Man, jij zult er nooit wegkomen. Marokkanen worden hier standaard aangehouden.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach onze internetmusketier moet z'n maatje weer te hulp schieten.
Kan je er al bijna van dromen om je een schraal huurappartementje buiten je Marokkanenbuurt te kunnen veroorloven?
Je moeder!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:34 schreef Aoristus het volgende:
Wie is Lucida ook alweer?
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo doe je Lucida tekort. Lucida zoekt zijn woorden zorgvuldig uit en weet ze tot een scherpe en humorvolle samenhang te vormen.
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou, ik ga maar eens naar bed, B5 kijken. Morgen weer vroeg op, maagdelijk werkloos zijn.
Ok je woont er dus nog middenin, sterktequote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
OP = blaat, onzorgvuldig uitgezochte beschuldigingen en geblaat:.
[..]
Man, jij zult er nooit wegkomen. Marokkanen worden hier standaard aangehouden.![]()
En weer elke inhoud weten te ontwijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef PJORourke het volgende:
Afijn, genoeg gespeeld met de huiskneus, nu Fussbal und Bier.
Grapjas, er kunnen 3000 boomhutten van jou in mijn villa. Marokkanen zijn hier niet bekend, men zou ze denk ik zo naar binnen laten, puur omdat men niet met dat pauperprobleem bekend is.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok je woont er dus nog middenin, sterkte. Als je goed blijft sparen en ooit een echte baan vindt wordt het misschien nog wel eens wat.
Droom lekker door jongenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grapjas, er kunnen 3000 boomhutten van jou in mijn villa. Marokkanen zijn hier niet bekend, men zou ze denk ik zo naar binnen laten, puur omdat men niet met dat pauperprobleem bekend is.![]()
Succes met je kansloze scriptie, ligt het al ergens in een la?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Droom lekker door jongen. Harb blijven werken misschien dat je dan ooit wel iets zal lukken in je leven. Een enkele tegenslag hoeft niet het einde te betekenen
![]()
Blijf het zelf maar geloven jongenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Projectie, doekje. Jouw jaloerse zinnen doen mij deugd. Je scriptie wordt nu door een worm gelezen. Ik kan ieder moment met pensioen gaan, maar ik werk nog even door voor jouw uitkering.![]()
Erg slap, "valse nichtentrekjes" .quote:Op maandag 14 mei 2007 22:30 schreef du_ke het volgende:
Ik zeg je enkel dat je weer wat meer je best moet doen op je valse nichtentrekjes dat mag toch wel? Je zakt echt zwaar af de laatste tijd. SCH wil je vast ook wel helpen hoor.
Ik geloof het niet, maar het is toch zo. Met name zelf bereikt, zonder hulp van wie dan ook. Daarom praat ik ook met jochies als jij in de hoop dat je toch snapt dat je iets kunt bereiken.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blijf het zelf maar geloven jongen. Voorlopig heb ik vooral medelijden met je
.
Oh, moet jij dat van je begeleider. Zit je in een rolstoel of zo?quote:Overigens moet ik m'n verhaal nog in een geografisch tijdschrift gaan publiceren van m'n begeleider dus door niemand gelezen worden gaat wel meevallen.
Aardrijkskunde op het VMBO, zoiets?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:51 schreef du_ke het volgende:
Overigens moet ik m'n verhaal nog in een geografisch tijdschrift gaan publiceren van m'n begeleider dus door niemand gelezen worden gaat wel meevallen.
Helaas gemist.quote:BBC in conflict met Scientology
LONDEN, 14 mei. De BBC is ernstig in conflict geraakt met de Scientologykerk. Scientology beschuldigt de Britse omroep er op een dvd van een demonstratie tegen het kerkgenootschap in scène te hebben gezet. Tijdens de betoging zijn volgens de kerk „terroristische doodsbedreigingen" geuit. Een woordvoerder van de BBC noemde de beschuldigingen op televisie „totale nonsens".
De ruzie tussen de omroep en het genootschap escaleerde vorige week, nadat BBC-verslaggever John Sweeney voor camera's van beide partijen slaande ruzie kreeg met Scientology-woordvoerder Tommy Davis.
De reporter volgde de kerk, die gegrondvest is op de geschriften van de Amerikaanse sciencefictionschrijver L. Ron Hubbard, voor de documentaire ‘Scientology and me’. Die wordt vanavond om 21.30 uur uitgezonden op BBC 1.
Scientology, dat de Britten volgde met een eigen cameraploeg, plaatste het gewraakte fragment op de populaire internetsite YouTube. Te zien is hoe Sweeney gedurende een halve minuut tegen Davis schreeuwt: „Je was er niet bij aan het begin van het interview. Je weet niet wat je zegt.”
Het incident gebeurde op de tentoonstelling ‘Psychiatrie: industrie des doods’ in Los Angeles, waar Scientology de Holocaust volgens Sweeney in de schoenen van de psychiatrie probeert te schuiven.
De journalist heeft zijn excuses aangeboden. Op de website van de BBC zegt Sweeney dat hij onder grote druk stond. Naar eigen zeggen werd hij bespioneerd, achtervolgd en „gehersenspoeld” toen hij aan de documentaire werkte.
Ook filmster en Scientology-lid John Travolta heeft zich bij de BBC beklaagd over de journalist, zo schrijft de Britse krant Daily Telegraph maandag. De reporter zou hem gevraagd hebben „of ik lid ben van een hersenspoelende sekte”. Travolta is diep beledigd en vindt dat de omroep Sweeney „geen forum moet geven voor zijn persoonlijke vooroordelen en animositeiten”. (ANP)
Nou, des gewoon kei-sjiek.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Monidique het volgende:
Hendig,:
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07201/ja.JPG]afbeelding][/url]
Wat doet dat lijstje?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Monidique het volgende:
Hendig,:
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07201/ja.JPG]afbeelding][/url]
Man, hij staat al te kuchen bij een Silk Cut.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Doekje, pak er ook maar eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |