Het schudt teveel, sorryquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
kan er iemand een cap maken van die Noorse. please![]()
Komt nog wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
181 km bij mij vandaanIk hoef niet te koken,nanananana
Gekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:47 schreef Soury het volgende:
Geef dat meisie ff een glaasje Hoofddorps water![]()
Welk ding? Die Norge Bimbo?quote:
leuk meisje, lekker dingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Komt nog wel.![]()
Djiezus wat een ordinair typje. (waarom ben ik eigenlijk verbaast)![]()
Er moet eerst stront in wil het er weer uitkomenquote:
Alsof hij uberhaupt mee kon doen met al die fysieke spellen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
Ja ja. Jaap zou in de laatste ronde voor toelating van Expeditie Robinson hebben gezeten. Maar hij mocht niet door omdat hij met zijn vet voordeel boven anderen zou hebben.
Dat kwam ook in me opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Ze gaat naar Jensen
I concur!quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hell yeah!thanks for asking
Ik lees zo af en toe eens een COS door.. en ik mis nogal enorm veelHeb alleen wederom niets over sancties gelezen.. Jammer genoeg
Oh is het waar ... Gemist. Vannavond?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:47 schreef Soury het volgende:
Geef dat meisie ff een glaasje Hoofddorps water![]()
Nee hoor, B is niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
I concur!
Alleen jammer van die boobjobs.
Ze had B, daar is toch niks mis mee!
Cupsize does not matter, het gevoel dat er in de juwelen zit is belangrijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
I concur!
Alleen jammer van die boobjobs.
Ze had B, daar is toch niks mis mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |