Evolutie is iets heel anders.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:37 schreef Viswijfje het volgende:
ik ken t ook wel een beetje hoor: ik heb met wat vriendinen sinds een paar jaar een wekelijkse avond dat we samen een dvd huren en dan bijpraten en dat werkt heel goed!
en ondertussen ontmoet je nieuwe mensen op je werk of met uitgaan ofzow, dat heet evolutie!!
inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dit hangt ons allemaal boven het hoofd.
hoe oude ben je trouwes? want volwassen worden is rond late 20 toch logisch? (maar laat!)quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb sinds mijn groep 8 tijd een heel hecht vriendengroepje. Altijd lachen, gezellige dingen doen enzo. Nu zijn wij twintigers en volwassen, zowel qua leeftijd als gedrag. We doen amper leuke dingen. De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van MuseDe ander heeft een "belangrijke" baan, een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz. Ikzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden. Ik heb nog geen vaste baan of vaste vriend... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.
xxx-jes een late twintiger
Ik ben 29quote:Op maandag 14 mei 2007 20:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoe oude ben je trouwes? want volwassen worden is rond late 20 toch logisch? (maar laat!)
bij mijn vriendinen was t al rond de 20 dat bijna iedereen gaat samenwonen en trouwen enzow.. wil jij dat nog niet?
Je hebt teveel FRIENDS gekekenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben 29Nee, heb totaaal niet de behoefte om samen te wonen of kinderen te krijgen. Ik zie ook heel erg op tegen de 30. Nu kan ik nog elke vent krijgen, maar als ik ouder word, wordt die kans steeds kleiner. Maar om die reden wil ik niet gaan samenwonen of trouwen met iemand waarvan ik denk: "Wat kan hij zeiken" "Wat is hij jaloers" "Hij heeft drie tepels" Echt de gekste redenen passeren de revue om maar niet te settelen.
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Misschien moeten jullie eens een leuk uitje ondernemen ofzo, iets van Walibi een idee? Of de Efteling?
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef Beurlap het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe selectiever je wordt...
Tis jammer dat je 29 bent, anders had ik graag mijn derde tepel aan je laten zien.
Als dat zo is heb ik uiteraard niets gezegd haha, ik heb geen idee wat een derde tepel is eigenlijkquote:Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bedoelen ze met 3e tepel een heel klein pikkie? want dat heb ik nooit begrepen zo
Bowlen is leuk voor het groepsverband.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Misschien moeten jullie eens een leuk uitje ondernemen ofzo, iets van Walibi een idee? Of de Efteling?
En daarna uit etenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bowlen is leuk voor het groepsverband.
tvpquote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb sinds mijn groep 8 tijd een heel hecht vriendengroepje. Altijd lachen, gezellige dingen doen enzo. Nu zijn wij twintigers en volwassen, zowel qua leeftijd als gedrag. We doen amper leuke dingen. De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van MuseDe ander heeft een "belangrijke" baan, een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz. Ikzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden. Ik heb nog geen vaste baan of vaste vriend... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.
Daar kan ik je niet mee helpen helaasquote:kzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden.
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef MissBliss het volgende:
de ironie...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Bindingsangst...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Dan vrees ik dat ik op m'n 50e nog steeds rondloop op party'squote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Toffe mensen blijven tof.
Saaie mensen worden nog saaier.
Weg dermee.
Niet helemaal mee eens. Toffe mensen willen ook op een gegeven moment settlen. Met sommige mensen doet dat rare dingen. Gaan ze in ene over van 25 naar 45.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Toffe mensen blijven tof.
Saaie mensen worden nog saaier.
Weg dermee.
Zoiets heet de biologische klok....quote:Op maandag 14 mei 2007 23:21 schreef het.ismij het volgende:
Waarom kom ik nou alleen maar vrouwen tegen die serieus willen zijn? En op hun 20.Bezig zijn met hun "carriere", terwijl ze eerst nog maar is moeten kijken of ze het eerste jaar HBO halen.
En niet het kindse en humoristische in me waarderen.
Als ik zo hier links en rechts lees zijn jullie lang niet allemaal de moeilijkste.
Er loopt vast wel een leuke vrijgezelle dame rond op FOK! die met jou wilt daten.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:21 schreef het.ismij het volgende:
Waarom kom ik nou alleen maar vrouwen tegen die serieus willen zijn? En op hun 20.Bezig zijn met hun "carriere", terwijl ze eerst nog maar is moeten kijken of ze het eerste jaar HBO halen.
En niet het kindse en humoristische in me waarderen.
Als ik zo hier links en rechts lees zijn jullie lang niet allemaal de moeilijkste.
Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:25 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Er loopt vast wel een leuke vrijgezelle dame rond op FOK! die met jou wilt daten.
Alle vrijgezelle dames die niet te serieus willen doen melden bij het.ismij aub!
Precies.quote:Een serieuze relatie kan best zonder serieus te zijn. Handjes af van andere mannen/vrouwen, lekker je eigen ding doen, of samen als je 't beide leuk vind.
Ik probeer alleen maar te helpen hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.
Maar ik vroeg het me meer af eigenlijk.
[..]
Precies.
Maar om 1 of andere manier is mijn serieuze kant niet echt sterk.![]()
Ik kan ook echt om alles lachen zoon beetje, wordt af en toe ook niet echt gewaardeerd.![]()
@alrayyes: Op je 20ste?
Of een concert van Muse...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Dat stel ik wel op prijsquote:Op maandag 14 mei 2007 23:32 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te helpen hoor.![]()
Uhmz,.. dat ik binnen 4 minuten van een serieus gesprek weer afdwaal naar iets niet serieus.quote:Lachen is gezond! Ik heb liever een vent die van alles de lol wel in ziet dan eentje die een vlekje op zn broek al een ramp vind.
En wat vind jij niet sterk?
whahaquote:Ik neem mn vent (wel eens) serieus, en ik zorg goed voor mn huisdiertjes dat neem ik wel serieus... zo af en toe mn werk ook wel. Maar dan houd t bij mij ook wel op.
*kijkt heel stoer naar haar teddyberen verzameling*
Mn vriend en ik kunnen een uur de slappe lach hebben om het woordje poepquote:Op maandag 14 mei 2007 23:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat stel ik wel op prijs
[..]
Uhmz,.. dat ik binnen 4 minuten van een serieus gesprek weer afdwaal naar iets niet serieus.
Ruzie met vriendin, binnen 5 minuten, hoe pissig ik of zij ook was. Pers ik er wel weer iets met humor eruit. Ik kan niet lang boos zijn of whatever.En het gaat helemaal vanzelf.
Zij moeite met school, najah ik help der, geen probleem. Ik geen kritiek (waar ik overgens erg goed in ben)maar probeer het niet al te hard af te kraaken als er gewoon geen klote van klopt wat ze aan het doen is.
EN dan heb ik het weer gedaan, omdat ik dan niet serieus ben.![]()
[..]
whaha![]()
Tsja, het leven moet je imo ook niet echt serieus nemen
Je leert, werkt en gaat dood. Verder moet je er zelf wat van maken/
Dat is ook mijn idee.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:51 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Mn vriend en ik kunnen een uur de slappe lach hebben om het woordje poep.
Serieus gesprek, en dan zegt een van de 2 redelijk snel POEP!!
Met humor leg je de meeste ruzies bij.
Gewoon kritiek geven als ze iets niet goed doet en uitleggen hoe het wel moet. Word ze boos, maak je weer een grapje.
*zucht* Ik denk dat ik moeilijke personen kies.quote:Zo moeilijk is het niet.![]()
Een bosje bloemen doet wonderen bij een vrouwquote:Op maandag 14 mei 2007 23:55 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee.
Als er 1 volle dag niet wordt gereageerd op telefoon sms en de rest door mv omdat ze boos is.![]()
Ben ik der klaar mee, de volgende dag intereseerd t me al niet eens meer. E vind tik het wel best. En dan komen de gesprekken.De ellelange discussies over de ruzie om deze "uit te praten".
Ik kan er altijd wel om lachen aangezien het achteraf nooit ergens over gaat, en het me dus eigenlijk al niet meer boeid.
Maarjah, niet iedereen denkt er zo over.
[..]
Dat zou ook nog kunnen.quote:*zucht* Ik denk dat ik moeilijke personen kies.
Dat vindt ik echt zo afgezaagd he.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:05 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Een bosje bloemen doet wonderen bij een vrouw.
Eventjes 5 minuten praten, en dan weer humor er tussen door.
Werkt bij mij perfect![]()
quote:Dat zou ook nog kunnen.
Ik weet nog wel een leuke meid voor je trouwensDie neemt al die dingen ook niet zo nauw... Koppelen?
![]()
Afgezaagd maar effectiefquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat vindt ik echt zo afgezaagd he.
[..]
![]()
Fotows?![]()
Dan toch maar dat afgezaagde weer.quote:
quote:En nou moet ik zeker mn hele fotomap gaan uitspitten?![]()
owjah die 1e,.. Uit?,.. Van?,.quote:Je gaat maar gewoon met dr uit! Ze heet Ester.
Waar kan ik bestellen?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:25 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Een serieuze relatie kan best zonder serieus te zijn. Handjes af van andere mannen/vrouwen, lekker je eigen ding doen, of samen als je 't beide leuk vind.
quote:
Prima jonge, fair enoughquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij wilde ook al bestellen?
Ik ben eerst he!!![]()
Het fotoalbum duurt alleen een beetje lang.quote:
Op wie z'n fotoalbum wachten we?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Het fotoalbum duurt alleen een beetje lang.![]()
Dat zei ik niet.quote:
Tijd om op salsa-les te gaan: ideale ontmoetingsplek voor de eind20-mid30ersquote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.
Tja, als je je uit wil leven (wat heel begrijpelijk is), dan moet je het doen, en het niet laten afhangenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Geloof mij maar, meiden met zulke instelling vangen bot bij mij.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben 29Nee, heb totaaal niet de behoefte om samen te wonen of kinderen te krijgen. Ik zie ook heel erg op tegen de 30. Nu kan ik nog elke vent krijgen, maar als ik ouder word, wordt die kans steeds kleiner. Maar om die reden wil ik niet gaan samenwonen of trouwen met iemand waarvan ik denk: "Wat kan hij zeiken" "Wat is hij jaloers" "Hij heeft drie tepels" Echt de gekste redenen passeren de revue om maar niet te settelen.
Meestal zijn dit de echte frusti's...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben 29 Nee, heb totaaal niet de behoefte om samen te wonen of kinderen te krijgen. Ik zie ook heel erg op tegen de 30. Nu kan ik nog elke vent krijgen, maar als ik ouder word, wordt die kans steeds kleiner. Maar om die reden wil ik niet gaan samenwonen of trouwen met iemand waarvan ik denk: "Wat kan hij zeiken" "Wat is hij jaloers" "Hij heeft drie tepels" Echt de gekste redenen passeren de revue om maar niet te settelen.
Denk niet dat ie jou bedoelt...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef vosss het volgende:
Je quote verkeerd, maar ik neem aan dat je mij bedoeld?
Ik ben helemaal geen frusti, maar aan die zelfingenomen kutwijven die roepen dat ze de knapste zijn en dat ze toch elke vent kunnen krijgen heb ik een broertje dood.
Zulks soort zaken roepen over jezelf siert je niet. Verre van zelfs. En ik heb een hekel aan mensen die dat roepen. Dat heeft niks met gefrustreerd zijn te maken hoor
Zo hoort het ook, maar ik denk dat als ik dat doe, totdat mijn lichaam het niet meer toelaat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:44 schreef B-FliP het volgende:
Ik ben van mening dat je eerst lekker moet doen waar je zin in hebt, van nieuwschierigheden
en verleidingen proeven, je uitleven zolang je lichaam t toelaat, en dat je daarna veel beter
weet wat je echt wil...
Heheh, it's better to burn out than to fade away... Indeed...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:06 schreef het.ismij het volgende:
Zo hoort het ook, maar ik denk dat als ik dat doe, totdat mijn lichaam het niet meer toelaat.
Dat ik dan dood ben,
Of volgens The Marlboroman:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:10 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Heheh, it's better to burn out than to fade away... Indeed...Als je maar doet waar
je gelukkig van wordt...
Leuke filmquote:I hate you for this Harley!!!![]()
Excuses, nee, bedoel jou niet, maar TS, die kennelijk een tikkie gefrustreerd is in haar 'zoektocht naar de ideale man..' Een probleempje van vele vrouwen vandaag de dag...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef vosss het volgende:
Je quote verkeerd, maar ik neem aan dat je mij bedoeld?
Ik ben helemaal geen frusti, maar aan die zelfingenomen kutwijven die roepen dat ze de knapste zijn en dat ze toch elke vent kunnen krijgen heb ik een broertje dood.
Zulks soort zaken roepen over jezelf siert je niet. Verre van zelfs. En ik heb een hekel aan mensen die dat roepen. Dat heeft niks met gefrustreerd zijn te maken hoor
Wij hebben gewoon alle aardige, kieskeurige, knappe en gezellige vrijgezellen tussen de 25 en 35 verzameld en doen daar leuke dingen mee.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ahh, okay, in dat geval ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:18 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Excuses, nee, bedoel jou niet, maar TS, die kennelijk een tikkie gefrustreerd is in haar 'zoektocht naar de ideale man..' Een probleempje van vele vrouwen vandaag de dag...
Zo denk ik er ook over en zo leef ik ook. Denk ook dat het vrij logisch is dat de mensen in een vriendengroep toch elk steeds meer hun eigen leven krijgen etc..etc..De één kakt veel sneller in dan de ander en weer anderen die kakken nooit in al is deze groep wel het kleinst denk ik zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:44 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je eerst lekker moet doen waar je zin in hebt, van nieuwschierigheden
en verleidingen proeven, je uitleven zolang je lichaam t toelaat, en dat je daarna veel beter
weet wat je echt wil...
Och.. gewoon lekker zo blijven.. daarmee heb je veel meer plezier in het leven..quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Jij zegt hier en passant even dat je je verplicht volwassen moet gedragen op je 29e.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Je bent 29 en je wilt nog 16 zijn. Bij wie ligt hier nu de fout? 29 is toch echt wel leeftijd waar je aan je toekomst mag denken en je kunt niet verwachten dat je vrienden ook in het verleden blijven hangen! Bovendien als je elke man kan krijgen, dan zoek eens een goede uit? Of zijn ze toevallig allemaal te saai voor je? Come on, het probleem ligt hier niet bij je vriendengroep maar bij jou en dat weet je donders goed!
Zaterdagavond kreeg ik nog complimenten vanwege mijn over het algemeen afwijkende (en dus ook de jouwe) denkwijze. Jammer dat ze een vriend heeft die totaal anders ik. Ik zou haar graag reddenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij zegt hier en passant even dat je je verplicht volwassen moet gedragen op je 29e.
Dan heb ik twee vervolgvragen:
a: wat is volwassen?
b: mag ik het verplichtende wetsartikel even zien waarin staat dat TS fout zit?
En kom niet aan met:"Dat hoort nou eenmaal zo." want dat vind ik een ongelooflijk slap excuus. Als ik dit topic zo bekijken zijn er mensen genoeg die vinden dat wegdutten op het meubelboulevard-zitje naast je drie-sterrenvrieskistje kijkende naar een soapserie niet het leukste is wat er op een dag te doen valt.
Me volwassen gedragen:ik moet er niet aan denken.
Ik weet zo net niet of zij dat niet leuk vinden. Ik denk juist dat ze hartstikke gelukkig zijn met wat ze doen, en ik met hoe ik leef. Ieder zijn smaak, lijkt me, en gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk. Soms is 't best lastig hoor, als ik iets wil wat zij niet willen, of als zij voor de zoveelste keer naar dezelfde discotheek willen terwijl ik 't een stel zombies op een kluitje vind daarbinnen. Dan is 't gewoon een kwestie van accepteren, en zorgen dat je niet afhankelijk bent van elkaar om lol te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Maar diep in hun hart willen 'zij' toch ook lol trappen of niet?
Der zijn toch serieus geen mensen die liever gaan fondu'en (WTF dat ook moge zijn) met hun met de dag dikker wordende halve trouwboekje en haar familie dan lol trappen met vrienden?
De vraag is dus, waarom zij net doen alsof ze dit niet meer willen, of waardoor zij zo beinvloed worden.
Ik ben 30 en geniet er met volle teugen vanquote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Of volgens The Marlboroman:
It's better to be dead and cool, than alive an uncool
fuck musequote:
Ik zeg alleen dat hij niet van zijn vrienden kan verwachten dat zij op hun 30ste nog steeds mee naar de kroeg gaan 2 keer per week. Dit kun je verwachten. Heb er zelf ook last van, ben 22 en heb vrienden tot een jaar of 25 en die vallen ook steeds meer af als het op stappen etc. aankomt. Maarja hoort er gewoon bij en je blijft gewoon leuke dingen doen met vrienden die nog wel zin hebben om mee te gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij zegt hier en passant even dat je je verplicht volwassen moet gedragen op je 29e.
Dan heb ik twee vervolgvragen:
a: wat is volwassen?
b: mag ik het verplichtende wetsartikel even zien waarin staat dat TS fout zit?
En kom niet aan met:"Dat hoort nou eenmaal zo." want dat vind ik een ongelooflijk slap excuus. Als ik dit topic zo bekijken zijn er mensen genoeg die vinden dat wegdutten op het meubelboulevard-zitje naast je drie-sterrenvrieskistje kijkende naar een soapserie niet het leukste is wat er op een dag te doen valt.
Me volwassen gedragen:ik moet er niet aan denken.
Hetzelfde hier. Zeer divers. Van eeuwige student tot burgerlul. Zelf heb ik een leuke baan, woon nog thuis (ja, sorry), doe veel leuke dingen en peins er niet over om dit leven op te geven. Oke, over een tijd als ik wat beter bij kas zit ga ik op mezelf wonen en ook een relatie zou leuk zijn. Maar trouwen, koters en vrijdag- en zaterdagavond op de bank naar Sterren dansen op het ijs kijken? Nooit.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben 30 en geniet er met volle teugen vanDon't worry.
Maar goed - mijn vriendenkring is vrij divers. Hetgagat van supergeseeteld (getrouwd, 2 kids, 2 onder 1 kap) tot eind 30 en ontzettend van hetstappen en ik kan met al die mensen goed door een deur. Je persoonlijkheid wordt niet alleen bepaald door je mate van gesetteldheid, toch?
Ik ben persoonlijk ook totaal niet bezig met "ik wil huisje, boompje, beestje". Heb een leuk huurhuis, een superleuke baan en ben verliefd, maar zie mezelf voorlopig zeker nog niet op de bank zitten in een koophuis in almere met een labrador en een jengelende kleuter. Daar is ook geen haast mee toch?
Wat ik wel opvallend vind is dat jij heel erg krampachtig vasthoudt aan het andere uiterste - per se geen langdurige relatie aan willen gaan, of het nu op romantisch vlak is, qua woonsituatie of qua werk. Waarom niet gewoon dingen hun beloop laten en wel zien waar het schip strandt?
meid je bent 18 en je oud klasgenoten gaan al samenwonen? Hoe hoogbegaafd ben jequote:Op woensdag 16 mei 2007 09:53 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
Ik herken dit, maar op een andere manier.
Ik en nu achttien en zit op de hoge school, maar ik vind het veel te vroeg om al te kiezen wat ik voor de rest van mijn leven ga doen.
Vele vroegere klasgenoten gaan werken, kopen een auto en gaan zelfs al samenwonen.
Met mijn studies in het vooruitzicht is dit voor mij de komende vier jaar niet mogelijk.
Ik heb een relatie van twee jaar, maar ook hierin vraag ik me af is dit wel wat ik wil?
Ik kan zelfs zeggen dat ik geen echte vrienden nimmer heb, deels aan die relatie te wijten...
Een 1/4 life crisis?
Nog mooier: Ik had een relatie van mijn vijftien, op mijn zesttien ben ik 1 week vrijgezel geweest, en toen is het aangeraakt met mijn vriend.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:13 schreef B-FliP het volgende:
[..]
meid je bent 18 en je oud klasgenoten gaan al samenwonen? Hoe hoogbegaafd ben je
want ik kan me niet voorstellen dat mensen rond de 18/19 al gaan samenwonen... Is niet
slim iig... 4 jaar studeren is de normaalste zaak van de wereld en ik denk dat je in een meerderheids-
categorie zit ipv een uitzondering...
En 2 jaar een relatie? Die's op je 16-de gestart... Ik hoop dat je doorhebt dat je op deze
leeftijd moet genieten met volle teugen... Tuurlijk is aanklooien met relaties ook genieten
en ervaring opdoen maar verwacht niet dat t voor altijd is, er moet ook een tijd voor enige
zelf-ontdekking, losbandigheid en vergelijkingsmateriaal zijn... Als je je niet happy bent of
twijfelt, of zelfs je vrienden kwijtraakt door een relatie op deze leeftijd kan je jezelf idd
afvragen ofdat je niet beter vrij en alleen af bent...
Tja, k weet dat als je gewend bent elke dag samen met iemand te slapenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:18 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
Nog mooier: Ik had een relatie van mijn vijftien, op mijn zesttien ben ik 1 week vrijgezel geweest, en toen is het aangeraakt met mijn vriend.
Ik wéét dat ik beter af ben alleen, maar het is zo'n lange weg..
We slapen elke dag samen, als ik alleen moet slapen voel ik me niet op mijn 'gemak'.
Ik denk dat het meer een 'gewoonte' is , en een ongezonde dan wel.
Ik mag zelfs zeggen dat de passie en de spontaniteit al eventjes verdwenen is.
En daarnaast komt dan nog het geweldige schuldgevoel ..
Ik weet het allemaal, maar er is een verschil tussen kennis en doen![]()
Je bent zo'n meid die eigenlijk ook niet tevreden is met haar relatie maar hierover niks zegt tegen haar vriend. Vriendlief voelt dat er iets niet lekker zit en vraagt of er iets is. Krijgt als antwoord dat er niks is, etc..etc..Dan gaat het uit en vriendlief vraagt zich af waarom. Dan krijgt hij opeens te horen dat het al maanden niet meer fijn was alleen heeft mevrouw dat nooit gezegt. Komt voor in tig relaties ik snap niet waarom jullie vrouwen nooit praten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:18 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
[..]
Nog mooier: Ik had een relatie van mijn vijftien, op mijn zesttien ben ik 1 week vrijgezel geweest, en toen is het aangeraakt met mijn vriend.
Ik wéét dat ik beter af ben alleen, maar het is zo'n lange weg..
We slapen elke dag samen, als ik alleen moet slapen voel ik me niet op mijn 'gemak'.
Ik denk dat het meer een 'gewoonte' is , en een ongezonde dan wel.
Ik mag zelfs zeggen dat de passie en de spontaniteit al eventjes verdwenen is.
En daarnaast komt dan nog het geweldige schuldgevoel ..
Ik weet het allemaal, maar er is een verschil tussen kennis en doen![]()
HO!! ff in de rem jonge dame! Ik ben wel is waar een man, dus geen vrouw, en boven de 30. Je leven houdt niet op als je 30 bent. Toegegeven: wanneer je der-tig wordt klinkt het ook zo: der-tig. En dat was het dan ook wel weer. Zolang je nog aantrekkelijk blijft in alle opzichten, kan je nog van alles aan de haak slaan, als je dat wilt tenminste. Als je nou 50 bent, mag je pas zeiken...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ganzenborden en Voetbal Insite.....sure.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:52 schreef Qunak het volgende:
[..]
Veel van mijn vrienden hebben het uitgaansleven al gedag gezegd of tenminste voor een groot deel. Inmiddels hebben de stelletjes van de groep al een ander ritme gevonden voor de vrijdag of zaterdagavond: lekker ganzeborden met de meiden en de mannen op de bank voetbal iside kijken. Af en toe kan er een bioscoopje af of lekker naar de kroeg. Sorry hoor, maar ik ben blij dat ik daar niet bij hoef te zijn.
You're damn rightquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:39 schreef denka het volgende:
[..]
Je bent zo'n meid die eigenlijk ook niet tevreden is met haar relatie maar hierover niks zegt tegen haar vriend. Vriendlief voelt dat er iets niet lekker zit en vraagt of er iets is. Krijgt als antwoord dat er niks is, etc..etc..Dan gaat het uit en vriendlief vraagt zich af waarom. Dan krijgt hij opeens te horen dat het al maanden niet meer fijn was alleen heeft mevrouw dat nooit gezegt. Komt voor in tig relaties ik snap niet waarom jullie vrouwen nooit praten.![]()
Tip: Uit je reactie merk je al dat je liever geen relatie meer hebt etc..etc..Praat hier over en maak het uit. Waarom doen jullie altijd zo moeilijk, tjezus. Als het niks is of je wilt niet waarom ga je dan nog door. Kom niet aan met Het voelt vertrouwd, Dan ben ik alleen, Dan moet ik alleen slapen, Het is moeilijk..etc..etc..![]()
Als het niks meer is of je wilt niet dan is uitmaken de beste optie, ook al is het enorm moeilijk. Bij elkaar blijven doet alleen maar nog meer damage en als het dan uitgaat doet het nog meer pijn.
Het klinkt misschien allemaal wat hard of lomp maar is wel de keiharde werkelijkheid. Sowieso zijn bijna alle relaties vanaf je 15/16 gedoemd te mislukken.
Succes en maak de juiste keuze ook al is het enorm moeilijk. Uiteindelijk is het wel de beste keuze!
Kolonisten van Kathan dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:00 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Ganzenborden en Voetbal Insite.....sure.![]()
Aversie is een groot woord. Wat ik wil zeggen is dat de stelletjes bij elkaar op bezoek gaan en het uitgaan gedag zeggen en ook de vrijgezellen daarbij vergeten. Ik vind het jammer, niets meer niets minder.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:56 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Ik snap je aversie tegen een avondje thuis met vrienden niet zo.
Als ik in goed gezelschap (van vrienden) ben interesseert het mij echt geen reet waar we zijn of wat we doen. Of het nou bij iemand thuis is of op één of ander concert of techno-feest, saai is het nooit.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Geloof mij maar, meiden met zulke instelling vangen bot bij mij.
Gatver, wat een zelfingenomen kutwijven zijn dat die roepen ik kan elke vent krijgen die ik wil![]()
Flikker toch op man![]()
Ontzettend leuke reacties tot nu toequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef Ripley het volgende:
Wat ik wel opvallend vind is dat jij heel erg krampachtig vasthoudt aan het andere uiterste - per se geen langdurige relatie aan willen gaan, of het nu op romantisch vlak is, qua woonsituatie of qua werk. Waarom niet gewoon dingen hun beloop laten en wel zien waar het schip strandt?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:43 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
HO!! ff in de rem jonge dame! Ik ben wel is waar een man, dus geen vrouw, en boven de 30. Je leven houdt niet op als je 30 bent. Toegegeven: wanneer je der-tig wordt klinkt het ook zo: der-tig. En dat was het dan ook wel weer. Zolang je nog aantrekkelijk blijft in alle opzichten, kan je nog van alles aan de haak slaan, als je dat wilt tenminste. Als je nou 50 bent, mag je pas zeiken...![]()
Volgens mij ben je überkritisch...
quote:
Volgens mij heb jij "Highlander, the movie" uit 1985 gezien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:10 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Heheh, it's better to burn out than to fade away... Indeed...Als je maar doet waar
je gelukkig van wordt...
MONICA: Oh it's not big, not at all, you know, kinda the same lines as, say, oh I don't know, having a third nipple.quote:
Ik ben verre van gefrustreerd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]Volgens mij vang jij ook bot bij de vrouwen die dat niet roepen
Je klinkt nogal frusti.
Daar ben je toch zelf bij? Ik ken ook zat mensen met een vaste relatie die helemaal niet zo vastgeroest en burgerlijk zijn als jij het ebschrijft. Je kan het zelf inrichten (in overleg met je partner) zoals jij wil, lijkt mequote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ontzettend leuke reacties tot nu toe
Ja Ripley, daar heb je een punt. Ik ben gewoon bang om op een bepaald moment genoegen te nemen met iets dat ik helemaal niet wil. Namelijk, wat men hierboven al goed aangeeft: elke avond thuis met de kinderen, weinig uitgaan, veel met manlief voor de tv hangen enz. Ik voel werkelijk helemaal niets voor zo'n leven, maar zie het door de omgeving zomaar gebeuren.
Je hoort nu tegen me in te gaan ja?!quote:
Ik ken mensen van in de 40 die elk weekend in de kroeg te vinden zijn en zij zien helemaal niet typisch uit. Ja, als je vanaf je 25e achter de gordijnen hebt gezeten, tot het beseft dat je leven aan je voorbij gaat (dankzij koters huis boom beest) en dan meent 'los' te moeten gaa. Dan ziet het er typisch uit ja. Helaas kom ik die mensen ook regelmatig tegen. Maar goed, beter laat dan nooit he. Op je 40e heb je nog de tijd om dingen recht te zetten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:39 schreef Untouchables het volgende:
Tragisch onderwerp altijd dit..Iedereen op zoek naar die fontein van de eeuwige jeugd en hopen die te vinden in het zo lang mogelijk uitstellen van het "volwassen" worden..
Helaas word je wel ouder, al is t alleen al lichamelijk en ik moet zelf toegen, als 23 jarige, dat t er altijd n beetje typisch uitziet om van die oude 35+ mensen, keihard uit hun dak te zien gaan in een willekeurge tent.
Prima, als ze lol hebben is dat alleen maar goed, maar toch.
Ach, uiteindelijk is er ook helemaal niets aan te doen, uiteindelijk worden we allemaal volwassen.
idd, wacht maar tot de kinderen komenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dit hangt ons allemaal boven het hoofd.
precies, na het trouwen is het afgelopen met de vriendschapquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef Biancavia het volgende:
Volgende week gaan de eersten van onze vriendengroep trouwen.
Nou ja, er zijn er twee weken geleden ook al getrouwd, maar dat zijn geen vrienden meer.
Jawel, alleen gelijkgezinden komen bij elkaar over de vloer. Voor de kindervrijen is er dan geen plaats meer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:05 schreef Laton het volgende:
[..]
precies, na het trouwen is het afgelopen met de vriendschap![]()
Dan zijn het nooit vrienden geweest.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef Biancavia het volgende:
Volgende week gaan de eersten van onze vriendengroep trouwen.
Nou ja, er zijn er twee weken geleden ook al getrouwd, maar dat zijn geen vrienden meer.
Natuurlijk. Ik ben gelukkig niet afhankelijk van mijn vrienden en ben altijd op mijn eigen houtje op stap gegaan. Altijd kom ik wel iemand tegen die ik kende.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef saaw het volgende:
misschien ben ik te jong om hierover te oordelen maar veel van mijn vrienden hebben ook vaste relaties en wonen samen maar we gaan echt nog supervaak uit en leuke dingen doen hoor!
hangt ook een beetje van de persoon af hoe erg diegene aan zijn relatie vast zit, denk ik
Of alleen "stelletjes". Dat vind ik ook zo hinderlijk. Zo heb ik dus ook een stel vrienden die dat regelmatig flikken. Nou ja, eigenlijk wordt dat geregeld door hun vriendinnen. Om in aanmerking te komen voor een uitnodiging moet je dus als stelletje komen. Een ongeschreven wet waar echt heel star aan vastgehouden wordt. Toen ik mijn huidige vriendin kreeg kreeg ik ook regelmatig uitnodigingen voor dat soort "festiviteiten". Nou heeft mijn moppie dus een schurfthekel aan met een paar stelletje burgerlijk gaan doen dus die ging eigenlijk nooit mee. Toen het besef doordrong dat ik dus meestal in mijn eentje verscheen kreeg ik opeens ook geen uitnodigingen meer. Er werden ook nooit vrijgezelle leden van onze oude vriendengroep uitgenodigd, het is echt verplicht om met z'n tweeën te komenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:22 schreef Qunak het volgende:
[..]
Jawel, alleen gelijkgezinden komen bij elkaar over de vloer. Voor de kindervrijen is er dan geen plaats meer.
Hoe sneu inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of alleen "stelletjes". Dat vind ik ook zo hinderlijk. Zo heb ik dus ook een stel vrienden die dat regelmatig flikken. Nou ja, eigenlijk wordt dat geregeld door hun vriendinnen. Om in aanmerking te komen voor een uitnodiging moet je dus als stelletje komen. Een ongeschreven wet waar echt heel star aan vastgehouden wordt. Toen ik mijn huidige vriendin kreeg kreeg ik ook regelmatig uitnodigingen voor dat soort "festiviteiten". Nou heeft mijn moppie dus een schurfthekel aan met een paar stelletje burgerlijk gaan doen dus die ging eigenlijk nooit mee. Toen het besef doordrong dat ik dus meestal in mijn eentje verscheen kreeg ik opeens ook geen uitnodigingen meer. Er werden ook nooit vrijgezelle leden van onze oude vriendengroep uitgenodigd, het is echt verplicht om met z'n tweeën te komen.
ik ben 30 jaar en dan fulltime werken dit betekend voor mij:quote:Op maandag 14 mei 2007 20:32 schreef het.ismij het volgende:
dat probleem heeft iedereen wel.
Vrienden gaat settelen.
is zonder partner zelfs.[/me]
Vrienden hangen op vrijdag aaf thuis op de bank met vriendinlief
* het.ismij] wil gewoon uitgaan en lol maken.[/me]
DOordeweeks gaat iedereen om half 11 11 uur slapen.
[me=het.ismij] wil lekker poolen/ biertje drinken/ snookeren / gezellig doen.[/me]
Bij iedere vriendengroep vanaf jongs af aan zie je dit soort dingen naar voren komen. De 1 staat wat serieuzer in het leven dan de ander.
En de 1 noemt zich ook eerder "volwassen" dan de ander.
Valt niks aan te doen ben ik bang.
bepaald niet automatisch associeert met 'volwassen'?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van Muse![]()
een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz.
Dit is wel onwijs duidelijk! Als je niet editen, doe het dan ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef wouter10 het volgende:
[..]
ik ben 30 jaar en dan fulltime werken dit betekend voor mij:
Vrienden gaat settelen.
* het.ismij] heb een partner die ook leuke dingen met haar vriendinnen doet .[/me]
Vrienden hangen op vrijdag aaf thuis op de bank met vriendinlief
[me=het.ismij] uitgaan, lol maken,bier drinken. ook door de week met mijn maten[/me]
DOordeweeks gaat iedereen om half 11 11 uur slapen.
[me=het.ismij uhh hoe laat is het nu... morgen werken maar ach! uurtje of 1 is OK. Geen probleem op zich!
Volgens mij heeft dat niks te maken met slechte ervaringen qua relaties, eerder qua vriendschappen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:18 schreef zwaaibaai het volgende:
Volgens mij heeft de TS een slechte ervaring met een relatie, of meerdere. En is ze bang dat ze zo hetzelfde gaat doen.
Wat een rijk en vol leven heb jij, die gesettelde vrienden missen echt veelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef Rotzak84 het volgende:
Ik lees wel een aantal bekende dingen hier, Ik zie het ook in mijn omgeving, iedereen gaat samenwonen, gaat trouwen, hebben vaste relaties, doen alleen oudbollige dingen, en het grootste nadeel, ze kijken neer op mensen die niet zo doen. Ik ben 22 nu, dus nog behoorlijk jong, maar als ik zie hoe sommige leeftijdsgenoten zich gedragen, op een kerkhof is nog meer vreugde te beleven. Op het bankje hangen, met je vriendin in bed blijven stinken op de zaterdagavond etc. Gelukkig heb ik een aantal vrienden die hetzelfde doen en denken als ik, lekker feesten, een avond of meer goed doorzakken, een concertje bezoeken, eens stappen in een vreemde stad, een jointje roken onder de brug. Wat niet wegneemt dat ik best behoefte heb aan een lieve partner, maar als het moet op de manier moet die ik nu veel zie, dan liever vrijgezel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |