abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49376999
Ik heb sinds mijn groep 8 tijd een heel hecht vriendengroepje. Altijd lachen, gezellige dingen doen enzo. Nu zijn wij twintigers en volwassen, zowel qua leeftijd als gedrag. We doen amper leuke dingen. De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van Muse De ander heeft een "belangrijke" baan, een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz. Ikzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden. Ik heb nog geen vaste baan of vaste vriend... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.

xxx-jes een late twintiger
pi_49377125
Wel logisch en herkenbaar
  maandag 14 mei 2007 @ 20:25:23 #3
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49377144
Niks mis met Muse toch?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_49377184
Tijd dat je volwassen wordt.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  maandag 14 mei 2007 @ 20:27:07 #5
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_49377232
B;lijkbaar is je vriendengroepje niet zo hecht meer? De rest heeft blijkbaar geen zin om tijd te maken voor leuke dingen... of ze kunnen het simpelweg niet allemaal tegelijk...
  maandag 14 mei 2007 @ 20:28:17 #6
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49377286
Misschien moeten jullie eens een leuk uitje ondernemen ofzo, iets van Walibi een idee? Of de Efteling?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_49377461
dat probleem heeft iedereen wel.
Vrienden gaat settelen.
* het.ismij is zonder partner zelfs.
Vrienden hangen op vrijdag aaf thuis op de bank met vriendinlief
* het.ismij wil gewoon uitgaan en lol maken.
DOordeweeks gaat iedereen om half 11 11 uur slapen.
* het.ismij wil lekker poolen/ biertje drinken/ snookeren / gezellig doen.

Bij iedere vriendengroep vanaf jongs af aan zie je dit soort dingen naar voren komen. De 1 staat wat serieuzer in het leven dan de ander.
En de 1 noemt zich ook eerder "volwassen" dan de ander.
Valt niks aan te doen ben ik bang.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 14 mei 2007 @ 20:37:30 #8
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_49377680
ik ken t ook wel een beetje hoor: ik heb met wat vriendinen sinds een paar jaar een wekelijkse avond dat we samen een dvd huren en dan bijpraten en dat werkt heel goed!
en ondertussen ontmoet je nieuwe mensen op je werk of met uitgaan ofzow, dat heet evolutie!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_49377761
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:37 schreef Viswijfje het volgende:
ik ken t ook wel een beetje hoor: ik heb met wat vriendinen sinds een paar jaar een wekelijkse avond dat we samen een dvd huren en dan bijpraten en dat werkt heel goed!
en ondertussen ontmoet je nieuwe mensen op je werk of met uitgaan ofzow, dat heet evolutie!!
Evolutie is iets heel anders. Lekker opgelet op school zeker?
  maandag 14 mei 2007 @ 20:40:28 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_49377807
Ja, dit hangt ons allemaal boven het hoofd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_49377834
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
inderdaad.
En de 1 kan hier wel me eomgaan, de ander niet.
Leer jezelf vermaken.
Ik ben nu gekluisterd aan Fok!
  maandag 14 mei 2007 @ 20:42:09 #12
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_49377875
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb sinds mijn groep 8 tijd een heel hecht vriendengroepje. Altijd lachen, gezellige dingen doen enzo. Nu zijn wij twintigers en volwassen, zowel qua leeftijd als gedrag. We doen amper leuke dingen. De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van Muse De ander heeft een "belangrijke" baan, een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz. Ikzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden. Ik heb nog geen vaste baan of vaste vriend... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.

hoe oude ben je trouwes? want volwassen worden is rond late 20 toch logisch? (maar laat!)
bij mijn vriendinen was t al rond de 20 dat bijna iedereen gaat samenwonen en trouwen enzow.. wil jij dat nog niet?
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
pi_49378434
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:42 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

hoe oude ben je trouwes? want volwassen worden is rond late 20 toch logisch? (maar laat!)
bij mijn vriendinen was t al rond de 20 dat bijna iedereen gaat samenwonen en trouwen enzow.. wil jij dat nog niet?
Ik ben 29 Nee, heb totaaal niet de behoefte om samen te wonen of kinderen te krijgen. Ik zie ook heel erg op tegen de 30. Nu kan ik nog elke vent krijgen, maar als ik ouder word, wordt die kans steeds kleiner. Maar om die reden wil ik niet gaan samenwonen of trouwen met iemand waarvan ik denk: "Wat kan hij zeiken" "Wat is hij jaloers" "Hij heeft drie tepels" Echt de gekste redenen passeren de revue om maar niet te settelen.
pi_49378503
Wat wil je: dat alles terug is als vroeger? Spijtig, want dat lukt niet meer. Wat jullie samenhield, school en een zelfde way of life, is verdwenen. Dit zijn dingen die nu eenmaal gebeuren in het leven...

Praat erover met hen. Haal herinneringen op. Zorg ervoor dat jullie elkaar eens in de zoveel tijd nog terugzien, maar ga wel verder met je eigen leven, op je eigen tempo!

succes!
pi_49378542
Je bent dus gewoon een ouwe vrijster TS
Op maandag 14 mei 2007 20:59 schreef het.ismij het volgende:
Je bent dus gewoon een ouwe vrijster TS
hou op
  maandag 14 mei 2007 @ 21:16:57 #17
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_49379178
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Ik ben 29 Nee, heb totaaal niet de behoefte om samen te wonen of kinderen te krijgen. Ik zie ook heel erg op tegen de 30. Nu kan ik nog elke vent krijgen, maar als ik ouder word, wordt die kans steeds kleiner. Maar om die reden wil ik niet gaan samenwonen of trouwen met iemand waarvan ik denk: "Wat kan hij zeiken" "Wat is hij jaloers" "Hij heeft drie tepels" Echt de gekste redenen passeren de revue om maar niet te settelen.
Je hebt teveel FRIENDS gekeken
pi_49379235
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef MissBliss het volgende:
Misschien moeten jullie eens een leuk uitje ondernemen ofzo, iets van Walibi een idee? Of de Efteling?
Precies wat ik dacht

And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 14 mei 2007 @ 21:28:04 #19
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_49379711
Hoe ouder je bent, hoe selectiever je wordt...

Tis jammer dat je 29 bent, anders had ik graag mijn derde tepel aan je laten zien.
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
  maandag 14 mei 2007 @ 21:29:45 #20
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_49379798
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef Beurlap het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe selectiever je wordt...

Tis jammer dat je 29 bent, anders had ik graag mijn derde tepel aan je laten zien.
bedoelen ze met 3e tepel een heel klein pikkie? want dat heb ik nooit begrepen zo
  maandag 14 mei 2007 @ 21:36:02 #21
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_49380139
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

bedoelen ze met 3e tepel een heel klein pikkie? want dat heb ik nooit begrepen zo
Als dat zo is heb ik uiteraard niets gezegd haha, ik heb geen idee wat een derde tepel is eigenlijk
Mijn derde been is echter wel zeer degelijk ontwikkeld
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
  maandag 14 mei 2007 @ 21:48:21 #22
88233 Steve
Still the best.
pi_49380713
quote:
Bowlen is leuk voor het groepsverband.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_49380715
Herkenbaar. Gelukkig zijn een paar vrienden en vriendinnen nog single en gaan dus nog op stap, maar een groot gedeelte zit met moeder de vrouw op de bank en is daar met geen 10 paarden(*) vanaf te krijgen. En nu komen ze in het stadium van trouwen en productief neuken. En als ik het zie denk ik: vriendin ok, maar geen leuke dingen meer doen? Kinderen? No fuckin' way.

Wegvutten achter de geraniums kan ook nog wel als ik 40 ben.(Ik ben nu 30)

* Ook niet met 11 paarden trouwens.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:21:40 #24
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_49382454
quote:
Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Bowlen is leuk voor het groepsverband.
En daarna uit eten
Ziggy played guitar
  maandag 14 mei 2007 @ 22:25:40 #25
179040 The_Art_Of_Dreaming
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49382637
Ver vantevoren geplande uitjes met je vrienden... quality-time.... als er iets funest is voor het plezier zijn het die libelle-margriet oplossingen wel.

Je draagt zodoende juist bij aan wat je lijkt te verliezen in de vriendschap: spontaniteit, lef, broederschap. Dat is dus geen oplossing maar een verergering van het probleem. Helemaal als zo'n uitje (bowlen godverdomme zeg) tegen blijkt te vallen.....
Wär nicht das Auge sonnenhaft, Die Sonne könnt es nie erblicken
"Dream lofty dreams, and as you dream, so you shall become. Your vision is the promise of what you shall one day be; your ideal is the prophecy of what you shall at last unveil."
pi_49382848
Je kan op zoek naar nieuwe vrienden.
Sommige mensen kunnen de fijne dingen in het leven niet waarderen, dat is jammer..
  maandag 14 mei 2007 @ 22:30:00 #27
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49382859
quote:

tvp .

De rest is ook erg herkenbaar . Ik heb wel een baan, maar volwaseen... over een jaar of zestig... misschien.
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:36:15 #28
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49383233
Toffe mensen blijven tof.
Saaie mensen worden nog saaier.
Weg dermee.
"Dream lofty dreams, and as you dream, so you shall become. Your vision is the promise of what you shall one day be; your ideal is the prophecy of what you shall at last unveil."
  maandag 14 mei 2007 @ 22:39:45 #29
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_49383428
-Dat zo'n vriendengroep uit elkaar is gegroeid is normaal en onvermijdelijk denk ik. Durf ook je eigen weg te gaan, met sporten / uitgaan / hobby's etc kom je toch ook wel mensen tegen die op dit moment wél dezelfde interesses hebben als jij?
quote:
kzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden.
Daar kan ik je niet mee helpen helaas
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 14 mei 2007 @ 22:40:34 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49383478
quote:
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 14 mei 2007 @ 22:43:39 #31
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_49383641
quote:
de ironie...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Redactie Games maandag 14 mei 2007 @ 22:49:28 #32
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_49383929
quote:

Bindingsangst...

Ja en het idd irritant, dat iedereen die je kent in je omgeving onder de plak zit of gaan samenwonen, trouwen en het maatschappelijke huisje/boompje/beestje nastreeft.

Ik lijk wat dat betreft ook wel de eeuwige student, constant op zoek naar nieuwe dingen die te ontdekken zijn in de wereld. Niet de burgelijkheid in willen rollen, alles om gewoon wat meer "levenservaring" te krijgen..

Ik vermijd ook feestjes waar veel stelletjes komen, pas getrouwde mensen, babyshowers of wat dan ook. Ik heb er een hekel aan..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_49385097
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Weg dermee.
Dan vrees ik dat ik op m'n 50e nog steeds rondloop op party's
  maandag 14 mei 2007 @ 23:19:18 #34
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_49385386
Herkenbaar.
Het is vriendje/vriendinnetje voor en na. Terwijl jij gewoon lol wilt maken.
In mijn vriendengroep zijn er een paar met kinderen, leuk als je op visite bent... Dan krijg je zo leuk te horen dat de paps niet helpt met het opvoeden en dat die kleren alweer te klein zijn .
Gelukkig denkt mijn ventje net zoals ik. Volwassen worden? Volwassen zijn we wel op t werk... thuis gaan lekker de tekenfilms op.
pi_49385493
Waarom kom ik nou alleen maar vrouwen tegen die serieus willen zijn? En op hun 20. Bezig zijn met hun "carriere", terwijl ze eerst nog maar is moeten kijken of ze het eerste jaar HBO halen.
En niet het kindse en humoristische in me waarderen.
Als ik zo hier links en rechts lees zijn jullie lang niet allemaal de moeilijkste.
Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Weg dermee.
Niet helemaal mee eens. Toffe mensen willen ook op een gegeven moment settlen. Met sommige mensen doet dat rare dingen. Gaan ze in ene over van 25 naar 45.

Helaas is dit voor veel mensen een bekend probleem. Enige wat je kan doen is mensen zoeken die wel hetzelfde als jou denken, al gaat dat moelijker als je wat ouder bent.

Voor de rest moet je maar alleen lol leren hebben. Als niemand anders wilt moet je op een gegeven moment wel.
pi_49385622
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:21 schreef het.ismij het volgende:
Waarom kom ik nou alleen maar vrouwen tegen die serieus willen zijn? En op hun 20. Bezig zijn met hun "carriere", terwijl ze eerst nog maar is moeten kijken of ze het eerste jaar HBO halen.
Als ik zo hier links en rechts lees zijn jullie lang niet allemaal de moeilijkste.
Zoiets heet de biologische klok....
  maandag 14 mei 2007 @ 23:25:52 #38
151344 Queen_Minny
pi_49385645
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:21 schreef het.ismij het volgende:
Er loopt vast wel een leuke vrijgezelle dame rond op FOK! die met jou wilt daten.
Alle vrijgezelle dames die niet te serieus willen doen melden bij het.ismij aub!

Een serieuze relatie kan best zonder serieus te zijn. Handjes af van andere mannen/vrouwen, lekker je eigen ding doen, of samen als je 't beide leuk vind.
pi_49385709
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:25 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Er loopt vast wel een leuke vrijgezelle dame rond op FOK! die met jou wilt daten.
Alle vrijgezelle dames die niet te serieus willen doen melden bij het.ismij aub!
Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.
Maar ik vroeg het me meer af eigenlijk.
quote:
Een serieuze relatie kan best zonder serieus te zijn. Handjes af van andere mannen/vrouwen, lekker je eigen ding doen, of samen als je 't beide leuk vind.
Precies.
Maar om 1 of andere manier is mijn serieuze kant niet echt sterk.
Ik kan ook echt om alles lachen zoon beetje, wordt af en toe ook niet echt gewaardeerd.

@alrayyes: Op je 20ste?
  maandag 14 mei 2007 @ 23:32:38 #40
151344 Queen_Minny
pi_49385904
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:27 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.
Maar ik vroeg het me meer af eigenlijk.
[..]

Precies.
Maar om 1 of andere manier is mijn serieuze kant niet echt sterk.
Ik kan ook echt om alles lachen zoon beetje, wordt af en toe ook niet echt gewaardeerd.

@alrayyes: Op je 20ste?
Ik probeer alleen maar te helpen hoor.

Lachen is gezond! Ik heb liever een vent die van alles de lol wel in ziet dan eentje die een vlekje op zn broek al een ramp vind.
En wat vind jij niet sterk?

Ik neem mn vent (wel eens) serieus, en ik zorg goed voor mn huisdiertjes dat neem ik wel serieus... zo af en toe mn werk ook wel. Maar dan houd t bij mij ook wel op.
*kijkt heel stoer naar haar teddyberen verzameling*
  maandag 14 mei 2007 @ 23:37:54 #41
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_49386119
quote:
Of een concert van Muse...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_49386256
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:32 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar te helpen hoor.
Dat stel ik wel op prijs
quote:
Lachen is gezond! Ik heb liever een vent die van alles de lol wel in ziet dan eentje die een vlekje op zn broek al een ramp vind.
En wat vind jij niet sterk?
Uhmz,.. dat ik binnen 4 minuten van een serieus gesprek weer afdwaal naar iets niet serieus.
Ruzie met vriendin, binnen 5 minuten, hoe pissig ik of zij ook was. Pers ik er wel weer iets met humor eruit. Ik kan niet lang boos zijn of whatever.En het gaat helemaal vanzelf.
Zij moeite met school, najah ik help der, geen probleem. Ik geen kritiek (waar ik overgens erg goed in ben) maar probeer het niet al te hard af te kraaken als er gewoon geen klote van klopt wat ze aan het doen is.
EN dan heb ik het weer gedaan, omdat ik dan niet serieus ben.
quote:
Ik neem mn vent (wel eens) serieus, en ik zorg goed voor mn huisdiertjes dat neem ik wel serieus... zo af en toe mn werk ook wel. Maar dan houd t bij mij ook wel op.
*kijkt heel stoer naar haar teddyberen verzameling*
whaha
Tsja, het leven moet je imo ook niet echt serieus nemen
Je leert, werkt en gaat dood. Verder moet je er zelf wat van maken/
  maandag 14 mei 2007 @ 23:42:57 #43
72820 3st
immer besser
pi_49386320
ja dit hoort er gewoon bij volgens mij....
A dirty mind is a joy forever
  maandag 14 mei 2007 @ 23:43:44 #44
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_49386341
Je verdiend dit gewoon, want Muse is geweldig.
  maandag 14 mei 2007 @ 23:51:03 #45
151344 Queen_Minny
pi_49386583
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:41 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat stel ik wel op prijs
[..]

Uhmz,.. dat ik binnen 4 minuten van een serieus gesprek weer afdwaal naar iets niet serieus.
Ruzie met vriendin, binnen 5 minuten, hoe pissig ik of zij ook was. Pers ik er wel weer iets met humor eruit. Ik kan niet lang boos zijn of whatever.En het gaat helemaal vanzelf.
Zij moeite met school, najah ik help der, geen probleem. Ik geen kritiek (waar ik overgens erg goed in ben) maar probeer het niet al te hard af te kraaken als er gewoon geen klote van klopt wat ze aan het doen is.
EN dan heb ik het weer gedaan, omdat ik dan niet serieus ben.
[..]

whaha

Tsja, het leven moet je imo ook niet echt serieus nemen
Je leert, werkt en gaat dood. Verder moet je er zelf wat van maken/
Mn vriend en ik kunnen een uur de slappe lach hebben om het woordje poep .
Serieus gesprek, en dan zegt een van de 2 redelijk snel POEP!!
Met humor leg je de meeste ruzies bij.
Gewoon kritiek geven als ze iets niet goed doet en uitleggen hoe het wel moet. Word ze boos, maak je weer een grapje.
Zo moeilijk is het niet.
pi_49386727
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:51 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Mn vriend en ik kunnen een uur de slappe lach hebben om het woordje poep .
Serieus gesprek, en dan zegt een van de 2 redelijk snel POEP!!
Met humor leg je de meeste ruzies bij.
Gewoon kritiek geven als ze iets niet goed doet en uitleggen hoe het wel moet. Word ze boos, maak je weer een grapje.
Dat is ook mijn idee.
Als er 1 volle dag niet wordt gereageerd op telefoon sms en de rest door mv omdat ze boos is.
Ben ik der klaar mee, de volgende dag intereseerd t me al niet eens meer. E vind tik het wel best. En dan komen de gesprekken. De ellelange discussies over de ruzie om deze "uit te praten".
Ik kan er altijd wel om lachen aangezien het achteraf nooit ergens over gaat, en het me dus eigenlijk al niet meer boeid.
Maarjah, niet iedereen denkt er zo over.
quote:
Zo moeilijk is het niet.
*zucht* Ik denk dat ik moeilijke personen kies.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:05:07 #47
151344 Queen_Minny
pi_49386959
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:55 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat is ook mijn idee.
Als er 1 volle dag niet wordt gereageerd op telefoon sms en de rest door mv omdat ze boos is.
Ben ik der klaar mee, de volgende dag intereseerd t me al niet eens meer. E vind tik het wel best. En dan komen de gesprekken. De ellelange discussies over de ruzie om deze "uit te praten".
Ik kan er altijd wel om lachen aangezien het achteraf nooit ergens over gaat, en het me dus eigenlijk al niet meer boeid.
Maarjah, niet iedereen denkt er zo over.
[..]
Een bosje bloemen doet wonderen bij een vrouw .
Eventjes 5 minuten praten, en dan weer humor er tussen door.
Werkt bij mij perfect
quote:
*zucht* Ik denk dat ik moeilijke personen kies.
Dat zou ook nog kunnen.
Ik weet nog wel een leuke meid voor je trouwens Die neemt al die dingen ook niet zo nauw... Koppelen?
pi_49387020
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:05 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Een bosje bloemen doet wonderen bij een vrouw .
Eventjes 5 minuten praten, en dan weer humor er tussen door.
Werkt bij mij perfect
Dat vindt ik echt zo afgezaagd he.
quote:
Dat zou ook nog kunnen.
Ik weet nog wel een leuke meid voor je trouwens Die neemt al die dingen ook niet zo nauw... Koppelen?

Fotows?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:17:46 #49
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49387299
Tsja wel herkenbaar, maar heb je niet 1 of 2 hele goede vriendinnen? of is het een groepje vrienden?
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:18:30 #50
151344 Queen_Minny
pi_49387321
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:07 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat vindt ik echt zo afgezaagd he.
[..]

Fotows?
Afgezaagd maar effectief

En nou moet ik zeker mn hele fotomap gaan uitspitten?
Je gaat maar gewoon met dr uit! Ze heet Ester.
pi_49387373
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:18 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Afgezaagd maar effectief
Dan toch maar dat afgezaagde weer.
quote:
En nou moet ik zeker mn hele fotomap gaan uitspitten?
heb je dat niet eens voor me over?
quote:
Je gaat maar gewoon met dr uit! Ze heet Ester.
owjah die 1e,.. Uit?,.. Van?,.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:23:56 #52
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49387478
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:25 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Waar kan ik bestellen?
pi_49387516
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:23 schreef Grimm het volgende:

[..]

Waar kan ik bestellen?

Jij wilde ook al bestellen?
Ik ben eerst he!!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:42:09 #54
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49387934
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:25 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Jij wilde ook al bestellen?
Ik ben eerst he!!
Prima jonge, fair enough
pi_49387962
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:42 schreef Grimm het volgende:

[..]

Prima jonge, fair enough
Het fotoalbum duurt alleen een beetje lang.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:48:41 #56
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49388088
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:43 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Het fotoalbum duurt alleen een beetje lang.
Op wie z'n fotoalbum wachten we?
pi_49388145
ik heb een verzoek bij Queen_Minnygedaan voor fotows.
Ik heb al wel ene naam, maar nog geen foto of locatie.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:57:00 #58
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_49388282
Dus jullie gaan neuken?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_49388301
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dus jullie gaan neuken?
Dat zei ik niet.
Ik wacht eerst op fotows.

xxx-jes een begin twintiger
pi_49390364
Ik herken het probleem. Ben zelf ook 29. De 1e kinderen en trouwerijen zijn in mijn vriendengroep in aantocht. Iedereen blijft in het weekend ook steeds meer thuis. Behalve ik.

Ach ja het hoort erbij zeggen ze dan :S
pi_49393484
quote:
... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.

Tijd om op salsa-les te gaan: ideale ontmoetingsplek voor de eind20-mid30ers
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:46:55 #63
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_49393889
Bij salsa-les vind je volgens mij alleen maar vrouwen.. . Hoeft op zich geen probleem te zijn, maar dan wordt de kans wel steeds groter dat de TS ouder wordt en de kans kleiner wordt dat ze een man tegen het lijf loopt.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:47:15 #64
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49393900
quote:

Tja, als je je uit wil leven (wat heel begrijpelijk is), dan moet je het doen, en het niet laten afhangen
van anderen... Of liever gezegd de prioriteiten van anderen...

Soms is t goed om nieuwe mensen te ontmoeten met dezelfde interesses als jou als je voelt dat je
daar behoefte aan hebt...

Ik vraag me trouwens af hoe het zou zijn om ooit volmondig te zeggen dat ik een volwassen
persoon ben... Ik ben van mening dat zoiets niet bestaat... Ervaren en minder ervaren is misschien
een betere omschrijving...

Volwassen is alleen een term voor hoe je je na een bepaalde leeftijd zou moeten gaan gedragen...
Iedereen kan op elke leeftijd nieuwe en heftige dingen meemaken, en ik vind dat je daarvan moet genieten...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_49394009
quote:

[..]

Geloof mij maar, meiden met zulke instelling vangen bot bij mij.
Gatver, wat een zelfingenomen kutwijven zijn dat die roepen ik kan elke vent krijgen die ik wil

Flikker toch op man
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_49394612
Heb precies het zelfde in me vriendengroep zijn allemaal net 20
Het is wat maar je doet er niks aan.
pi_49394980
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Meestal zijn dit de echte frusti's...
pi_49395408
Je quote verkeerd, maar ik neem aan dat je mij bedoeld?

Ik ben helemaal geen frusti, maar aan die zelfingenomen kutwijven die roepen dat ze de knapste zijn en dat ze toch elke vent kunnen krijgen heb ik een broertje dood.

Zulks soort zaken roepen over jezelf siert je niet. Verre van zelfs. En ik heb een hekel aan mensen die dat roepen. Dat heeft niks met gefrustreerd zijn te maken hoor
vosss is de naam,
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:44:58 #69
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49395494
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef vosss het volgende:

Ik ben helemaal geen frusti, maar aan die zelfingenomen kutwijven die roepen dat ze de knapste zijn en dat ze toch elke vent kunnen krijgen heb ik een broertje dood.

Zulks soort zaken roepen over jezelf siert je niet. Verre van zelfs. En ik heb een hekel aan mensen die dat roepen. Dat heeft niks met gefrustreerd zijn te maken hoor
Denk niet dat ie jou bedoelt... Maar ik vind t een btje gek dat je zoiets wel mag denken, maar
uitspreken niet...

Ik vraag mezelf ook wel eens af hoe mijn leven eruit zie als ik 40 ben...

Ik ben van mening dat je eerst lekker moet doen waar je zin in hebt, van nieuwschierigheden
en verleidingen proeven, je uitleven zolang je lichaam t toelaat, en dat je daarna veel beter
weet wat je echt wil...

Als je wil genieten moet je genieten en niet stil blijven zitten als je daar niet gelukkig van wordt...
B-FliP Youtube Channel
pi_49396235
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:44 schreef B-FliP het volgende:
Ik ben van mening dat je eerst lekker moet doen waar je zin in hebt, van nieuwschierigheden
en verleidingen proeven, je uitleven zolang je lichaam t toelaat, en dat je daarna veel beter
weet wat je echt wil...
Zo hoort het ook, maar ik denk dat als ik dat doe, totdat mijn lichaam het niet meer toelaat.
Dat ik dan dood ben,
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:10:49 #71
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49396358
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:06 schreef het.ismij het volgende:
Zo hoort het ook, maar ik denk dat als ik dat doe, totdat mijn lichaam het niet meer toelaat.
Dat ik dan dood ben,
Heheh, it's better to burn out than to fade away... Indeed... Als je maar doet waar
je gelukkig van wordt...
B-FliP Youtube Channel
pi_49396417
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:10 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Heheh, it's better to burn out than to fade away... Indeed... Als je maar doet waar
je gelukkig van wordt...
Of volgens The Marlboroman:
It's better to be dead and cool, than alive an uncool
quote:
I hate you for this Harley!!!
Leuke film
vosss is de naam,
pi_49396581
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef vosss het volgende:

Excuses, nee, bedoel jou niet, maar TS, die kennelijk een tikkie gefrustreerd is in haar 'zoektocht naar de ideale man..' Een probleempje van vele vrouwen vandaag de dag...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:21:01 #74
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_49396693
Je bent 29 en je wilt nog 16 zijn. Bij wie ligt hier nu de fout? 29 is toch echt wel leeftijd waar je aan je toekomst mag denken en je kunt niet verwachten dat je vrienden ook in het verleden blijven hangen! Bovendien als je elke man kan krijgen, dan zoek eens een goede uit? Of zijn ze toevallig allemaal te saai voor je? Come on, het probleem ligt hier niet bij je vriendengroep maar bij jou en dat weet je donders goed!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:22:02 #75
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_49396730
ohja en een gothic die Muse luisterd? know your facts girl
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_49396874
quote:

[..]

Wij hebben gewoon alle aardige, kieskeurige, knappe en gezellige vrijgezellen tussen de 25 en 35 verzameld en doen daar leuke dingen mee.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:26:31 #77
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_49396904
Vrienden komen en vrienden gaan, no big deal. Zo gaat het altijd.

Waarom moet je het beter hebben dan de wij
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_49397107
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:18 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Excuses, nee, bedoel jou niet, maar TS, die kennelijk een tikkie gefrustreerd is in haar 'zoektocht naar de ideale man..' Een probleempje van vele vrouwen vandaag de dag...
Ahh, okay, in dat geval ben ik het met je eens
vosss is de naam,
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:36:11 #79
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49397242
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:44 schreef B-FliP het volgende:

[..]

weet wat je echt wil...
Zo denk ik er ook over en zo leef ik ook. Denk ook dat het vrij logisch is dat de mensen in een vriendengroep toch elk steeds meer hun eigen leven krijgen etc..etc..De één kakt veel sneller in dan de ander en weer anderen die kakken nooit in al is deze groep wel het kleinst denk ik zo.

Mijn langste relatie heeft iets van 3 jaar geduurd en het singleleven bevalt me eigenlijk goed. Het enige wat ik mis is de regelmatige sex, het samen slapen en de leuke ondernemingen die je samen doet. Eigenlijk moet ik een vrouw vinden voor enkel de lusten en niet de lasten

Het leven wat ik nu heb bevalt me uitermate goed en ik ga me echt niet aanpassen (dingen laten) aan een of andere meid of die moet zo perfect zijn. Maar als ze dat is dan vind ze mijn gedrag goed dus hoef ik me ook niet aan te passen Sowieso lijkt het me erg moeilijk om tegenwoordig een normale relaxe meid te vinden. Als ik met stappen om me heen kijk dan zie ik alleen maar dezelfde achterlijke trutjes

Voor nu:

Vrijheid!Blijheid!
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:48:09 #80
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_49397620
quote:

Och.. gewoon lekker zo blijven.. daarmee heb je veel meer plezier in het leven..
En vrienden zoeken die meer bij jouw levenstijl passen..

Ja dit geldt voor mij, mag één of andere pipo die opmerking maken
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:33:37 #81
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_49399146
p.s.. muse is vet..
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_49410555
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Je bent 29 en je wilt nog 16 zijn. Bij wie ligt hier nu de fout? 29 is toch echt wel leeftijd waar je aan je toekomst mag denken en je kunt niet verwachten dat je vrienden ook in het verleden blijven hangen! Bovendien als je elke man kan krijgen, dan zoek eens een goede uit? Of zijn ze toevallig allemaal te saai voor je? Come on, het probleem ligt hier niet bij je vriendengroep maar bij jou en dat weet je donders goed!
Jij zegt hier en passant even dat je je verplicht volwassen moet gedragen op je 29e.
Dan heb ik twee vervolgvragen:

a: wat is volwassen?
b: mag ik het verplichtende wetsartikel even zien waarin staat dat TS fout zit?

En kom niet aan met:"Dat hoort nou eenmaal zo." want dat vind ik een ongelooflijk slap excuus. Als ik dit topic zo bekijken zijn er mensen genoeg die vinden dat wegdutten op het meubelboulevard-zitje naast je drie-sterrenvrieskistje kijkende naar een soapserie niet het leukste is wat er op een dag te doen valt.

Me volwassen gedragen: ik moet er niet aan denken.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:33:39 #83
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_49410757
It's your path that strays from the right one? Or are your friends...

Volwassen, it's overrated. Keep in touch with your inner child .

Oh en muse is best tof heb ik me laten vertellen.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:51:18 #84
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49411362
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:27 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Jij zegt hier en passant even dat je je verplicht volwassen moet gedragen op je 29e.

En kom niet aan met:"Dat hoort nou eenmaal zo." want dat vind ik een ongelooflijk slap excuus. Als ik dit topic zo bekijken zijn er mensen genoeg die vinden dat wegdutten op het meubelboulevard-zitje naast je drie-sterrenvrieskistje kijkende naar een soapserie niet het leukste is wat er op een dag te doen valt.

Zaterdagavond kreeg ik nog complimenten vanwege mijn over het algemeen afwijkende (en dus ook de jouwe) denkwijze. Jammer dat ze een vriend heeft die totaal anders ik. Ik zou haar graag redden .
pi_49412055
Klinkt bekend, mijn vrienden zijn in sommige dingen een beetje bejaard in vergelijking met mij en mijn lief.

Ze wonen 't liefst in de slaapstad van onze jeugd. Da's nog niet 't ergste, maar alle activiteiten buiten de stadsgrens die op zaterdagavond worden ondernomen (strandtenten uitgezonderd) worden bij voorbaat afgeketst. Waar ik 't liefst een rugzak op mijn bult neem, creditcard in mijn zak steek en ga reizen willen zij het liefst in een huisje op vakantie in Nederland of Ardennen. Er worden auto's gekocht, huizen gekocht, gepraat over wanneer de pil de deur uit gaat of het moment waarp we "allemaal met een dikke buik zitten" (gelukkig is de conclusie tot nog toe geweest "over een paar jaar) en degenen die nog studeren hoppen massaal over naar duaal studeren, omdat om 10 uur in je nest liggen en er op onchristelijke tijden weer uitkomen mét een iets minder rode rekening klaarblijkelijk leuker is dan colleges skippen, avondjes terrasjes pakken, op dinsdag wakker worden met een kater etc.

Tja, jammer vind ik 't soms, want ik wil nog wel even gewoon een jonge vrouw zijn die alles wil meemaken. "Groots en meeslepend leven", zoals 't ooit zo mooi in een (ik dacht) Giphart stond. Toch is de vriendschap me veel waard, en dus is de oplossing simpel: wil ik spannende dingen dan zoek ik studiegenoten om mee aan de haal te gaan, ga ik met mijn zusje op stap of besluiten vriendlief en ik dat we een weekend "samen" hebben etc. Wil ik oud-hollandse gezelligheid, samen gezellig drinken, lachen, "jeugdsentiment" ervaren en een van de betere discussies voeren dan zijn mijn vrienden het beste gezelschap wat er is. En ach, over een jaar of tien zit ik wel weer op hetzelfde niveau
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:14:40 #86
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49412363
Maar diep in hun hart willen 'zij' toch ook lol trappen of niet?
Der zijn toch serieus geen mensen die liever gaan fondu'en (WTF dat ook moge zijn) met hun met de dag dikker wordende halve trouwboekje en haar familie dan lol trappen met vrienden?

De vraag is dus, waarom zij net doen alsof ze dit niet meer willen, of waardoor zij zo beinvloed worden.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:15:24 #87
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49412392
Maatschappelijke druk? Brainwashing? Linksisme? Angst?
pi_49412478
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Maar diep in hun hart willen 'zij' toch ook lol trappen of niet?
Der zijn toch serieus geen mensen die liever gaan fondu'en (WTF dat ook moge zijn) met hun met de dag dikker wordende halve trouwboekje en haar familie dan lol trappen met vrienden?

De vraag is dus, waarom zij net doen alsof ze dit niet meer willen, of waardoor zij zo beinvloed worden.
Ik weet zo net niet of zij dat niet leuk vinden. Ik denk juist dat ze hartstikke gelukkig zijn met wat ze doen, en ik met hoe ik leef. Ieder zijn smaak, lijkt me, en gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk. Soms is 't best lastig hoor, als ik iets wil wat zij niet willen, of als zij voor de zoveelste keer naar dezelfde discotheek willen terwijl ik 't een stel zombies op een kluitje vind daarbinnen. Dan is 't gewoon een kwestie van accepteren, en zorgen dat je niet afhankelijk bent van elkaar om lol te maken.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:22:27 #89
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_49412703
quote:

[..]

Ik ben 30 en geniet er met volle teugen van Don't worry.

Maar goed - mijn vriendenkring is vrij divers. Hetgagat van supergeseeteld (getrouwd, 2 kids, 2 onder 1 kap) tot eind 30 en ontzettend van hetstappen en ik kan met al die mensen goed door een deur. Je persoonlijkheid wordt niet alleen bepaald door je mate van gesetteldheid, toch?

Ik ben persoonlijk ook totaal niet bezig met "ik wil huisje, boompje, beestje". Heb een leuk huurhuis, een superleuke baan en ben verliefd, maar zie mezelf voorlopig zeker nog niet op de bank zitten in een koophuis in almere met een labrador en een jengelende kleuter. Daar is ook geen haast mee toch?

Wat ik wel opvallend vind is dat jij heel erg krampachtig vasthoudt aan het andere uiterste - per se geen langdurige relatie aan willen gaan, of het nu op romantisch vlak is, qua woonsituatie of qua werk. Waarom niet gewoon dingen hun beloop laten en wel zien waar het schip strandt?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_49413269
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Of volgens The Marlboroman:
It's better to be dead and cool, than alive an uncool
Zit wel een kern van waarheid in.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:48:39 #91
148823 znarch
ondertitel
pi_49413912
Su over muse ja
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_49414158
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:48 schreef znarch het volgende:
Su over muse ja
fuck muse
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:10:27 #93
148823 znarch
ondertitel
pi_49414910
Fuck jou
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_49415017
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef znarch het volgende:
Fuck jou
bring it on.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:40:57 #95
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_49416181
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:27 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat hij niet van zijn vrienden kan verwachten dat zij op hun 30ste nog steeds mee naar de kroeg gaan 2 keer per week. Dit kun je verwachten. Heb er zelf ook last van, ben 22 en heb vrienden tot een jaar of 25 en die vallen ook steeds meer af als het op stappen etc. aankomt. Maarja hoort er gewoon bij en je blijft gewoon leuke dingen doen met vrienden die nog wel zin hebben om mee te gaan.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:55:29 #96
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_49419790
herkenbaar, maar da's beter dan dat ze met z'n allen aan de coke zitten, nietwaar?
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:00:43 #97
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49420067
Niet waar.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:01:42 #98
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_49420122
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:52:18 #99
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49422790
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ben 30 en geniet er met volle teugen van Don't worry.

Maar goed - mijn vriendenkring is vrij divers. Hetgagat van supergeseeteld (getrouwd, 2 kids, 2 onder 1 kap) tot eind 30 en ontzettend van hetstappen en ik kan met al die mensen goed door een deur. Je persoonlijkheid wordt niet alleen bepaald door je mate van gesetteldheid, toch?

Ik ben persoonlijk ook totaal niet bezig met "ik wil huisje, boompje, beestje". Heb een leuk huurhuis, een superleuke baan en ben verliefd, maar zie mezelf voorlopig zeker nog niet op de bank zitten in een koophuis in almere met een labrador en een jengelende kleuter. Daar is ook geen haast mee toch?

Wat ik wel opvallend vind is dat jij heel erg krampachtig vasthoudt aan het andere uiterste - per se geen langdurige relatie aan willen gaan, of het nu op romantisch vlak is, qua woonsituatie of qua werk. Waarom niet gewoon dingen hun beloop laten en wel zien waar het schip strandt?
Hetzelfde hier. Zeer divers. Van eeuwige student tot burgerlul. Zelf heb ik een leuke baan, woon nog thuis (ja, sorry), doe veel leuke dingen en peins er niet over om dit leven op te geven. Oke, over een tijd als ik wat beter bij kas zit ga ik op mezelf wonen en ook een relatie zou leuk zijn. Maar trouwen, koters en vrijdag- en zaterdagavond op de bank naar Sterren dansen op het ijs kijken? Nooit.

Veel van mijn vrienden hebben het uitgaansleven al gedag gezegd of tenminste voor een groot deel. Inmiddels hebben de stelletjes van de groep al een ander ritme gevonden voor de vrijdag of zaterdagavond: lekker ganzeborden met de meiden en de mannen op de bank voetbal iside kijken. Af en toe kan er een bioscoopje af of lekker naar de kroeg. Sorry hoor, maar ik ben blij dat ik daar niet bij hoef te zijn.

Gelukkig ben ik gezegend met het Michael J. Fox-syndroom, waardoor ik me nog veel puberale acties kan veroorloven. Laatst nog voor de gein gezegd dat ik 17 toen naar mijn leeftijd werd gevraagd. Ik mocht direct mijn ID-kaart pakken om alsnog binnen te komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Qunak op 15-05-2007 23:04:57 ]
pi_49432466
Ik herken dit, maar op een andere manier.
Ik en nu achttien en zit op de hoge school, maar ik vind het veel te vroeg om al te kiezen wat ik voor de rest van mijn leven ga doen.
Vele vroegere klasgenoten gaan werken, kopen een auto en gaan zelfs al samenwonen.
Met mijn studies in het vooruitzicht is dit voor mij de komende vier jaar niet mogelijk.
Ik heb een relatie van twee jaar, maar ook hierin vraag ik me af is dit wel wat ik wil?
Ik kan zelfs zeggen dat ik geen echte vrienden nimmer heb, deels aan die relatie te wijten...

Een 1/4 life crisis?
Got cat ?
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:13:38 #101
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49433074
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 09:53 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
Ik herken dit, maar op een andere manier.
Ik en nu achttien en zit op de hoge school, maar ik vind het veel te vroeg om al te kiezen wat ik voor de rest van mijn leven ga doen.
Vele vroegere klasgenoten gaan werken, kopen een auto en gaan zelfs al samenwonen.
Met mijn studies in het vooruitzicht is dit voor mij de komende vier jaar niet mogelijk.
Ik heb een relatie van twee jaar, maar ook hierin vraag ik me af is dit wel wat ik wil?
Ik kan zelfs zeggen dat ik geen echte vrienden nimmer heb, deels aan die relatie te wijten...

Een 1/4 life crisis?
meid je bent 18 en je oud klasgenoten gaan al samenwonen? Hoe hoogbegaafd ben je
want ik kan me niet voorstellen dat mensen rond de 18/19 al gaan samenwonen... Is niet
slim iig... 4 jaar studeren is de normaalste zaak van de wereld en ik denk dat je in een meerderheids-
categorie zit ipv een uitzondering...

En 2 jaar een relatie? Die's op je 16-de gestart... Ik hoop dat je doorhebt dat je op deze
leeftijd moet genieten met volle teugen... Tuurlijk is aanklooien met relaties ook genieten
en ervaring opdoen maar verwacht niet dat t voor altijd is, er moet ook een tijd voor enige
zelf-ontdekking, losbandigheid en vergelijkingsmateriaal zijn... Als je je niet happy bent of
twijfelt, of zelfs je vrienden kwijtraakt door een relatie op deze leeftijd kan je jezelf idd
afvragen ofdat je niet beter vrij en alleen af bent...
B-FliP Youtube Channel
pi_49433230
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:13 schreef B-FliP het volgende:

[..]

meid je bent 18 en je oud klasgenoten gaan al samenwonen? Hoe hoogbegaafd ben je
want ik kan me niet voorstellen dat mensen rond de 18/19 al gaan samenwonen... Is niet
slim iig... 4 jaar studeren is de normaalste zaak van de wereld en ik denk dat je in een meerderheids-
categorie zit ipv een uitzondering...

En 2 jaar een relatie? Die's op je 16-de gestart... Ik hoop dat je doorhebt dat je op deze
leeftijd moet genieten met volle teugen... Tuurlijk is aanklooien met relaties ook genieten
en ervaring opdoen maar verwacht niet dat t voor altijd is, er moet ook een tijd voor enige
zelf-ontdekking, losbandigheid en vergelijkingsmateriaal zijn... Als je je niet happy bent of
twijfelt, of zelfs je vrienden kwijtraakt door een relatie op deze leeftijd kan je jezelf idd
afvragen ofdat je niet beter vrij en alleen af bent...
Nog mooier: Ik had een relatie van mijn vijftien, op mijn zesttien ben ik 1 week vrijgezel geweest, en toen is het aangeraakt met mijn vriend.
Ik wéét dat ik beter af ben alleen, maar het is zo'n lange weg..
We slapen elke dag samen, als ik alleen moet slapen voel ik me niet op mijn 'gemak'.
Ik denk dat het meer een 'gewoonte' is , en een ongezonde dan wel.
Ik mag zelfs zeggen dat de passie en de spontaniteit al eventjes verdwenen is.
En daarnaast komt dan nog het geweldige schuldgevoel ..
Ik weet het allemaal, maar er is een verschil tussen kennis en doen
Got cat ?
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:33:35 #103
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49433719
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:18 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:
Nog mooier: Ik had een relatie van mijn vijftien, op mijn zesttien ben ik 1 week vrijgezel geweest, en toen is het aangeraakt met mijn vriend.
We slapen elke dag samen, als ik alleen moet slapen voel ik me niet op mijn 'gemak'.
Tja, k weet dat als je gewend bent elke dag samen met iemand te slapen
het een koud alleen gevoel geeft als je dit ineens niet meer is...

Maar net als het stoppen met andere gewoontes went dat weer... Het
duurt alleen even...

Maarja, als je t allemaal weet ben je al verder dan mensen die t niet weten,
maar moet je nog wel even jezelf onder je kont schoppen om je leven zo
te veranderen dat je wel weer gelukkig bent...

En over schuldgevoel... Het hoort bij t leven... Het kan niet altijd een win-win
situatie zijn... Je kan niet altijd jezelf achterstellen voor t gevoel van anderen
omdat je er zelf niet gelukkiger op wordt? En wat is belangrijker dan gelukkig
zijn? Als je zelf niet gelukkig bent is het haast onmogelijk om een ander gelukkig
te maken...
B-FliP Youtube Channel
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:39:22 #104
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49436116
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:18 schreef SnEeUwWiEtJe het volgende:

[..]

Je bent zo'n meid die eigenlijk ook niet tevreden is met haar relatie maar hierover niks zegt tegen haar vriend. Vriendlief voelt dat er iets niet lekker zit en vraagt of er iets is. Krijgt als antwoord dat er niks is, etc..etc..Dan gaat het uit en vriendlief vraagt zich af waarom. Dan krijgt hij opeens te horen dat het al maanden niet meer fijn was alleen heeft mevrouw dat nooit gezegt. Komt voor in tig relaties ik snap niet waarom jullie vrouwen nooit praten.

Tip: Uit je reactie merk je al dat je liever geen relatie meer hebt etc..etc..Praat hier over en maak het uit. Waarom doen jullie altijd zo moeilijk, tjezus. Als het niks is of je wilt niet waarom ga je dan nog door. Kom niet aan met Het voelt vertrouwd, Dan ben ik alleen, Dan moet ik alleen slapen, Het is moeilijk..etc..etc.. Als het niks meer is of je wilt niet dan is uitmaken de beste optie, ook al is het enorm moeilijk. Bij elkaar blijven doet alleen maar nog meer damage en als het dan uitgaat doet het nog meer pijn.

Het klinkt misschien allemaal wat hard of lomp maar is wel de keiharde werkelijkheid. Sowieso zijn bijna alle relaties vanaf je 15/16 gedoemd te mislukken.

Succes en maak de juiste keuze ook al is het enorm moeilijk. Uiteindelijk is het wel de beste keuze!
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:42:38 #105
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_49436235
TS heeft gewoon de boot gemist en moet maar eens gas gaan geven, zwelgen in zelfmedelijden schiet je niets mee op.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:44:33 #106
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_49436303
volwassen worden
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:48:20 #107
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_49436434
Herkenbaar. Maar goed, lang leven de lol. 7 juli GroundZero

Anyway, ik wil met jou wel onvolwassen doen een keertje
pi_49438487
quote:

[..]

HO!! ff in de rem jonge dame! Ik ben wel is waar een man, dus geen vrouw, en boven de 30. Je leven houdt niet op als je 30 bent. Toegegeven: wanneer je der-tig wordt klinkt het ook zo: der-tig. En dat was het dan ook wel weer. Zolang je nog aantrekkelijk blijft in alle opzichten, kan je nog van alles aan de haak slaan, als je dat wilt tenminste. Als je nou 50 bent, mag je pas zeiken...

Volgens mij ben je überkritisch...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_49441341
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:52 schreef Qunak het volgende:

[..]
Veel van mijn vrienden hebben het uitgaansleven al gedag gezegd of tenminste voor een groot deel. Inmiddels hebben de stelletjes van de groep al een ander ritme gevonden voor de vrijdag of zaterdagavond: lekker ganzeborden met de meiden en de mannen op de bank voetbal iside kijken. Af en toe kan er een bioscoopje af of lekker naar de kroeg. Sorry hoor, maar ik ben blij dat ik daar niet bij hoef te zijn.
Ganzenborden en Voetbal Insite.....sure.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_49441986
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 11:39 schreef denka het volgende:

[..]

Je bent zo'n meid die eigenlijk ook niet tevreden is met haar relatie maar hierover niks zegt tegen haar vriend. Vriendlief voelt dat er iets niet lekker zit en vraagt of er iets is. Krijgt als antwoord dat er niks is, etc..etc..Dan gaat het uit en vriendlief vraagt zich af waarom. Dan krijgt hij opeens te horen dat het al maanden niet meer fijn was alleen heeft mevrouw dat nooit gezegt. Komt voor in tig relaties ik snap niet waarom jullie vrouwen nooit praten.

Tip: Uit je reactie merk je al dat je liever geen relatie meer hebt etc..etc..Praat hier over en maak het uit. Waarom doen jullie altijd zo moeilijk, tjezus. Als het niks is of je wilt niet waarom ga je dan nog door. Kom niet aan met Het voelt vertrouwd, Dan ben ik alleen, Dan moet ik alleen slapen, Het is moeilijk..etc..etc.. Als het niks meer is of je wilt niet dan is uitmaken de beste optie, ook al is het enorm moeilijk. Bij elkaar blijven doet alleen maar nog meer damage en als het dan uitgaat doet het nog meer pijn.

Het klinkt misschien allemaal wat hard of lomp maar is wel de keiharde werkelijkheid. Sowieso zijn bijna alle relaties vanaf je 15/16 gedoemd te mislukken.

Succes en maak de juiste keuze ook al is het enorm moeilijk. Uiteindelijk is het wel de beste keuze!
You're damn right
Got cat ?
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:29:42 #111
45206 Pietverdriet
pi_49442568
Mijn moeder zou zeggen, schop onder je hol heb je nodig
  woensdag 16 mei 2007 @ 18:14:29 #112
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49451407
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 14:00 schreef Starfighter_Pilot het volgende:

[..]

Ganzenborden en Voetbal Insite.....sure.
Kolonisten van Kathan dan.

Vraag maar of je een keer mee mag doen.
pi_49462787
Ik snap je aversie tegen een avondje thuis met vrienden niet zo.

Als ik in goed gezelschap (van vrienden) ben interesseert het mij echt geen reet waar we zijn of wat we doen. Of het nou bij iemand thuis is of op één of ander concert of techno-feest, saai is het nooit.
You don't need eyes to see, you need vision.
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:05:28 #114
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49463232
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 22:56 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Ik snap je aversie tegen een avondje thuis met vrienden niet zo.

Als ik in goed gezelschap (van vrienden) ben interesseert het mij echt geen reet waar we zijn of wat we doen. Of het nou bij iemand thuis is of op één of ander concert of techno-feest, saai is het nooit.
Aversie is een groot woord. Wat ik wil zeggen is dat de stelletjes bij elkaar op bezoek gaan en het uitgaan gedag zeggen en ook de vrijgezellen daarbij vergeten. Ik vind het jammer, niets meer niets minder.

En ja, ik ga liever met mijn vrienden lekker een terrasje pikken dan elke zaterdagavond bij elkaar op bezoek gaan, waarbij de meiden bij de meiden klitten en de heren bij de heren. Nee, geef mij dan maar een lekkere avond uit, lekker uiteten, poolen, bowlen of wat dan ook. Maar dat is mijn visie, geen verplichte leefwijze of wat dan ook. Mij trekt het in elk geval niet.
pi_49463399
Net met een vriendin op msn aant lullen over hoe snel de tijd gaat enz en dat we toch al best oud zijn. Zij woont samen en wil volgend jaar toch wel beginnen met kindjes fokken -maar eerst trouwen-. Ik woon nog thuis, moet nog niet aan kinderen denken en heb ik het idee dat ik nog steeds niet echt geleefd heb.
pi_49463855
Tja als kind en als puber onderneem je echt dingen met je vrienden. Ben je de 18 gepasseerd dan moet je vaak de agenda trekken om elkaar nog te zien en als je elkaar dan ziet is het vaak praten over wat iedereen individueel nou doet onder het genot van een lunch, ipv samen echt iets ondernemen.
Meestal hebben de meesten dan ook een vriend/ vriendin met wie ze dingen ondernemen, en dan ben jij er om mee te koffieleuten en te praten over wat men met vriendlief doet.
Das wel jammer.
pi_49470977
Ik kan heel goed voorstellen dat iemand er niet op zit te wachten dat hij/zij elke zaterdag avond zit te ganzeborden met dezelfde groep mensen.

Ik denk trouwens dat het ook een groot probleem is dat mensen op een gegeven moment blijven steken als ze voor die levenstijl kiezen. Ze ontmoeten geen nieuwe mensen, maken geen nieuwe dingen mee en groeien niet verder op veel gebieden.

Het is heel vervelend als jij wel wil groeien maar constant rekening moet houden met vrienden die dat niet willen.
pi_49488679
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Geloof mij maar, meiden met zulke instelling vangen bot bij mij.
Gatver, wat een zelfingenomen kutwijven zijn dat die roepen ik kan elke vent krijgen die ik wil

Flikker toch op man
Volgens mij vang jij ook bot bij de vrouwen die dat niet roepen Je klinkt nogal frusti.
pi_49488936
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef Ripley het volgende:
Ontzettend leuke reacties tot nu toe

Ja Ripley, daar heb je een punt. Ik ben gewoon bang om op een bepaald moment genoegen te nemen met iets dat ik helemaal niet wil. Namelijk, wat men hierboven al goed aangeeft: elke avond thuis met de kinderen, weinig uitgaan, veel met manlief voor de tv hangen enz. Ik voel werkelijk helemaal niets voor zo'n leven, maar zie het door de omgeving zomaar gebeuren.
pi_49489008
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:43 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

HO!! ff in de rem jonge dame! Ik ben wel is waar een man, dus geen vrouw, en boven de 30. Je leven houdt niet op als je 30 bent. Toegegeven: wanneer je der-tig wordt klinkt het ook zo: der-tig. En dat was het dan ook wel weer. Zolang je nog aantrekkelijk blijft in alle opzichten, kan je nog van alles aan de haak slaan, als je dat wilt tenminste. Als je nou 50 bent, mag je pas zeiken...

Volgens mij ben je überkritisch...
Oke
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:40:22 #121
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_49490113
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 11:44 schreef emo.gif het volgende:
volwassen worden
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:41:49 #122
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49490177
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_49502231
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:10 schreef B-FliP het volgende:

[..]

je gelukkig van wordt...
Volgens mij heb jij "Highlander, the movie" uit 1985 gezien.

Maar goed, ook ik voel me met mijn bijna 27 lentes nog helemaal niet volwassen. Ik houd er nog steeds van Bugs Bunny en de Looney Tunes te kijken, etc. In mijn gedachten ben ik nog altijd 17.
pi_49504972
quote:

[..]
"Hij heeft drie tepels"
MONICA: Oh it's not big, not at all, you know, kinda the same lines as, say, oh I don't know, having a third nipple.

PHOEBE: You have a third nipple?

CHANDLER: You bitch.

Ontopic: herken t zelf ook wel. Iedereen om me heen woont al saampies en gaan zelfs trouwen. Net of loop ik achter ofzo. Zo'n gevoel krijg ik dan. Qua werk ook. Heb ook geen vaste baan en kan ook niks boeiends vinden.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_49505018
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:04 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Volgens mij vang jij ook bot bij de vrouwen die dat niet roepen Je klinkt nogal frusti.
Ik ben verre van gefrustreerd.

vosss is de naam,
pi_49508653
Zelf was ik de eerste die ging settelen (was 19), duurde overigens maar een jaar. Hier heb ik heel veel van geleerd. Heb je max 2 avonden per week dat je allebei thuis bent, wil je die liever niet in de kroeg doorbrengen maar samen op de bank (of op bed, of waar dan ook ) Is niet saai, is noodzakelijk om het boeltje bij elkaar te houden.
Nu ik het van de andere kant zie is het inderdaad balen als veel van je vrienden gaan settelen. Af en toe langsgaan en zelf "lotgenoten" zorgen is een prima oplossing daarvoor.
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:35:51 #127
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_49727741
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Ontzettend leuke reacties tot nu toe

Ja Ripley, daar heb je een punt. Ik ben gewoon bang om op een bepaald moment genoegen te nemen met iets dat ik helemaal niet wil. Namelijk, wat men hierboven al goed aangeeft: elke avond thuis met de kinderen, weinig uitgaan, veel met manlief voor de tv hangen enz. Ik voel werkelijk helemaal niets voor zo'n leven, maar zie het door de omgeving zomaar gebeuren.
Daar ben je toch zelf bij? Ik ken ook zat mensen met een vaste relatie die helemaal niet zo vastgeroest en burgerlijk zijn als jij het ebschrijft. Je kan het zelf inrichten (in overleg met je partner) zoals jij wil, lijkt me
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_49728671
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:13 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Oke
Je hoort nu tegen me in te gaan ja?!
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:39:03 #129
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_49730246
Tragisch onderwerp altijd dit..Iedereen op zoek naar die fontein van de eeuwige jeugd en hopen die te vinden in het zo lang mogelijk uitstellen van het "volwassen" worden..
Helaas word je wel ouder, al is t alleen al lichamelijk en ik moet zelf toegen, als 23 jarige, dat t er altijd n beetje typisch uitziet om van die oude 35+ mensen, keihard uit hun dak te zien gaan in een willekeurge tent.

Prima, als ze lol hebben is dat alleen maar goed, maar toch.
Ach, uiteindelijk is er ook helemaal niets aan te doen, uiteindelijk worden we allemaal volwassen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:22:29 #130
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49731835
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 16:39 schreef Untouchables het volgende:
Tragisch onderwerp altijd dit..Iedereen op zoek naar die fontein van de eeuwige jeugd en hopen die te vinden in het zo lang mogelijk uitstellen van het "volwassen" worden..
Helaas word je wel ouder, al is t alleen al lichamelijk en ik moet zelf toegen, als 23 jarige, dat t er altijd n beetje typisch uitziet om van die oude 35+ mensen, keihard uit hun dak te zien gaan in een willekeurge tent.

Prima, als ze lol hebben is dat alleen maar goed, maar toch.
Ach, uiteindelijk is er ook helemaal niets aan te doen, uiteindelijk worden we allemaal volwassen.
Ik ken mensen van in de 40 die elk weekend in de kroeg te vinden zijn en zij zien helemaal niet typisch uit. Ja, als je vanaf je 25e achter de gordijnen hebt gezeten, tot het beseft dat je leven aan je voorbij gaat (dankzij koters huis boom beest) en dan meent 'los' te moeten gaa. Dan ziet het er typisch uit ja. Helaas kom ik die mensen ook regelmatig tegen. Maar goed, beter laat dan nooit he. Op je 40e heb je nog de tijd om dingen recht te zetten.

Zo. En nu ga ik nog even door het exotische wagenpark kuieren, naar huis, wat eten en naar de kroeg.
pi_49732365
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
idd, wacht maar tot de kinderen komen dan is het gebeurd.
underground forever baby
pi_49733120
Volgende week gaan de eersten van onze vriendengroep trouwen.
Nou ja, er zijn er twee weken geleden ook al getrouwd, maar dat zijn geen vrienden meer.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_49733176
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef Biancavia het volgende:
Nou ja, er zijn er twee weken geleden ook al getrouwd, maar dat zijn geen vrienden meer.
precies, na het trouwen is het afgelopen met de vriendschap
underground forever baby
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:22:27 #134
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49733656
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:05 schreef Laton het volgende:

[..]

precies, na het trouwen is het afgelopen met de vriendschap
Jawel, alleen gelijkgezinden komen bij elkaar over de vloer. Voor de kindervrijen is er dan geen plaats meer.
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:01:07 #135
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_49734901
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef Biancavia het volgende:
Dan zijn het nooit vrienden geweest.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:13:52 #136
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49737815
Tja, ik weet het niet. Afgelopen weekend zoals elk jaar weer meegedaan met een aantal festiviteiten, samen met mijn vrienden. En als ik eerlijk ben heb ik het idee dat we langzaam maar zeker uit elkaar groeien. Gesprekken gaan niet meer over leuke vakanties/situaties, lekkere muziek, die leuke film of zelfs over het ontstaan van het leven dergelijke. Nee, dat maakt steeds meer plaats voor gespreksonderwerpen over dat leuke behang, de nieuwe waterkoker, de nieuwe vijfdeurs gezinsauto of over het gezinsgeluk.

Ik heb steeds minder raakvlakken lijkt het wel. Ik merk dat ik veel beter om kan gaan met mensen van 20 jaar en jonger. Met hen kan ik wel een leuk gesprek aan knopen. Dit heb ik het voorbije weekend dan ook veel gedaan. Leuke gesprekjes gehad met wat leuke meiden van 16-18 jaar. Nu gaat 16 mij wel net te ver, maar ik heb me tijdens deze gesprekjes goed vermaakt. Goede gesprekken aanknopen kan ik met mijn vrienden ook, maar als het om een groepsgesprek gaat val ik er buiten. Niet dat de gesprekken van een dergelijk niveau zijn, zodat ik het niet kan volgen, maar bij onderwerpen zoals koters, behang en hypotheken kan ik me nauwelijks concentreren.

Vorig jaar hadden we een leuke bbq, zoals we elk jaar doen als after party van de bovengenoemde festiviteiten. Daar begon het voor mijn gevoel. Meestal loop ik op feestjes naar de diverse kliekjes om de gesprekken daar te volgen en me er eventueel in te mengen. Maar vorig jaar ging het zowaar over het huishouden: hoe vaak men de was zou moeten strijken, wanneer de vaatwasser aangaat en wie hem in moest laden en welk kleurtje op de muren van de kinderkamer moest worden gesmeerd. Ik heb het niet langer dan 10 minuten uitgehouden en heb toen een tennisbal gepakt en ben bij het zwembad met de hond gaan spelen om af te koelen. Na een half uur voelde ik me weer een stuk beter.

Nu heb ik altijd al de kat uit de boom gekeken als het om bepaalde zaken gaat, zodat ik kan leren van de fouten van een ander. Nou, ik kan je vertellen dat ik dit levenspatroon niet eens ga proberen. Oke, ik wil een leuk dak boven mijn hoofd, maar dan houdt het echt op. Ik heb een superleuke baan, die ook leuk verdiend. Dus in die zin kan ik gaan en staan waar ik wil, er is niets dat me tegenhoudt. En dat wil ik ook graag zo houden. Forever young zullen we maar zeggen. Gelukkig heb ik last van het Michael J. Fox-syndroom, dus ik kan het me permiteren.
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:04:58 #137
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_49739828
misschien ben ik te jong om hierover te oordelen maar veel van mijn vrienden hebben ook vaste relaties en wonen samen maar we gaan echt nog supervaak uit en leuke dingen doen hoor!
hangt ook een beetje van de persoon af hoe erg diegene aan zijn relatie vast zit, denk ik
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:13:17 #138
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49740140
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef saaw het volgende:
misschien ben ik te jong om hierover te oordelen maar veel van mijn vrienden hebben ook vaste relaties en wonen samen maar we gaan echt nog supervaak uit en leuke dingen doen hoor!
hangt ook een beetje van de persoon af hoe erg diegene aan zijn relatie vast zit, denk ik
Natuurlijk. Ik ben gelukkig niet afhankelijk van mijn vrienden en ben altijd op mijn eigen houtje op stap gegaan. Altijd kom ik wel iemand tegen die ik kende.
pi_49740467
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:22 schreef Qunak het volgende:

[..]

Jawel, alleen gelijkgezinden komen bij elkaar over de vloer. Voor de kindervrijen is er dan geen plaats meer.
Of alleen "stelletjes". Dat vind ik ook zo hinderlijk. Zo heb ik dus ook een stel vrienden die dat regelmatig flikken. Nou ja, eigenlijk wordt dat geregeld door hun vriendinnen. Om in aanmerking te komen voor een uitnodiging moet je dus als stelletje komen. Een ongeschreven wet waar echt heel star aan vastgehouden wordt. Toen ik mijn huidige vriendin kreeg kreeg ik ook regelmatig uitnodigingen voor dat soort "festiviteiten". Nou heeft mijn moppie dus een schurfthekel aan met een paar stelletje burgerlijk gaan doen dus die ging eigenlijk nooit mee. Toen het besef doordrong dat ik dus meestal in mijn eentje verscheen kreeg ik opeens ook geen uitnodigingen meer. Er werden ook nooit vrijgezelle leden van onze oude vriendengroep uitgenodigd, het is echt verplicht om met z'n tweeën te komen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:35:03 #140
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49740954
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Of alleen "stelletjes". Dat vind ik ook zo hinderlijk. Zo heb ik dus ook een stel vrienden die dat regelmatig flikken. Nou ja, eigenlijk wordt dat geregeld door hun vriendinnen. Om in aanmerking te komen voor een uitnodiging moet je dus als stelletje komen. Een ongeschreven wet waar echt heel star aan vastgehouden wordt. Toen ik mijn huidige vriendin kreeg kreeg ik ook regelmatig uitnodigingen voor dat soort "festiviteiten". Nou heeft mijn moppie dus een schurfthekel aan met een paar stelletje burgerlijk gaan doen dus die ging eigenlijk nooit mee. Toen het besef doordrong dat ik dus meestal in mijn eentje verscheen kreeg ik opeens ook geen uitnodigingen meer. Er werden ook nooit vrijgezelle leden van onze oude vriendengroep uitgenodigd, het is echt verplicht om met z'n tweeën te komen .
Hoe sneu inderdaad . Nu zit ik niet de wachten op een avondje Ganzenborden onder het genot van een rose-tje, schaaltje borrelnootjes en wat groen voer maar toch. Je staat er wel buiten. En dat terwijl je zes jaar daarvoor nog met z'n allen naar de plaatselijke discotheek ging. En het meest storende is nog wel dat ze het goed praten met de reden dat 'het zo hoort'.

Heus: .
pi_49746610
Ook hier herkenbaar, maar ik ben dan wel een begin twintiger
Daarom doe ik voortaan alles lekker alleen

pi_49747437
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:32 schreef het.ismij het volgende:
dat probleem heeft iedereen wel.
Vrienden gaat settelen.
is zonder partner zelfs. [/me]
* het.ismij] wil gewoon uitgaan en lol maken.[/me]
[me=het.ismij] wil lekker poolen/ biertje drinken/ snookeren / gezellig doen.[/me]

Bij iedere vriendengroep vanaf jongs af aan zie je dit soort dingen naar voren komen. De 1 staat wat serieuzer in het leven dan de ander.
En de 1 noemt zich ook eerder "volwassen" dan de ander.
Valt niks aan te doen ben ik bang.
ik ben 30 jaar en dan fulltime werken dit betekend voor mij:

Vrienden gaat settelen.
[me=het.ismij] heb een partner die ook leuke dingen met haar vriendinnen doet . [/me]
[me=het.ismij] uitgaan, lol maken,bier drinken. ook door de week met mijn maten [/me]
[me=het.ismij uhh hoe laat is het nu... morgen werken maar ach! uurtje of 1 is OK. Geen probleem op zich!
pi_49748037
Ben ik de enige die dit:
quote:
De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van Muse

een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz.
bepaald niet automatisch associeert met 'volwassen'?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 01:14:39 #144
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_49748344
Bij ons zie je dat ook best wel veel, vooral met het uitgaan.
De meesten blijven vaak thuis, terwijl we tot 2 jaar terug elke week met een stuk of 8 of 10 man uitgingen.
Nou meestal maar met zijn 3-en of zo.
Het valt mee dat er nog niemand samenwoont van onze vriendengroep, al gaat dat binnenkort wel gebeuren. Maar ja, het is wel jammer.. maar gelukkig viert iedereen zijn verjaardag, en is het zoiezo elke maand wel 1 of 2 keer feest met zijn allen.
Zo niet, dan toch...
pi_49765856
Volgens mij heeft de TS een slechte ervaring met een relatie, of meerdere. En is ze bang dat ze zo hetzelfde gaat doen.
burgerweeshuis
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:56:29 #146
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49767186
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef wouter10 het volgende:

[..]

ik ben 30 jaar en dan fulltime werken dit betekend voor mij:

Vrienden gaat settelen.
* het.ismij] heb een partner die ook leuke dingen met haar vriendinnen doet . [/me]
[me=het.ismij] uitgaan, lol maken,bier drinken. ook door de week met mijn maten [/me]
[me=het.ismij uhh hoe laat is het nu... morgen werken maar ach! uurtje of 1 is OK. Geen probleem op zich!
Dit is wel onwijs duidelijk! Als je niet editen, doe het dan ook gewoon niet.
Ennuh gok nog maar is hoe oud ik ben,.. en doe maar iets jonger. Jaar of 8
En werken is van 8 in de ochtend Wat betekend dat ik er elke dag rond half 7/kwart voor 7 uit moet
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:57:46 #147
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49767237
* het.ismij is prutser
-dubbelpost-
Jusqu'ici tout va bien...
pi_49791836
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:18 schreef zwaaibaai het volgende:
Volgens mij heeft de TS een slechte ervaring met een relatie, of meerdere. En is ze bang dat ze zo hetzelfde gaat doen.
Volgens mij heeft dat niks te maken met slechte ervaringen qua relaties, eerder qua vriendschappen.
pi_49798320
Ik lees wel een aantal bekende dingen hier, Ik zie het ook in mijn omgeving, iedereen gaat samenwonen, gaat trouwen, hebben vaste relaties, doen alleen oudbollige dingen, en het grootste nadeel, ze kijken neer op mensen die niet zo doen. Ik ben 22 nu, dus nog behoorlijk jong, maar als ik zie hoe sommige leeftijdsgenoten zich gedragen, op een kerkhof is nog meer vreugde te beleven. Op het bankje hangen, met je vriendin in bed blijven stinken op de zaterdagavond etc. Gelukkig heb ik een aantal vrienden die hetzelfde doen en denken als ik, lekker feesten, een avond of meer goed doorzakken, een concertje bezoeken, eens stappen in een vreemde stad, een jointje roken onder de brug. Wat niet wegneemt dat ik best behoefte heb aan een lieve partner, maar als het moet op de manier moet die ik nu veel zie, dan liever vrijgezel.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:28:28 #151
45206 Pietverdriet
pi_49798560
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef Rotzak84 het volgende:
Ik lees wel een aantal bekende dingen hier, Ik zie het ook in mijn omgeving, iedereen gaat samenwonen, gaat trouwen, hebben vaste relaties, doen alleen oudbollige dingen, en het grootste nadeel, ze kijken neer op mensen die niet zo doen. Ik ben 22 nu, dus nog behoorlijk jong, maar als ik zie hoe sommige leeftijdsgenoten zich gedragen, op een kerkhof is nog meer vreugde te beleven. Op het bankje hangen, met je vriendin in bed blijven stinken op de zaterdagavond etc. Gelukkig heb ik een aantal vrienden die hetzelfde doen en denken als ik, lekker feesten, een avond of meer goed doorzakken, een concertje bezoeken, eens stappen in een vreemde stad, een jointje roken onder de brug. Wat niet wegneemt dat ik best behoefte heb aan een lieve partner, maar als het moet op de manier moet die ik nu veel zie, dan liever vrijgezel.
Wat een rijk en vol leven heb jij, die gesettelde vrienden missen echt veel
NOT
WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietverdriet op 26-05-2007 19:34:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')