Ik vind van wel. Alves zal voor zo´n 17 denk ik weggaan, daarmee zullen ze echt niet zo dom zijn om een blessuregevoelige, over de top zijnde speler te halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar Niels, kluivert is niet slecht voor Heerenveen hoor

80/17quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:18 schreef devv05 het volgende:
http://www.vi.nl/home.html#poll284421
Allemaal even tegen stemmen svp

wij hebben Ogararuquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:25 schreef Damzkieee het volgende:
Trabelsi is ook nog vrij voor volgend seizoen

Welke zender?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
Op tv rellen van beverwijk 10 jaar terug, echt erg.

Hij zat in '96 nog niet bij Ajax hoor...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vond Trabelsi zeer zeker een van de beteren in het seizoen dat Ajax de halve finale CL haalde.
Jammer dat hij niet zo van de clubliefde was bleek aan het eind.

In '96 haalden we de finale. In '97 de halve.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij zat in '96 nog niet bij Ajax hoor...

Ik vind Trabelsi zeker nog wel een stuk beter hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:28 schreef stefmans het volgende:
Vind Oga en Hatem heel gelijkwaardig.

Trabelsi was goed, maar verdedigend ook niet super. Ik vind dat George zich gedurende het seizoen goed ontwikkeld en regelmatig een geode voorzet aflevert.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:50 schreef kevin6188 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen Ogararu zo tegen vindt vallen![]()

Nou, Ogararu kan er ook wat vanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:58 schreef kevin6188 het volgende:
Mwah, zn slidings waren altijd geweldig.

Dit jaar heeft hij mooi kunnen wennen, zal volgend jaar alleen maar beter wordenk denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:38 schreef devv05 het volgende:
Ik vind Ogararu echt een hele goede verdediger met veel potentie.

Seedorf, Duitser, waarom kom je niet terugquote:

aah ja wel kut, samen met Davids zou het echt masterlijk zijn geweestquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Seedorf, Duitser, waarom kom je niet terug [afbeelding]

tja als je bij milan altijd in de basis staat waarom zou je dan weggaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:14 schreef Houniet het volgende:
had hem graag terug willen zien [afbeelding]

ja nou die laatste twee jaar afsluiten bij "je cluppie"quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:20 schreef toma het volgende:
[..]
tja als je bij milan altijd in de basis staat waarom zou je dan weggaan

een paar jaar geleden werd hij nog uitgekotst, en nu is het weer `onze clarence`quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja nou die laatste twee jaar afsluiten bij "je cluppie" [afbeelding]

maar niet door mij, ik heb altijd respect voor hem gehad, zelfs na die penalty. we gaan volgende week weer van hem genieten als hij weer met de oortjes staatquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef toma het volgende:
[..]
een paar jaar geleden werd hij nog uitgekotst, en nu is het weer `onze clarence`

het is zeker, hij speelt met Kennedyquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigenlijk wel cool dat (is het zeker?) 'ie nu Kennedy als spelersnaam neemt.

had Baki wel leuk gevondenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
het is zeker, hij speelt met Kennedy [afbeelding]

Had hij bij twente ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Eigenlijk wel cool dat (is het zeker?) 'ie nu Kennedy als spelersnaam neemt.

Is me niet opgevallen. Hij wordt altijd bij z'n achternaam genoemd van wat ik gehoord heb ten minste.quote:

quote:
Ibrahimovic beval Ajax aan bij Bakircioglu
www.voetbalonline.nl, 15 mei 2007 22:09 - Ajax heeft Kennedy Bakircioglu vier jaar vastgelegd. De 26-jarige Zweed komt over van FC Twente, waar hij twee seizoenen heeft gespeeld.
Bakircioglu maakte dit jaar vijftien treffers in de eredivisie. In totaal speelde hij 82 wedstrijden voor de Tukkers, waarin hij 27 doelpunten maakte.
De vleugelspeler speelde eerder bij Hammarby IF en Iraklis Saloniki. Naast Ajax was ook PSV geïnteresseerd in de Zweed.
Bakircioglu is de tweede aanwinst van Ajax voor volgend seizoen. Vorige week legden de Amsterdammers al de Belg Laurent Delorge van ADO Den Haag vast.
Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, is blij met de aanwinst. ,,We hebben hem sinds het vertrek van Mauro Rosales goed in de gaten gehouden. Naast een goede voetballer is het volgens ons ook een jongen die goed in de groep past'', aldus Van Geel.
Ook Bakircioglu toonde zich verheugd. ,,Van Zlatan Ibrahimovic, die een goede vriend van mij is, had ik al positieve verhalen gehoord over de club.''

Wambertoquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Juan, Finidi, wie nog meer? Gabri natuurlijk.

Ferris Buellers day off flashback..quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:54 schreef Aanvoerder het volgende:
Kennedy of Bakircioglu bekt niet echt lekker als je 'm wil toezingen.

Ik denk dat Ajax het nog wel wil financieren gezien de kwaliteit van je inzendingquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:31 schreef Loserkid het volgende:
Bij ajax heb je heerlijk bier want kennedy speelt hier.![]()
Misschien wilt scheringa me in huren om kut liedjes/spandoeken te bedenken..

Tuurlijk wel:quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:54 schreef Aanvoerder het volgende:

quote:Van Geel tevreden over ontwikkeling Babel en De Mul
Het vastleggen van Kennedy Bakircioglü heeft volgens Martin van Geel niets te maken met het gebrek aan effectiviteit bij de huidige flankspelers. De technisch directeur is 'zeer tevreden' over de ontwikkeling van Ryan Babel (foto) en Tom de Mul.
Het aantrekken van Bakircioglü ging gepaard met het nieuws dat Ajax ontevreden is over de buitenspelers. "Ik lees dat ook overal en dat is iets wat de media er op dit moment van maken," zegt Van Geel tegenover de zender Tien. "Wij zijn absoluut zeer tevreden over de ontwikkeling van Ryan Babel en Tom De Mul."
Van Geel begrijpt de aanhoudende kritiek van supporters op De Mul niet. "Hij is vorig jaar teruggekomen van een verhuurperiode van Vitesse en is altijd nog maar 21 jaar. Hij maakt absoluut stappen, daar zijn we tevreden over. Ryan Babel heeft zich zelfs explosief ontwikkeld dit jaar. Rendement kan echter altijd hoger, zeker in een team als Ajax."
De technisch directeur geeft verder aan voorlopig geen versterkingen te willen halen. "Voorlopig zijn we wel weer even klaar. Op dit moment hebben we een vrij uitgebalanceerde selectie, waarin onze technische staf keuzes heeft uit verschillende typen spelers," besluit hij.

Jawel joh,quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:54 schreef Aanvoerder het volgende:

Zal vast al gemeld zijnquote:Hatem Trabelsi gaat weg bij Manchester City. De oud-Ajacied, international van Tunesië, heeft ook een jaar bij de club gespeeld.

Bovenaan de pagina als je hem op 100 hebt staanquote:

Misschien kan ie tips vragen aan Gabri/Stam.. veel meer zal er niet van te maken zijn..quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:17 schreef SiemeN het volgende:
Leuk dat hij gewoon als Kennedy speelt. Die achternaam bekt echt niet. Nu nog even langs de kapper..

quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja nou die laatste twee jaar afsluiten bij "je cluppie" [afbeelding]

En Sneijder, blijft die toevallig ook nog een jaar?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:42 schreef Noshiba het volgende:
Kluivert loopt blauwtje op bij Ajax
De open sollicitatie van Patrick Kluivert bij Ajax is op niets uitgedraaid. De Amsterdammers beschouwen de aanvaller geen aanwinst voor komend seizoen.
Tegenover Tien liet technisch directeur Martin van Geel weten dat de dertigjarige spits "met alle respect geen optie is." Trainer Henk ten Cate liet zich vorige week niet uit op de vraag of de topscorer aller tijden van Oranje een aanwinst zou zijn of niet.
De toekomst van Kluivert is nog ongewis. Landskampioen PSV liet vorige week weten dat zijn aflopende contract niet zou worden verlengd, waardoor aan de samenwerking na één seizoen al een einde komt.
Too bad for him, had ons alleen maar geld gekost!

Ik dacht dat we een versterking zouden halen in elke linie?quote:

Wie zegt dat "we" er al zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een versterking zouden halen in elke linie?
Je hebt nu dan Kennedy en Delorge (maar bijv. Roger gaat weg, en Sneijder denk ik ook wel).

quote:Sneijder mag alleen voor hoofdprijs weg
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 16 mei om 10:15
Alweer een paar dagen lang is het Spaanse Valencia met Ajax aan het onderhandelen over de diensten van Wesley Sneijder. Twee eerdere boden werden resoluut door de Amsterdamse clubleiding geweigerd, maar de nummer vier van de Primera División geeft voorlopig niet op.
Inmiddels heeft de afgereisde delegatie te horen gekregen dat de Oranje-international alleen voor de hoofdprijs mag vertrekken. “Ons uitgangspunt is gewoon dat Wesley bij ons blijft. We willen hem behouden voor Ajax, omdat we volgend jaar een heel sterk elftal willen”, zo reageert technisch directeur Martin van Geel vandaag in AD Sportwereld.
Sneijder zelf heeft in een eerder stadium aangegeven dat hij open staat voor een vertrek naar Spanje. “Valencia is een hele mooie club. Maar ik wacht gewoon af wat er gebeurt.”

Van Geel is echt iemand die het begrijpt. Ik ben toch zo blij dat die man nu voor ons werkt. En Sneijder ook, goede instelling.quote:

Toch handig altijd, dit hoor je toch regelmatig. Van Rosenberg tot Ogararu, het kan dus wel schelen of je met een goede verstandhouding uit elkaar gaat.quote:

Dit zegt Van Geelquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef Robar het volgende:
[..]
Wie zegt dat "we" er al zijn?
Kennedy is een versterking, Delorge is voor de breedte, dus er moet nog een middenvelder en een verdediger aangetrokken worden.
Is Boulahrouz al benaderd?
Maar goed, we zullen zien. Ikzelf verwacht ook nog wel een aantal spelers.quote:De technisch directeur geeft verder aan voorlopig geen versterkingen te willen halen. "Voorlopig zijn we wel weer even klaar. Op dit moment hebben we een vrij uitgebalanceerde selectie, waarin onze technische staf keuzes heeft uit verschillende typen spelers," besluit hij.

Absoluut, dat heeft Ajax in het verleden wel eens onderschat denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch handig altijd, dit hoor je toch regelmatig. Van Rosenberg tot Ogararu, het kan dus wel schelen of je met een goede verstandhouding uit elkaar gaat.

Hij gaat er momenteel vanuit dat er niemand meer vertrekt. Zodra dat wel gebeurt, komen er vanzelf wel weer vervangers.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dit zegt Van Geel
[..]
Maar goed, we zullen zien. Ikzelf verwacht ook nog wel een aantal spelers.
Ik mag het wel hopen ja. 18 is écht minimaal wat mij betreft!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Absoluut, dat heeft Ajax in het verleden wel eens onderschat denk ik.
Gelukkig gaat dat nu beter.
Wat is de hoofdprijs eigenlijk voor sneijder? 18 mln, of meer?

quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:28 schreef dndiek het volgende:
offtopic (sc) verwijderd

Met betere hamstrings.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou jaap klonen!

ik was toen in Oostenrijk. paar dagen later kwam ik terug en hoorde dat, wat een verassingquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Van Geel zal best nog wel een paar verrassingen in petto hebben die met snel en daadkrachtig handelen ineens voor je neus staan voordat je er erg in hebt. Stam kwam voor mij ook als een complete verrassing. Te meer omdat ik toen ook in het buitenland zat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |