zijn zin is correct. Ik denk dat hij er alleen iets anders mee bedoeltquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geef nog even antwoord op mijn vraag, hoe oud ben je?

wel als je je zo gedraagtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef BonJovi het volgende:
Volgens mij ben ik belangrijker voor jullie dan Ajax

Mwah, dit is echt een heel duidelijk signaal hoor. De toeschouwersaantallen zijn dramatisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef BB-boy het volgende:
Nog 84.415 teveel.

Volgens mij is dit zeg maar de laatste serie playoffs voor de evaluatiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:37 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar toen konden ze het nog niet afschaffen. Vindt die evaluatie na dit seizoen plaats of pas volgend jaar?

Ja dit is toch ook de tweede keer dat er playoffs zijn..dat is toch 2 jaar (lees 2 seizoenen)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoor ze er steeds over dat ze het volgend jaar gaan evalueren, maar ik meen me echt te herinneren dat het een proef van twee jaar was...

Dat meen ik me ook te herinnerenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:54 schreef twi het volgende:
Volgens mij was de proef 3 seizoenen lang.

ik maak me eerder druk over Dembele dan over Shota en Koevermansquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef BB-boy het volgende:
Koevermans kan waarschijnlijk niet spelen zondag. Als Dembele ook wegvalt hoeven we ons alleen druk te maken over Shota.

Ach Dembele is absoluut een topper in spé maar netzoals elk talent is hij erg wisselvallig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:01 schreef toma het volgende:
[..]
ik maak me eerder druk over Dembele dan over Shota en Koevermans
heb die gast vorig jaar bij WillemII zien spelen. Toen zag ik hoe makkelijk dat hij alle duels won van bijvoorbeeld een speler als Majstorovic terwijl hij nog maar 18 was. Ik blijf zeggen dat ik hem het grootste talent in de eredivisie vind.

Ja precies en zoals je zag bij de laatste wedstrijden hadden we Alves onder controle, moet bij Dembele ook zo zijn. Maar zal wel moeilijker worden zonder Stam, Gabri en Davids.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ach Dembele is absoluut een topper in spé maar netzoals elk talent is hij erg wisselvallig.
Dus als het een beetje mee zit heeft hij 2 off-days.

Dat is volgens mij al 10.000x uitgelegd. Hij verkoos een basisplek bij Willem II boven een contract bij Ajax, waar hij nog niet veel aan spelen toe zou komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef BB-boy het volgende:
Absoluut. Weer een misser van Ajax dat ze hem niet opgepikt hebben bij GBA.

quote:Van Geel: Kluivert geen optie
Tegenover DeWedstrijden.tv van Tien liet Ajax technisch directeur Martin van Geel weten dat de komst van Patrick Kluivert niet aan de orde is. De dertigjarige spits is "met alle respect geen optie" voor Ajax. Patrick Kluivert solliciteerde afgelopen week openlijk naar een rol bij Ajax. Ten Cate liet daarop weten daar eerst intern over te spreken alvorens daar een reactie op te geven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |