Ik ook. Maar de algemene tendens is toch dat supporters wegblijven omdat ze een kaartje moeten kopen. Ik zeur daar dan over want moet je je club niet steunen in voor en tegenspoed? Prima toch dat clubs meer geld verdienen. Wij een paar mooie wedstrijden per seizoen erbij en de clubs wat extra poen in de kas. Win win heet dat.quote:
De opzet mag idd wat bijgeschaafd worden. Het idee van van Gaal is misschien een aardige.quote:De play-off systeem is verschrikkelijk slecht van opzet, met als enig logisch doel meer opbrengsten genereen voor club en commercie. Het enige wat dit systeem als voordeel heeft is dat clubs buiten Ajax, AZ en PSV (op dit moment) een extra kans hebben op de CL voorronde.
Dat weet je van te voren. Die kaart van Gabri was gewoon erg dom en die van Davids trouwens ook, zo niet nog dommer. Davids wist dat ie op scherp stond. En ja een blessure is altijd kut. Dat heeft verder niets met de play-offs te maken.quote:De traditioneel sterkste teams van de competitie hebben hier alleen de nadelen van.
Opeens wordt het hele seizoen bepaalt in twee wedstrijden, waarin je nu dus moet spelen tegen AZ zonder Stam, Gabri en Davids!!!!!!!!!!!!!!
Ik blijf het raar vinden dat Ajax geen kampioen is omdat Ajax over 34 wedstrijden 1 doelpunt te kort komt terwijl er wel 4 punten gepakt worden tegen PSV.quote:Ik heb minder problemen met de doelsaldoregel.
Hoe oud ben je? FF heel serieusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef BonJovi het volgende:
We gaan de play -offs winnen ik had gedroomd dat ik bij Ajax speelden en we wonnen
OMG!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef BonJovi het volgende:
We gaan de play -offs winnen ik had gedroomd dat ik bij Ajax speelden en we wonnen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:13 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de algemene tendens is toch dat supporters wegblijven omdat ze een kaartje moeten kopen. Ik zeur daar dan over want moet je je club niet steunen in voor en tegenspoed? Prima toch dat clubs meer geld verdienen. Wij een paar mooie wedstrijden per seizoen erbij en de clubs wat extra poen in de kas. Win win heet dat.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het geld dat we verliezen door het missen van de CL wordt inderdaad opgevangen door de kaartverkoop en TV gelden
Lul niet zo slap man.
laat ook maarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Geen 20 zoals hij eerder zei daar was ik al achter![]()
Ik ben 22.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik zag laatst dat je een plakplaatje als ajax tattoo had. Vroeger plakte ik ook altijd van die plakplaatjes die bij de kauwgum zaten op mijn arm.
Mijn reactie uit het vorige topic:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:13 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de algemene tendens is toch dat supporters wegblijven omdat ze een kaartje moeten kopen. Ik zeur daar dan over want moet je je club niet steunen in voor en tegenspoed? Prima toch dat clubs meer geld verdienen. Wij een paar mooie wedstrijden per seizoen erbij en de clubs wat extra poen in de kas. Win win heet dat.
Die paar 'mooie' wedstijden, waar wij alleen maar in kunnen verliezen, zijn voor mij geen win-win situatie. Het gaat mij niet om het geld dat ik ervoor moet betalen (ook al is 20 euro belachelijk voor een wedstrijd die wel tot de competitie wordt gerekend, maar niet onder je seizoenskaart valtquote:Dat heeft niks te maken met geen 20 euro overhebben voor een wedstrijd. Ik steun Ajax zo veel ik kan. In de competitie, in Bremen en door 52 euro te betalen voor de bekerfinale. Maar de play-offs zijn gewoon echt klote en wat BB-Boy zegt, we zullen nog veel vaker erdoor benadeeld worden. Hoe graag ik Ajax ook altijd steun, ik wil toch een signaal afgeven. Het lijkt erop dat dat nu redelijk lukt en ik hoop ook dat mensen dat tegen AZ volhouden.
A:Squote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Messenga het volgende:
Natuurlijk verslaan we Dirk Scheringa.
En AZ natuurlijk ook. [afbeelding]
Ik maakte een grapje. En ik ben 20 ja, maar als je naar me post geschiedenis kijkt. Zie je de tijden waar ik in post, dat is dus in de middag rond deze tijd en savonds om 2 of 3 uur ofzo. Als ik 12 zou zijn, zou ik dat niet kunnen in verband met school. En ik ben gestopt met werken omdat het project tijdelijk was, maar je mag denken wat je wiltquote:
Als ie goed was geweest, dan had AZ de beker gehadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
A:Sde scheids goed was geweest had het nu 2-1 voor ons gestaan qua winstpartijen.
Hadden we wel geen beker gewonnen
Dan is ze gewoon een omgebouwde man hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als als... als mijn tante ballen had gehad, dan was ze mijn oom geweest!!
Gezien de reactie van Louis was dat puur toeval.quote:Feit is wel dat er nu eindelijk genoeg te doen is, en feit is ook dat de 2 clubs die het langste bezig zijn in de competitie nu ook in de finale staan, dus hard werken word nog altijd beloont
bronquote:Rondom de bekerfinale in Rotterdam eerder deze maand kreeg de aanhang van AZ complimenten voor een probleemloze avond, terwijl de supporters van Ajax rondom De Kuip een flinke schade veroorzaakten.
tijd om terug te komen danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef jna het volgende:
26 ja, wordt dit jaar nog 27
pardon?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Messenga het volgende:
Natuurlijk verslaan we Dirk Scheringa.
En AZ natuurlijk ook. [afbeelding]
quote:
quote:--------------------------------------------------------------------------------
Rel op komst tussen Ajax en AZ
--------------------------------------------------------------------------------
15 mei 2007
Er is een rel op komst over de finale van de play-offs tussen Ajax en AZ op 27 mei, zo meldt De Telegraaf. De Amsterdammers willen niet meer dan tien bussen uit de kaasstad ontvangen, waardoor de fans van de Alkmaarders gedwongen worden tot een dure combiregeling met de trein. Zowel AZ als haar supporters zijn van plan deze opzet te boycotten, omdat ze het hele seizoen nog geen problemen hebben veroorzaakt. Er gaan zodoende nauwelijks fans mee naar Amsterdam.
Het stuit AZ vooral tegen de borst dat de goedwillenden moeten lijden onder de kwaadwillenden. Ajax kan de veiligheid van de busreizigers namelijk niet garanderen. Vooral in het licht van de gebeurtenissen rondom de bekerfinale in Rotterdam is dit onverteerbaar voor de club van voorzitter Dirk Scheringa. Terwijl de aanhang van AZ alle complimenten kreeg voor een probleemloze avond, zorgden de fans van Ajax op en rondom De Kuip voor een schade van 500.000 euro. Met name bussen van sponsor OAD werden gesloopt.
Voetbal is een dure hobbyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:21 schreef Riro het volgende:
[..]
Mijn reactie uit het vorige topic:
[..]
Die paar 'mooie' wedstijden, waar wij alleen maar in kunnen verliezen, zijn voor mij geen win-win situatie. Het gaat mij niet om het geld dat ik ervoor moet betalen (ook al is 20 euro belachelijk voor een wedstrijd die wel tot de competitie wordt gerekend, maar niet onder je seizoenskaart valt), maar om dat de nummer 2 gewoon voorronde CL hoort te spelen. Als het kampioenschap met extra wedstrijden was beslist, had ik er gerust 30 euro voor betaald om Ajax te steunen. Maar die play-offs kloppen gewoon niet.
Sowieso Chivuquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
tijd om terug te komen dan
Stam - Chivu![]()
Wat een toffe kloonquote:
Laat hem daar dan maar ff wat prijsjes pakken en dan kan ie terug komenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Kiwoe:
Juventus heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Christian Chivu. De Roemeense verdediger zou spoedig een vierjarig contract ondertekenen in het Delle Alpi. Juventus moet nog wel overeenstemming bereiken met Chivu’s club AS Roma, maar dat zou slechts een kwestie van dagen zijn. Volgende week gaan bij de clubs met elkaar om de tafel zitten. (TuttoSport)
Wat een held is dat ook he. Hij moet alleen niet naar Juve gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Kiwoe:
Juventus heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Christian Chivu. De Roemeense verdediger zou spoedig een vierjarig contract ondertekenen in het Delle Alpi. Juventus moet nog wel overeenstemming bereiken met Chivu’s club AS Roma, maar dat zou slechts een kwestie van dagen zijn. Volgende week gaan bij de clubs met elkaar om de tafel zitten. (TuttoSport)
Godver...dat is niet zo mooi... Gaat nog wel even duren voordat hij terugkeertquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Kiwoe:
Ik vind ook dat hij bij AS Roma moet blijven. Niet naar Juve in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Wat een held is dat ook he. Hij moet alleen niet naar Juve gaan.
quote:PSV en Ajax hengelen naar Bojan
Naast Ajax hoopt ook PSV volgend seizoen over Bojan Krkić Pérez te kunnen beschikken. De jonge Spanjaard staat bij FC Barcelona onder contract, maar mag daar volgend seizoen op huurbasis vertrekken.
Dit seizoen maakte Bojan indruk op het EK -17. De aanvaller scoorde in de halve finale een belangrijke treffer, en was in de finale verantwoordelijk voor het winnende doelpunt tegen Engeland. Ook in diverse jeugdteams bleek Bojan al een uitzonderlijk talent, met een gemiddelde van maarliefst 3,5 doelpunt per wedstrijd.
Volgens het Spaanse Sport zijn PSV, Ajax en Deportivo la Coruña de belangrijkste kandidaten om de pas zestienjarige Bojan op huurbasis in te lijven. De Nederlandse ploegen lijken daarbij de voorkeur van Barcelona te hebben, vanwege de aanvallende speelstijl.
que?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat is dat toch voor een josti-gedrag dat die sukkels alles moeten slopen, en niet uit frustratie....ze hebben nog gewonnen ook.
Daar kan ik echt niet bij, en het gezeik is dat alle supporters meteen die stempel op hun kop krijgen.
Ga met een velpapier klappen ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat is dat toch voor een josti-gedrag dat die sukkels alles moeten slopen, en niet uit frustratie....ze hebben nog gewonnen ook.
Daar kan ik echt niet bij, en het gezeik is dat alle supporters meteen die stempel op hun kop krijgen.
Wij hebben ten Cate en Cruijffquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef TIM-846 het volgende:
Moet PSV zich er ook weer mee gaan bemoeien??
[..]
Voor zover ik weet is er niks noemenswaardigs gesloopt hoor in dat dorp tijdens de bekerfinalequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
preciesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ga met een velpapier klappen ofzo![]()
![]()
Az-fans meest kansloze volk in nederland![]()
Hij heeft wel gelijk, of kun je uitleggen wat het nut/ de lol er van is...?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
![]()
Er is echt niet voor een half miljoen gesloopt, de media overdrijft nu eenmaal graagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, of kun je uitleggen wat het nut/ de lol er van is...?
Het gaat dus vooral de bussen......quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er niks noemenswaardigs gesloopt hoor in dat dorp tijdens de bekerfinale
Psv maakt toch geen kans om hem aan te trekkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dan nog, al is het de helft van dat. Ieder tientje is teveel en gaan wij terugzien in toekomstige prijzen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Er is echt niet voor een half miljoen gesloopt, de media overdrijft nu eenmaal graag
Bij az hebben ze pech met 1 bus, word die ook meegetelt als gesloopt?quote:
Ajax ook niet, we mogen hem hurenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Psv maakt toch geen kans om hem aan te trekken
Wat weet jij er nou van?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
![]()
Ach.. Nog 2 jaar schat ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
Godver...dat is niet zo mooi... Gaat nog wel even duren voordat hij terugkeert![]()
Iets met een tattoo, wat iets te offtopic wasquote:
Een ietwat meer inhoudelijk commentaar is te moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:14 schreef Robar het volgende:
Moet je geen tattoo zetten in verband met de winst in de play-offs?
idd, wat een klote antwoord, ik heb dan geen discussie met hem maar als mensen zo gaan reagerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een ietwat meer inhoudelijk commentaar is te moeilijk voor je?
Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een ietwat meer inhoudelijk commentaar is te moeilijk voor je?
Ja, dat klopt; de rest van jouw reacties interesseren mij niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef Robar het volgende:
Ja daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
99% van mijn reacties is inhoudelijk en nu pik jij deze er even uit!![]()
Boehoe, kom op zeg, ik wordt gewoon een beetje ziek van al die randverschjinselen en hoe iedereen elkaar ter verantwoording roept! De een nog schijnheiliger endan de ander en dat is niet persoonlijk naar iemand hier bedoeld!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
idd, wat een klote antwoord, ik heb dan geen discussie met hem maar als mensen zo gaan reageren![]()
Dat is al langer bekend, riepen ze een hele poos geleden al op RAC1quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Blijkbaar lees je het toch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt; de rest van jouw reacties interesseren mij niet.
Dus nogmaals: inhoudelijker dan dat wordt je niet?
Dus ga je maar lekker met een randverschijnsel als die tatoeage smijten. Best hoor, wat jij wilt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef Robar het volgende:
Boehoe, kom op zeg, ik wordt gewoon een beetje ziek van al die randverschjinselen en hoe iedereen elkaar ter verantwoording roept! De een nog schijnheiliger endan de ander en dat is niet persoonlijk naar iemand hier bedoeld!
Ik veroordeel dat slopen ook, maar blijkbaar lees je mijn reacties nooit, anders had je dat geweten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus ga je maar lekker met een randverschijnsel als die tatoeage smijten. Best hoor, wat jij wilt.
Dan veroordelen wij dat slopen wel wat nergens op slaat en bemoei jij je in het vervolg niet meer met zulke "randverschijnselen", ok?
Ja maar als Barcelona geen kampioen word, dan moeten ze ook spelers verkopen of verhurenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is al langer bekend, riepen ze een hele poos geleden al op RAC1
catalaanse radio
Overigens zeiden ze daar ook dat ze er alleen over na denken om Bojan te verhuren als BarcaB degradeert..
Mooi, zijn we het iig eensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Robar het volgende:
Ik veroordeel dat slopen ook, maar blijkbaar lees je mijn reacties nooit, anders had je dat geweten.
Het gaat mij er alleen om, dat we randverschijnselen op een dusdanige manier bespreken, dat het uitkomt op met het vingertje wijzen naar iemand. Wellicht dat ik wat overdreven reageerde, maar ik kan me gewoon kwaad maken om die vernielzucht, alsook het direct klaarstaan om elkaar (schijnheilig) terecht te wijzen!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Mooi, zijn we het iig eens
en klopt, ik lees je reacties verder nooit.....tenminste, ik onthou ze niet![]()
quote:Amsterdam, 15 mei 2007
Een MRI-scan heeft aangetoond dat tijdens het duel Ajax - sc Heerenveen van afgelopen zondag de linkerhamstring van Jaap Stam opnieuw beschadigd is.
Stam zal daardoor niet inzetbaar zijn voor de play-offwedstrijd AZ - Ajax van komend weekend. Het is nog onduidelijk of de aanvoerder kan meespelen in de return in de Amsterdam ArenA op zondag 27 mei.
Rechtsbuiten, eentje die wel graag bij Ajax wil voetballen en een redement hoger dan 1 assist per 18 wedstrijdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
Welke positie moet bakircioglu volgend jaar bekleden?
Vragen of sommige normaal reageren is een utopie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:53 schreef fuckbuddy het volgende:
En kom dan wel met een normale opmerking
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
Welke positie moet bakircioglu volgend jaar bekleden?
Pfff doe niet zo pedant man.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:05 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Vragen of sommige normaal reageren is een utopie.
Wannabee hoolie`s en clearasil-jeugd gebeuren is hier wat aan de hoge kant soms.
Dus je voelt je aardig thuis hier tussen tochquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:05 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Vragen of sommige normaal reageren is een utopie.
Wannabee hoolie`s en clearasil-jeugd gebeuren is hier wat aan de hoge kant soms.
Goed nieuws.quote:
Het nadeel? AZ had de vorige 2 wedstrijden het nadeel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:00 schreef twi het volgende:
Alsof iedereen altijd fit is aan 't begin van 't seizoenDie situatie heb je nooit. Nu heeft Ajax een keer het nadeel. Heb liever dat de spelers zich een keer in houden en we een wedstrijd gewoon met 11 tegen 11 uitspelen.
CM2 ('95-'96) haalde ik hem alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef twi het volgende:
[..]
De CM-liefhebbers gaan door 't lintNu Kim Kallstrom en Julius Aghahowa nog
Nou...als ik zie hoe sommige reageren is dat toch wel van een bedroevend niveau. Of nie dan?quote:
Mwoah. Zou leuker geweest zijn als men iets vaker even nadenkt voor men wat post en daardoor dus iets inhouderlijker zou reageren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dus je voelt je aardig thuis hier tussen toch
Ik moet idd toegeven dat AZ zeer veel blessureleed heeft gekend dit seizoen en dat daar niet tot nauwelijks voor gejankt werd. Echter voor Ajax geldt hetzelfde. PSV heeft wat dat betreft wel de boventoon gevoerd dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:51 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Het nadeel? AZ had de vorige 2 wedstrijden het nadeel.
Stijn Schaars al maanden eruit
Mendes da Silva ook al maanden eruit
Cziommer is er pas sinds kort weer bij.
Ik denk dat het nu vrij gelijk staat qua blessures.
En de met de beker hadden wij die clown ook nog een keer op doel.![]()
Als Stekelenburg geblesseerd raakt dan zal je als Ajax ook een serieus probleem hebben....
Wel als het op pingels aankomtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:06 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk dat Ajax er niet veel op achteruit gaat als Stekelenburg geblesseerd raakt
Idd, had ik het van de week ook nog ff over. Paar maanden geleden was hij echt ff de weg kwijt. Maar hij is erg sterk weerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:09 schreef De_Ananas het volgende:
Steek is goed de laatste tijd
Dat is eigenlijk ook weer zoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:09 schreef De_Ananas het volgende:
Steek is goed de laatste tijd
quote:Ajax versterkt zich met Kennedy
Amsterdam, 15 mei 2007
Ajax heeft zich versterkt met Kennedy Bakircioglü. De 26-jarige Zweed, die de overstap maakt van FC Twente, zette vandaag in de ArenA zijn handtekening onder een vierjarig contract. De verbintenis gaat op 1 juli in.
,,Ik ben ontzettend blij dat ik de komende jaren bij Ajax voetbal”, zegt een lachende Bakircioglü vlak nadat hij in het kantoor van technisch directeur Martin van Geel het contract ondertekend heeft. Gehuld in een nieuw Ajax-shirt en met een glas champagne in zijn hand legt hij uit waarom Ajax de juiste club voor hem is. ,,Ajax is een mooie, grote club, die ook nog eens het aanvallende systeem speelt dat bij mij past. Het gevoel is heel erg goed.”
Tegen 15.00 uur kwam Kennedy Bakircioglü aan bij de ArenA.
Tegen 15.00 uur kwam Kennedy Bakircioglü aan bij de ArenA.
Bakircioglü begon zijn professionele carrière in 1996 bij het Zweedse Assyriska. Drie seizoenen later verhuisde hij naar Hammarby, waarmee hij in 2001 het Zweedse kampioenschap veroverde. Via een tweejarig uitstapje naar het Griekse Iraklis kwam hij in de zomer van 2005 terecht bij FC Twente. In Enschede groeide hij meteen uit tot een vaste waarde, die van zich liet spreken met zijn gevaarlijke aanvallende acties en uitstekende schot. Het seizoen 2006-2007 betekende zijn echte doorbraak. In de Eredivisie maakte hij vijftien treffers en met FC Twente schopte hij het tot de play-offs om een plaats in de voorronde van de Champions League.
Gehuld in het Ajax-shirt proostte Kennedy met technisch directeur Martin van Geel.
Gehuld in het Ajax-shirt proostte Kennedy met technisch directeur Martin van Geel.
Net als een aantal andere clubs was Ajax onder de indruk van de aanvaller. ,,We hebben hem sinds het vertrek van Mauro Rosales goed in de gaten gehouden”, zegt Van Geel over de Ajax-aankoop. ,,Naast een goede voetballer is het volgens ons ook een jongen die goed in de groep past.” Kennedy, zoals zijn voetbalnaam luidt, hoefde niet lang na te denken toen Ajax bij hem aanklopte. ,,Van Zlatan Ibrahimovic, die een goede vriend van mij is, had ik al positieve verhalen gehoord over de club. Ik heb zin in de komende seizoenen en hoop dat we de supporters blij gaan maken.”
Tuurlijk was het een domme kaart. Ik vroeg het me gewoon af. De zaak zou uiteraard volkomen kansloos zijn qua resultaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef Chadi het volgende:
Nee dan zou er donderdag al een uitspraak komen geloof ik. EN tegen een geel kan je niet in beroep geloof ik.. wel tegen een rode.. en ik vond het zo'n domme en onnodige kaart.. maar goed dat hij die nu heeft ipv zondag zou krijgen.
Lijkt mij een goede versterking.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon Baki.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:27 schreef Black-Death het volgende:
Welkom Kennedy! (jah die achternaam is me te moeilijk)
Kennedy hoeft buiten goed voetballen, doelpunten scoren en assists geven helemaal niets te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:35 schreef toma het volgende:
Kennedy moet zn naam veranderen en zn haar afscheren
Lekker boeiend, je bent toch geen homoquote:
Ik ben het wel met je eens, maar iets anders irriteert me.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou het niet mooi zijn om aan het begin van het seizoen AZ- AJax of andersom te spelen.
Geen gelul over niet fit, geen gezeik over geestelijk op.
Gewoon 22 man met batterijen op 100% (ja ik snap dat het niet haalbaar is) .
@Robar,
Ik heb niet gelezen wat je hebt gepost, dus kan er niet over oordelen.
Ik heb met veel gasten goede discussies, en als je het niet met me eens bent, soit!
Succesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
1e wedstrijd was hij goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
Al vind ik Zuiverloon een best goede speler.
quote:Seedorf sluit af bij Milan
Geschreven door Bart Kruyt op dinsdag, 15 mei om 16:33
Afsluiten bij zijn eerste club Ajax, dat ziet Clarence Seedorf zichzelf niet meer doen. De middenvelder van AC Milan heeft tegenover La Gazzetta dello Sport aangegeven niet meer te willen vertrekken bij de Italiaanse grootmacht. “Op mijn 34ste wil ik niet meer van club veranderen”, liet de Nederlander optekenen.
Seedorf begon zijn voetballoopbaan in 1992 bij Ajax. Vervolgens verdedigde hij de kleuren van Sampdoria, Real Madrid, Internazionale en AC Milan. In ruim tien jaar tijd groeide hij uit tot de meest succesvolle Nederlandse voetballer aller tijden. De cirkel rond maken met een laatste transfer naar Ajax zagen vooral veel supporters van de Amsterdamse club wel zitten.
De 31-jarige international zelf ziet echter weinig in die optie. Seedorf is nog altijd hongerig naar prijzen en wil nog wat trofeeën aan zijn palmares bijschrijven. Te beginnen met de Champions League.
Evenals twee jaar geleden ontmoet AC Milan het Engelse Liverpool in de finale. Toen bogen The Reds een 3-0 achterstand om tot 3-3, waarna zij de penalty’s beter namen en de Champions League binnen haalden. “Maar ik zou tekenen voor zo een wedstrijd als toen in Istanbul”, zei Seedorf. “We domineerden toen het duel. Als we het nog eens twintig keer over zouden kunnen doen, dan zouden wij ze allemaal winnen.”
Vertel, hoe zit het in elkaar..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat een verkrachting van het originele artikel zeg.
quote:Ajax verder met Rydell Poepon
De technische staf van Ajax ziet toekomst in Rydell Poepon. De talentvolle spits tekende vandaag een contractverlenging die hem tot medio 2010 aan de Amsterdamse club bindt.
Het vorige contract van Poepon liep tot de zomer van 2008. De 19-jarige Poepon is een product van de jeugdopleiding van Ajax. Hij scoorde dit seizoen al acht doelpunten in Jong-Ajax en werd sinds de winterstop uitgeleend aan Willem II. Ook komend seizoen blijft Poepon in Tilburg om ervaring op te doen.
De talentvolle aanvaller toont zich op de clubsite van Ajax gelukkig met zijn nieuwe contract. "Het laat zien dat Ajax vertrouwen in me heeft”, aldus Poepon, die momenteel herstelt van een hamstringblessure. "Dit contract is een mooie stap vooruit.”
Doek elke ochtend, niets mis mee.quote:
quote:
Dat heb je nou wel duidelijk gemaakt, houd dan gewoon een keer op met dat gezever.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Doek elke ochtend, niets mis mee.
Maar kom op zeg, sommige gedragen zich hier echt als 12-jarige
Jammer van Clarence. Had em graag gezien.quote:
En ook wel een beetje van Patje.quote:Van Geel: Kluivert geen optie
Tegenover DeWedstrijden.tv van Tien liet Ajax technisch directeur Martin van Geel weten dat de komst van Patrick Kluivert niet aan de orde is. De dertigjarige spits is "met alle respect geen optie" voor Ajax. Patrick Kluivert solliciteerde afgelopen week openlijk naar een rol bij Ajax. Ten Cate liet daarop weten daar eerst intern over te spreken alvorens daar een reactie op te geven.
Whahah is wel grappig jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef toma het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
dacht dat jullie er ook wel om konden lachen
Geef nog even antwoord op mijn vraag, hoe oud ben je?quote:
Ga naar pagina 1 en scroll daar wat ik zeiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geef nog even antwoord op mijn vraag, hoe oud ben je?
Hij is 20 dennisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
zijn zin is correct. Ik denk dat hij er alleen iets anders mee bedoeltquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
wel als je je zo gedraagtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef BonJovi het volgende:
Volgens mij ben ik belangrijker voor jullie dan Ajax
Mwah, dit is echt een heel duidelijk signaal hoor. De toeschouwersaantallen zijn dramatisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef BB-boy het volgende:
Nog 84.415 teveel.
Volgens mij is dit zeg maar de laatste serie playoffs voor de evaluatiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:37 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar toen konden ze het nog niet afschaffen. Vindt die evaluatie na dit seizoen plaats of pas volgend jaar?
Ja dit is toch ook de tweede keer dat er playoffs zijn..dat is toch 2 jaar (lees 2 seizoenen)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoor ze er steeds over dat ze het volgend jaar gaan evalueren, maar ik meen me echt te herinneren dat het een proef van twee jaar was...
Dat meen ik me ook te herinnerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:54 schreef twi het volgende:
Volgens mij was de proef 3 seizoenen lang.
ik maak me eerder druk over Dembele dan over Shota en Koevermansquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef BB-boy het volgende:
Koevermans kan waarschijnlijk niet spelen zondag. Als Dembele ook wegvalt hoeven we ons alleen druk te maken over Shota.
Ach Dembele is absoluut een topper in spé maar netzoals elk talent is hij erg wisselvallig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef toma het volgende:
[..]
ik maak me eerder druk over Dembele dan over Shota en Koevermans
heb die gast vorig jaar bij WillemII zien spelen. Toen zag ik hoe makkelijk dat hij alle duels won van bijvoorbeeld een speler als Majstorovic terwijl hij nog maar 18 was. Ik blijf zeggen dat ik hem het grootste talent in de eredivisie vind.
Ja precies en zoals je zag bij de laatste wedstrijden hadden we Alves onder controle, moet bij Dembele ook zo zijn. Maar zal wel moeilijker worden zonder Stam, Gabri en Davids.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ach Dembele is absoluut een topper in spé maar netzoals elk talent is hij erg wisselvallig.
Dus als het een beetje mee zit heeft hij 2 off-days.
Dat is volgens mij al 10.000x uitgelegd. Hij verkoos een basisplek bij Willem II boven een contract bij Ajax, waar hij nog niet veel aan spelen toe zou komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef BB-boy het volgende:
Absoluut. Weer een misser van Ajax dat ze hem niet opgepikt hebben bij GBA.
quote:Van Geel: Kluivert geen optie
Tegenover DeWedstrijden.tv van Tien liet Ajax technisch directeur Martin van Geel weten dat de komst van Patrick Kluivert niet aan de orde is. De dertigjarige spits is "met alle respect geen optie" voor Ajax. Patrick Kluivert solliciteerde afgelopen week openlijk naar een rol bij Ajax. Ten Cate liet daarop weten daar eerst intern over te spreken alvorens daar een reactie op te geven.
quote:Volgens onderstaande quote hebben ze bij de KNVB nog steeds niet door dat de supporters niet op de play-offs zitten te wachten. Echter: het moment dat in Zeist het kwartje valt is wel bekend. Als er 27 mei om 14:29 minder dan 25.000 kaarten zijn verkocht zegt de KNVB voor een serieus probleem te staan. Tijd voor iedereen die tegen de play-offs is om geen kaartje te kopen. Een duidelijkere oproep van de KNVB om thuis te blijven als je tegen de play-offs bent kan je niet krijgen lijkt ons.
Manager competitiezaken Bert van Oostveen van de KNVB noemt het in een reactie "nog te vroeg om zwaarwegende conclusies te trekken". "Ik vind het nog niet verontrustend. Pas als de stadions bij de komende duels tussen AZ en Ajax opnieuw half leeg zijn, weten we dat we met een serieus probleem hebben te maken. Dat zullen we dan structureel moeten aanpakken."
Ik had Kluivert graag bij Ajax gezien volgend seizoen. Al was het alleen als mentor of pinchhitter, hij heeft bewezen dat hij spelers beter kan maken. Want ik kan niet geloven dat Koeman dat namelijk wél kanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan?
Doordat Kluivert tegen ons scoorde zijn we 2e geworden.
Is dat zo? Het is voor het eerst dat ik het hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al 10.000x uitgelegd. Hij verkoos een basisplek bij Willem II boven een contract bij Ajax, waar hij nog niet veel aan spelen toe zou komen.
Ik vind dat hij had moeten komen toen we hem 2-3 jaar geleden vroegen. Maar toen had hij nog niet genoeg geld ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef toma het volgende:
[..]
Ik had Kluivert graag bij Ajax gezien volgend seizoen. Al was het alleen als mentor of pinchhitter, hij heeft bewezen dat hij spelers beter kan maken. Want ik kan niet geloven dat Koeman dat namelijk wél kan
omgquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:46 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind het wel kut voor Kluivert, waar moet hij nu gaan. Ik wil hem niet zien afbouwen bij Feyenoord ofzo
Ach, dan kon ajax hem toch contracteren en meteen verhuren?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al 10.000x uitgelegd. Hij verkoos een basisplek bij Willem II boven een contract bij Ajax, waar hij nog niet veel aan spelen toe zou komen.
Eensch + toegevoegde waarde is nihil. Niet constructief voor het team.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef devv05 het volgende:
Kluivert moet lekker wegblijven, hij heeft voor psv gekozen.
Zou ik geen problemen mee hebben, leuke club voor hem. Liever dan az/fnoord/psv. Maar bij Ajax hoeft ie gewoon niet meer te komen, had ie een jaar terug die grote fout niet moeten maken. Dan had ie nu misschien welkom geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef toma het volgende:
ik zie kluivert best naar Heerenveen gaan als Alves vertrekt
Jij snapt mij niet, ik bedoelde bij wijze van. Ik vind het gewoon jammer dat hij niet komt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
omg
Feyenoord, Kluivert? Jij snapt het niet hé
Met het voetbal dat wij voor ogen hebben, hoeven we geen pinch-hitter te hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef StarGazer het volgende:
Wie ga je dan halen als pinchitter Van Geel? Geen slimme zet dit
Kluivert is ook geen pinchitter. Kluivert is nu al uitgeblust. Lullig voor die jongen, maar het is eenmaal zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef StarGazer het volgende:
Wie ga je dan halen als pinchitter Van Geel? Geen slimme zet dit
Ik niet. Heerenveen zal met het geld van Alves wel een échte opvolger halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef toma het volgende:
ik zie kluivert best naar Heerenveen gaan als Alves vertrekt
Maar Niels, kluivert is niet slecht voor Heerenveen hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:04 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik niet. Heerenveen zal met het geld van Alves wel een échte opvolger halen.
Ik vind van wel. Alves zal voor zo´n 17 denk ik weggaan, daarmee zullen ze echt niet zo dom zijn om een blessuregevoelige, over de top zijnde speler te halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar Niels, kluivert is niet slecht voor Heerenveen hoor
80/17quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:18 schreef devv05 het volgende:
http://www.vi.nl/home.html#poll284421
Allemaal even tegen stemmen svp
wij hebben Ogararuquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:25 schreef Damzkieee het volgende:
Trabelsi is ook nog vrij voor volgend seizoen
Welke zender?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Op tv rellen van beverwijk 10 jaar terug, echt erg.
Hij zat in '96 nog niet bij Ajax hoor...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vond Trabelsi zeer zeker een van de beteren in het seizoen dat Ajax de halve finale CL haalde.
Jammer dat hij niet zo van de clubliefde was bleek aan het eind.
In '96 haalden we de finale. In '97 de halve.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij zat in '96 nog niet bij Ajax hoor...
Ik vind Trabelsi zeker nog wel een stuk beter hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:28 schreef stefmans het volgende:
Vind Oga en Hatem heel gelijkwaardig.
Trabelsi was goed, maar verdedigend ook niet super. Ik vind dat George zich gedurende het seizoen goed ontwikkeld en regelmatig een geode voorzet aflevert.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:50 schreef kevin6188 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen Ogararu zo tegen vindt vallen![]()
Nou, Ogararu kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:58 schreef kevin6188 het volgende:
Mwah, zn slidings waren altijd geweldig.
Dit jaar heeft hij mooi kunnen wennen, zal volgend jaar alleen maar beter wordenk denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:38 schreef devv05 het volgende:
Ik vind Ogararu echt een hele goede verdediger met veel potentie.
Seedorf, Duitser, waarom kom je niet terugquote:
aah ja wel kut, samen met Davids zou het echt masterlijk zijn geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Seedorf, Duitser, waarom kom je niet terug [afbeelding]
tja als je bij milan altijd in de basis staat waarom zou je dan weggaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:14 schreef Houniet het volgende:
had hem graag terug willen zien [afbeelding]
ja nou die laatste twee jaar afsluiten bij "je cluppie"quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
tja als je bij milan altijd in de basis staat waarom zou je dan weggaan
een paar jaar geleden werd hij nog uitgekotst, en nu is het weer `onze clarence`quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja nou die laatste twee jaar afsluiten bij "je cluppie" [afbeelding]
maar niet door mij, ik heb altijd respect voor hem gehad, zelfs na die penalty. we gaan volgende week weer van hem genieten als hij weer met de oortjes staatquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef toma het volgende:
[..]
een paar jaar geleden werd hij nog uitgekotst, en nu is het weer `onze clarence`
het is zeker, hij speelt met Kennedyquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigenlijk wel cool dat (is het zeker?) 'ie nu Kennedy als spelersnaam neemt.
had Baki wel leuk gevondenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
het is zeker, hij speelt met Kennedy [afbeelding]
Had hij bij twente ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigenlijk wel cool dat (is het zeker?) 'ie nu Kennedy als spelersnaam neemt.
Is me niet opgevallen. Hij wordt altijd bij z'n achternaam genoemd van wat ik gehoord heb ten minste.quote:
quote:
Ibrahimovic beval Ajax aan bij Bakircioglu
www.voetbalonline.nl, 15 mei 2007 22:09 - Ajax heeft Kennedy Bakircioglu vier jaar vastgelegd. De 26-jarige Zweed komt over van FC Twente, waar hij twee seizoenen heeft gespeeld.
Bakircioglu maakte dit jaar vijftien treffers in de eredivisie. In totaal speelde hij 82 wedstrijden voor de Tukkers, waarin hij 27 doelpunten maakte.
De vleugelspeler speelde eerder bij Hammarby IF en Iraklis Saloniki. Naast Ajax was ook PSV geïnteresseerd in de Zweed.
Bakircioglu is de tweede aanwinst van Ajax voor volgend seizoen. Vorige week legden de Amsterdammers al de Belg Laurent Delorge van ADO Den Haag vast.
Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, is blij met de aanwinst. ,,We hebben hem sinds het vertrek van Mauro Rosales goed in de gaten gehouden. Naast een goede voetballer is het volgens ons ook een jongen die goed in de groep past'', aldus Van Geel.
Ook Bakircioglu toonde zich verheugd. ,,Van Zlatan Ibrahimovic, die een goede vriend van mij is, had ik al positieve verhalen gehoord over de club.''
Wambertoquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Juan, Finidi, wie nog meer? Gabri natuurlijk.
Ferris Buellers day off flashback..quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Kennedy of Bakircioglu bekt niet echt lekker als je 'm wil toezingen.
Ik denk dat Ajax het nog wel wil financieren gezien de kwaliteit van je inzendingquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:31 schreef Loserkid het volgende:
Bij ajax heb je heerlijk bier want kennedy speelt hier.![]()
Misschien wilt scheringa me in huren om kut liedjes/spandoeken te bedenken..
Tuurlijk wel:quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:54 schreef Aanvoerder het volgende:
quote:Van Geel tevreden over ontwikkeling Babel en De Mul
Het vastleggen van Kennedy Bakircioglü heeft volgens Martin van Geel niets te maken met het gebrek aan effectiviteit bij de huidige flankspelers. De technisch directeur is 'zeer tevreden' over de ontwikkeling van Ryan Babel (foto) en Tom de Mul.
Het aantrekken van Bakircioglü ging gepaard met het nieuws dat Ajax ontevreden is over de buitenspelers. "Ik lees dat ook overal en dat is iets wat de media er op dit moment van maken," zegt Van Geel tegenover de zender Tien. "Wij zijn absoluut zeer tevreden over de ontwikkeling van Ryan Babel en Tom De Mul."
Van Geel begrijpt de aanhoudende kritiek van supporters op De Mul niet. "Hij is vorig jaar teruggekomen van een verhuurperiode van Vitesse en is altijd nog maar 21 jaar. Hij maakt absoluut stappen, daar zijn we tevreden over. Ryan Babel heeft zich zelfs explosief ontwikkeld dit jaar. Rendement kan echter altijd hoger, zeker in een team als Ajax."
De technisch directeur geeft verder aan voorlopig geen versterkingen te willen halen. "Voorlopig zijn we wel weer even klaar. Op dit moment hebben we een vrij uitgebalanceerde selectie, waarin onze technische staf keuzes heeft uit verschillende typen spelers," besluit hij.
Jawel joh,quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Zal vast al gemeld zijnquote:Hatem Trabelsi gaat weg bij Manchester City. De oud-Ajacied, international van Tunesië, heeft ook een jaar bij de club gespeeld.
Bovenaan de pagina als je hem op 100 hebt staanquote:
Misschien kan ie tips vragen aan Gabri/Stam.. veel meer zal er niet van te maken zijn..quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:17 schreef SiemeN het volgende:
Leuk dat hij gewoon als Kennedy speelt. Die achternaam bekt echt niet. Nu nog even langs de kapper..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja nou die laatste twee jaar afsluiten bij "je cluppie" [afbeelding]
En Sneijder, blijft die toevallig ook nog een jaar?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:42 schreef Noshiba het volgende:
Kluivert loopt blauwtje op bij Ajax
De open sollicitatie van Patrick Kluivert bij Ajax is op niets uitgedraaid. De Amsterdammers beschouwen de aanvaller geen aanwinst voor komend seizoen.
Tegenover Tien liet technisch directeur Martin van Geel weten dat de dertigjarige spits "met alle respect geen optie is." Trainer Henk ten Cate liet zich vorige week niet uit op de vraag of de topscorer aller tijden van Oranje een aanwinst zou zijn of niet.
De toekomst van Kluivert is nog ongewis. Landskampioen PSV liet vorige week weten dat zijn aflopende contract niet zou worden verlengd, waardoor aan de samenwerking na één seizoen al een einde komt.
Too bad for him, had ons alleen maar geld gekost!
Ik dacht dat we een versterking zouden halen in elke linie?quote:
Wie zegt dat "we" er al zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een versterking zouden halen in elke linie?
Je hebt nu dan Kennedy en Delorge (maar bijv. Roger gaat weg, en Sneijder denk ik ook wel).
quote:Sneijder mag alleen voor hoofdprijs weg
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 16 mei om 10:15
Alweer een paar dagen lang is het Spaanse Valencia met Ajax aan het onderhandelen over de diensten van Wesley Sneijder. Twee eerdere boden werden resoluut door de Amsterdamse clubleiding geweigerd, maar de nummer vier van de Primera División geeft voorlopig niet op.
Inmiddels heeft de afgereisde delegatie te horen gekregen dat de Oranje-international alleen voor de hoofdprijs mag vertrekken. “Ons uitgangspunt is gewoon dat Wesley bij ons blijft. We willen hem behouden voor Ajax, omdat we volgend jaar een heel sterk elftal willen”, zo reageert technisch directeur Martin van Geel vandaag in AD Sportwereld.
Sneijder zelf heeft in een eerder stadium aangegeven dat hij open staat voor een vertrek naar Spanje. “Valencia is een hele mooie club. Maar ik wacht gewoon af wat er gebeurt.”
Van Geel is echt iemand die het begrijpt. Ik ben toch zo blij dat die man nu voor ons werkt. En Sneijder ook, goede instelling.quote:
Toch handig altijd, dit hoor je toch regelmatig. Van Rosenberg tot Ogararu, het kan dus wel schelen of je met een goede verstandhouding uit elkaar gaat.quote:
Dit zegt Van Geelquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Wie zegt dat "we" er al zijn?
Kennedy is een versterking, Delorge is voor de breedte, dus er moet nog een middenvelder en een verdediger aangetrokken worden.
Is Boulahrouz al benaderd?
Maar goed, we zullen zien. Ikzelf verwacht ook nog wel een aantal spelers.quote:De technisch directeur geeft verder aan voorlopig geen versterkingen te willen halen. "Voorlopig zijn we wel weer even klaar. Op dit moment hebben we een vrij uitgebalanceerde selectie, waarin onze technische staf keuzes heeft uit verschillende typen spelers," besluit hij.
Absoluut, dat heeft Ajax in het verleden wel eens onderschat denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch handig altijd, dit hoor je toch regelmatig. Van Rosenberg tot Ogararu, het kan dus wel schelen of je met een goede verstandhouding uit elkaar gaat.
Hij gaat er momenteel vanuit dat er niemand meer vertrekt. Zodra dat wel gebeurt, komen er vanzelf wel weer vervangers.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dit zegt Van Geel
[..]
Maar goed, we zullen zien. Ikzelf verwacht ook nog wel een aantal spelers.
Ik mag het wel hopen ja. 18 is écht minimaal wat mij betreft!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Absoluut, dat heeft Ajax in het verleden wel eens onderschat denk ik.
Gelukkig gaat dat nu beter.
Wat is de hoofdprijs eigenlijk voor sneijder? 18 mln, of meer?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:28 schreef dndiek het volgende:
offtopic (sc) verwijderd
Met betere hamstrings.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou jaap klonen!
ik was toen in Oostenrijk. paar dagen later kwam ik terug en hoorde dat, wat een verassingquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Van Geel zal best nog wel een paar verrassingen in petto hebben die met snel en daadkrachtig handelen ineens voor je neus staan voordat je er erg in hebt. Stam kwam voor mij ook als een complete verrassing. Te meer omdat ik toen ook in het buitenland zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |