Hoezo ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:20 schreef FdW het volgende:
Eerste OW voor Lieke!
Morning, having a nice time?quote:
Ik ook en vind het belachelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef beequeen het volgende:
Huub is er mordicus tegen, dat Lieke haar borsten wil vergroten. Volgens Huub is dat ingegeven door de FEBO, net als de extentions. Ik geef Huub groot gelijk.
Derderangs shit dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
Noorse Idols. Daar eindigt ze bij de laatste 30. Dat geeft de zangeres nieuwe moed.
Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan vanaf 18:00 uur de streams!
Hell yeah!quote:
Als Lieke zich door die amateurs van de Febo een boobjob laat aanpraten is ze haar image als frisse next door girl kwijt.quote:
Vanavond komt er een of andere goedkope tietensnol, dus je mist idd niks.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hell yeah!thanks for asking
Ik lees zo af en toe eens een COS door.. en ik mis nogal enorm veelHeb alleen wederom niets over sancties gelezen.. Jammer genoeg
Heb jij geen streams?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hell yeah!thanks for asking
Ik lees zo af en toe eens een COS door.. en ik mis nogal enorm veelHeb alleen wederom niets over sancties gelezen.. Jammer genoeg
En wederom, mijn waarde collega-Lieke-liefhebbert hebt u het bij het rechte eind!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Lieke zich door die amateurs van de Febo een boobjob laat aanpraten is ze haar image als frisse next door girl kwijt.
Er zijn al teveel knoedoes die aan haar twijfelen, en dan wordt het nog makkelijker haar te taggen.![]()
Lieke is Lieke, en is goed zoals ze nu is.![]()
Viel me ook al op ..quote:
GetL0st zit in Amerika, vandaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb jij geen streams?
Ikke wel, gratis en ik kijk niettis zo saai! En Huub is niet meer zoals hij was, niks meer om voor te kijken... Het boeit me totaal niet wie dat foeilijke huis gaat winnen of die miljoenen
Als wij gedistingeerde ouwe lullen met grote spandoeken op het binnenhof gaan protesteren, halen we de media, en komt het zo vanzelf verder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En wederom, mijn waarde collega-Lieke-liefhebbert hebt u het bij het rechte eind!
Hoe kunnen we Lieke op de hoogte stellen van deze Officiele Waarschuwing?
Ik zit in Los Angeles en ga overmorgen naar Las Vegas voor mijn verjaardagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanavond komt er een of andere goedkope tietensnol, dus je mist idd niks.
Waar zit je eigenlijk in de USA?
Sorry Fokkers, dit is echt OT, maar ik wil het toch even vragen aan GL.
Ik ken toevallig 1 woordquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Viel me ook al op ..![]()
Of hij is een van die rasechte Rotterdammers die vloeiend Mestreechs spreekt, dat kan ook natuurlijk..
Hahaha en ik maar denken dat ik up-to-date benquote:
Top. Wel even inloggen hier overmorgen, dan kunnen we je overladen met felicitaties.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik zit in Los Angeles en ga overmorgen naar Las Vegas voor mijn verjaardag
Ben niet in amerika om de streams te volgenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:35 schreef demins het volgende:
[..]
Zou je daar geen streams kunnen zien...?
Niet ergquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hahaha en ik maar denken dat ik up-to-date ben
Sorry Getlost
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top. Wel even inloggen hier overmorgen, dan kunnen we je overladen met felicitaties.![]()
![]()
PWNED!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef itsme het volgende:
sorry even afreageren
Bacterie pompstation drinkwaterbedrijf Hoofddorp
HOOFDDORP (ANP) - In een pompstation van waterbedrijf PWN in Hoofddorp is dinsdag de E-coli bacterie aangetroffen. Het bedrijf heeft daarom inwoners van Haarlem, Haarlemmermeer en omliggende gemeenten aangeraden het leidingwater twee minuten te koken voordat ze het drinken.
Dit meldt het PWN op zijn website. De E-coli bacterie kan maagpijn en diarree veroorzaken. Het PWN onderzoekt hoe de schadelijke bacterie in het pompstation terecht is gekomen. Inwoners uit de regio kunnen wel zonder problemen douchen en wassen, aldus het bedrijf.
Volgens een woordvoerster van het PWN treft de besmetting 170.000 huishoudens in de regio Kennemerland. Vorige week dook de E-coli bacterie al op in een woonwijk in Hoofddorp, maar die besmetting is inmiddels verholpen.
Verder is in Haarlem-Noord een besmetting met de enterococcen-bacterie vastgesteld. Het PWN spoelt de leidingen door om het water schoon te krijgen, aldus de woordvoerster.
godverdegodver![]()
![]()
![]()
Weet je dat nu pas Of merk je het nu pasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef itsme het volgende:
sorry even afreageren
Ik zag dat gisteren maar wist niet dat dat dus ook voor mijn stad (dorp) opging.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je dat nu pas Of merk je het nu pas![]()
kan er iemand een cap maken van die Noorse. pleasequote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:41 schreef Varen het volgende:
Knappe zangeres uit Noorwegen is gearriveerd
Oh las het vrijdag al op geenstijl zie nu dat het gebied is uitgebreid... Koken de handel dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik zag dat gisteren maar wist niet dat dat dus ook voor mijn stad (dorp) opging.
Belachelijk al die fouten die ze maken.
En ik heb pijn aan mijn buik![]()
181 km bij mij vandaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:37 schreef itsme het volgende:
sorry even afreageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |