abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49387373
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:18 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Afgezaagd maar effectief
Dan toch maar dat afgezaagde weer.
quote:
En nou moet ik zeker mn hele fotomap gaan uitspitten?
heb je dat niet eens voor me over?
quote:
Je gaat maar gewoon met dr uit! Ze heet Ester.
owjah die 1e,.. Uit?,.. Van?,.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:23:56 #52
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49387478
quote:
Op maandag 14 mei 2007 23:25 schreef Queen_Minny het volgende:

[..]

Een serieuze relatie kan best zonder serieus te zijn. Handjes af van andere mannen/vrouwen, lekker je eigen ding doen, of samen als je 't beide leuk vind.
Waar kan ik bestellen?
pi_49387516
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:23 schreef Grimm het volgende:

[..]

Waar kan ik bestellen?

Jij wilde ook al bestellen?
Ik ben eerst he!!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:42:09 #54
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49387934
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:25 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Jij wilde ook al bestellen?
Ik ben eerst he!!
Prima jonge, fair enough
pi_49387962
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:42 schreef Grimm het volgende:

[..]

Prima jonge, fair enough
Het fotoalbum duurt alleen een beetje lang.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:48:41 #56
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49388088
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:43 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Het fotoalbum duurt alleen een beetje lang.
Op wie z'n fotoalbum wachten we?
pi_49388145
ik heb een verzoek bij Queen_Minnygedaan voor fotows.
Ik heb al wel ene naam, maar nog geen foto of locatie.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 00:57:00 #58
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_49388282
Dus jullie gaan neuken?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_49388301
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 00:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dus jullie gaan neuken?
Dat zei ik niet.
Ik wacht eerst op fotows.

xxx-jes een begin twintiger
pi_49390364
Ik herken het probleem. Ben zelf ook 29. De 1e kinderen en trouwerijen zijn in mijn vriendengroep in aantocht. Iedereen blijft in het weekend ook steeds meer thuis. Behalve ik.

Ach ja het hoort erbij zeggen ze dan :S
pi_49393484
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Giechel_Ho het volgende:
... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.

xxx-jes een late twintiger
Tijd om op salsa-les te gaan: ideale ontmoetingsplek voor de eind20-mid30ers
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:46:55 #63
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_49393889
Bij salsa-les vind je volgens mij alleen maar vrouwen.. . Hoeft op zich geen probleem te zijn, maar dan wordt de kans wel steeds groter dat de TS ouder wordt en de kans kleiner wordt dat ze een man tegen het lijf loopt.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:47:15 #64
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49393900
quote:
Ik heb sinds mijn groep 8 tijd een heel hecht vriendengroepje. Altijd lachen, gezellige dingen doen enzo. Nu zijn wij twintigers en volwassen, zowel qua leeftijd als gedrag. We doen amper leuke dingen. De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van Muse De ander heeft een "belangrijke" baan, een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz. Ikzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden. Ik heb nog geen vaste baan of vaste vriend... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.

Tja, als je je uit wil leven (wat heel begrijpelijk is), dan moet je het doen, en het niet laten afhangen
van anderen... Of liever gezegd de prioriteiten van anderen...

Soms is t goed om nieuwe mensen te ontmoeten met dezelfde interesses als jou als je voelt dat je
daar behoefte aan hebt...

Ik vraag me trouwens af hoe het zou zijn om ooit volmondig te zeggen dat ik een volwassen
persoon ben... Ik ben van mening dat zoiets niet bestaat... Ervaren en minder ervaren is misschien
een betere omschrijving...

Volwassen is alleen een term voor hoe je je na een bepaalde leeftijd zou moeten gaan gedragen...
Iedereen kan op elke leeftijd nieuwe en heftige dingen meemaken, en ik vind dat je daarvan moet genieten...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_49394009
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:56 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Ik ben 29 Nee, heb totaaal niet de behoefte om samen te wonen of kinderen te krijgen. Ik zie ook heel erg op tegen de 30. Nu kan ik nog elke vent krijgen, maar als ik ouder word, wordt die kans steeds kleiner. Maar om die reden wil ik niet gaan samenwonen of trouwen met iemand waarvan ik denk: "Wat kan hij zeiken" "Wat is hij jaloers" "Hij heeft drie tepels" Echt de gekste redenen passeren de revue om maar niet te settelen.
Geloof mij maar, meiden met zulke instelling vangen bot bij mij.
Gatver, wat een zelfingenomen kutwijven zijn dat die roepen ik kan elke vent krijgen die ik wil

Flikker toch op man
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_49394612
Heb precies het zelfde in me vriendengroep zijn allemaal net 20
Het is wat maar je doet er niks aan.
pi_49394980
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ben 29 Nee, heb totaaal niet de behoefte om samen te wonen of kinderen te krijgen. Ik zie ook heel erg op tegen de 30. Nu kan ik nog elke vent krijgen, maar als ik ouder word, wordt die kans steeds kleiner. Maar om die reden wil ik niet gaan samenwonen of trouwen met iemand waarvan ik denk: "Wat kan hij zeiken" "Wat is hij jaloers" "Hij heeft drie tepels" Echt de gekste redenen passeren de revue om maar niet te settelen.
Meestal zijn dit de echte frusti's...
pi_49395408
Je quote verkeerd, maar ik neem aan dat je mij bedoeld?

Ik ben helemaal geen frusti, maar aan die zelfingenomen kutwijven die roepen dat ze de knapste zijn en dat ze toch elke vent kunnen krijgen heb ik een broertje dood.

Zulks soort zaken roepen over jezelf siert je niet. Verre van zelfs. En ik heb een hekel aan mensen die dat roepen. Dat heeft niks met gefrustreerd zijn te maken hoor
vosss is de naam,
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:44:58 #69
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49395494
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef vosss het volgende:

Ik ben helemaal geen frusti, maar aan die zelfingenomen kutwijven die roepen dat ze de knapste zijn en dat ze toch elke vent kunnen krijgen heb ik een broertje dood.

Zulks soort zaken roepen over jezelf siert je niet. Verre van zelfs. En ik heb een hekel aan mensen die dat roepen. Dat heeft niks met gefrustreerd zijn te maken hoor
Denk niet dat ie jou bedoelt... Maar ik vind t een btje gek dat je zoiets wel mag denken, maar
uitspreken niet...

Ik vraag mezelf ook wel eens af hoe mijn leven eruit zie als ik 40 ben...

Ik ben van mening dat je eerst lekker moet doen waar je zin in hebt, van nieuwschierigheden
en verleidingen proeven, je uitleven zolang je lichaam t toelaat, en dat je daarna veel beter
weet wat je echt wil...

Als je wil genieten moet je genieten en niet stil blijven zitten als je daar niet gelukkig van wordt...
B-FliP Youtube Channel
pi_49396235
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:44 schreef B-FliP het volgende:
Ik ben van mening dat je eerst lekker moet doen waar je zin in hebt, van nieuwschierigheden
en verleidingen proeven, je uitleven zolang je lichaam t toelaat, en dat je daarna veel beter
weet wat je echt wil...
Zo hoort het ook, maar ik denk dat als ik dat doe, totdat mijn lichaam het niet meer toelaat.
Dat ik dan dood ben,
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:10:49 #71
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49396358
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:06 schreef het.ismij het volgende:
Zo hoort het ook, maar ik denk dat als ik dat doe, totdat mijn lichaam het niet meer toelaat.
Dat ik dan dood ben,
Heheh, it's better to burn out than to fade away... Indeed... Als je maar doet waar
je gelukkig van wordt...
B-FliP Youtube Channel
pi_49396417
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:10 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Heheh, it's better to burn out than to fade away... Indeed... Als je maar doet waar
je gelukkig van wordt...
Of volgens The Marlboroman:
It's better to be dead and cool, than alive an uncool
quote:
I hate you for this Harley!!!
Leuke film
vosss is de naam,
pi_49396581
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef vosss het volgende:

Excuses, nee, bedoel jou niet, maar TS, die kennelijk een tikkie gefrustreerd is in haar 'zoektocht naar de ideale man..' Een probleempje van vele vrouwen vandaag de dag...
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:21:01 #74
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_49396693
Je bent 29 en je wilt nog 16 zijn. Bij wie ligt hier nu de fout? 29 is toch echt wel leeftijd waar je aan je toekomst mag denken en je kunt niet verwachten dat je vrienden ook in het verleden blijven hangen! Bovendien als je elke man kan krijgen, dan zoek eens een goede uit? Of zijn ze toevallig allemaal te saai voor je? Come on, het probleem ligt hier niet bij je vriendengroep maar bij jou en dat weet je donders goed!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:22:02 #75
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_49396730
ohja en een gothic die Muse luisterd? know your facts girl
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_49396874
quote:

[..]

Wij hebben gewoon alle aardige, kieskeurige, knappe en gezellige vrijgezellen tussen de 25 en 35 verzameld en doen daar leuke dingen mee.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:26:31 #77
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_49396904
Vrienden komen en vrienden gaan, no big deal. Zo gaat het altijd.

Waarom moet je het beter hebben dan de wij
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_49397107
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:18 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Excuses, nee, bedoel jou niet, maar TS, die kennelijk een tikkie gefrustreerd is in haar 'zoektocht naar de ideale man..' Een probleempje van vele vrouwen vandaag de dag...
Ahh, okay, in dat geval ben ik het met je eens
vosss is de naam,
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:36:11 #79
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49397242
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:44 schreef B-FliP het volgende:

[..]

weet wat je echt wil...
Zo denk ik er ook over en zo leef ik ook. Denk ook dat het vrij logisch is dat de mensen in een vriendengroep toch elk steeds meer hun eigen leven krijgen etc..etc..De één kakt veel sneller in dan de ander en weer anderen die kakken nooit in al is deze groep wel het kleinst denk ik zo.

Mijn langste relatie heeft iets van 3 jaar geduurd en het singleleven bevalt me eigenlijk goed. Het enige wat ik mis is de regelmatige sex, het samen slapen en de leuke ondernemingen die je samen doet. Eigenlijk moet ik een vrouw vinden voor enkel de lusten en niet de lasten

Het leven wat ik nu heb bevalt me uitermate goed en ik ga me echt niet aanpassen (dingen laten) aan een of andere meid of die moet zo perfect zijn. Maar als ze dat is dan vind ze mijn gedrag goed dus hoef ik me ook niet aan te passen Sowieso lijkt het me erg moeilijk om tegenwoordig een normale relaxe meid te vinden. Als ik met stappen om me heen kijk dan zie ik alleen maar dezelfde achterlijke trutjes

Voor nu:

Vrijheid!Blijheid!
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  dinsdag 15 mei 2007 @ 12:48:09 #80
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_49397620
quote:
Ik heb sinds mijn groep 8 tijd een heel hecht vriendengroepje. Altijd lachen, gezellige dingen doen enzo. Nu zijn wij twintigers en volwassen, zowel qua leeftijd als gedrag. We doen amper leuke dingen. De een zit onder de plak bij zijn gothic vriendin die weg is van Muse De ander heeft een "belangrijke" baan, een ander komt om in de problemen gecreeert door slechte ouders, enz. Ikzelf ben blijven hangen heb ik het gevoel, nooit volwassen geworden. Ik heb nog geen vaste baan of vaste vriend... En nu de passie uit onze vriendengroep verdwenen is weet ik niet goed hoe ik mijn toekomst moet zien.

Och.. gewoon lekker zo blijven.. daarmee heb je veel meer plezier in het leven..
En vrienden zoeken die meer bij jouw levenstijl passen..

Ja dit geldt voor mij, mag één of andere pipo die opmerking maken
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:33:37 #81
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_49399146
p.s.. muse is vet..
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_49410555
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:21 schreef MrFl0ppY het volgende:
Je bent 29 en je wilt nog 16 zijn. Bij wie ligt hier nu de fout? 29 is toch echt wel leeftijd waar je aan je toekomst mag denken en je kunt niet verwachten dat je vrienden ook in het verleden blijven hangen! Bovendien als je elke man kan krijgen, dan zoek eens een goede uit? Of zijn ze toevallig allemaal te saai voor je? Come on, het probleem ligt hier niet bij je vriendengroep maar bij jou en dat weet je donders goed!
Jij zegt hier en passant even dat je je verplicht volwassen moet gedragen op je 29e.
Dan heb ik twee vervolgvragen:

a: wat is volwassen?
b: mag ik het verplichtende wetsartikel even zien waarin staat dat TS fout zit?

En kom niet aan met:"Dat hoort nou eenmaal zo." want dat vind ik een ongelooflijk slap excuus. Als ik dit topic zo bekijken zijn er mensen genoeg die vinden dat wegdutten op het meubelboulevard-zitje naast je drie-sterrenvrieskistje kijkende naar een soapserie niet het leukste is wat er op een dag te doen valt.

Me volwassen gedragen: ik moet er niet aan denken.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:33:39 #83
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_49410757
It's your path that strays from the right one? Or are your friends...

Volwassen, it's overrated. Keep in touch with your inner child .

Oh en muse is best tof heb ik me laten vertellen.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 18:51:18 #84
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49411362
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:27 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Jij zegt hier en passant even dat je je verplicht volwassen moet gedragen op je 29e.

En kom niet aan met:"Dat hoort nou eenmaal zo." want dat vind ik een ongelooflijk slap excuus. Als ik dit topic zo bekijken zijn er mensen genoeg die vinden dat wegdutten op het meubelboulevard-zitje naast je drie-sterrenvrieskistje kijkende naar een soapserie niet het leukste is wat er op een dag te doen valt.

Zaterdagavond kreeg ik nog complimenten vanwege mijn over het algemeen afwijkende (en dus ook de jouwe) denkwijze. Jammer dat ze een vriend heeft die totaal anders ik. Ik zou haar graag redden .
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_49412055
Klinkt bekend, mijn vrienden zijn in sommige dingen een beetje bejaard in vergelijking met mij en mijn lief.

Ze wonen 't liefst in de slaapstad van onze jeugd. Da's nog niet 't ergste, maar alle activiteiten buiten de stadsgrens die op zaterdagavond worden ondernomen (strandtenten uitgezonderd) worden bij voorbaat afgeketst. Waar ik 't liefst een rugzak op mijn bult neem, creditcard in mijn zak steek en ga reizen willen zij het liefst in een huisje op vakantie in Nederland of Ardennen. Er worden auto's gekocht, huizen gekocht, gepraat over wanneer de pil de deur uit gaat of het moment waarp we "allemaal met een dikke buik zitten" (gelukkig is de conclusie tot nog toe geweest "over een paar jaar) en degenen die nog studeren hoppen massaal over naar duaal studeren, omdat om 10 uur in je nest liggen en er op onchristelijke tijden weer uitkomen mét een iets minder rode rekening klaarblijkelijk leuker is dan colleges skippen, avondjes terrasjes pakken, op dinsdag wakker worden met een kater etc.

Tja, jammer vind ik 't soms, want ik wil nog wel even gewoon een jonge vrouw zijn die alles wil meemaken. "Groots en meeslepend leven", zoals 't ooit zo mooi in een (ik dacht) Giphart stond. Toch is de vriendschap me veel waard, en dus is de oplossing simpel: wil ik spannende dingen dan zoek ik studiegenoten om mee aan de haal te gaan, ga ik met mijn zusje op stap of besluiten vriendlief en ik dat we een weekend "samen" hebben etc. Wil ik oud-hollandse gezelligheid, samen gezellig drinken, lachen, "jeugdsentiment" ervaren en een van de betere discussies voeren dan zijn mijn vrienden het beste gezelschap wat er is. En ach, over een jaar of tien zit ik wel weer op hetzelfde niveau
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:14:40 #86
179040 The_Art_Of_Dreaming
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49412363
Maar diep in hun hart willen 'zij' toch ook lol trappen of niet?
Der zijn toch serieus geen mensen die liever gaan fondu'en (WTF dat ook moge zijn) met hun met de dag dikker wordende halve trouwboekje en haar familie dan lol trappen met vrienden?

De vraag is dus, waarom zij net doen alsof ze dit niet meer willen, of waardoor zij zo beinvloed worden.
Wär nicht das Auge sonnenhaft, Die Sonne könnt es nie erblicken
"Dream lofty dreams, and as you dream, so you shall become. Your vision is the promise of what you shall one day be; your ideal is the prophecy of what you shall at last unveil."
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:15:24 #87
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49412392
Maatschappelijke druk? Brainwashing? Linksisme? Angst?
"Dream lofty dreams, and as you dream, so you shall become. Your vision is the promise of what you shall one day be; your ideal is the prophecy of what you shall at last unveil."
pi_49412478
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef The_Art_Of_Dreaming het volgende:
Maar diep in hun hart willen 'zij' toch ook lol trappen of niet?
Der zijn toch serieus geen mensen die liever gaan fondu'en (WTF dat ook moge zijn) met hun met de dag dikker wordende halve trouwboekje en haar familie dan lol trappen met vrienden?

De vraag is dus, waarom zij net doen alsof ze dit niet meer willen, of waardoor zij zo beinvloed worden.
Ik weet zo net niet of zij dat niet leuk vinden. Ik denk juist dat ze hartstikke gelukkig zijn met wat ze doen, en ik met hoe ik leef. Ieder zijn smaak, lijkt me, en gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk. Soms is 't best lastig hoor, als ik iets wil wat zij niet willen, of als zij voor de zoveelste keer naar dezelfde discotheek willen terwijl ik 't een stel zombies op een kluitje vind daarbinnen. Dan is 't gewoon een kwestie van accepteren, en zorgen dat je niet afhankelijk bent van elkaar om lol te maken.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:22:27 #89
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_49412703
quote:

[..]

Ik ben 30 en geniet er met volle teugen van Don't worry.

Maar goed - mijn vriendenkring is vrij divers. Hetgagat van supergeseeteld (getrouwd, 2 kids, 2 onder 1 kap) tot eind 30 en ontzettend van hetstappen en ik kan met al die mensen goed door een deur. Je persoonlijkheid wordt niet alleen bepaald door je mate van gesetteldheid, toch?

Ik ben persoonlijk ook totaal niet bezig met "ik wil huisje, boompje, beestje". Heb een leuk huurhuis, een superleuke baan en ben verliefd, maar zie mezelf voorlopig zeker nog niet op de bank zitten in een koophuis in almere met een labrador en een jengelende kleuter. Daar is ook geen haast mee toch?

Wat ik wel opvallend vind is dat jij heel erg krampachtig vasthoudt aan het andere uiterste - per se geen langdurige relatie aan willen gaan, of het nu op romantisch vlak is, qua woonsituatie of qua werk. Waarom niet gewoon dingen hun beloop laten en wel zien waar het schip strandt?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_49413269
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 12:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Of volgens The Marlboroman:
It's better to be dead and cool, than alive an uncool
Zit wel een kern van waarheid in.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 19:48:39 #91
148823 znarch
ondertitel
pi_49413912
Su over muse ja
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_49414158
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:48 schreef znarch het volgende:
Su over muse ja
fuck muse
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:10:27 #93
148823 znarch
ondertitel
pi_49414910
Fuck jou
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_49415017
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef znarch het volgende:
Fuck jou
bring it on.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 20:40:57 #95
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_49416181
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 18:27 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat hij niet van zijn vrienden kan verwachten dat zij op hun 30ste nog steeds mee naar de kroeg gaan 2 keer per week. Dit kun je verwachten. Heb er zelf ook last van, ben 22 en heb vrienden tot een jaar of 25 en die vallen ook steeds meer af als het op stappen etc. aankomt. Maarja hoort er gewoon bij en je blijft gewoon leuke dingen doen met vrienden die nog wel zin hebben om mee te gaan.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 21:55:29 #96
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_49419790
herkenbaar, maar da's beter dan dat ze met z'n allen aan de coke zitten, nietwaar?
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:00:43 #97
Fortuna Fortes Adiuvat
pi_49420067
Niet waar.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:01:42 #98
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_49420122
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:52:18 #99
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49422790
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ben 30 en geniet er met volle teugen van Don't worry.

Maar goed - mijn vriendenkring is vrij divers. Hetgagat van supergeseeteld (getrouwd, 2 kids, 2 onder 1 kap) tot eind 30 en ontzettend van hetstappen en ik kan met al die mensen goed door een deur. Je persoonlijkheid wordt niet alleen bepaald door je mate van gesetteldheid, toch?

Ik ben persoonlijk ook totaal niet bezig met "ik wil huisje, boompje, beestje". Heb een leuk huurhuis, een superleuke baan en ben verliefd, maar zie mezelf voorlopig zeker nog niet op de bank zitten in een koophuis in almere met een labrador en een jengelende kleuter. Daar is ook geen haast mee toch?

Wat ik wel opvallend vind is dat jij heel erg krampachtig vasthoudt aan het andere uiterste - per se geen langdurige relatie aan willen gaan, of het nu op romantisch vlak is, qua woonsituatie of qua werk. Waarom niet gewoon dingen hun beloop laten en wel zien waar het schip strandt?
Hetzelfde hier. Zeer divers. Van eeuwige student tot burgerlul. Zelf heb ik een leuke baan, woon nog thuis (ja, sorry), doe veel leuke dingen en peins er niet over om dit leven op te geven. Oke, over een tijd als ik wat beter bij kas zit ga ik op mezelf wonen en ook een relatie zou leuk zijn. Maar trouwen, koters en vrijdag- en zaterdagavond op de bank naar Sterren dansen op het ijs kijken? Nooit.

Veel van mijn vrienden hebben het uitgaansleven al gedag gezegd of tenminste voor een groot deel. Inmiddels hebben de stelletjes van de groep al een ander ritme gevonden voor de vrijdag of zaterdagavond: lekker ganzeborden met de meiden en de mannen op de bank voetbal iside kijken. Af en toe kan er een bioscoopje af of lekker naar de kroeg. Sorry hoor, maar ik ben blij dat ik daar niet bij hoef te zijn.

Gelukkig ben ik gezegend met het Michael J. Fox-syndroom, waardoor ik me nog veel puberale acties kan veroorloven. Laatst nog voor de gein gezegd dat ik 17 toen naar mijn leeftijd werd gevraagd. Ik mocht direct mijn ID-kaart pakken om alsnog binnen te komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Qunak op 15-05-2007 23:04:57 ]
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_49432466
Ik herken dit, maar op een andere manier.
Ik en nu achttien en zit op de hoge school, maar ik vind het veel te vroeg om al te kiezen wat ik voor de rest van mijn leven ga doen.
Vele vroegere klasgenoten gaan werken, kopen een auto en gaan zelfs al samenwonen.
Met mijn studies in het vooruitzicht is dit voor mij de komende vier jaar niet mogelijk.
Ik heb een relatie van twee jaar, maar ook hierin vraag ik me af is dit wel wat ik wil?
Ik kan zelfs zeggen dat ik geen echte vrienden nimmer heb, deels aan die relatie te wijten...

Een 1/4 life crisis?
Got cat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')