Je hebt streamsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef shmoopy het volgende:
Op en neer springen met zoveel gewicht op je schouders, da's ontzettend slecht voor je rug, wie verzint zoiets?!
Die amateur Carlos. Waarom denk je dat Jaap niet meedoet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef shmoopy het volgende:
Op en neer springen met zoveel gewicht op je schouders, da's ontzettend slecht voor je rug, wie verzint zoiets?!
Lieke weet er ook vrij veel van, dus als het echt slecht zou zijn, had ze het niet gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:06 schreef shmoopy het volgende:
En hij staat al in de top 1000 van grootste sites van Nederland. Meer dan een miljoen bezoekers.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:04 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft bericht van zijn administrator, hij heeft 138 groupies!
Lieke is zeer goed getraind, en daarom zal het bij haar misschien geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke weet er ook vrij veel van, dus als het echt slecht zou zijn, had ze het niet gedaan denk ik.
Ze lijkt me eigenwijs genoeg om dan wel even te melden dat het slecht is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is zeer goed getraind, en daarom zal het bij haar misschien geen kwaad kunnen.
Of hetzelfde bij de rest opgaat is een tweede.
Dit is toch een eliminatie-spel?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze lijkt me eigenwijs genoeg om dan wel even te melden dat het slecht is.
Oh gelukkig zag jij het ook!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef Disana het volgende:
Er was een onbekende boezem in beeld.
Zijn er dan geen horren? Zo nee, gauw bestellen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners hebben ook al last van vliegen. Ik heb er hier ook al flink wat naar de andere wereld geholpen.
Ja, Natasia zei zoiets als 'ze zouden al weg zijn, maar ze zitten er nog'.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Oh gelukkig zag jij het ook!
Ik dacht, wie heeft er een zwart t shirt met witte stipjes aan? Niemand!
Er zat wel een microfoontje aan het t shirt met de mooie borsten.
Natas spreek haar audio dagboek in en heeft het ook over iets dat komen gaat!
Jaaaa.quote:
Aaienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:22 schreef FdW het volgende:
Erictie geeft ook een paar petsen tegen de bokszuil..
N.B. of was het schoonpoetsen?![]()
En mensen ongevraagd betasten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
AaienAch, maar Eric is weer goed in luisteren en troosten.
Brian werd er zelf anders ook helemaal vrolijk van hoor, die zangles die ons naar de fles deed grijpen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer bij gelezen (gaat de laatste tijd steeds sneller)
Wat heerlijk om die negatieve berichten over Brian te lezen, daar word ik harstikke vrolijk van
Om de bewoners te laten fitnessen is op zich een goed idee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Toch snap ik niet dat ze zoveel onzin in de dagprogrammering gooien. Al dat trainen met Carlos is ook volkomen zinloos. Levert geen enkel tv momentje op. Wat willen de makers nou dan???
Dat het programma een langzame dood sterft ????quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Toch snap ik niet dat ze zoveel onzin in de dagprogrammering gooien. Al dat trainen met Carlos is ook volkomen zinloos. Levert geen enkel tv momentje op. Wat willen de makers nou dan???
Die heb ik ook al lang niet meer gezien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Om de bewoners te laten fitnessen is op zich een goed idee.
In de vorm van lessen zoals van Melissa is het voor hen en de kijkers wel plesanter imho.
Wanneer gaat Jaap zijn terror nu eens echt inzetten tegen Brian?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:32 schreef petraa het volgende:
Brian: die korstjes deed je ook niet expres
J: Nee
B: Ruim die dan op
J: Nee
Second Life?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners hebben ook al last van vliegen. Ik heb er hier ook al flink wat naar de andere wereld geholpen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:33 schreef mootie het volgende:
Brian weer met zn theorie dat Eric aankomt omdat ie Jaap pest..... en Jaap komt aan omdat ie Carlos pest......
Heel jammer want ze vonden zowel de lessen als Melissa zelf bijzonder leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb ik ook al lang niet meer gezien.
Ik vond het ook wel aardig om naar te kijken. Zou ze afgeserveerd zijn?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Heel jammer want ze vonden zowel de lessen als Melissa zelf bijzonder leuk.
Ze waren na die sessies altijd heel opgewekt en positief, en dat werkt natuurlijk voor het programma.
Let op, zometeen zegt 'ie weer 'En het grappige is'quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef petraa het volgende:
B: zie je wat ik je vandaag zei, huub, eric blalblabla
Misschien wil ze gewoon betaald krijgen, en vindt 10 dat de exposure voldoende is, don't know..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel aardig om naar te kijken. Zou ze afgeserveerd zijn?
Hij voelt zich weer helemaal het baasje na de complimenten van zangleraar Kris.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:37 schreef petraa het volgende:
B: Populariteit is belangrijk, je moet Huub van zijn troon slaan. Dus ik snap het wel, dat is belangrijker dan je gezondheid.
Melissa komt niet meer terug. Na de uitvoeing van de wannabee miljonairs met haar dansgroep was het einde Melissa.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel aardig om naar te kijken. Zou ze afgeserveerd zijn?
Oh? Jammer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Melissa komt niet meer terug. Na de uitvoeing van de wannabee miljonairs met haar dansgroep was het einde Melissa.
Bollie kan dus duidelijk zelf niet genoeg motivatie vinden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:35 schreef petraa het volgende:
J; Wil een brief binnenkrijgen dat hij binnen 2 weken 5 kg moet afvallen en als dat niet zo is, dan moet hij 300 cp betalen.
Laat die Bolle maar rollequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Bollie kan dus duidelijk zelf niet genoeg motivatie vinden.
Was me totaal ontgaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Jammer.
Heb je de topic-titel en de openingspost gezien? Even kijken![]()
Hij heeft wel een originele invalshoek, qua grappen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef petraa het volgende:
J: Ik heb vandaag keukendienst, dus wie wat vies maakt ik laat het staan, dus hou alles schoon aub.
Ik kan het totaal niet volgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
Heel nederland weet iets, behalve Natas!!!! Wat dan ?
Met zoveel gefluister tussendoor is het wat moeilijk te volgen. Ik hoorde........een nieuw soort sexen, het was niet de eerste keer.quote:
Volgens mij iets met seks en dan van Brian.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
Heel nederland weet iets, behalve Natas!!!! Wat dan ?
Kan ze beter laten staan, voor straks als de vrouw met de baard op de kermisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef schatje het volgende:
Natasia is haartjes op d'r kin aan het pulken.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:44 schreef schatje het volgende:
Natasia is haartjes op d'r kin aan het pulken.
Brain Amanda in de tent misschien?, maar dat wist ze toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:43 schreef beequeen het volgende:
Over wie of welk sexen heeft Natasja het?
Volgens mij niet, want zij was toen in het huis.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef maril het volgende:
[..]
Brain Amanda in de tent misschien?, maar dat wist ze toch?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Gaat die dorpsgek ook een hoofddoek omdoen?
later werd er toch over gepraat waar natas bij was.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want zij was toen in het huis.
Deep inside heb jij waarschijnlijk een crush op die idioot, want je blijft er naar kijken en luisteren, en het ook nog becommentarieren...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Gaat die dorpsgek ook een hoofddoek omdoen?
Heb jij bionische oren?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:47 schreef Margo37 het volgende:
Het ging over anaal sexen van Brian met Amanda in de tent, daarna zegt Natasja dat het ook al eerder op die manier gebeurt was, had ze van achter.
Dat weet ze wel. Het zal wel over Brians anale voorkeur gaan...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij niet, want zij was toen in het huis.
Yep.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:47 schreef Disana het volgende:
Streams op tilt.
Stream 3 komt niet terug? Zeiden ze soms teveel of mogen we Brian niet als plattelandsmeisje zien?quote:
Hahahaa neeeee, maar heb mijn geluid behoorlijk zacht staan en dan hoor je het soms nog beter dan als het hard staatquote:
Even refreshen, hier alles weer goed.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef F04 het volgende:
Streams zijn hier ook kut.
Ik heb alles weer terug. Clubje aan tafel, Jaap in kantoor, Creep & Co onzichtbaar gemaakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef F04 het volgende:
Streams zijn hier ook kut.
Ach, je kunt niet alles hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb alles weer terug. Clubje aan tafel, Jaap in kantoor, Creep & Co onzichtbaar gemaakt.
Net een glaasje Chardonnay ingeschoken, Santjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:58 schreef FdW het volgende:
Bijna 5 uur, tijd voor een glas pleegzuster bloedwijn. Proost lotgenoten, de lieftallige doch charmante dames uiteraard in het bijzonder.![]()
Kopje thee, cakeje erbij, pink omhoog. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net een glaasje Chardonnay ingeschoken, Santjes.![]()
Proostquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net een glaasje Chardonnay ingeschoken, Santjes.![]()
Ik kan er niets aan doen , maar mijn tenen zijn bijna krom, die maniertjes van haar brrrrrrquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
Lieke geeft een dieetlesje.
Ofcourse Mrs. Bucket. Toch wel sevies van Royal Doulton?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Kopje thee, cakeje erbij, pink omhoog. Telt dat ook?
It's Bouquet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |