Daar ben je toch zelf bij? Ik ken ook zat mensen met een vaste relatie die helemaal niet zo vastgeroest en burgerlijk zijn als jij het ebschrijft. Je kan het zelf inrichten (in overleg met je partner) zoals jij wil, lijkt mequote:Op donderdag 17 mei 2007 20:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ontzettend leuke reacties tot nu toe
Ja Ripley, daar heb je een punt. Ik ben gewoon bang om op een bepaald moment genoegen te nemen met iets dat ik helemaal niet wil. Namelijk, wat men hierboven al goed aangeeft: elke avond thuis met de kinderen, weinig uitgaan, veel met manlief voor de tv hangen enz. Ik voel werkelijk helemaal niets voor zo'n leven, maar zie het door de omgeving zomaar gebeuren.
Je hoort nu tegen me in te gaan ja?!quote:
Ik ken mensen van in de 40 die elk weekend in de kroeg te vinden zijn en zij zien helemaal niet typisch uit. Ja, als je vanaf je 25e achter de gordijnen hebt gezeten, tot het beseft dat je leven aan je voorbij gaat (dankzij koters huis boom beest) en dan meent 'los' te moeten gaa. Dan ziet het er typisch uit ja. Helaas kom ik die mensen ook regelmatig tegen. Maar goed, beter laat dan nooit he. Op je 40e heb je nog de tijd om dingen recht te zetten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:39 schreef Untouchables het volgende:
Tragisch onderwerp altijd dit..Iedereen op zoek naar die fontein van de eeuwige jeugd en hopen die te vinden in het zo lang mogelijk uitstellen van het "volwassen" worden..
Helaas word je wel ouder, al is t alleen al lichamelijk en ik moet zelf toegen, als 23 jarige, dat t er altijd n beetje typisch uitziet om van die oude 35+ mensen, keihard uit hun dak te zien gaan in een willekeurge tent.
Prima, als ze lol hebben is dat alleen maar goed, maar toch.
Ach, uiteindelijk is er ook helemaal niets aan te doen, uiteindelijk worden we allemaal volwassen.
idd, wacht maar tot de kinderen komenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, dit hangt ons allemaal boven het hoofd.
precies, na het trouwen is het afgelopen met de vriendschapquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef Biancavia het volgende:
Volgende week gaan de eersten van onze vriendengroep trouwen.
Nou ja, er zijn er twee weken geleden ook al getrouwd, maar dat zijn geen vrienden meer.
Jawel, alleen gelijkgezinden komen bij elkaar over de vloer. Voor de kindervrijen is er dan geen plaats meer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:05 schreef Laton het volgende:
[..]
precies, na het trouwen is het afgelopen met de vriendschap![]()
Dan zijn het nooit vrienden geweest.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef Biancavia het volgende:
Volgende week gaan de eersten van onze vriendengroep trouwen.
Nou ja, er zijn er twee weken geleden ook al getrouwd, maar dat zijn geen vrienden meer.
Natuurlijk. Ik ben gelukkig niet afhankelijk van mijn vrienden en ben altijd op mijn eigen houtje op stap gegaan. Altijd kom ik wel iemand tegen die ik kende.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef saaw het volgende:
misschien ben ik te jong om hierover te oordelen maar veel van mijn vrienden hebben ook vaste relaties en wonen samen maar we gaan echt nog supervaak uit en leuke dingen doen hoor!
hangt ook een beetje van de persoon af hoe erg diegene aan zijn relatie vast zit, denk ik
Of alleen "stelletjes". Dat vind ik ook zo hinderlijk. Zo heb ik dus ook een stel vrienden die dat regelmatig flikken. Nou ja, eigenlijk wordt dat geregeld door hun vriendinnen. Om in aanmerking te komen voor een uitnodiging moet je dus als stelletje komen. Een ongeschreven wet waar echt heel star aan vastgehouden wordt. Toen ik mijn huidige vriendin kreeg kreeg ik ook regelmatig uitnodigingen voor dat soort "festiviteiten". Nou heeft mijn moppie dus een schurfthekel aan met een paar stelletje burgerlijk gaan doen dus die ging eigenlijk nooit mee. Toen het besef doordrong dat ik dus meestal in mijn eentje verscheen kreeg ik opeens ook geen uitnodigingen meer. Er werden ook nooit vrijgezelle leden van onze oude vriendengroep uitgenodigd, het is echt verplicht om met z'n tweeën te komenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:22 schreef Qunak het volgende:
[..]
Jawel, alleen gelijkgezinden komen bij elkaar over de vloer. Voor de kindervrijen is er dan geen plaats meer.
Hoe sneu inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of alleen "stelletjes". Dat vind ik ook zo hinderlijk. Zo heb ik dus ook een stel vrienden die dat regelmatig flikken. Nou ja, eigenlijk wordt dat geregeld door hun vriendinnen. Om in aanmerking te komen voor een uitnodiging moet je dus als stelletje komen. Een ongeschreven wet waar echt heel star aan vastgehouden wordt. Toen ik mijn huidige vriendin kreeg kreeg ik ook regelmatig uitnodigingen voor dat soort "festiviteiten". Nou heeft mijn moppie dus een schurfthekel aan met een paar stelletje burgerlijk gaan doen dus die ging eigenlijk nooit mee. Toen het besef doordrong dat ik dus meestal in mijn eentje verscheen kreeg ik opeens ook geen uitnodigingen meer. Er werden ook nooit vrijgezelle leden van onze oude vriendengroep uitgenodigd, het is echt verplicht om met z'n tweeën te komen.
ik ben 30 jaar en dan fulltime werken dit betekend voor mij:quote:Op maandag 14 mei 2007 20:32 schreef het.ismij het volgende:
dat probleem heeft iedereen wel.
Vrienden gaat settelen.
is zonder partner zelfs.[/me]
Vrienden hangen op vrijdag aaf thuis op de bank met vriendinlief
* het.ismij] wil gewoon uitgaan en lol maken.[/me]
DOordeweeks gaat iedereen om half 11 11 uur slapen.
[me=het.ismij] wil lekker poolen/ biertje drinken/ snookeren / gezellig doen.[/me]
Bij iedere vriendengroep vanaf jongs af aan zie je dit soort dingen naar voren komen. De 1 staat wat serieuzer in het leven dan de ander.
En de 1 noemt zich ook eerder "volwassen" dan de ander.
Valt niks aan te doen ben ik bang.
bepaald niet automatisch associeert met 'volwassen'?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van Muse![]()
een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz.
Dit is wel onwijs duidelijk! Als je niet editen, doe het dan ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef wouter10 het volgende:
[..]
ik ben 30 jaar en dan fulltime werken dit betekend voor mij:
Vrienden gaat settelen.
* het.ismij] heb een partner die ook leuke dingen met haar vriendinnen doet .[/me]
Vrienden hangen op vrijdag aaf thuis op de bank met vriendinlief
[me=het.ismij] uitgaan, lol maken,bier drinken. ook door de week met mijn maten[/me]
DOordeweeks gaat iedereen om half 11 11 uur slapen.
[me=het.ismij uhh hoe laat is het nu... morgen werken maar ach! uurtje of 1 is OK. Geen probleem op zich!
Volgens mij heeft dat niks te maken met slechte ervaringen qua relaties, eerder qua vriendschappen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:18 schreef zwaaibaai het volgende:
Volgens mij heeft de TS een slechte ervaring met een relatie, of meerdere. En is ze bang dat ze zo hetzelfde gaat doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |