Je hebt streamsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef shmoopy het volgende:
Op en neer springen met zoveel gewicht op je schouders, da's ontzettend slecht voor je rug, wie verzint zoiets?!
Die amateur Carlos. Waarom denk je dat Jaap niet meedoet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef shmoopy het volgende:
Op en neer springen met zoveel gewicht op je schouders, da's ontzettend slecht voor je rug, wie verzint zoiets?!
Lieke weet er ook vrij veel van, dus als het echt slecht zou zijn, had ze het niet gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef shmoopy het volgende:
En hij staat al in de top 1000 van grootste sites van Nederland. Meer dan een miljoen bezoekers.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:04 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft bericht van zijn administrator, hij heeft 138 groupies!
Lieke is zeer goed getraind, en daarom zal het bij haar misschien geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke weet er ook vrij veel van, dus als het echt slecht zou zijn, had ze het niet gedaan denk ik.
Ze lijkt me eigenwijs genoeg om dan wel even te melden dat het slecht is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is zeer goed getraind, en daarom zal het bij haar misschien geen kwaad kunnen.
Of hetzelfde bij de rest opgaat is een tweede.
Dit is toch een eliminatie-spel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lijkt me eigenwijs genoeg om dan wel even te melden dat het slecht is.
Oh gelukkig zag jij het ook!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef Disana het volgende:
Er was een onbekende boezem in beeld.
Zijn er dan geen horren? Zo nee, gauw bestellen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners hebben ook al last van vliegen. Ik heb er hier ook al flink wat naar de andere wereld geholpen.
Ja, Natasia zei zoiets als 'ze zouden al weg zijn, maar ze zitten er nog'.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh gelukkig zag jij het ook!
Ik dacht, wie heeft er een zwart t shirt met witte stipjes aan? Niemand!
Er zat wel een microfoontje aan het t shirt met de mooie borsten.
Natas spreek haar audio dagboek in en heeft het ook over iets dat komen gaat!
Jaaaa.quote:
Aaienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
Erictie geeft ook een paar petsen tegen de bokszuil..
N.B. of was het schoonpoetsen?![]()
En mensen ongevraagd betasten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
AaienAch, maar Eric is weer goed in luisteren en troosten.
Brian werd er zelf anders ook helemaal vrolijk van hoor, die zangles die ons naar de fles deed grijpen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer bij gelezen (gaat de laatste tijd steeds sneller)
Wat heerlijk om die negatieve berichten over Brian te lezen, daar word ik harstikke vrolijk van
Om de bewoners te laten fitnessen is op zich een goed idee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Toch snap ik niet dat ze zoveel onzin in de dagprogrammering gooien. Al dat trainen met Carlos is ook volkomen zinloos. Levert geen enkel tv momentje op. Wat willen de makers nou dan???
Dat het programma een langzame dood sterft ????quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Toch snap ik niet dat ze zoveel onzin in de dagprogrammering gooien. Al dat trainen met Carlos is ook volkomen zinloos. Levert geen enkel tv momentje op. Wat willen de makers nou dan???
Die heb ik ook al lang niet meer gezien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Om de bewoners te laten fitnessen is op zich een goed idee.
In de vorm van lessen zoals van Melissa is het voor hen en de kijkers wel plesanter imho.
Wanneer gaat Jaap zijn terror nu eens echt inzetten tegen Brian?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
Brian: die korstjes deed je ook niet expres
J: Nee
B: Ruim die dan op
J: Nee
Second Life?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners hebben ook al last van vliegen. Ik heb er hier ook al flink wat naar de andere wereld geholpen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
Brian weer met zn theorie dat Eric aankomt omdat ie Jaap pest..... en Jaap komt aan omdat ie Carlos pest......
Heel jammer want ze vonden zowel de lessen als Melissa zelf bijzonder leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb ik ook al lang niet meer gezien.
Ik vond het ook wel aardig om naar te kijken. Zou ze afgeserveerd zijn?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Heel jammer want ze vonden zowel de lessen als Melissa zelf bijzonder leuk.
Ze waren na die sessies altijd heel opgewekt en positief, en dat werkt natuurlijk voor het programma.
Let op, zometeen zegt 'ie weer 'En het grappige is'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef petraa het volgende:
B: zie je wat ik je vandaag zei, huub, eric blalblabla
Misschien wil ze gewoon betaald krijgen, en vindt 10 dat de exposure voldoende is, don't know..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel aardig om naar te kijken. Zou ze afgeserveerd zijn?
Hij voelt zich weer helemaal het baasje na de complimenten van zangleraar Kris.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
B: Populariteit is belangrijk, je moet Huub van zijn troon slaan. Dus ik snap het wel, dat is belangrijker dan je gezondheid.
Melissa komt niet meer terug. Na de uitvoeing van de wannabee miljonairs met haar dansgroep was het einde Melissa.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel aardig om naar te kijken. Zou ze afgeserveerd zijn?
Oh? Jammer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Melissa komt niet meer terug. Na de uitvoeing van de wannabee miljonairs met haar dansgroep was het einde Melissa.
Bollie kan dus duidelijk zelf niet genoeg motivatie vinden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:35 schreef petraa het volgende:
J; Wil een brief binnenkrijgen dat hij binnen 2 weken 5 kg moet afvallen en als dat niet zo is, dan moet hij 300 cp betalen.
Laat die Bolle maar rollequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Bollie kan dus duidelijk zelf niet genoeg motivatie vinden.
Was me totaal ontgaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Jammer.
Heb je de topic-titel en de openingspost gezien? Even kijken![]()
Hij heeft wel een originele invalshoek, qua grappen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef petraa het volgende:
J: Ik heb vandaag keukendienst, dus wie wat vies maakt ik laat het staan, dus hou alles schoon aub.
Ik kan het totaal niet volgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
Heel nederland weet iets, behalve Natas!!!! Wat dan ?
Met zoveel gefluister tussendoor is het wat moeilijk te volgen. Ik hoorde........een nieuw soort sexen, het was niet de eerste keer.quote:
Volgens mij iets met seks en dan van Brian.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
Heel nederland weet iets, behalve Natas!!!! Wat dan ?
Kan ze beter laten staan, voor straks als de vrouw met de baard op de kermisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef schatje het volgende:
Natasia is haartjes op d'r kin aan het pulken.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef schatje het volgende:
Natasia is haartjes op d'r kin aan het pulken.
Brain Amanda in de tent misschien?, maar dat wist ze toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Over wie of welk sexen heeft Natasja het?
Volgens mij niet, want zij was toen in het huis.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef maril het volgende:
[..]
Brain Amanda in de tent misschien?, maar dat wist ze toch?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Gaat die dorpsgek ook een hoofddoek omdoen?
later werd er toch over gepraat waar natas bij was.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want zij was toen in het huis.
Deep inside heb jij waarschijnlijk een crush op die idioot, want je blijft er naar kijken en luisteren, en het ook nog becommentarieren...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Gaat die dorpsgek ook een hoofddoek omdoen?
Heb jij bionische oren?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:47 schreef Margo37 het volgende:
Het ging over anaal sexen van Brian met Amanda in de tent, daarna zegt Natasja dat het ook al eerder op die manier gebeurt was, had ze van achter.
Dat weet ze wel. Het zal wel over Brians anale voorkeur gaan...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want zij was toen in het huis.
Yep.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
Streams op tilt.
Stream 3 komt niet terug? Zeiden ze soms teveel of mogen we Brian niet als plattelandsmeisje zien?quote:
Hahahaa neeeee, maar heb mijn geluid behoorlijk zacht staan en dan hoor je het soms nog beter dan als het hard staatquote:
Even refreshen, hier alles weer goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef F04 het volgende:
Streams zijn hier ook kut.
Ik heb alles weer terug. Clubje aan tafel, Jaap in kantoor, Creep & Co onzichtbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef F04 het volgende:
Streams zijn hier ook kut.
Ach, je kunt niet alles hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb alles weer terug. Clubje aan tafel, Jaap in kantoor, Creep & Co onzichtbaar gemaakt.
Net een glaasje Chardonnay ingeschoken, Santjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:58 schreef FdW het volgende:
Bijna 5 uur, tijd voor een glas pleegzuster bloedwijn. Proost lotgenoten, de lieftallige doch charmante dames uiteraard in het bijzonder.![]()
Kopje thee, cakeje erbij, pink omhoog. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net een glaasje Chardonnay ingeschoken, Santjes.![]()
Proostquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net een glaasje Chardonnay ingeschoken, Santjes.![]()
Ik kan er niets aan doen , maar mijn tenen zijn bijna krom, die maniertjes van haar brrrrrrquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
Lieke geeft een dieetlesje.
Ofcourse Mrs. Bucket. Toch wel sevies van Royal Doulton?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Kopje thee, cakeje erbij, pink omhoog. Telt dat ook?
It's Bouquet!quote:
Yes dear, can I do something for you?quote:
Alsof ze op Grand Central Station staan, zo hol.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:05 schreef Disana het volgende:
Het is rond die tafel zo 'hol' dat de miljonairs iets moeilijker te verstaan zijn.
Mind the pedestrian Richard!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef FdW het volgende:
[..]
Yes dear, can I help you?
OT, wat een lekker wijf is ons lief Lieke toch.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die terrastafel is idd onbegrijpelijk..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:05 schreef Disana het volgende:
Het is rond die tafel zo 'hol' dat de miljonairs iets moeilijker te verstaan zijn.
De tuin krijgt ook een make-over. Als Jan zich er maar buitenhoudt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Mind the pedestrian Richard!
Ze denken dat er iets gaat gebeuren, buiten worden zaken verplaatst.
Als de redactie hier weer langskomt, vragen we om de oude tafel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof ze op Grand Central Station staan, zo hol.
Die lezen hier en op andere fora echt alles, voor zover niet vertegenwoorigd onder allerlei nicknames.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Als de redactie hier weer langskomt, vragen we om de oude tafel.
Denk je? Goed: oude tafel graag, redactie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Die lezen hier en op andere fora echt alles, voor zover niet vertegenwoorigd onder allerlei nicknames.![]()
Je kunt zien of ze meelurken bij Online users.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk je? Goed: oude tafel graag, redactie.
Wat verbeeldt Brian zich nu weer te zijn met dat hoofddoekje...
Ik ben niet zo van het snoopen... ga jij even kijken?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt zien of ze meelurken bij Online users.![]()
Chocolat therapy van Ben&Jerry's. Voel ik me zometeen ook weer heerlijk. Proostquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:58 schreef FdW het volgende:
Bijna 5 uur, tijd voor een glas pleegzuster bloedwijn. Proost lotgenoten, de lieftallige doch charmante dames uiteraard in het bijzonder.![]()
Nope, nobody there van DGK_REDAKTIEquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het snoopen... ga jij even kijken?![]()
Ah. Volgende keer ook meteen even klagen: twee streams op Carlos en Ratten is teveel van het slechte.quote:
Met de hulp van Ricky Gervais was DGK top geworden!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:17 schreef FdW het volgende:
Eigenlijk had Sjon een Engelsman moeten inzitten die voor de BBC comedies schrijft en/of regisseert.
quote:
Ha. Misschien zijn ze de tafels nu al aan het omwisselenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:19 schreef Ning het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 24 minuten, 58 seconden geleden.
Aantal posts: 711 (gemiddeld 5 per dag)
The Offocequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met de hulp van Ricky Gervais was DGK top geworden!
Waar zie je dat dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:19 schreef Ning het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ivm de ontslagronde van overmorgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. Misschien zijn ze de tafels nu al aan het omwisselen![]()
Wat zijn mijn gegevens?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:19 schreef Ning het volgende:
[..]
Maakt niet uitquote:
Statistiekenquote:
Statistiekenquote:
Dacht dat Wessel al een tijdje gestopt was...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:24 schreef Reza-impreza het volgende:
Ik mis in de sportschool alleen nog dat stemmetje dat om de 15 minuten roept: Van Diepen's dance department op 538
Ik ben nog van de oude stempelquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dacht dat Wessel al een tijdje gestopt was...
Wow, gemiddeld 24 per dag!!! Zeker een hoop onzin wat ik uitkraam!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 20 seconden geleden.
Aantal posts: 1098 (gemiddeld 24 per dag)
Wij posten wel erg vaak in stereoquote:
Immer!quote:
donderdag 29 maart 2007 @ 23:44quote:
Ik durf niet eens bij mezelf te kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wow, gemiddeld 24 per dag!!! Zeker een hoop onzin wat ik uitkraam!!
Iets vaker F5'enquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:27 schreef maril het volgende:
[..]
donderdag 29 maart 2007 @ 23:44
Laatste bezoek: 1 seconde geleden.
Aantal posts: 1099 (gemiddeld 24 per dag)
donderdag 29 maart 2007 @ 23:44quote:
Zal blij zijn voor jou wanneer de grote rondes weer beginnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:31 schreef maril het volgende:
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 9726 (gemiddeld 16 per dag)
Das die van mij en de meeste zijn over wielrennen./schaatsen/ winterspelen en nu de kooi.
Hoef je ook niet bang voor te zijn beide zijn verborgen bij jouquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf niet eens bij mezelf te kijken![]()
Ik wil streams op dat geschreeuw op de achtergrond.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tabula_rasaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:31 schreef daWeasel het volgende:
Wat zei Jaap nou dat hij was? Een Tabula Rasa? Ik zie hem niet echt als een onbeschreven blad.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:33 schreef maril het volgende:
[..]
Hoef je ook niet bang voor te zijn beide zijn verborgen bij jou
De giro is al begonnen lieverd, maar ze hebben al een rustdag.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Zal blij zijn voor jou wanneer de grote rondes weer beginnen.![]()
Zo leer je dus nog eens wat he, terwijl de streams saai zijn. Alhoewel... er is iets in Jaaps broek gekropen, en dat vindt hij ranzig.quote:
Ik denk Jaapquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
Wie draait die lamme muziek nou, Jaap of Nicolaas?
Een drol die heimwee heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo leer je dus nog eens wat he, terwijl de streams saai zijn. Alhoewel... er is iets in Jaaps broek gekropen, en dat vindt hij ranzig.
Zal wel dan. Ze moeten echt eens vaker de frisse lucht in, die twee. Nicolaas zag zojuist dat een dode vlieg werd meegenomen door een andere vlieg.quote:
Een trappende Brian schijnt boeiender te zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:39 schreef Lobasca het volgende:
En wat zijn Huub, Amanda, Eric en Lieke aan het doen?
Op het ''deftige'' tennispark waar ik vroeger met o.a. Monique ( thans dB ) wel eens het wereldgebeuren besprak, was Andre Hazes draaien ''not done'', maar na 01.00 uur .... polonaise met Andre.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, toch niet. In een close-up zag je zojuist het beeld bij Nicolaas. Slechte smaak zeg.
late reactie, maar ik vond Nathanael totaal geen miscast!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
Top 5 ranglijst van absolute miscasting.
Brian, Eric, Palma, Nathanael, Angelique.
Hij had ook een echte boeventroniequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
late reactie, maar ik vond Nathanael totaal geen miscast!
Hij vervulde de rol van badguy met verve. Ik zal hem en zijn manipulaties niet gauw vergeten
Niks om je voor te schamen hoor. Als ik bij mijn vriendin in Frankrijk verblijf , in een enorm kasteel, gaat het na vieren en een flink aantal borrels ook los, onder de vrolijke klanken van André.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Op het ''deftige'' tennispark waar ik vroeger met o.a. Monique ( thans dB ) wel eens het wereldgebeuren besprak, was Andre Hazes draaien ''not done'', maar na 01.00 uur .... polonaise met Andre.![]()
Hij bracht teveel agressie en negativiteit in het programma, dat toch bedoeld was als amusement en niet als pure treitershow. Met name t.a.v. de geplande lengte van het programma is dat killing.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij vervulde de rol van badguy met verve. Ik zal hem en zijn manipulaties niet gauw vergeten
Dat lukt toch aardig, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij bracht teveel agressie en negativiteit in het programma, dat toch bedoeld was als amusement en niet als pure treitershow. Met name t.a.v. de geplande lengte van het programma is dat killing.
Kijkers willen niet over zo'n lange periode geconfronteerd worden met bijna alleen maar agressie en gezeik.
Idd niet. Hij heeft toch samen met Huub gezorgd voor, wat mij betreft, het hoogtepunt tot nu toe. De avond van het fysieke geweld en daarna de terugkomst van Huub in de villa.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Is dat toevallig in de Provence?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen hoor. Als ik bij mijn vriendin in Frankrijk verblijf , in een enorm kasteel, gaat het na vieren en een flink aantal borrels ook los, onder de vrolijke klanken van André.![]()
![]()
![]()
Ik vond het eerste hoogtepunt in DVK van Amanda toen Huub haar van de hik afhielp veel leuker.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd niet. Hij heeft toch samen met Huub gezorgd voor, wat mij betreft, het hoogtepunt tot nu toe. De avond van het fysieke geweld en daarna de terugkomst van Huub in de villa.
Non, Bourgogne, het plaatsje Issy L´Eveque.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik vond het eerste hoogtepunt in DVK van Amanda toen Huub haar van de hik afhielp veel leuker.![]()
Dat deed ze daarstraks ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
Het is blijkbaar ook toegestaan om microfoons af te dekken door Natasja. Het gaat wederom over de anale sex van wifebeater en Amanda. Het schijnt dat Eric het heeft gezien of gehoord, en Amanda daar met Eric over heeft gesproken.
Erictie heeft de juiste neus om anala sex op afstand te ruiken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
Het is blijkbaar ook toegestaan om microfoons af te dekken door Natasja. Het gaat wederom over de anale sex van wifebeater en Amanda. Het schijnt dat Eric het heeft gezien of gehoord, en Amanda daar met Eric over heeft gesproken.
Zijn die bouwvakkers nog steeds niet klaarquote:
Eric en Amanda hadden er laatst een gesprekje over, dat Brian wel erg anaal gericht was tijjdens de sex en dat zij dacht dat ie misschien weleens bi zou kunnen zijn. Ik vraag me af hoe Natas hier vanaf weet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
Van mij geen support meer voor Lieke als ze kunstgrepen laat toepassen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef beequeen het volgende:
Huub is er mordicus tegen, dat Lieke haar borsten wil vergroten. Volgens Huub is dat ingegeven door de FEBO, net als de extentions. Ik geef Huub groot gelijk.
Maar een stevige sportbeha doet wonderenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Van mij geen support meer voor Lieke als ze kunstgrepen laat toepassen.![]()
![]()
![]()
Via haar grote favoriet bij de FEBO misschien?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Eric en Amanda hadden er laatst een gesprekje over, dat Brian wel erg anaal gericht was tijjdens de sex en dat zij dacht dat ie misschien weleens bi zou kunnen zijn. Ik vraag me af hoe Natas hier vanaf weet.
Natas wees met haar duim naar achter toen ze het aan Brian vertelde....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Eric en Amanda hadden er laatst een gesprekje over, dat Brian wel erg anaal gericht was tijjdens de sex en dat zij dacht dat ie misschien weleens bi zou kunnen zijn. Ik vraag me af hoe Natas hier vanaf weet.
"Deftige" mensen hebben doorgaans dan ook een heel slechte smaakquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Op het ''deftige'' tennispark waar ik vroeger met o.a. Monique ( thans dB ) wel eens het wereldgebeuren besprak, was Andre Hazes draaien ''not done'', maar na 01.00 uur .... polonaise met Andre.![]()
Naar d'r fatass? Dat ze daar ook wel door Brian gepakt wil worden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Natas wees met haar duim naar achter toen ze het aan Brian vertelde....
Ze wil gewoon geen ondergoed dragen. Sliploos doet ze nu al en nu wil ze ook nog van de BH afquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een stevige sportbeha doet wonderen![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef Meaghan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Naar d'r fatass? Dat ze daar ook wel door Brian gepakt wil worden?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Naar d'r fatass? Dat ze daar ook wel door Brian gepakt wil worden?
Wanneer zij kunstgrepen laat toepassen hebben ze geen support meer nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:08 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
![]()
Amanda blijft ons overdonderen met haar onuitputtelijke wijsheid.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Dus als je anaal gericht bent tijdens de sex, kun je bijna niet anders dan bi of homo zijn?
Wat een wijsheid weer...
Ze heeft helemaal geen bh nodig toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil gewoon geen ondergoed dragen. Sliploos doet ze nu al en nu wil ze ook nog van de BH af
Ongekendequote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Dus als je anaal gericht bent tijdens de sex, kun je bijna niet anders dan bi of homo zijn?
Wat een wijsheid weer...
Dan moet ze nodig over een borstvergroting beginnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil gewoon geen ondergoed dragen. Sliploos doet ze nu al en nu wil ze ook nog van de BH af
Hear Hear!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:08 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoezo ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:20 schreef FdW het volgende:
Eerste OW voor Lieke!
Morning, having a nice time?quote:
Ik ook en vind het belachelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef beequeen het volgende:
Huub is er mordicus tegen, dat Lieke haar borsten wil vergroten. Volgens Huub is dat ingegeven door de FEBO, net als de extentions. Ik geef Huub groot gelijk.
Derderangs shit dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
Noorse Idols. Daar eindigt ze bij de laatste 30. Dat geeft de zangeres nieuwe moed.
Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan vanaf 18:00 uur de streams!
Hell yeah!quote:
Als Lieke zich door die amateurs van de Febo een boobjob laat aanpraten is ze haar image als frisse next door girl kwijt.quote:
Vanavond komt er een of andere goedkope tietensnol, dus je mist idd niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hell yeah!thanks for asking
Ik lees zo af en toe eens een COS door.. en ik mis nogal enorm veelHeb alleen wederom niets over sancties gelezen.. Jammer genoeg
Heb jij geen streams?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik lees zo af en toe eens een COS door.. en ik mis nogal enorm veelHeb alleen wederom niets over sancties gelezen.. Jammer genoeg
En wederom, mijn waarde collega-Lieke-liefhebbert hebt u het bij het rechte eind!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Lieke zich door die amateurs van de Febo een boobjob laat aanpraten is ze haar image als frisse next door girl kwijt.
Er zijn al teveel knoedoes die aan haar twijfelen, en dan wordt het nog makkelijker haar te taggen.![]()
Lieke is Lieke, en is goed zoals ze nu is.![]()
Viel me ook al op ..quote:
GetL0st zit in Amerika, vandaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb jij geen streams?
Ikke wel, gratis en ik kijk niettis zo saai! En Huub is niet meer zoals hij was, niks meer om voor te kijken... Het boeit me totaal niet wie dat foeilijke huis gaat winnen of die miljoenen
Als wij gedistingeerde ouwe lullen met grote spandoeken op het binnenhof gaan protesteren, halen we de media, en komt het zo vanzelf verder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En wederom, mijn waarde collega-Lieke-liefhebbert hebt u het bij het rechte eind!
Hoe kunnen we Lieke op de hoogte stellen van deze Officiele Waarschuwing?
Ik zit in Los Angeles en ga overmorgen naar Las Vegas voor mijn verjaardagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanavond komt er een of andere goedkope tietensnol, dus je mist idd niks.
Waar zit je eigenlijk in de USA?
Sorry Fokkers, dit is echt OT, maar ik wil het toch even vragen aan GL.
Ik ken toevallig 1 woordquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Viel me ook al op ..![]()
Of hij is een van die rasechte Rotterdammers die vloeiend Mestreechs spreekt, dat kan ook natuurlijk..
Hahaha en ik maar denken dat ik up-to-date benquote:
Top. Wel even inloggen hier overmorgen, dan kunnen we je overladen met felicitaties.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zit in Los Angeles en ga overmorgen naar Las Vegas voor mijn verjaardag
Ben niet in amerika om de streams te volgenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:35 schreef demins het volgende:
[..]
Zou je daar geen streams kunnen zien...?
Niet ergquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hahaha en ik maar denken dat ik up-to-date ben
Sorry Getlost
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top. Wel even inloggen hier overmorgen, dan kunnen we je overladen met felicitaties.![]()
![]()
PWNED!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef itsme het volgende:
sorry even afreageren
Bacterie pompstation drinkwaterbedrijf Hoofddorp
HOOFDDORP (ANP) - In een pompstation van waterbedrijf PWN in Hoofddorp is dinsdag de E-coli bacterie aangetroffen. Het bedrijf heeft daarom inwoners van Haarlem, Haarlemmermeer en omliggende gemeenten aangeraden het leidingwater twee minuten te koken voordat ze het drinken.
Dit meldt het PWN op zijn website. De E-coli bacterie kan maagpijn en diarree veroorzaken. Het PWN onderzoekt hoe de schadelijke bacterie in het pompstation terecht is gekomen. Inwoners uit de regio kunnen wel zonder problemen douchen en wassen, aldus het bedrijf.
Volgens een woordvoerster van het PWN treft de besmetting 170.000 huishoudens in de regio Kennemerland. Vorige week dook de E-coli bacterie al op in een woonwijk in Hoofddorp, maar die besmetting is inmiddels verholpen.
Verder is in Haarlem-Noord een besmetting met de enterococcen-bacterie vastgesteld. Het PWN spoelt de leidingen door om het water schoon te krijgen, aldus de woordvoerster.
godverdegodver![]()
![]()
![]()
Weet je dat nu pas Of merk je het nu pasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef itsme het volgende:
sorry even afreageren
Ik zag dat gisteren maar wist niet dat dat dus ook voor mijn stad (dorp) opging.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je dat nu pas Of merk je het nu pas![]()
kan er iemand een cap maken van die Noorse. pleasequote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:41 schreef Varen het volgende:
Knappe zangeres uit Noorwegen is gearriveerd
Oh las het vrijdag al op geenstijl zie nu dat het gebied is uitgebreid... Koken de handel dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zag dat gisteren maar wist niet dat dat dus ook voor mijn stad (dorp) opging.
Belachelijk al die fouten die ze maken.
En ik heb pijn aan mijn buik![]()
181 km bij mij vandaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef itsme het volgende:
sorry even afreageren
Het schudt teveel, sorryquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
kan er iemand een cap maken van die Noorse. please![]()
Komt nog wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
181 km bij mij vandaanIk hoef niet te koken,nanananana
Gekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:47 schreef Soury het volgende:
Geef dat meisie ff een glaasje Hoofddorps water![]()
Welk ding? Die Norge Bimbo?quote:
leuk meisje, lekker dingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Komt nog wel.![]()
Djiezus wat een ordinair typje. (waarom ben ik eigenlijk verbaast)![]()
Er moet eerst stront in wil het er weer uitkomenquote:
Alsof hij uberhaupt mee kon doen met al die fysieke spellen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
Ja ja. Jaap zou in de laatste ronde voor toelating van Expeditie Robinson hebben gezeten. Maar hij mocht niet door omdat hij met zijn vet voordeel boven anderen zou hebben.
Dat kwam ook in me opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Ze gaat naar Jensen
I concur!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oh is het waar ... Gemist. Vannavond?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:47 schreef Soury het volgende:
Geef dat meisie ff een glaasje Hoofddorps water![]()
Nee hoor, B is niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
I concur!
Alleen jammer van die boobjobs.
Ze had B, daar is toch niks mis mee!
Cupsize does not matter, het gevoel dat er in de juwelen zit is belangrijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
I concur!
Alleen jammer van die boobjobs.
Ze had B, daar is toch niks mis mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |