, ik moest na 3 weken al serieus gaan lijnen want er was geen houden aan![]()
Ik ben in 2en halve maand wezen groeien. tot + 15 kgquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:22 schreef avotar het volgende:
[..]
* avotar die rookt = avotar die niet rookt + 8 kg![]()
(na 2 maanden)
euh ,, waar zit het trouwens? Zolang het niet in ribbels/zwembadjes op je pens zit vinden de meeste mannen het sexy genoeg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:55 schreef maedel het volgende:
shit, ik hoopte het voor mijn vakantie wel weer een stuk kwijt te zijn. Maar dat kan ik wel vergeten als ik dat zo lees.
Het gaat eigenlijk heel goed. Er zijn echt uren op een dag dat ik totaal niet aan roken denk. Het werkt echt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:21 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Mijn schoonvader is zo na 60 jaar roken (ja, het zal z'n reden gehad hebben, ik was ook niet meer gestopt hoor) gestopt met heel veel roken. Zo'n laserbehandeling gedaan en nooit meer gerookt. Nergens last van gehad.
Dus, ik geef je een goede kans![]()
Dat heb ik ook! Ik verveel me en op één of andere manier vond ik mijn leven leuker toen ik rookte... ? Heel vreemd...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
* ziggyziggyziggy meldt zich weer eens
Inmiddels al vier maanden gestopt, eigenlijk al sinds die eerste weken al geen neiging meer om een peuk op te steken. (Voor de beeldvorming: ik heb dertien jaar lang een pakje per dag gerookt)
Inmiddels wel een kilo of acht, negen aangekomen, en ik moet zeggen dat alles een stuk saaier is geworden sinds ik ben gestopt. Of dat komt doordat ik ruim twee uur per dag niet meer verspil aan roken, of dat er chemisch iets veranderd is door het ontbreken van de sigaretten, weet ik niet, maar ik verveel me al maanden dood.
Ik heb dat ook. Soort rebels imago ofzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef ennuik het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Ik verveel me en op één of andere manier vond ik mijn leven leuker toen ik rookte... ? Heel vreemd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |