quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:33 schreef maril het volgende:
[..]
Hoef je ook niet bang voor te zijn beide zijn verborgen bij jou
De giro is al begonnen lieverd, maar ze hebben al een rustdag.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Zal blij zijn voor jou wanneer de grote rondes weer beginnen.![]()
Zo leer je dus nog eens wat he, terwijl de streams saai zijn. Alhoewel... er is iets in Jaaps broek gekropen, en dat vindt hij ranzig.quote:
Ik denk Jaapquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
Wie draait die lamme muziek nou, Jaap of Nicolaas?
Een drol die heimwee heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo leer je dus nog eens wat he, terwijl de streams saai zijn. Alhoewel... er is iets in Jaaps broek gekropen, en dat vindt hij ranzig.
Zal wel dan. Ze moeten echt eens vaker de frisse lucht in, die twee. Nicolaas zag zojuist dat een dode vlieg werd meegenomen door een andere vlieg.quote:
Een trappende Brian schijnt boeiender te zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:39 schreef Lobasca het volgende:
En wat zijn Huub, Amanda, Eric en Lieke aan het doen?
Op het ''deftige'' tennispark waar ik vroeger met o.a. Monique ( thans dB ) wel eens het wereldgebeuren besprak, was Andre Hazes draaien ''not done'', maar na 01.00 uur .... polonaise met Andre.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, toch niet. In een close-up zag je zojuist het beeld bij Nicolaas. Slechte smaak zeg.
late reactie, maar ik vond Nathanael totaal geen miscast!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:34 schreef FdW het volgende:
Top 5 ranglijst van absolute miscasting.
Brian, Eric, Palma, Nathanael, Angelique.
Hij had ook een echte boeventroniequote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
late reactie, maar ik vond Nathanael totaal geen miscast!
Hij vervulde de rol van badguy met verve. Ik zal hem en zijn manipulaties niet gauw vergeten
Niks om je voor te schamen hoor. Als ik bij mijn vriendin in Frankrijk verblijf , in een enorm kasteel, gaat het na vieren en een flink aantal borrels ook los, onder de vrolijke klanken van André.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Op het ''deftige'' tennispark waar ik vroeger met o.a. Monique ( thans dB ) wel eens het wereldgebeuren besprak, was Andre Hazes draaien ''not done'', maar na 01.00 uur .... polonaise met Andre.![]()
Hij bracht teveel agressie en negativiteit in het programma, dat toch bedoeld was als amusement en niet als pure treitershow. Met name t.a.v. de geplande lengte van het programma is dat killing.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij vervulde de rol van badguy met verve. Ik zal hem en zijn manipulaties niet gauw vergeten
Dat lukt toch aardig, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Hij bracht teveel agressie en negativiteit in het programma, dat toch bedoeld was als amusement en niet als pure treitershow. Met name t.a.v. de geplande lengte van het programma is dat killing.
Kijkers willen niet over zo'n lange periode geconfronteerd worden met bijna alleen maar agressie en gezeik.
Idd niet. Hij heeft toch samen met Huub gezorgd voor, wat mij betreft, het hoogtepunt tot nu toe. De avond van het fysieke geweld en daarna de terugkomst van Huub in de villa.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Is dat toevallig in de Provence?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen hoor. Als ik bij mijn vriendin in Frankrijk verblijf , in een enorm kasteel, gaat het na vieren en een flink aantal borrels ook los, onder de vrolijke klanken van André.![]()
![]()
![]()
Ik vond het eerste hoogtepunt in DVK van Amanda toen Huub haar van de hik afhielp veel leuker.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd niet. Hij heeft toch samen met Huub gezorgd voor, wat mij betreft, het hoogtepunt tot nu toe. De avond van het fysieke geweld en daarna de terugkomst van Huub in de villa.
Non, Bourgogne, het plaatsje Issy L´Eveque.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik vond het eerste hoogtepunt in DVK van Amanda toen Huub haar van de hik afhielp veel leuker.![]()
Dat deed ze daarstraks ook.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
Het is blijkbaar ook toegestaan om microfoons af te dekken door Natasja. Het gaat wederom over de anale sex van wifebeater en Amanda. Het schijnt dat Eric het heeft gezien of gehoord, en Amanda daar met Eric over heeft gesproken.
Erictie heeft de juiste neus om anala sex op afstand te ruiken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
Het is blijkbaar ook toegestaan om microfoons af te dekken door Natasja. Het gaat wederom over de anale sex van wifebeater en Amanda. Het schijnt dat Eric het heeft gezien of gehoord, en Amanda daar met Eric over heeft gesproken.
Zijn die bouwvakkers nog steeds niet klaarquote:
Eric en Amanda hadden er laatst een gesprekje over, dat Brian wel erg anaal gericht was tijjdens de sex en dat zij dacht dat ie misschien weleens bi zou kunnen zijn. Ik vraag me af hoe Natas hier vanaf weet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
Van mij geen support meer voor Lieke als ze kunstgrepen laat toepassen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef beequeen het volgende:
Huub is er mordicus tegen, dat Lieke haar borsten wil vergroten. Volgens Huub is dat ingegeven door de FEBO, net als de extentions. Ik geef Huub groot gelijk.
Maar een stevige sportbeha doet wonderenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Van mij geen support meer voor Lieke als ze kunstgrepen laat toepassen.![]()
![]()
![]()
Via haar grote favoriet bij de FEBO misschien?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Eric en Amanda hadden er laatst een gesprekje over, dat Brian wel erg anaal gericht was tijjdens de sex en dat zij dacht dat ie misschien weleens bi zou kunnen zijn. Ik vraag me af hoe Natas hier vanaf weet.
Natas wees met haar duim naar achter toen ze het aan Brian vertelde....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Eric en Amanda hadden er laatst een gesprekje over, dat Brian wel erg anaal gericht was tijjdens de sex en dat zij dacht dat ie misschien weleens bi zou kunnen zijn. Ik vraag me af hoe Natas hier vanaf weet.
"Deftige" mensen hebben doorgaans dan ook een heel slechte smaakquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Op het ''deftige'' tennispark waar ik vroeger met o.a. Monique ( thans dB ) wel eens het wereldgebeuren besprak, was Andre Hazes draaien ''not done'', maar na 01.00 uur .... polonaise met Andre.![]()
Naar d'r fatass? Dat ze daar ook wel door Brian gepakt wil worden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Natas wees met haar duim naar achter toen ze het aan Brian vertelde....
Ze wil gewoon geen ondergoed dragen. Sliploos doet ze nu al en nu wil ze ook nog van de BH afquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een stevige sportbeha doet wonderen![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:06 schreef Meaghan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Naar d'r fatass? Dat ze daar ook wel door Brian gepakt wil worden?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Naar d'r fatass? Dat ze daar ook wel door Brian gepakt wil worden?
Wanneer zij kunstgrepen laat toepassen hebben ze geen support meer nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:08 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
![]()
Amanda blijft ons overdonderen met haar onuitputtelijke wijsheid.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Dus als je anaal gericht bent tijdens de sex, kun je bijna niet anders dan bi of homo zijn?
Wat een wijsheid weer...
Ze heeft helemaal geen bh nodig toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil gewoon geen ondergoed dragen. Sliploos doet ze nu al en nu wil ze ook nog van de BH af
Ongekendequote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Dus als je anaal gericht bent tijdens de sex, kun je bijna niet anders dan bi of homo zijn?
Wat een wijsheid weer...
Dan moet ze nodig over een borstvergroting beginnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil gewoon geen ondergoed dragen. Sliploos doet ze nu al en nu wil ze ook nog van de BH af
Hear Hear!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:08 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |