Je hebt streamsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef shmoopy het volgende:
Op en neer springen met zoveel gewicht op je schouders, da's ontzettend slecht voor je rug, wie verzint zoiets?!
Die amateur Carlos. Waarom denk je dat Jaap niet meedoet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef shmoopy het volgende:
Op en neer springen met zoveel gewicht op je schouders, da's ontzettend slecht voor je rug, wie verzint zoiets?!
Lieke weet er ook vrij veel van, dus als het echt slecht zou zijn, had ze het niet gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef shmoopy het volgende:
En hij staat al in de top 1000 van grootste sites van Nederland. Meer dan een miljoen bezoekers.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:04 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft bericht van zijn administrator, hij heeft 138 groupies!
Lieke is zeer goed getraind, en daarom zal het bij haar misschien geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke weet er ook vrij veel van, dus als het echt slecht zou zijn, had ze het niet gedaan denk ik.
Ze lijkt me eigenwijs genoeg om dan wel even te melden dat het slecht is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is zeer goed getraind, en daarom zal het bij haar misschien geen kwaad kunnen.
Of hetzelfde bij de rest opgaat is een tweede.
Dit is toch een eliminatie-spel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lijkt me eigenwijs genoeg om dan wel even te melden dat het slecht is.
Oh gelukkig zag jij het ook!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef Disana het volgende:
Er was een onbekende boezem in beeld.
Zijn er dan geen horren? Zo nee, gauw bestellen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners hebben ook al last van vliegen. Ik heb er hier ook al flink wat naar de andere wereld geholpen.
Ja, Natasia zei zoiets als 'ze zouden al weg zijn, maar ze zitten er nog'.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh gelukkig zag jij het ook!
Ik dacht, wie heeft er een zwart t shirt met witte stipjes aan? Niemand!
Er zat wel een microfoontje aan het t shirt met de mooie borsten.
Natas spreek haar audio dagboek in en heeft het ook over iets dat komen gaat!
Jaaaa.quote:
Aaienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
Erictie geeft ook een paar petsen tegen de bokszuil..
N.B. of was het schoonpoetsen?![]()
En mensen ongevraagd betasten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
AaienAch, maar Eric is weer goed in luisteren en troosten.
Brian werd er zelf anders ook helemaal vrolijk van hoor, die zangles die ons naar de fles deed grijpen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer bij gelezen (gaat de laatste tijd steeds sneller)
Wat heerlijk om die negatieve berichten over Brian te lezen, daar word ik harstikke vrolijk van
Om de bewoners te laten fitnessen is op zich een goed idee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Toch snap ik niet dat ze zoveel onzin in de dagprogrammering gooien. Al dat trainen met Carlos is ook volkomen zinloos. Levert geen enkel tv momentje op. Wat willen de makers nou dan???
Dat het programma een langzame dood sterft ????quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Toch snap ik niet dat ze zoveel onzin in de dagprogrammering gooien. Al dat trainen met Carlos is ook volkomen zinloos. Levert geen enkel tv momentje op. Wat willen de makers nou dan???
Die heb ik ook al lang niet meer gezien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Om de bewoners te laten fitnessen is op zich een goed idee.
In de vorm van lessen zoals van Melissa is het voor hen en de kijkers wel plesanter imho.
Wanneer gaat Jaap zijn terror nu eens echt inzetten tegen Brian?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
Brian: die korstjes deed je ook niet expres
J: Nee
B: Ruim die dan op
J: Nee
Second Life?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners hebben ook al last van vliegen. Ik heb er hier ook al flink wat naar de andere wereld geholpen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
Brian weer met zn theorie dat Eric aankomt omdat ie Jaap pest..... en Jaap komt aan omdat ie Carlos pest......
Heel jammer want ze vonden zowel de lessen als Melissa zelf bijzonder leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb ik ook al lang niet meer gezien.
Ik vond het ook wel aardig om naar te kijken. Zou ze afgeserveerd zijn?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Heel jammer want ze vonden zowel de lessen als Melissa zelf bijzonder leuk.
Ze waren na die sessies altijd heel opgewekt en positief, en dat werkt natuurlijk voor het programma.
Let op, zometeen zegt 'ie weer 'En het grappige is'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef petraa het volgende:
B: zie je wat ik je vandaag zei, huub, eric blalblabla
Misschien wil ze gewoon betaald krijgen, en vindt 10 dat de exposure voldoende is, don't know..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel aardig om naar te kijken. Zou ze afgeserveerd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |